SAMODZIELNY REFERENT Bytom oferta pracy Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1.windykacja należności,2.przygotowanie akt sprawy do odpisu nieściągalnych należności,3.udzielanie i sporządzanie wszelkich informacji dotyczących pobytu pacjenta w IW dla potrzeb policji, prokuratury, sądu,4.prowadzenie gospodarki materiałowej,5.zastępstwo na stanowisku kasjera,6.przestrzeganie ustalonego w zakładzie czasu pracy,7.przestrzeganie regulaminu pracy i porządku ustalonego w Centrum,8.dbanie o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.
Data publikacji: 2018-02-22
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnogórska 3, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.windykacja należności,2.przygotowanie akt sprawy do odpisu nieściągalnych należności,3.udzielanie i sporządzanie wszelkich informacji dotyczących pobytu pacjenta w IW dla potrzeb policji, prokuratury, sądu,4.prowadzenie gospodarki materiałowej,5.zastępstwo na stanowisku kasjera,6.przestrzeganie ustalonego w zakładzie czasu pracy,7.przestrzeganie regulaminu pracy i porządku ustalonego w Centrum,8.dbanie o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.obywatelstwo polskie,2.wykształcenie wyższe - minimum dwa lata stażu pracy lub średnie - minimum cztery lata stażu pracy,3.pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,4.brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5.nieposzlakowana opinia,6.znajomość obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ordynacji podatkowej,7.znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych.Wymagania dodatkowe: 1.doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,2.znajomość zagadnień z zakresu podstaw finansów i księgowości,3.umiejętność obsługi komputerowych aplikacji biurowych,4.umiejętność pracy w zespole, odporność na stres5.systematyczność, komunikatywność, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność w wykonaniu pracy.
Nazwa pracodawcy:
Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
Tarnogórska 3, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-list motywacyjny,-CV, -kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,-kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,-kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na naszej stronie internetowej interwencja.bytom.pl,-kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających ewentualne okresy zatrudnienia,-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.-oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty należy składać w terminie do 06 marca 2018 roku do godziny 1500 w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem Nabór - księgowy , w sekretariacie Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom w Bytomiu lub przesłać pocztą na adres Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom, 41-902 Bytomul. Tarnogórska 3.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 06.03.2018, Godziny : do godz. 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Ulica pracodawcy: Tarnogórska
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.02.2018
Data dodania oferty pracy: 20.02.2018
Oferta pracy ważna do: 06.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, fakturowanie,- księgowanie i sprawdzanie poprawności dokonanych księgowań,- rozliczanie faktur sprzedażowych i zakupowych, - przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),-przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,- przygotowywanie dokumentów do banków,- współpraca z działem IT w ramach poprawiania efektywności pracy działu i doskonalenia procesów przesyłu danych księgowych,- szkolenie nowych pracowników działu.
CYFROWA FOTO - 2017-12-04 - Zaczernie (podkarpackie)
Wykształcenie min. zawodowe, doświadczenie nie jest wymagane, osoba zarejestrowana w PUP z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Sośnie (wielkopolskie)
praca wagowego, miejsce pracy budowa trasy S-7 na odcinku Nowy Dwór Gdański- Koszwały
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Dworek (pomorskie)
Montaż systemów alarmowych, telewizyjnych, konserwacja systemów i instalacji, wykonywanie pracy na wysokościach.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
praca jako kucharz lub pizzer lub pomoc kuchenna
"MISTERIUM" Maciej Jewuła - 2017-12-13 - Żabno (małopolskie)
samodzielne prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi zasadami, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji statystycznych i podatkowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
prace przy produkcji wyrobów cukierniczych
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Śnieżka Spółka Akcyjna - 2018-07-12 - Świebodzice (dolnośląskie)
ROZMIESZCZANIE PRODUKTÓW I OPAKOWAŃ ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI ZASADAMI, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK, SORTOWANIE PALET I OPAKOWAŃ;wymagania:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA WÓZKIEM WIDŁOWYM, MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
SANPRO JOB SERVICE BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie nowych kontahentów- rozwijanie, zarządzanie i utrzymywanie relacji biznesowych- negocjonowanie warunków handlowych- inicjonowanie działań zmierzających do realizacji celów firmy- pozyskiwanie nowych lokalizacji- koordynowanie i nadzorowanie prac przy otwieraniu nowych oddziałów- współpraca z nowymi komórkami organizacyjnymi firmy- nadzorowanie prac awaryjnych, serwisowych, remontowych- monitorowanie działan konkurencji
FARMACJA IM. O. KLIMUSZKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sporządzała listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość, obsługiwała program Płatnik,sporządzała sprawozdania dla PFRON. Pomagała w sporządzaniu planów finansowych, prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Brynowska 70a.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)
Pomoc przy załadunku , rozładunek przewożonego materiału , odpowiedzialność za przewożony towar , kontrola dokumentów przewozowych. Praca w godz. 7-15.
Usługi stolarskie Tartak Zygmunt Kleba - 2018-04-10 - Luzino (pomorskie)
Montaż urządzeń, koordynacja dostaw, korespondencja z klientem, obsługa strony www i mediów społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów inwestycyjnych, kontakt z doradcami kredytowymi z całej Polski, przygotowywanie dokumentacji kredytowej.
PPH WAMAX Grochowski Waldemar - 2018-07-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Słupsk (pomorskie)
obsługa wózka widłowego
kontakt przez OHP - 2018-01-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
-Prace budowlane,-Kontakt telefoniczny 506 022 602,-Praca na terenie powiatu tczewskiego, malborskiego i gdańskiego.-Wynagrodzenie 3.500 zł brutto.
"MUELLER" TOMASZ MUELLER - 2018-03-15 - Tczew (pomorskie)
Układanie siatek i szkieletów zbrojeniowych w formach do produkcji prefabrykatów, układanie mieszanki betonowej w formach, ręczne i mechaniczne zagęszczanie mieszanki betonowej, wyrównywanie powierzchni ułożonego betonu, pielęgnowanie świeżego betonu, usuwanie wad konstrukcji betonowych i żelbetowych.
Comfort S.A. - 2016-08-18 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Branża samochodowa. Handel samochodami ciężarowymi z krajami arabskimi w celu posrednictwa handlowego z tymi krajami. Kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
– Sprawna oraz profesjonalna obsługa gości.– Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).– Dokonywanie rezerwacji. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych.– Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.– Obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych na przykład komputera, ksero czy faksu.– Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
"JAMROZOWA POLANA HOTEL&BROWAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
SELEN Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Skierniewice (łódzkie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE " ASBOL "- IMPORT-EKSPORT ADAM WEŁNA - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności przygotowawczych do procesu lakierowania/emaliowania (arkusze blachy), wykonywanie zleceń produkcyjnych zgodnie z planem produkcji zatwierdzonym wzorem i technologią
FOB - DECOR Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Turza (śląskie)
praca fizyczna
Uni-Tarpin Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Tarnów (małopolskie)
praca na magazynie, układanie, przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Stróże (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe
AUTO NAPRAWA - POMOC DROGOWA G. KOHNKE - 2016-07-19 - Łebcz (pomorskie)
rozliczanie podatkowe (VAT,CIT) oraz płacowe (ZUS, PIT) prowadzeni ksiąg rachunkowych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pobieranie i dostarczanie przesyłek - prowadzenie samochodu. Praca przez 8 godzin dziennie w przedziale: 8:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)