SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO Wrocław oferta pracy ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad zabezpieczeniem obszaru produkcji w niezbędne materiały, dbałość o terminowość oraz kompletność dostaw,- uruchamianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych,- prowadzenie dokumentacji kadrowej w obszarze produkcji,- obsługa magazynów produkcji w toku, - przygotowanie harmonogramów prac na poszczególne gniazda produkcyjne,- nadzór nad dokumentacją technologiczno-konstrukcyjną i jej aktualizacjami,- sporządzanie analiz i raportów dotyczących zużycia materiałowego i terminowości dostaw.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, docelowo przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: dział kadr: pokój 211, e-mail: praca (at) elwat.com.pl, tel. 71 33 45 113 lub 114.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres email:praca (at) elwat.com.pllub osobiście w siedzibie firmy: ELWAT ESI we Wrocławiu, ul. Hubska 96/100, 50-502 WrocławProsimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad zabezpieczeniem obszaru produkcji w niezbędne materiały, dbałość o terminowość oraz kompletność dostaw,- uruchamianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych,- prowadzenie dokumentacji kadrowej w obszarze produkcji,- obsługa magazynów produkcji w toku, - przygotowanie harmonogramów prac na poszczególne gniazda produkcyjne,- nadzór nad dokumentacją technologiczno-konstrukcyjną i jej aktualizacjami,- sporządzanie analiz i raportów dotyczących zużycia materiałowego i terminowości dostaw.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, docelowo przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: dział kadr: pokój 211, e-mail: praca (at) elwat.com.pl, tel. 71 33 45 113 lub 114.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres email:praca (at) elwat.com.pllub osobiście w siedzibie firmy: ELWAT ESI we Wrocławiu, ul. Hubska 96/100, 50-502 WrocławProsimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2500
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik działu logistyki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia na wózki widłowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie: minimum średnie,staż pracy: minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy w obszarze zaopatrzenia produkcji,umiejętności: - znajomość aplikacji MS EXCEL, w tym umiejętność sporządzania raportów i analiz statystycznych,- prawo jazdy kat. B,- podsiadanie ważnych uprawnień na wózki widłowe,- doświadczenie w pracy z systemami ERP.inne:- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- samodzielność, kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy,- obowiązkowość, terminowość i elastyczność ( możliwa praca w trybie zmianowym)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres email:praca (at) elwat.com.pllub osobiście w siedzibie firmy: ELWAT ESI we Wrocławiu, ul. Hubska 96/100, 50-502 WrocławProsimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 96/100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 09.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8299270b16d93d76988f77521c87a8f6
Podobne oferty pracy
KSIĘGOWANIE TRANSAKCJI, AKTUALIZACJA DANYCH KONTRAHENTÓW, MONITORING WPŁYWÓW, PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, WYSTAWIANIE NOT ODSETKOWYCH I KSIĘGOWYCH, DOKONYWANIE PŁATNOŚCI KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH;WYMGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, WIEDZA Z ZAKRESU POLSKIEGO PRAWA PODATKOWEGO CIT, VAT, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, SAMODZIELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REALIZOWANE ZADANIA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN CENTRUM;UMOWA O PRACĘ TYMCZASOWĄ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL sylwia.chalupczynska (at) adecco.pl
ADECCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, WYDAWANIE ZLECEN, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, dbałość o czystość pracy, pomoc szefowi kuchni, wydawanie posiłków, sprzątanie, umowa zlecenie 80 h w m-cu
MOMOS ALICJA GWIAŹDZIŃSKA - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielny księgowy
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW IMIENIA ZYGMUNTA STAREGO W KOZIENICACH - 2017-08-11 - Kozienice (mazowieckie)
1. Przygotowywanie korespondencji do doręczenia2. Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych2. Realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-21 - Otwock (mazowieckie)
Praca przy montażu rusztowań.
