SAMODZIELNY REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH Iława oferta pracy Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Iława
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1) Przygotowanie materiałów informacyjnych, analiz i sprawozdań dotyczących zakresu działaniaMiejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie,2) Przygotowywanie do zatwierdzenia arkuszy organizacji pracy przedszkoli, szkół podstawowych,gimnazjów wraz z ich aneksami oraz innych spraw związanych z organizacją pracy jednostekoświatowych,3) Prowadzenie spraw organizacyjnych i finansowych w zakresie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli,4) Nadzorowanie realizacji obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego przez uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji w przypadku nie spełniania obowiązku szkolnego lubnauki przez uczniów zamieszkałych w obwodach tych szkół,5) Współpraca z organem nadzoru pedagogicznego oraz innymiinstytucjami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie spraw dotyczących działalności jednostek oświatowych,6) Inicjowanie, koordynowanie działań, organizowanie współpracy przedszkoli miejskich, szkół podstawowych i gimnazjalnych w realizacji przedsięwzięć edukacyjnych,7) Realizowanie działań wynikających ze współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym prowadzenie postępowań w zakresie udzielania dotacji z budżetu Miasta,8) Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych i publicznych prowadzonych przez osoby prawne lub fizyczne (w tym wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji, zmianach we wpisie, wydawanie decyzji o odmowie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz decyzji owykreśleniu z ewidencji)9) Analiza sieci szkół i przedszkoli pod kątem sytuacji demograficznej, potrzeb edukacyjnych oraz kosztów utrzymania,monitorowanie i aktualizowanie planu sieci publicznych szkół i przedszkoli,10) Przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie zadań oświatowych leżących w kompetencjach jednostki samorządu terytorialnego,11) Przygotowywanie materiałów informacyjnych, odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, opracowywanie zbiorczych sprawozdań i raportów oraz innych materiałów dla organizacji iinstytucji zewnętrznych dotyczących zadań realizowanych przez przedszkola miejskie, szkoły podstawowe i gimnazja,12) Przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków z funduszy pozabudżetowych, opracowywanie zbiorczych raportów i analiz dotyczących realizacji projektów edukacyjnych finansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych;13) Rozpatrywanie skarg i zażaleń dotyczących działalności szkół i placówek oświatowych,14) Przyjmowanie i rozliczanie delegacji służbowychpracowników MZOSiP, szkół podstawowych,gimnazjów i przedszkolimiejskich,15) Prowadzenie międzygminnych rozliczeń finansowych w zakresie pokrywania kosztów wychowania przedszkolnego uczniów uczęszczających do niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Miejską Iława oraz inne gminy
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 13, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Przygotowanie materiałów informacyjnych, analiz i sprawozdań dotyczących zakresu działaniaMiejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie,2) Przygotowywanie do zatwierdzenia arkuszy organizacji pracy przedszkoli, szkół podstawowych,gimnazjów wraz z ich aneksami oraz innych spraw związanych z organizacją pracy jednostekoświatowych,3) Prowadzenie spraw organizacyjnych i finansowych w zakresie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli,4) Nadzorowanie realizacji obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego przez uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji w przypadku nie spełniania obowiązku szkolnego lubnauki przez uczniów zamieszkałych w obwodach tych szkół,5) Współpraca z organem nadzoru pedagogicznego oraz innymiinstytucjami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie spraw dotyczących działalności jednostek oświatowych,6) Inicjowanie, koordynowanie działań, organizowanie współpracy przedszkoli miejskich, szkół podstawowych i gimnazjalnych w realizacji przedsięwzięć edukacyjnych,7) Realizowanie działań wynikających ze współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym prowadzenie postępowań w zakresie udzielania dotacji z budżetu Miasta,8) Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych i publicznych prowadzonych przez osoby prawne lub fizyczne (w tym wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji, zmianach we wpisie, wydawanie decyzji o odmowie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz decyzji owykreśleniu z ewidencji)9) Analiza sieci szkół i przedszkoli pod kątem sytuacji demograficznej, potrzeb edukacyjnych oraz kosztów utrzymania,monitorowanie i aktualizowanie planu sieci publicznych szkół i przedszkoli,10) Przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie zadań oświatowych leżących w kompetencjach jednostki samorządu terytorialnego,11) Przygotowywanie materiałów informacyjnych, odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, opracowywanie zbiorczych sprawozdań i raportów oraz innych materiałów dla organizacji iinstytucji zewnętrznych dotyczących zadań realizowanych przez przedszkola miejskie, szkoły podstawowe i gimnazja,12) Przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków z funduszy pozabudżetowych, opracowywanie zbiorczych raportów i analiz dotyczących realizacji projektów edukacyjnych finansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych;13) Rozpatrywanie skarg i zażaleń dotyczących działalności szkół i placówek oświatowych,14) Przyjmowanie i rozliczanie delegacji służbowychpracowników MZOSiP, szkół podstawowych,gimnazjów i przedszkolimiejskich,15) Prowadzenie międzygminnych rozliczeń finansowych w zakresie pokrywania kosztów wychowania przedszkolnego uczniów uczęszczających do niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Miejską Iława oraz inne gminy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1)obywatelstwo polskie, 2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stano wisku, 5) wykształcenie wyższe 6) staż pracy minimum 3 lata2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw : o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o systemie oświaty, Karty Nauczyciela, o finansach publicznych2) doświadczenie zawodowe wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w zakresie stosowania powyższych przepisów prawa, 3) predyspozycje osobowościowe kreatywność, staranność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy, 4) inne: umiejętność obsługi komputera w środowisku Ms Office i Ms ExcelOferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko samodzielnego referenta w pok.315 (Sekretariat MZOSiP) lub za pośrednictwem poczty na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 15 października 2019r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce:Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko samodzielnego referenta w pok.315 (Sekretariat MZOSiP) lub za pośrednictwem poczty na adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 15 października 2019r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.Szczegółowe informacje dostępne na sronie internetowej: http://bip.umilawa.pl/wakaty/6/68/Samodzielny_referent_ds__organizacyjnych/
