SAMODZIELNY REFERENT Wroc艂aw oferta pracy 2 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2聽300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji, dotycz膮cej zatrudnienia, zwalniania i przebiegu stosunku pracy pracownik贸w,- sporz膮dzanie pism do instytucji i jednostek podleg艂ych,- kontorlowanie przestrzegania obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa pracy oraz monitorowanie wykorzystania wielko艣ci zatrudnienia bazowego,- opracowywanie materia艂贸w i dokumentacji do oceny sytuacji kadrowej,- opracowywanie rocznego planu urlop贸w wypoczynkowych dla pracownik贸w,- opracowywanie planu zatrudnienia pracownik贸w.Pocz膮tkowo umowa na okres pr贸bny : 3 miesi膮ce.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:30. Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: e-mail: m.jurkanis (at) ron.mil.pl
Data publikacji: 2019-10-11
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: 2 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 13, 50-984 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji, dotycz膮cej zatrudnienia, zwalniania i przebiegu stosunku pracy pracownik贸w,- sporz膮dzanie pism do instytucji i jednostek podleg艂ych,- kontorlowanie przestrzegania obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa pracy oraz monitorowanie wykorzystania wielko艣ci zatrudnienia bazowego,- opracowywanie materia艂贸w i dokumentacji do oceny sytuacji kadrowej,- opracowywanie rocznego planu urlop贸w wypoczynkowych dla pracownik贸w,- opracowywanie planu zatrudnienia pracownik贸w.Pocz膮tkowo umowa na okres pr贸bny : 3 miesi膮ce.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:00 - 15:30. Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: e-mail: m.jurkanis (at) ron.mil.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
2300 + 20% premii regulaminowej + dodatki z tytu艂u sta偶u.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finans贸w i ubezpiecze艅
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.11.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw statystyki, finans贸w i ubezpiecze艅 (wymagany sta偶 - lata: 3)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: OBS艁UGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania:wykszta艂cenie: minimum 艣rednie,sta偶 pracy: minimum 3 lata - warunek konieczny,umiej臋tno艣ci: bardzo dobra znajomo艣膰 ustaw, przepis贸w w zakresie zagadnie艅 kadrowych, bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, odporno艣膰 na stres,inne: mile widziana znajomo艣膰 przepis贸w kadrowo-p艂acowych 偶o艂nierzy i pracownik贸w RON.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 2 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Obornicka 100-102, 50-984 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 100-102
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: RP.II.411-63/08
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finans贸w i ubezpiecze艅
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy wa偶na do: 14.11.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?682d61bd8dd46b7000be6a8f24e945d4
Podobne oferty pracy
zgodny ze st.
PAWE艁 BULI艃SKI P.P.H.U TRANSPORT I OBR脫BKA DREWNA PAWE艁 BULI艃SKI - 2016-06-17 - Czatkowice (dolno艣l膮skie)
Wymagania niezb臋dne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku, 6. wykszta艂cenie wy偶sze, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego sta偶u pracy. 1. posiadanie do艣wiadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarz膮dzaniu i rozliczaniu projekt贸w realizowanych z udzia艂em zewn臋trznych 艣rodk贸w finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewn臋trznych lub program贸w krajowych), 2. mile widziana wcze艣niejsza praca na stanowisku w administracji samorz膮dowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projekt贸w, zam贸wie艅 publicznych, 4. znajomo艣膰 polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji program贸w/projekt贸w/dzia艂a艅 finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych, 5. znajomo艣膰 przepis贸w prawnych dotycz膮cych samorz膮du gminnego, funduszy unijnych, zam贸wie艅 publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiej臋tno艣膰 ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zada艅, 6. bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiej臋tno艣膰 pracy w zespole oraz organizowania pracy w艂asnej i innych os贸b, tak偶e pod presj膮 czasu, 8. zdolno艣ci analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰, operatywno艣膰, odporno艣膰 na stres, 10. samodzielno艣膰, zdolno艣膰 do kreatywnego i innowacyjnego my艣lenia, dyspozycyjno艣膰, 11. znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udost臋pnianie i rozpowszechnianie informacji o mo偶liwych do pozyskania 艣rodkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych program贸w zagranicznych i krajowych na realizacj臋 projekt贸w dost臋pnych dla Gminy. 