SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W CENTRUM NANOTECHNOLOGII POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W CENTRUM NANOTECHNOLOGII POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
Wynagrodzenie: od 3 050 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe ze stopniem naukowym doktora w zakresie inż. materiałowej i nanotechnologii, 2 lata stażu pracy w zakresie adm. publicznej, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: prowadzenie spraw administracyjnych, w tym sekretariatu, prowadzenie spraw finansowych, upowszechnianie oferty nanotechnologicznej uczelni poprzez org. spotkań z przedsiębiorcami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe ze stopniem naukowym doktora w zakresie inż. materiałowej i nanotechnologii, 2 lata stażu pracy w zakresie adm. publicznej, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: prowadzenie spraw administracyjnych, w tym sekretariatu, prowadzenie spraw finansowych, upowszechnianie oferty nanotechnologicznej uczelni poprzez org. spotkań z przedsiębiorcami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 050 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+premia+dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W CENTRUM NANOTECHNOLOGII POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły na www.polsl.pl w zakładce oferty pracy; dokumenty aplikacyjne składać do dn. 06.04.2016r. osobiście w Dziale Organizacji i Zarządzania przy ul. Akademickiej 2A, pokój 43 w godz. 7:00-15:00 lub przesłać pocztą na powyższy adres
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 06.04.2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 2A
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 23.03.2016
Oferta pracy ważna do: 06.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-03-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Szycie pokrowców oraz szycie poduszek do mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie elementów karoserii do lakierowania przy użyciu odpowiednich metod, polerowanie polakierowanych elementów, praca w godz. 8-16
BLACHARSTWO I LAKIERNICTWO POJAZDOWE Marek Świontek - 2016-01-07 - Raszyn (mazowieckie)
Pomoc w kuchni przy organizacji imprez.Praca od czwartku do soboty w różnych godzinach.
GOLDSTROM - 2016-04-11 - Radzicz (zachodniopomorskie)
-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z zawartą klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)" na adres e-mail: wodna2skr (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W SUBKOWACH - 2017-11-30 - Subkowy (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych
P.P.U. CZA-TA Niciak Sp. Jawna - 2016-07-26 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa gości hotelowych, kierowanie pracą recepcji. Praca w OSW GRONIE w Szczyrku dwuzmianowa w godz. 7.00-19.00 i 19.00-7.00 od poniedziałku do niedzieli.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ADAMEX KP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Szczyrk (śląskie)
wykonywanie i kompleksowa obsługa projektów architektonicznych, opracowywanie dokumentacji i projektów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
WSPIERANIE ROZWOJU PROCESÓW BIZNESOWYCH, KONTAKTY Z DZIAŁEM KONTROLI WEWNĘTRZNEJ, STWORZENIE SPECYFIKACJI FUNKCJONALNEJ WE WSPÓŁPRACY Z ANALITYKIEM BIZNESOWYM, OPTYMALIZACJA AUTORYZACJI UŻYTKOWNIKÓW I GLOBALNYCH PLATFORM SAP, PRZEPROWADZANIE KONFIGURACJI SYSTEMU, OPRACOWANIE KONCEPCJI I MATERIAŁÓW DO CELÓW SZKOLENIOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kraków (małopolskie)
oferowanie najnowszych rozwiązań ubezpieczeniowych, informowanie potencjalnych klientów w przedmiocie ich ubezpieczenia lub przyszłości emerytalnej
AXA Polska S.A. - 2017-11-08 - Poznań (wielkopolskie)
Prowdazenie Świetlicy w Pruchnejopieka nd dziećmi i młodzieżąorganizowanie czasu wolnego i inne wpływające na właścicwe funkcjonowanie placówki
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury - 2017-01-05 - Pruchna (śląskie)
zabezpieczenie antykorozyjne betonu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Dęblin (lubelskie)
do uzgodnienia
BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ TADEUSZ STEC - 2017-06-22 - Rzeszów (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie kadrsporządzanie list płacrozliczenia z ZUS
Kancelaria Rachunkowo-Doradcza Perspektywa Spółka z o.o. - 2016-10-13 - Cieszyn (śląskie)
Wykonywanie operacji spawania za pomocą urządzen spawalniczych. Łączenie części i elementów konstrukcyjnych wykonywanych ze stali, żeliwa i metali niezależnych.
"POS-REMAL" Świtała Sławomir - 2016-10-11 - Michorzewo (wielkopolskie)
Stolarz meblowy - prace ogólne przy produkcji mebli oraz montaż mebli (głównie teren Małopolski). Miejsce pracy - Wysokie.
ZAKŁAD MEBLOWO-STOLARSKI Sławek Władysław - 2018-03-07 - Wysokie (małopolskie)
wg stanowiska
ATA Sp. Akcyjna - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
Analiza informacji od klientów na temat jakości produktów firmy, zbieranie i dokumentowanie wymagań, konfigurowanie środowiska, udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych, prowadzenie dokumentacji związanej z jakością produkcji.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymanie czystości w obiekcie wielkopowierzchniowym
ASPEN Plus Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Modlnica (małopolskie)
Pomoc przy wykonywaniu projektów instalacji sanitarnych - wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie
PHU PROMAR Marek Kubacki - 2017-05-25 - Jenin (lubuskie)
zszywanie elementów odzieży do wyrobu gotowego z prasowaniem.kontakt tel. 600 815 988
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Trzcianka (świętokrzyskie)
Kompletowanie zamówień, rozkładanie towaru.Godziny pracy 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.
LOD-MORS DYSTRYBUCJA s.c.Sławomir Borucki,Marcin Borucki - 2018-05-18 - Skarżyn (mazowieckie)
ewidencja operacji gospodarczych i ich analiza,terminowe sporządzanie sprawozdań GUS,US,rozliczanie podatków VAT,CIT i inne
Spółdzielnia WULKAN - 2016-02-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykładanie towaru na półki sklepowe
kontakt przez OHP - 2018-04-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe, kierunek: piekarz, mile widziany staż pracy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz osobisty.
PIEKARNIA REK JERZY - 2015-12-09 - Radlin (śląskie)
prowadzenie zajęć w klubiku malucha
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gorzkowice (łódzkie)
Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowych: dekretacja dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, dokumentów zakupu, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencja opłat za lokale, rozliczenia, sporządzanie przelewów, rozliczenia z US, ZUS.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Lublin (lubelskie)
Zgodne ze stanowiskiem; godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-20; wysokość wynagrodzenia brutto: 2500zł
Eko Dom - 2016-07-29 - Swołowo (pomorskie)
Przeszkolenie w zakresie BHP i PPOŻ. Prowadzenie korespondencji. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Liczenie akordu. Opisywanie faktur. Archiwizacja dokumentów. Wyliczanie obrotów. Rozpisywanie produkcji. Sporządzanie list obecności. Wyliczanie inwentaryzacji.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Dębno (zachodniopomorskie)
- Rozwożenie materiałów płynnych spożywczych na terenie UE, wypełnianie prawidłowe dokumentów (CMR, list przewozowy, zlecenie wyjazdu, prowadzenie ewidencji ładunków).- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowe o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- / DOTYCZY CUDZOZIEMCA / Nienormowany czas pracy- praca zgodnie z przepisami o czasie pracy kierowców. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie na stanowisku kierowcy ciągnika siodłowego z naczepą minimum 5 lat. Wymagane uprawnienia: prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy, kurs na przewóz rzeczy, badania psychologiczne, uprawnienia do prowadzenia ciągnika siodłowego z naczepą, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)