GŁÓWNY KSIĘGOWY Racibórz oferta pracy Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 1 800 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: 1. Wymagania niezbędne:Określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych; posiadanie obywatelstwa zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność (dotyczy: prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz wymierzenia kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowegoposiadanie wykształcenia zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), znajomość regulacji prawnych odnośnie finansów publicznych, rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych, prowadzenia gospodarki finansowej jednostki budżetowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu Pracy2. Wymagania dodatkowe:doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznanych na realizację projektów w ramach Programów Unii Europejskiej, znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych znajomość programów komputerowych, służących do rozliczeń bankowych, tzw. bankowość elektroniczna, do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, (np. Księgowość Optivum, Finanse Optivum, Inwentarz Optivum, Płatnik)3. Zakres wykonywanych zadań na stanowiskuopracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki, sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki, opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian, dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu (państwa lub jednostki samorządu terytorialnego), zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów jednostki, naliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz pracy prowadzenie kart zasiłkowych, sporządzanie deklaracji ZUS, prawidłowe naliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych składników aktywów obrotowych posiadanych przez jednostkę, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych, czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki, organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki,zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki, Sporządzanie i zatwierdzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu oraz cząstkowej deklaracji VAT-7 w aplikacji VAT.
Data publikacji: 2017-09-25
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Wymagania niezbędne:Określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych; posiadanie obywatelstwa zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność (dotyczy: prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz wymierzenia kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowegoposiadanie wykształcenia zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), znajomość regulacji prawnych odnośnie finansów publicznych, rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych, prowadzenia gospodarki finansowej jednostki budżetowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu Pracy2. Wymagania dodatkowe:doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznanych na realizację projektów w ramach Programów Unii Europejskiej, znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych znajomość programów komputerowych, służących do rozliczeń bankowych, tzw. bankowość elektroniczna, do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, (np. Księgowość Optivum, Finanse Optivum, Inwentarz Optivum, Płatnik)3. Zakres wykonywanych zadań na stanowiskuopracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki, sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki, opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian, dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu (państwa lub jednostki samorządu terytorialnego), zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów jednostki, naliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz pracy prowadzenie kart zasiłkowych, sporządzanie deklaracji ZUS, prawidłowe naliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych składników aktywów obrotowych posiadanych przez jednostkę, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych, czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki, organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki,zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki, Sporządzanie i zatwierdzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu oraz cząstkowej deklaracji VAT-7 w aplikacji VAT.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 800 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 800 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Nazwa pracodawcy:
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Zamkowa 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
5. Podanie podpisane własnoręcznie przez kandydata, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej), kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia) lub dokumentów potwierdzających wykonywanie działalności gospodarczej, kopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej), kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Agencji, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 % 7. Miejsce i termin składania dokumentów:osobiście w siedzibie Agencji Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu przy ulicy Zamkowej 2, pocztą na adres Agencji Promocji Ziemi Raciborskiej z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze głównego księgowego w terminie do dnia 31.10.2017r.8. Inne informacje:dokumenty, które wpłyną do Agencji Promocji po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego); informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiatraciborski.pl/agencja_promocji/dane_agencja_promocji.html) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Agencji; informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem, określonym w ogłoszeniu o naborze.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.zamekpiastowski.pl
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI, Z WYŁĄCZENIEM ZABEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 25.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Kłonów (mazowieckie)
wyrabianie i wypiek pieczywa, utrzymywamie swojego stanowiska w czystości.
Piekarnia "Bochenek" s.c.Jadwiga i Leszek Stolarscy - 2016-05-09 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Zbieranie konwi z mlekiem na terenie powiatu lubaczowskiego
Hulak Stanisław Firma Handlowo- Usługowa Podmiot Skupowy Mleka - 2016-01-18 - Nowy Dzików (podkarpackie)