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 13, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, życiorys (CV), wypełniony kwestionariusz osobowy, kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy), oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE( ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), publ. Dz.Urz. UE L Nr 119, s 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Miejskim Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie.Szczegółowe informacje dostępne na sronie internetowej: http://bip.umilawa.pl/wakaty/6/68/Samodzielny_referent_ds__organizacyjnych/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Szczegółowe informacje dostępne na sronie internetowej: http://bip.umilawa.pl/wakaty/6/68/Samodzielny_referent_ds__organizacyjnych/
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8658c4cb28960adbacfccd4597ae9167
Podobne oferty pracy
- Kontakt z klientem posługującym się językiem hebrajskim- dopasowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wykonywanie drobnychprac przy przebudowie dróg (donoszenie kostki, krawężników, pomoc przy układaniu kostki, krawężników); WYMAGANIA: Wykształcenie zawodowe
HUCZ Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-04 - Częstochowa (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Dłużec (małopolskie)
przygotowanie materiału do obróbki, obsługa sprzętu spawalniczego, obsługa i konserwacja narzędzi, maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas spawania
ZPB Kaczamrek S.A. - 2017-08-17 - Wszemirów (dolnośląskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych związanych ze wznoszeniem budynków
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Suwałki (podlaskie)
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego stażu pracy. 1. posiadanie doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarządzaniu i rozliczaniu projektów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych lub programów krajowych), 2. mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku w administracji samorządowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projektów, zamówień publicznych, 4. znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów/projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych, 5. znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, 6. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiejętność pracy w zespole oraz organizowania pracy własnej i innych osób, także pod presją czasu, 8. zdolności analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, operatywność, odporność na stres, 10. samodzielność, zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, dyspozycyjność, 11. znajomość języka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych programów zagranicznych i krajowych na realizację projektów dostępnych dla Gminy. 2. Analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadzór i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczególnych projektów realizowanych przez Gminę. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogramów rzeczowo-finansowych umów. 5. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów, sporządzanie wniosków do budżetu w związku z finansowaniem zadań ze środków zewnętrznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów. 7. Przygotowywanie wniosków o płatność lub innych dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie działań promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Współpraca z administracją rządową i samorządową, przedsiębiorcami oraz innymi organizacjami, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, które mogą być wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsiębiorczości i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich planów, czy innych programów gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowań planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze. 14. Współpraca oraz koordynacja kontaktów krajowych i zagranicznych, w tym udziału w stowarzyszeniach i związkach. 15. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw związanych zamówieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pełny etat warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 zł brutto), prawdopodobny termin rozpoczęcia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnym podpisem, 2. życiorys curriculum vitae - opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załączono do ogłoszenia, kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe załączono do ogłoszenia, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na określonym stanowisku, oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Besku, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych Dokumenty należy składać w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urzędzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje dzień wpływu dokumentów do Urzędu. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
GMINA BESKO - 2018-11-16 - Besko (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Prowadziła całokształt spraw zwiazanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz z wewnetrznymi przepisami CUW- Wynagrodzenie: od 2600 do 3120 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, doświadczenie z zakresu realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
- Utrzymanie nieruchomości w stanie pełnej sprawności technicznej. Konserwacja urządzeń i instalacji technicznych. Usuwanie awarii i usterek. Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów.- Miejsce wykonywania pracy: Tychy - GALERIA.- Firma oferuje: ciekawą i perspektywiczną pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, kursy doszkalające.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne o specjalności elektrycznej lub elektromechanicznej. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w utrzymaniu technicznym budynków (instalacje SSP, centrale wentylacyjne, klimatyzacja, instalacje elektryczne). Wymagana praktyczna znajomość elektryki i automatyki. Wymagane kwalifikacje SEP G1. Mile widziane uprawnienia SEP G2 lub G3. / KONIECZNIE WYMAGANA SMAODZIELNOŚĆ - WARUNEK KONIECZNY !!! /
FIRST PFM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Tychy (śląskie)
Kompleksowa obsługa klientów Biura Rachunkowego.
