SAMODZIELNY KSIĘGOWY FŚW Świebodzice oferta pracy Grajewscy Sp. Jawna
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY FŚW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp., potwierdzanie sald nalżności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic, rozliczanie faktur z importu i eksportu, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT, sporządzanie raportów finansowych, współpraca z klintami zewnętrznymi firmy, przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych
Data publikacji: 2017-05-09
Lokalizacja: Świebodzice (dolnośląskie)
Pracodawca: Grajewscy Sp. Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej księgowości, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp., potwierdzanie sald nalżności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic, rozliczanie faktur z importu i eksportu, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT, sporządzanie raportów finansowych, współpraca z klintami zewnętrznymi firmy, przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY FŚW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świebodzice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne finanse, rachunkowość, wiedza z zakresu finansów i rachunkowości, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 5 lat, obsługa komputera, mile widziana znajomość programu COMARCH, mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: Grajewscy Sp. Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świebodzice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzice
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.05.2017
Oferta pracy ważna do: 08.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
vv
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń warsztatowych, umiejętność spawania mile widziana
US AUTO SOBIESKI Janusz Sobieski Serwis Samochodów Amerykańskich - 2018-09-25 - Ząbki (mazowieckie)
Murowanie, tynkowanie
ZAKŁAD BUDOWLANY ROMAN BONNA - 2016-05-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kelnerska gosci restauracji, pomoc przy pakowaniu dań do cateringu, pomoc przy podawaniu dań, przygotowywanie deserów i kaw dla gości.
PATIO Małgorzata Kryńska - 2016-12-14 - Siedlce (mazowieckie)
wprowadzanie i wdrożenie systemu księgowego dla nowopowstałej firmysprawdzenie pod kątem rachunkowo-księgowym zawieranych przez firme umówsporządzanie raportów finansowychprawidłowe rozliczenia podatkowesporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat oraz informacji dodatkowej ewidencja środków trwałych
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2017-03-01 - Bielawa (dolnośląskie)
- Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami studentów i pracowników SUM w ramach programu Erasmus oraz innymi wyjazadami9 za granicę oraz przyjazdami9 studentów z zagranicy w oparciu o umowy z jednostkami zagranicznymi. Prowadzenie spraw związanych z kształceniem w SUM w ramach Uniwersytetu Licealisty, Uniwersytetu Trzeciego Wieku i Uniwersytetu Pierwszego Wieku.- Wynagrodzenie: 3500 - 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach, dyspozycyjność, odporność na stres. Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub poczta polską.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-07-16 - Katowice (śląskie)
Ochrona mienia na obiekcie handlowym.
Umbrella Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie i nadzór spraw rachunkowych i bieżącej księgowości podmiotów gospodarczych o różnym profilu,- prowadzenie i weryfikacja rozliczeń podatkowych klientów (PIT, VAT i innych), przygotowywanie deklaracji podatkowych,- tworzenie i weryfikacja raportów dla klientów,- obliczanie list płac i ZUS,- kontakt i współpraca z klientami oraz współpracownikami,- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo-księgowej.
WISE WAY BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodnie z zawodemmiejsce wykonywania pracy woj. warmińsko-mazurskie
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH ZBIGNIEW ZALEWSKI - 2018-04-12 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe, księgowość, fakturowanie. Sprzedaż i obsługa klienta (hotel i sprzedaż fajerwerków)
RG LIDER IMPORT-EXPORT- Małgorzata Guzowska - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie zawodowe, 1 rok doświadczenia, szycie
Fabryka Odzieży i Tkanin Żaroodpornych " IZO-TERM" Spółka z o. o. - 2018-06-20 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
nowo otwierany sklep STOKROTKA w Trzcianiedo uzgodnienia
SŁOTWINKA CENTRUM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Trzciana (podkarpackie)
- Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-584 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. płac w wymiarze pełnego etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sporządzała listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość, sporządzała niezbędną dokumentację w programie Płatnik, samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadziła konta pozabilansowe, sporządzała sprawozdania dla PFRON, pomagała w sporządzaniu planów finansowych, prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Brynowska 70a. - Wskaźnik zatrudnieni: W czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Dziecka Zakątek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia 20% + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne . Praca na umowę o pracę na początek na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy lub średnie, 4 letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, umiejętność sporządzania list płac, znajomość programów: Program Finansowo-Księgowy i Płacowy Firmy QNT, Płatnik, Exel, Word.- Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych i przepisów płacowych, znajomość zasad gospodarki finansowej sektora jednostek finansów publicznych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Monter maszyn i urządzeń przemysłowych-PRACA PRZY NAPRAWACH ,SERWISOWANIU,MONTOWANIU MASZYN I URZĄDZEŃ W PRZEMYŚLE GUMOWYMMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :TC DĘBICA
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-MONTAŻOWE " GETREM" SP. Z O.O - 2017-09-25 - Dębica (podkarpackie)
Tworzenie i modyfikacja programów CNC dla procesówobróbczych zgodnie z wymogami produkcyjnymi ijakościowymi. Praca na trzy zmiany w godz: 6-14 / 14-22 / 22-6
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2018-03-21 - Opole (opolskie)
przyrządzanie posiłków i pizzy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca przy robotach budowlanych na zewnątrz, roboty betoniarskie i drogowe oraz instalacyjne. Doświadczenie zawodowe min. 5 lat, samodzielność przy pracy, zdolność organizowania stanowiska pracy, wymagane doświadczenie w pracy na budowie. Praca w terenie w/g zleceń.