Wykonywanie projektów i aranżacji łazienek. Profesjonalna obsługa klienta, sprzedaż asortymentu salonu, przygotowywanie ofert, stałe poszerzanie wiedzy z zakresu oferowanych produktów.WYMAGANIA:- wykształcenie minimum średnie- biegła obsługa komputera- mile widziana obsługa AutoCAD- mile doświadczenie w handluOFERTA SKIEROWANA DO OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIKONTAKT Z PRACODAWCĄ: 605 427 115 | rekrutacja (at) pro-expert.com.pl
Firma Handlowo-Usługowa ANREM ANNA BUREK - 2016-03-21 - Jarosław (podkarpackie)
Praca na całej linii produkcyjnej, bieżąca kontrola jakości produkowanych wyrobów, dbanie o porządek na stanowisku pracy, wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych z zakresu posiadanych kwalifikacji.Wymagania: wykształcenie podstawowe, mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji, mile widziana znajomość obsługi maszyn, gotowość do pracy zmianowej lub w ruchu ciągłym, zdolność szybkiego uczenia się, dobra organizacja czasu pracy, brak przeciwskazań zdrowotnych do dźwigania ciężarów do 20 kg, brak przeciwskazań do pracy w nocy.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Krępice (dolnośląskie)
Doradca Klienta w placówce bankowej:- sprzedaż produktów bankowych (kredyty, karty kredytowe, lokaty, debety, konta osobiste),- bieżąca obsługa operacyjna Klientów w placówce,- sporządzanie umów,- kompletowanie dokumentacji Klientów,- aktywny udział w funkcjonowaniu placówki.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
Salemax Maciej Makowski - 2016-08-10 - Katowice (śląskie)
realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych poprzez obsługę kasy fiskalnej oraz terminali do obsługi kart płatniczych, obsługa programu komputerowego TOP Market, prawidłowe sporządzanie dokumentacji kasowej, rozliczanie utargu dziennego
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozwożenie produktów gastronomicznych, prace pomocnicze w lokalu, utrzymanie miejsca pracy w czystości
kontakt przez OHP - 2016-04-06 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, Prowadzenie roliczeń z ZUSi US, przygotwanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,Opracowanie projektów przepisówwewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki, opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,Dokonywanie wstępnej kontrolizgodnościoperacji gospodarczychi finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków , przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej, nadzorowanie prawidłowego stosowania ustay o zamówieniach publicznych, Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz śwadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości potrąceń i kontrolowaniezgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa, rozliczanie środków finansowych pozyskanychz dotacji lub konkursów, Rozliczanie zadłużenia dłużników alimantacyjnych zgodnie z ustawąo pomocy osobom uprawnionym do alimantów, kontrola prawidłowościinwentaryzacji przeprowadzonej w Ośrodku( rozliczdenie inwentaryzacji rocznej), zapewnienie terminowego ściągania należności,Przestrzeganie procedyr związanych ze sporządzaniem , obiegiem, zabezpieczeniem i kontrolą dokumentów dotyczących księgowości, Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałejdokumentacjiprzewidzianej ustawą, odpowiedzialność za całokształt prac związanch z działalnością finansowo- księgową jednostki, współpraca ze Skarbnikiem Gminy, Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw, wykonywanie innych ne wyzej wymienionych zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznychwydanych przez Kierownika GOPS należą do kompetnecji Głównego Księgowego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przywidzu - 2018-03-29 - Przywidz (pomorskie)
Pomoc w obsłudze podatników; uczestnictwo w wyliczaniu podatków. Wprowadzeanie dokumentów do systemu księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Lublin (lubelskie)
POMOV PRZY WYKONYWANIU WIERCEŃ, KONSERWACJA NARZĘDZI I BIEŻĄCE NAPRAWY SPRZETU, POMOC W PRZEWÓZCE SPRZETU, UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI SPRZETU BĘDĄCEGO NA WYSPOSAŻENIU FIRMY
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-29 - Polkowice (dolnośląskie)
praca salowej
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
wyrób ciasta drożdżowego
"Piekarnia Królewska" sp. j. J. Królik, J.i A.Bułacz, M.Szewczyk - 2015-12-10 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przygotowywanie posiłków reatauracyjnych
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Sosnowiec (śląskie)
oferta stażu - zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowanie posiłków oraz półproduktów do pizzy
kontakt przez OHP - 2016-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa prasy wulkanizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Radom (mazowieckie)
obsługa maszyn i urządzeń do produkcji stolarki drewnianej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Adamówka (podkarpackie)
Doradac klienta.Praca w godzinach 8:00-16:00, 10:00-18:00.
Pośrednictwo Finansowe Kredyty Chwilówki Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca jako szwacz
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wągrowiec (wielkopolskie)
praca biurowa, obsługa komputera, dobra organizacja pracy; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość j.angielskiego
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2015-10-15 - Staniszcze Małe (opolskie)
Obsługa piły tarczowej do cięcia aluminium
Vello Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kościerzyna (pomorskie)
Wymagania: prawo jazdy kat. C+E, świadectwo kwalifikacji na przewóz rzeczy. Trasy krajowe, naczepa typu ruchoma podłoga, praca od poniedziałku do piatku (z małymi wyjątkami).
PHU VENDEMOO Paweł Szczepaniak - 2016-03-09 - Przygodzice (wielkopolskie)
obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, podpisywanie umów, obsługa klientów pochodzenia ukraińskiego i rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Przewóz materiałów sypkich (kruszywa, pospółka, ziemia itp.). Miejsce pracy: województwo opolskie.
KMS Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie zajęć języka angielskiego w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa w Teodorowie - 2017-01-23 - Krzywie (mazowieckie)
czynności biurowo-administracyjne, obsługa komputera i urządzen biurowych, przygotowywanie akt, obsługa archiwum, rejestrowanie, uzupełnianie i wykreślanie spraw w SIP-ie, przygotowywanie i rejestrowanie spraw na wokandy, przygotowywanie wszystkich dokumentów zwiazanych z przesłaniem sprawy z aktem oskarżenia do sądu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Środa Śląska (dolnośląskie)
tworzenie dokumentacji rysunkowej kompletacji maszyn górniczych
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wilków (dolnośląskie)