SAMODZIELNY REFERENT Wisła oferta pracy Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich

Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 048 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności zleconych przez dyrektora szkoły wynikających z potrzeb placówkiobsługa sekretariatu szkoły
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Wisła (śląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reymonta 2, 43-460 Wisła, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności zleconych przez dyrektora szkoły wynikających z potrzeb placówkiobsługa sekretariatu szkoły
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 048 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca pn.-pt. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wisła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wisła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 048 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra organizacja pracy własnej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, obowiązkowość, wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Reymonta 2, 43-460 Wisła, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Wisła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wisła
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 18.12.2017
Oferta pracy ważna do: 02.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; doświadczenie zawodowe min. 2 lata; montaż szalunków, szalowanie, zbrojenie konstrukcji betonowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gliwice (śląskie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków, cv na adres e-mail: adnrzejp74 (at) poczta.fm
Pietraszek Andrzej, Kocięcki Dariusz Pizzeria "AVANTI" S.C. - 2017-06-12 - Wadowice (małopolskie)
Spawanie metodą MAG 135 elementów stalowych.
kontakt przez OHP - 2016-04-11 - Gorlice (małopolskie)
Sprzątanie na budowie
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie instalacji wod-kan i CO.
ENTEES - 2018-03-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich tj. strzyżenie włosów, mycia i pielęgnowania włosów, czesania, rozjaśniania, koloryzowania, regenerowania,strzyzenie włosów na sucho lub mokro za pomocą różnego rodzaju nożyczek oraz maszynek do strzyżenia
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Montaż mebli z płyty meblowej przy użyciu narzędzi do obróbki ręcznej i urządzeń mechanicznych, montowanie mebli na stanowiskach stacjonarnych, dopasowanie okuć i akcesoriów meblowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2018-08-24 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, realizacja płatności, terminowa realizacja obowiązków formalnych (US,ZUS,GUS), sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych, deklaracji podatkowych, realizacja płatności; doświadczenie zawodowe w księgowości na samodzielnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-01-12 - Zawadzkie (opolskie)
Całodobowa opieka nad mieszkańcami DPS
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
Doradztwo w zakresie hodowli i rozrodu zwierząt, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa, budowanie długofalowych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, terminowe sporządzanie raportów z realizacji zadań, wdrażanie projektów marketingowych, bieżąca analiza rynku, organizacja spotkań z kontrahentami. Praca w terenie. Pracodawca oferuje samochód służbowy, tablet/laptop oraz telefon.
Mazowieckie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych, wykończeniowych, dekarsko-blacharskich, konserwacja i pielęgnacja terenów zielonych, przygotowanie obiektów do imprez sportowo-rekreacyjnych, pomoc techniczna przy ich realizacjiWymiar czasu pracy: średnio tygodniowo 40 godz. w równoważnym systemie czasu pracyW okresie letnim ze względu na organizację imprez sportowo - rekreacyjnych możliwa praca w nocyData rozpoczęcia pracy: 09/10.2018Wynagrodzenie od 2250 zł brutto Miejsce pracy: obiekty sportowo reparacyjne zarządzane przez MOSiR (ekipa remontowa).
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2018-09-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wymiana opon
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Piła (wielkopolskie)
Nauczanie języka angielskiego
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. KRZYSZTOFA KAMILA BACZYŃSKIEGO W PUŁAWACH - 2016-03-21 - Puławy (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowca transportu międzynarodowego w krajach UE,pojazdy MAN i Volvo, oraz przyczepy Krone i SCHWARZMÜLLER
FTL- First Transport Lines,a.s. - 2015-10-28 - Czechy (Czechy)
Prowadzenie pełnej księgowości PKPiR oraz ryczałtu dla klientów biura rachunkowego.
WIATR I WODA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie księgowości spółki prawa handlowego, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych
ESTELLIGENCE SP. Z O.O. - 2016-04-11 - Kwidzyn (pomorskie)
przygotowywanie posiłków według jadłospisu, ustalanie jadłospisu tygodniowego, delegowanie prac pomocom kuchennym, kontrola stanu magazynu i zamówień towaru
BARTBO Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Butryny (warmińsko-mazurskie)
•prowadzenie księgowości dla klientów Spółki (księgi handlowe, KPiRpprzygotowywanie deklaracji podatkowych, raportów, sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi zasadami rachunkowości oraz standardami przyjętymi przez klienta•reprezentowanie klientów Spółki w kontaktach z Urzędami Skarbowymi, Izbą Celną, GUS, NBP•udział w spotkaniach z klientami Spółki oraz doradztwo dla klientów Spółki•budowanie relacji z klientami i rozwój sprzedaży usług księgowychOd kandydatów oczekujemy:•wykształcenia wyższego kierunkowego rachunkowość/finanse/ekonomia•minimum 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku•praktycznej znajomości ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych •wysokich zdolności analitycznych, rzetelności, systematyczności i terminowości
Zespół Doradców Podatkowych Jacek Czernecki Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Unieszewo (warmińsko-mazurskie)
mycie oraz sortowanie warzyw i owoców, obsługa pasteryzatora tunelow
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności związanych z wydawaniem i przygotowywaniem posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Sławno (zachodniopomorskie)
Obsługa centrali telefonicznej w języku angielskim i arabskim.Wsparcie w obsłudze biura.Udzielanie informacji klientom w języku angielskim.Inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
przeróbki, usługi krawieckie
HALINA TOBOLSKA Studio Krawieckie - 2015-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta, praca w kuchni
SAS & BESKÓW S.C. Marek Sas, Krzysztof Besków - 2016-06-13 - Chojnice (pomorskie)
obsługa maszyn do produkcji chusteczek
Abek Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Jankowo (zachodniopomorskie)
Utrzymanie ciągłości pracy linii produkcyjnych ,diagnostyka i usuwanie awarii, udział w planowaniu i realizacja działań prewencyjnych; prowadzenie okresowych przeglądów ,konserwacji i modernizacji maszyn, utrzymanie stanu technicznego wszystkich maszyn i urządzeń produkcyjnych.
TVILUM Poland Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wykonywnaie usług czystościowo-porządkowych wewnątrz obiektu oraz obejścia; zamiatanie, odkurzanie i mycie powierzchni, praca ręczna i przy uzyciu maszyn czyszczących, obsługa maszyn czyszczących; wykonywanie innych zadań porzadkowych zleconych przez przełozonego; dbanie o powierzony sprzęt, praca od poniedziałku do soboty;
STARPOOL Dariusz Napieracz - 2016-04-18 - Opole (opolskie)