SAMODZIELNY REFERENT Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 415 PLN
Zakres obowiązków: znajomość, realizacja i przestrzeganie obowiązującej ustawy o zamówieniach publicznych,znajomość przepisów regulujących zasady gospodarowania i finansowania jednostek sektora finansów publicznych - ustawa o finansach,przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,kompletowanie dokumentacji przetargowej oraz zapytań ofertowych, jej archiwizacja w formie zszytych teczek w sposób gwarantujący jej nienaruszalność.
Data publikacji: 2016-03-18
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
znajomość, realizacja i przestrzeganie obowiązującej ustawy o zamówieniach publicznych,znajomość przepisów regulujących zasady gospodarowania i finansowania jednostek sektora finansów publicznych - ustawa o finansach,przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,kompletowanie dokumentacji przetargowej oraz zapytań ofertowych, jej archiwizacja w formie zszytych teczek w sposób gwarantujący jej nienaruszalność.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 415 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 415 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie - preferowane prawnicze oraz podyplomowe z zamówień publicznychdoświadczenie - min. 4 lata przy wykształceniu średnim, min. 2 lata przy wykształceniu wyższymdoświadczenie w przeprowadzaniu postępowania zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv i list motywacyjny: 25wog.kancelaria (at) wp.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych
Data dodania oferty pracy: 18.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracownik kotłowni, obsługa pieca. Wymagany kurs palacza - istnieje możliwość wysłania na kurs przez pracodawcę. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
FABRYKA MEBLI DREWMIX Lucyna i Michał Albert Spółka jawna - 2015-12-02 - Łęka Mroczeńska (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI ORIENTALNEJ, POMOC KUCHARZOWI W PRZYGOTOWANIU DAŃ KUCHNI ORIENTALNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI ORIENTALNEJ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;GODZINY PRACY OD 12-16 I 16-20PRACA W WOLNE DNI
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp., potwierdzanie sald nalżności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic, rozliczanie faktur z importu i eksportu, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT, sporządzanie raportów finansowych, współpraca z klintami zewnętrznymi firmy, przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych
Grajewscy Sp. Jawna - 2017-05-09 - Świebodzice (dolnośląskie)
Operator podnośnika koszowego na terenie województwa.
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-09-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prowadzenie pełniej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Weryfikacja dokumentacji i transakcji finansowych firmy. Księgowanie wyciągów bankowych. Przygotowywanie przelewów i płatności.Wsparcie procesów kadrowo płacowych. Sporządzanie dokumentacji podatkowej firmy. Przygotowywanie analiz i sprawozdań księgowych; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Eco Light Led Dominik Ściepko - 2016-03-03 - Słupsk (pomorskie)
tapicer, szycie krojenie materialów
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
praca w bibliotece
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Białystok (podlaskie)
Serwis, konfiguracja, montaż, diagnostyka, programowanie, naprawa urządzeń elektronicznych.
Elektroniczne Wagi Przemysłowe - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
Prace porzadkowe na obiekcie
Agrotank 2 M. Marcinkiewicz Spółka Komandytowa - 2017-10-05 - Gaj (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru, rozliczanie klientów magazynowych, dbanie o ład i prządek w sklepie i na magazynie
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warka (mazowieckie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy.
Forest Legend - 2018-04-26 - Bytom (śląskie)
Pomoc przy wykonywaniu strzyżenia, czesaniu, stylizacji fryzur, farbowaniu włosów. (zakłąd Fryzjerski Krystyna Mazur, 97-330 Przygłów 121)
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Przygłów (łódzkie)
Kierowca ciągnika siodłowego
Przedsiębiorstwo Handlowe TOMEK Dorota Fedor - 2017-09-06 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
nauka jezyka w szkole i oddziale przedszkolnym
Szkoła Podstawowa Fundacji"ELEMENTARZ" z Oddziałem Przedszkolnym w Gotkowicach - 2017-08-07 - Gotkowice (małopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej. prowadzenie rozrachunków.Doświadczenie min 2 lata na stanowisku księgowego.
Gospodarstwo Rybackie MIKOŁAJKI Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych, ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami, księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu, opisywała dokumenty ksiegowe, opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: 2900-3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od połowy maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym 5 miesięcy w księgowości, przy wyższym 2lata pracy w tym 5 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu księgowości projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie terapii uzależnień wśród niepełnoletnich
NZOZ OŚRODEK REHABILITACYJNY DLA UZALEŻNIONYCH OD SUBSTANCJI PSYCHOAKTYWNYCH MŁODZIEŻOWY OŚRODEK TERAPII I READAPTACJI "POW - 2018-05-17 - Cholewianka (lubelskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami z zagranicy, przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, rejestrowanie i realizacja zamówień od odbiorców, realizacja planów sprzedaży.
Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie - 2017-08-08 - Nysa (opolskie)
Przeróbki odzieży (owerlok, stębnówka).
PAWEŁ ZOCH USŁUGI KRAWIECKIE - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie min. zawodowe-gastronomiczne, doświadczenie mile widziane
Dominik Bielawny CATERING BOLUŚ - 2017-04-25 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wołomin (mazowieckie)
DOWÓZ TOWARU DO KLIENTAROZŁADUNEK SAMOCHODUWYMAGANE PRAWO JAZDY KAT. CBRAK WYMAGAŃ CO DO WYKSZTAŁCENIA
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się w towarem znajdującym się w sklepieZapoznanie się z częścią magazynowąSkładanie zamówieńPrzyjęcie towaru, sprawdzanie ilości i jakości Metkowanie towaruUkładanie i eksponowanie towaru Praca z kasą fiskalną Nawiązywanie kontaktów z klientem Dbanie o estetykę i czystość w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowanie miesięcznego rozliczenia kont włączając konta wewnętrzne. Analizowanie rachunków zysków i strat oraz bilansu pod kątem poprawności zapisów zgodnie z zasadami księgowości. Prowadzanie ewidencji środków trwałych. Kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Sporządzanie dokumentacji księgowej oraz podatkowej. Weryfikacja i uzgadnianie sald.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Dolelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów i ekonomii. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w księgowości na samodzielnym stanowisku pracy (pełna księgowość). Dobra znajomość programu Ms Excel. Znajomość zagadnień podatkowych VAT, CIP i PIT.
"CROBIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Mysłowice (śląskie)
-odpowiada za prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości;-zajmuje się księgowaniem dokumentów oraz sprawdzaniem poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprwozdań.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o. o. - 2018-02-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykonywanie czynności zleconych przez dyrektora szkoły wynikających z potrzeb placówkiobsługa sekretariatu szkoły
Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich - 2017-12-18 - Wisła (śląskie)
wstępna selekcja i obróbka warzyw, sortowanie i pakowanie warzyw.; ważenie i układanie towaru,; praca przy liniach technologicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kołaczkowo (kujawsko-pomorskie)
nauka prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)
Sporządzanie projektów konstrukcji budowlanych pod kierunkiem uprawnionego projektanta.
Projektowanie Konstrukcji Budowlanych Grzegorz Burczyński - 2018-02-26 - Żary (lubuskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)