2. Analiza program贸w pomocowych pod k膮tem mo偶liwo艣ci pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadz贸r i bie偶膮ce monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczeg贸lnych projekt贸w realizowanych przez Gmin臋. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogram贸w rzeczowo-finansowych um贸w. 5. Bie偶膮ca obs艂uga administracyjna projekt贸w pod wzgl臋dem przep艂ywu dokument贸w, sporz膮dzanie wniosk贸w do bud偶etu w zwi膮zku z finansowaniem zada艅 ze 艣rodk贸w zewn臋trznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczo艣ci zgodnie z na艂o偶onymi obowi膮zkami wynikaj膮cymi z zawartych um贸w o dofinansowanie projekt贸w. 7. Przygotowywanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 lub innych dokument贸w zwi膮zanych z refundacj膮 wydatk贸w poniesionych w ramach realizowanych projekt贸w, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych 艣rodk贸w. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezb臋dnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie dzia艂a艅 promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Wsp贸艂praca z administracj膮 rz膮dow膮 i samorz膮dow膮, przedsi臋biorcami oraz innymi organizacjami, zw艂aszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych 艣rodk贸w pozabud偶etowych, kt贸re mog膮 by膰 wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsi臋biorczo艣ci i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich plan贸w, czy innych program贸w gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowa艅 planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontek艣cie pozyskiwania funduszy zewn臋trznych pod k膮tem stawianych wymog贸w przez te fundusze. 14. Wsp贸艂praca oraz koordynacja kontakt贸w krajowych i zagranicznych, w tym udzia艂u w stowarzyszeniach i zwi膮zkach. 15. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 dzia艂alno艣ci gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw zwi膮zanych zam贸wieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pe艂ny etat warunki dotycz膮ce charakteru pracy i sposobu wykonywania zada艅: zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 (pierwsza umowa o prac臋 na czas okre艣lony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 z艂 brutto), prawdopodobny termin rozpocz臋cia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urz膮dze艅 biurowych, na I pi臋trze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych. Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia niniejszego og艂oszenia, wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, by艂 ni偶szy ni偶 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony w艂asnym podpisem, 2. 偶yciorys curriculum vitae - opatrzony w艂asnor臋cznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie - za艂膮czono do og艂oszenia, kserokopie 艣wiadectw pracy (za艣wiadcze艅 lub um贸w o prac臋 w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie, kserokopie za艣wiadcze艅 o uko艅czonych kursach, szkoleniach, o艣wiadczenie (pod odpowiedzialno艣ci膮 karn膮 wynikaj膮c膮 z art. 233 搂 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych i posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz o niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe za艂膮czono do og艂oszenia, za艣wiadczenie lekarskie o braku przeciwskaza艅 do zatrudnienia na okre艣lonym stanowisku, o艣wiadczenie o zapoznaniu si臋 z Klauzul膮 informacyjn膮 dla kandydat贸w bior膮cych udzia艂 w naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze w Urz臋dzie Gminy w Besku, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 (dokument sk艂adaj膮 kandydaci zamierzaj膮cy skorzysta膰 z uprawnie艅 okre艣lonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiej臋tno艣ciach.Miejsce i termin sk艂adania dokument贸w:Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nab贸r na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania 艣rodk贸w zewn臋trznych Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w godzinach pracy urz臋du w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urz臋dzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przes艂a膰 poczt膮 na adres Urz臋du Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesy艂ki pocztowej decyduje dzie艅 wp艂ywu dokument贸w do Urz臋du. Dokumenty z艂o偶one po tym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymogi formalne zostan膮 poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, kt贸rej zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, dor臋cza informacj臋 z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
GMINA BESKO - 2018-11-16 - Besko (podkarpackie)
Sprzeda偶 komputer贸w i us艂ug komputerowych. Obs艂uga klient贸w. Sprzeda偶 rat.