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-24 - Józefów (mazowieckie)
naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne "MOTOBIS" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Samodzielne wprowadzanie dokumentacji księgowej podatników, sporządzanie bilansów oraz rachunków zysków i strat, rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych i osób fizycznych, sporządzanie sprawozdań do US, GUS, sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
krojenie, pakowanie, etykietowanie pieczywa, układanie w pojemniki transportowe
Soplicowo MNG Bartłomiej Smolak - 2019-09-20 - Otwock (mazowieckie)
bez skierowania; wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe rolnicze lub pokrewne, prawo jazdy kat B, mile widziane dośwaidczenie pół roku; charakterystyka pracy: bezpośrednie doradztwo rolnika indywidualnego; umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach od 07.00 do 15.00; wynagrodzenie 2600 zł brutto; miejsce pracy : Lwówek ŚLąski ul. Al. Wojska Polskiego 25C
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-01-15 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Parzęczewo (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Chomentów-Puszcz (mazowieckie)
- montaż reklamy zewnętrznej i wewnętrznej- obsługa elektronarzędzi: wkrętarki i wiertarki "Bosch" oraz zaginarki ręcznej do blachy Metallkraft HSBM610HSMiejsce wykonywania pracy: ul. Dowborczyków 17, 90-019 Łódź oraz teren woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Łódź (łódzkie)
Utrzymanie czystości hal magazynowych, pomieszczeń biurowych, łazienek itp.
"Bekpol" Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
-Praca na terenie Trójmiasta i okolic,-Zapewniony dojazd do i z miejsca pracy z Pelplina,-Pracodawca prosi o kontakt osoby z Pelplina i okolic,-Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, później umowa o pracę,-Kontakt telefoniczny 603-706-703.-Wynagrodzenie od 2.000,00 zł netto
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY KRZYSZTOF CWAJDA - 2016-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
zakres obowiązków : obsługa drukarki cyfrowej pracującej za pomocą głowicy drukującej w technologii CMYK, kontrola jakości realizowanych prac, nadzór nad procesem drukowania, dbanie o stan techniczny urządzeń i stanowiska pracy, wymagania : doświadczenie w obsłudze cyfrowych maszyn drukujący, znajomość programów Adobe, Corel, Ms Office, samodzielność w działaniu, dokładność i operatywność, znajomość języka angielskiego, gotowość do odbycia szkolenia w Hiszpanii, oferujemy: ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacje prosimy przesyłać na adres: elzbieta.pokorniecka (at) ctppolska.com.plkontakt telefoniczny 32 42 92 040.
CTP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Zwonowice (śląskie)
Prowadzenie wynagrodzeń pracowniczych i sporządzanie deklaracji ZUS z uwzględnieniem naliczania świadczeń (zasiłki chorobowe itp. ), sporządzanie świadectw pracy. Wymagany min.5 letni staż na stanowisu samodzielnej kadrowej
Giewont Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
MUROWANIE KLINKIEROWĄ CEGŁĄ, UKŁADANIE BLOCZKÓW, PRZYGOTOWANIE ZAPRAWY MURARSKIEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE BUDOWLANE, UMIEJĘTNOŚĆ MUROWANIA ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH, UMIEJĘTNOŚCI OGÓLNOBUDOWLANE, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;WYMIAR CZASU PRACY: 8/H DZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIATKU
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych zabezpieczających działalność biura. Przedstawienie codziennie bieżącej korespondencji. Prowadzenie ewidencji i wydawanie dyplomów hydrografów. Utrzymywanie aktualnej bazy kontaktów. Realizowanie zleconych zakupów okolicznościowych oraz przygotowanie sali do potraw, konferencji itp. Prowadzenie kalendarza Szefa oraz uaktualnianie strony internetowej BHMW.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Gdynia (pomorskie)
hhhh
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy produkcji w zakładzie drzewnym-meble ogrodowe,płoty osłonowe i ozdobne
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Gościeszyn (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, współpraca przy opracowywaniu planów, kompletowanie dokumentacji w zakresie poszczególnych zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Zegrze (mazowieckie)
Wypiek wyrobów cukierniczych. Wysokość wynagrodzenia od 2500,00 zł brutto miesięcznie. Kontakt: 609-577-934
SPÓLDZIELNIA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "MESTWIN" - 2016-08-09 - Stężyca (pomorskie)
Brak danych
DREW-DACH Syldatk Waldemar - 2016-10-27 - Bukowina (pomorskie)
samodzielny księgowy, obsługa klienta w zakresie księgowości, rozliczanie, kontrola obiegu dokumentacji, obliczanie podatków, powiadomienie o przepisach i należaności
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Poznań (wielkopolskie)