R-Bud Rumia Paweł Ringwelski - 2015-11-25 - Rumia (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymiSporządzanie oraz nadzór nad prawidłowością deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUSPrzygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów, kontroli skarbowychWspółpraca z audytorami zewnętrznymi, urzędami i innymi instytucjami zewnętrznymiPrzygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, oraz instytucji zewnętrznych Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z pracą działuTworzenie wewnętrznych procedur, proponowanie usprawnień
FNFM Tagmet Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
wypiek ciast
kontakt przez OHP - 2017-09-12 - Sanok (podkarpackie)
pomiar oraz montaż stolarki aluminiowej oraz PCV.
Tomasz Gałat Fabryka Okien Drzwi, Fine, DronaVista.pl - 2017-04-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
Samodzielne serwisowanie, naprawy przemysłowych urządzeń chłodniczych, przeglądy serwisowe. Organizacja zaplecza technicznego na potrzeby prac serwisowych. Diagnostyka i naprawa urządzeń, kontrola szczelności. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice oraz wyjazdy do klienta na terenie kraju.
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
Ewidencja przychodów i kosztów; sporządzanie sprawozdań finansowych wg standardów określonych w ustawie o rachunkowości; dekretowanie i księgowanie dokumentów; księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.; inwentaryzacja majątku i zobowiązań; prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej; przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych; współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP); przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami; stworzenie procedury obiegu dokumentów księgowych; stworzenie procedury rozliczania produkcji
"GARTENLAND - POLSKA" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-09-12 - Zgierz (łódzkie)
obsługa programu płacowego,sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i sprawozdań, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach, sporządzanie sprawozdań statystycznych, współpraca z działem księgowości
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2017-05-08 - Rawicz (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towarów, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TWARDY - 2017-02-13 - Góra (dolnośląskie)
Dekretowanie zdarzeń gospodarczych na dokumentach finansowych, sporządzanie sprawozdania w sprawie strat i szkód, prowadzenie rachunkowości ośrodka w systemie komputerowym. Praca na pełny etat od poniedziału do piątku w godzinach 7.30-15.30. Wynagrodzenie: 1970 zł + 28% premii.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-06-22 - Pruszków (mazowieckie)
Ochrona obiektów przemysłowych na terenie miasta Opola. Obchody obiektu, kontrola zabezpieczenia
Solid Security Sp z o.o. - 2017-02-13 - Opole (opolskie)
- praca w warsztacie dilera samochodowego Fiat – SsangYong-Hyundai- dokonywanie przeglądu i prace konserwacyjne/mechaniczne (wymiana oleju, filtrów, świec zapłonowych, amortyzatory, przeguby, hamulce,) oraz mechanika skrzyni biegów, uszczelki głowicy cylindrów, sprzęgła, wymiana silnika itp.,
SIPA – Soc Investissement Participat Aquitain - 2018-09-13 - Francja (Francja)
Prowadzenie magazynów: środków czystości i żywieniowego, prowadzenie dokumentacji magazynowej, raportów żywieniowych, sporządzanie jadłospisów, nadzór nad ich realizacją, planowanie i prowadzenie zbiorowego żywienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie placówki w art. spożywcze, środki czystości, odzież roboczą - zgodnie z ustawą Pzp, sporządzanie miesięcznych zestawień oraz sprawozdań, zaopatrywanie pracowników w odzież roboczą, prowadzenie kartotek odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, prowadzenie spisu inwentarza,prowadzenie dokumentacji związana z zakupem, sprzedażą i likwidacją środków trwałych, wyposażenia.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2018-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa administracyjna spraw studenckich ( studentów polskojęzycznych i anglojęzycznych)
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)