SEKRETARZ GMINY Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Stanowisko: SEKRETARZ GMINY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
Data publikacji: 2017-12-13
Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.875
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ GMINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:a) wykształcenie wyższe - preferowane administracyjne lub prawnicze, b) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych , w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych, c) obywatelstwo polskie, d) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) brak przynależności do partii politycznych, f) bardzo dobra umiejętność biegłej obsługi komputera oraz znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych - w tym zagadnień związanych z kontrolą zarządczą, o dostępie do informacji publicznej i ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks wyborczy, Kodeks pracy, Instrukcja kancelaryjna, g) nieposzlakowana opinia i wysoka kultura osobista, h) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, b) umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji oraz pracy pod presją czasu, c) znajomość struktury organizacyjnej urzędu, d) umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce, e) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy, f) samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań, g) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126 A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany; 2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany; 3. kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany; 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem; 5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem; 6. oświadczenie kandydata o niekaralności;7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.); 8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze, 10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku.Termin i miejsce składania oferty:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko: Informatyk" na adres:Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Słowackiego 11, 66 010 Nowogród Bobrzańskilub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 grudnia 2017 roku, do godz. 15:00W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Złożone oferty można odebrać w sekretariacie w terminie dwóch miesięcy, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126 A
Nazwisko osoby zgłaszającej: Małgorzata Marcichowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wyższy urzędnik samorządowy
Data dodania oferty pracy: 13.12.2017
Oferta pracy ważna do: 19.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac konserwatorskich na terenie szkoły, doraźny przewóz uczniów szkolnym busem.
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-01-03 - Skoroszowice (dolnośląskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej, obsługa interesantów, wspomaganie dziełań zarządu, dbałość o poprawny wygląd sekretariatu, zamówienia art. biurowych, organizacja spotkań i wyjazdów, wspomaganie działu targów, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mysłowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji, umawianie spotkań z posłem
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Dobiegniew (lubuskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie korespondencji związanej z dził. medyczną i adm. kliniki-sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z kistorii choroby wypisów końcowych- sporzadzanie zestawień startystycznych i przekazywanie ich do sam. Sekcji Statystyki Med. i Dokumentacji Chorych- dbanie o należyte zaopatrzenie kliniki w potrzeb
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
- zapoznanie z ustawą o ustroju sądów i innymi dokumentami- zapoznanie sie ze strukturą sądu-zapoznanie z urzadzeniami i programami komputerowymiprzepisywanie pism na komputerze- ekspedycja korespondencji- wykonywanie zarządzeń sędziego oraz zadań zleconych przez innych- obsługa urzadzeń biurowych- sporządzanie spisów archiwalnych- rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń- porzadkowanie i zszywanie akt- sporzadzanie wokand- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa migomatu, spawanie materiałów, czytanie dokumentacji techicznej i technologicznej spawania.Delegacje do klientów z Polski i zagranicy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Boryszew (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa programu "OPTIMA",- Przyjmowanie zleceń naprawy urządzeń,- Wprowadzanie zakupów,- Wprowadzanie faktur,- Zamawianie towaru,- Korespondencja z kontrahentami,- Nadzorowanie Aukcji na Allegro.Staż w godzinach 7.00-15.00 oraz 9.00-17.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Płock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa sekretariatu firmy, obsługa narad.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lipsko (mazowieckie)
Charakterystyka pracy: przyjmowanie telefonów i korespondencji kierowanej do zakładu, koordynacja obiegu dokumentów, dystrybucja poczty, obsługa gości
OKECHAMP PLUS OLE Sp z o. o. - 2016-12-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie kalendarza spotkańobsługa konferencjiobsługa sekretariatuobsługa urządzeń biurowychobsługa programów finansowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Święciechowa (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Pełkinie (podkarpackie)
obsługa sekretariatu ze szczególnym uwzględnieniem pracy w sekretariacie kancelarii prawnej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o czystość i higienę miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Suwałki (podlaskie)
Międzynarodowa obsługa transportu, raporty (koszty transportu, statystyki, inne), obsługa klienta, projekty optymalizacyjne: przepływ palet, utrzymanie sprawnej współpracy między działami, kontakt z fabryką w Turcji.
MAIN PARTNERS Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Zwoleń (mazowieckie)
Obsługa klientów (komis AGD,RTV,GSM), aktualizacja portali aukcyjnych
"MADEJ" S. C. Damian Maziarz, Edyta Ostrowska - 2016-06-21 - Krosno (podkarpackie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie klientów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Lublin (lubelskie)
(praca na terenie powiatu wysokomazowieckiego lub zambrowskiego) sprzedaż pokryć dachowych w terenie, pozyskiwanie firm dekarskich i budowlanych, pomiary dachów, dowóz towaru
BLACHOTRAPEZ sp. z o.o. - 2016-08-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Zakopane (małopolskie)
Obsługa przemysłowych zmywarek kapturowych do mycia naczyń i sprzętów kuchennych, dodatkowo rozładunek dostaw surowców oraz prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
staż na stanowisku sekretarza sądowego: szycie akt, dołaczanie korespondencji do akt, wykonywanie odpisów dokumentów, przygotowywanie wokand, wzywanie stron na rozprawę, sporządzanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa klienta, dbanie o czystość sklepu oraz standardy firmy, odbieranie i wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-20.00, w soboty 6.00-17.00 w Bielsku-Białej.
"Sklepy Plusik" Sp.J. D.J.Mirek - 2017-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa urządzeń, malowanie ścian, sufitów, elewacji, elementów ozdobnych, przygotowywanie podłoża pod malowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Kąty (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Żary (lubuskie)