TECHPOL Artur Magdziarz Czarnk贸w - 2016-07-27 - Czarnk贸w (wielkopolskie)
przyjmowanie i podzia艂 korespondencji, kierowanie interesant贸w do odpowiedniego pracownika jednostki, odbieranie telefon贸w i przekazywanie informacji, kierowanie rozm贸w do odpowiednich pracownik贸w, sporz膮dzanie pism i innych dokument贸w przy wykorzystywaniu program贸w komputerowych, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - G贸rzno (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowaniu ciasta do wypieku, kontrola wypieku.
Piekarnia Karpi艅scy s.c. Agnieszka Karpi艅ska Andrzej Karpi艅ski - 2019-08-09 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
projektowanie 艂azienek przy u偶yciu program贸w komputerowych, wykonywanie pomiar贸w u klienta
Firma Handlowa MAZDAR - Ma艂gorzata Siejak - 2017-02-10 - 艁uk贸w (lubelskie)
-
PROINVEST SWOBODA Sp. jawna - 2016-06-09 - Ko艣cierzyna (pomorskie)
nadz贸r nad pracownikami, samodzielno艣膰 w dzia艂aniu
ELSUR SP. Z O. O. - 2016-04-12 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
wychowawca w klasie zerowej, opieka i organizacja zaj臋膰
Zesp贸艂 Szk贸艂 NR 1 w Garwolinie - 2017-09-22 - Garwolin (mazowieckie)
spawanie element贸w konstrukcji stalowych
"PLUSEIGHT POLSKA" Sp. z o. o. - 2017-01-12 - Sosnowiec (艣l膮skie)
LIKWIDACJA ISTNIEJ膭CYCH STOISK, ZMIANA ARAN呕ACJI WN臉TRZA HALI, BUDOWA EKSPOZYCJI ZGODNIE Z NOWYMI STANDARDAMI, DBANIE O CZYSTO艢膯 NA STANOWISKU PRACY
kontakt przez OHP - 2016-04-25 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
Zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze艅 oraz kart podatkowych dla pracownik贸w, dokonywanie zmian po otrzymaniu dok w zakresie wysoko艣ci wynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczania potr膮ce艅,zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS, sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸woraz potr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸w zg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniach spo艂ecznych, naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13) i innych, prowadzenie dok zwi膮zanej z rozliczeniami z US, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przeprowadzaniem regulacji p艂ac pracownik贸w,sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych, przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO, wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸w dla pracownik贸w, prowadzenie i przechowywanie dok zwi膮zanej z zakresem obowi膮zk贸w, ustalenie wysoko艣ci potr膮ce艅 komorniczych, prowadzenie ewidencji potr膮ce艅 oraz prowadzenie korespondencji z US ZUS oraz innymi podmiotami, bie偶膮ca analiza zmian przepis贸w prawa dotycz. zasad wynagradzania, podatk贸w oraz zasadpodlegania ubezpieczeniom spo艂ecznym i zdrowotnym, informowanie g艂贸wnego ksi臋gowego CUWO o zauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarze wykonywanych obowi膮zk贸w, wykonywanie innych zada艅 wynikaj膮cych z polece艅 bezpo艣redniego prze艂o偶onego.Miejsce pracy: CUWO, 艁贸d藕, ul. Kaliska25/27, ul.Kopernika 36.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2018-03-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Praca na produkcji - pakowanie, nape艂nianie poduszek. Kontakt: Renata Lniak tel. 41 386 10 14
LECH-POL Sp贸艂ka Jawna w J臋drzejowie - 2017-04-18 - J臋drzej贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Umiej臋tno艣膰 pracy d艂utem, skalpelem, frezark膮, aplikacja klamer ortonyksyjnych ( tytan itp )
Gabinet Podologiczny Zdrowa Stopa - 2018-09-11 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
obs艂uga go艣ci, prace porz膮dkowe, naprawa drobnych usterek
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
sprzeda偶 kosmetyk贸w
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - 艁om偶a (podlaskie)
obs艂uga go艣ci wizytuj膮cychprzewozy materia艂贸w do 3,5 tony
THE EUROPEAN VAN COMPANY Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Ko艅skie (艣wi臋tokrzyskie)
- Prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego. Miejsce pracy: obszar dzia艂ania 艢l膮skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 3380 do 4200 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na zast臋pstwo na okres 1,5 roku. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenia zawodowe min. 2 lata z zakresu zam贸wie艅 publicznych. Znajomo艣膰 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
艢L膭SKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2016-03-11 - Katowice (艣l膮skie)
j.w.