CORA WACŁAW RUSZTOWANIA - SERWIS - 2016-11-02 - Skawina (małopolskie)
- Prowadzenie książek przychodów i rozchodów; - Rozliczanie podatku VAT, PIT; - Kontrola prawidłowości dokumentów księgowych; - Prowadzenie ewidencji środków trwałych; - Bieżący kontakt z Klientami biura
Biuro Rachunkowe JAROŃ&JAROŃ - 2016-11-07 - Zabierzów (małopolskie)
wprowadzanie i wdrożenie systemu księgowego dla nowopowstałej firmysprawdzenie pod kątem rachunkowo-księgowym zawieranych przez firme umówsporządzanie raportów finansowychprawidłowe rozliczenia podatkowesporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat oraz informacji dodatkowej ewidencja środków trwałych
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2017-03-01 - Bielawa (dolnośląskie)
Samodzielne stanowisko, wypiek chlebów, pączków, kremy, bułki, stany magazynowe.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie projektów komputerowych, praca z klientem indywidualnym, wykonywanie prac reklamowych, praca introligatora
Fast Graw Robert Ciesielski - 2016-10-19 - Zamość (mazowieckie)
Roboty gospodarcze na terenie miasta, utrzymanie czystości chodników należących do Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński naprawa chodników i ulic
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa i kontrola maszyny zgrzewarskiej,kontrola jakościowa produktów przez wykonywanie testów jakościowych i ocenę wzroko0wąwypełnianie kontrolnych dziennych raportów produkcyjnych, udział w szkoleniach i rozwiązywanie problemów operacyjnych
kontakt przez OHP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykładanie posadzek,wykonywanie prac reklamowych,obsługa maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Marysin (lubelskie)
- Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Prowadzenie sekretariatu Dyrektora , w tym w szczególności:1. Prowadzenie kalendarza spotkań,2. Łączenie rozmów telefonicznych,3. Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji komórkom organizacyjnym jednostki do dalszej realizacji,4. Weryfikacja poprawności formalnej dokumentów przedkładanych do podpisu Dyrektora ( pieczecie, daty, podpisy),5. Obsługa urządzeń biurowych( faksu , kserokopiarki),6. Redagowanie, przepisywanie i przygotowywanie wysyłki pism na zlecenie Dyrektora,7. Dbanie o estetykę i stan wyposażenia pomieszczenia sekretariatu i pomieszczenia Dyrektora8. Archiwizacja dokumentacji prowadzonej przez Sekretariat- Wynagrodzenie: od 3220 do 3864 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 22 lipca 2019.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim 4lata pracy (umowa o pracę) , w tym 2 lata pracy o charakterze administracyjno-biurowym, przy wykształceniu wyższym 2 lata pracy (umowa o pracę), w tym 1 rok pracy o charakterze biurowym.Wymagane: 1. Obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,2. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3. Umiejętność organizacji pracy sekretariatu w tym:- prowadzenie korespondencji w języku ojczystym,- asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych,- umiejętność ustalania priorytetów realizowanych spraw,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera ( pakiet Office + Internet),- umiejętność tworzenia wizerunku firmy,- odporność na stres, wysoka kultura osobista, systematyczność,- komunikatywność,- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeksu Pracy, ustawy KPA- znajomość zasad kancelaryjnych.- znajomość podstaw obiegu dokumentów w systemie kancelaryjnymWymagania dodatkowe: - Kursy , szkolenie zawodowe w zakresie funkcjonowania sekretariatu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-07-03 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż kwiatów ciętych i doniczkowych
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości w spółce z o.o.
PROGRES INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biura, fakturowanie, obsługa klienta, rozmowy handlowe, kooperacja z pozostałymi działami firmy
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny, praca w Grupie
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2018-08-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca na zmywaku, kompletowanie naczyń, sztućców, drobne prace w kuchni
Paul wohnen-schenken-leben - 2018-04-13 - Niemcy (Niemcy)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Chrzanów (małopolskie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalno-biurowych. Umowa zlecenie na początek do 31.12.2017 z możliwością przedłużenia. Praca na jedną zmianę, 40 godz. tygodniowo.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PROFIL A Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
-Prace ślusarskie przy produkcji balustrad, ogrodzeń, instalacji elementów stalowych,-Kontakt telefoniczny 602-72-44-36,-Praca na terenie Tczewskich Łąk,-Praca w godzinach 7-15.
Zbigniew Rutkowski, FIRMA HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWA "CARO" - 2017-05-25 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
jw
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Projektant" - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
rozładunek oraz kontrola towarów dostarczanych do zakładu, załadunek wyrobów gotowych
Work & People Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Tychy (śląskie)
Montaż instalacji sanitarnych, spawanie gazowe. Praca w Płocku oraz na terenie powiatu płockiego w godzinach 7-15.
Zakład Instalacji Sanitarnych i Elektrycznych ZIS-1 - 2017-02-27 - Płock (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Krzyków (opolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Prowadziła całokształt spraw zwiazanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz z wewnetrznymi przepisami CUW- Wynagrodzenie: od 2600 do 3120 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec lipca 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, doświadczenie z zakresu realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-25 - Katowice (śląskie)
Obsługa i ustawianie maszyn, kontrola wyrobów przy rozpoczęciu i w trakcie produkcji.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)