INTERCONTROL POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowi膮zk贸w:1. Prowadzenie ewidencji korespondencji wchodz膮cej i wychodz膮cej. 2. Prowadzenie ewidencji dokument贸w wytworzonych na potrzeby w艂asne.3. Przyjmowanie, rejestrowanie i terminowe kierowanie korespondencji wychodz膮cej i wchodz膮cej w formie elektronicznej.4. Kompletowanie dokument贸w wed艂ug rzeczowego wykazu akt i terminowe kierowanie do w艂a艣ciwych teczek.5. Udzielanie wykonawcom wskaz贸wek o sposobie wykonywania dokument贸w niejawnych.6. Obs艂uga wykonawc贸w w zakresie ewidencjonowania dokument贸w oraz ich brakowanie.7. Udzia艂 w 膰wiczeniach i kontrolach.Rodzaj umowy: umowa o prac臋 na okres pr贸bny (docelowo umowa na czas nieokre艣lony, w pe艂nym wymiarze czasu pracy).Zatrudnienie: listopad 2018 r.
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2018-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pobieranie materia艂u z magazynu, siekanie sk贸ry , kontrola procesu siekania
ROBERT SUJKA PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "WALDI" - 2015-12-02 - 艁uk贸w (lubelskie)
Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 dokumentacji. Sporz膮dzanie listy p艂ac. Prowadzenie kartotek wynagrodze艅. Sporz膮dzanie deklaracji ZUS. Rozliczenia z PFRON. Przygotowywanie dokumentacji do rozlicze艅 i zestawie艅. Rozliczenia z Urz臋dem Skarbowym. Sporz膮dzanie zestawie艅 i raport贸w na potrzeby wewn臋trzne jednostki i instytucji zewn臋trznych (ZUS, US, UP, PFRON, komornik). Wystawianie za艣wiadcze艅. Rozliczanie emeryt贸w i rencist贸w.
Sp贸艂dzielnia "SIP" ZPCH w Kro艣nie - 2017-01-10 - Krosno (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE PIZZY;WYMAGANIA: WYKSZT艁CENIE ZAWODOWE, UMIEJ臉TNO艢膯 PRZYGOTOWYWANIA PIZZY 30CM I 50CM, DO艢WIADCZENIE NA STANOWISKU
EXITO SYLWIA JARDZEWSKA-BACHANEK - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprz膮tanie pokoi oraz apartament贸w, dba艂o艣膰 o czysto艣膰 pozosta艂ych pomieszcze艅. Reagowanie na potrzeby go艣ci, inne prace zlecone, uzupe艂nienie 艣rodk贸w czysto艣ci oraz innych element贸w wyposa偶enia pokoi.
MEDNET Rados艂aw Kaiser - 2019-11-22 - Sopot (pomorskie)
Konserwacja, mycie, malowanie, naprawa, prace budowlane, konserwatorskie.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Chomi膮偶a (dolno艣l膮skie)
Zarz膮dzanie zespo艂em, nadz贸r nad produkcj膮, realizacja harmonogramu, kontrola jako艣ci, szkolenie nowych pracownik贸w, montowanie element贸w, raportowanie post臋p贸w pracy, zg艂aszanie zapotrzebowa艅
NAMRON KOMPOZYTY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
ZESP脫艁 SZK脫艁 PONADGIMNAZJALNYCH Nr 1 - 2019-11-13 - Kluczbork (opolskie)
Pomoc przy pracach murarskich, remontowych i ciesielskich
"BudGRUPA" Budownictwo Grudzi艅ski Patryk - 2018-02-28 - Sk贸rcz (pomorskie)
Florysta - kasjer
Kwiaciarnia - MAGNOLIA 艁ucja Szepielak - 2017-07-17 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Prace piel臋gnacyjne na polu, zbi贸r owoc贸w sezonowych, sadzenie truskawek, malin.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Jarz膮bkowice (dolno艣l膮skie)