SAMODZIELNA KSIĘGOWA Olsztyn oferta pracy Spółdzielnia WULKAN
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: ewidencja operacji gospodarczych i ich analiza,terminowe sporządzanie sprawozdań GUS,US,rozliczanie podatków VAT,CIT i inne
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Spółdzielnia WULKAN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poprzeczna 11, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencja operacji gospodarczych i ich analiza,terminowe sporządzanie sprawozdań GUS,US,rozliczanie podatków VAT,CIT i inne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2016
Data zakończenia pracy: 03.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe: ekonomia,finanse,rachunkowość,doświadczenie zawodowe,bardzo dobra znajomość pracy na komputerze
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia WULKAN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Poprzeczna 11, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Poprzeczna
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o ekspozycję towaru, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientem, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Domaszowice (opolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, obsługa kadrowa, doradztwo podatkowe
OPTIMUM CONSULTING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych.
Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa ADVICE Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2015-11-27 - Tarnów (małopolskie)
Gotowość do zmiany miejsca pracy, miejsce pracy uzależnione od miejsca zlecenia Pracodawcy świadczenia usług. Termin wykonania prac na terenie m. Olsztyn do kwietnia 2018r
PWMB POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Jordanów (małopolskie)
Obsługa maszyn CNC, ustawianie maszyn, wybór programu, kontrola wykonywanych detali, obsługa narzedzi kontrolno-pomiarowych, przeprowadzanie przeglądów.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-12-02 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Kierowanie i planowanie pracy całego działu magazynu. Dodatkowe wymagania: Pracodawca oferuje: - wynagrodzenie liczonej od ogólnej zasady: wynagrodzenie zasadnicze brutto 2 00zł plus premia za 100% obecność w pracy netto 200 zł, plus premia uzależniona od wskaźników jakości netto 735 zł, pluspremia za staż pracy, - umowa o pracę, - praca w systemie zmianowym po 8-godzin, - pakiet prywatnej opieki medycznej- zniżki dla pracowników na wybrany asortyment firmowy, - ubezpieczenie grupowe, Zwracamy koszty dojazdu do pracypowyżej 10 km.
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
jw.
ACCOUNTING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie urządzeń w ruchu
Przedsiębiorstwo Usługowe "TRĘKUSEK" Mieczysław Watros - 2017-05-11 - Trękusek (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe i naprawcze na drogach i w budynkach
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Zapolice (łódzkie)
obsługa księgowa i kadrowa klientów Biura
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-04-14 - Józefów (mazowieckie)
Prace instalacyjno- montażowe oraz konserwacyjno- naprawcze instalacji elektrycznych, konserwacja i naprawa maszyn oraz urządzeń elektrycznych, usuwanie awarii i usterek elektrycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MELIOREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Szkocja (podlaskie)
sprzątanie pokoi hotelowych, łazienek, korytarzy
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych ze współpracą krajową i zagraniczną Uczelni, w szczególności obsługa programu Erasmus+.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-03 - Płock (mazowieckie)
Prace naprawcze, remontowe oraz konserwacyjne w obiektach mieszkalnych.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wojcieszyn (lubelskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie i wyliczenie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych, kosztów itp., prowadzenie pomocnuczych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sporządzanie sprawozdań finansowych według standardów polskiej ustawy o rachunkowości, przygotowywanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych (US,ZUS,GUS,NBP),współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie danych na potrzeby raportów zarządczych. Wymagania: wykształcenie: średnie zawodowe -- ekonomiczne, doświadczenie 2 letnie, obsługa programu Rewizora i pakietu Office, podstawowa znajomość języka angielskiego.
ASESORE Aleksander Lewandowski - 2016-11-03 - Wejherowo (pomorskie)
Roboty drogowe, ziemne, żelbetonowe
MS SERWIS Marek Szulc - 2018-04-06 - Dziwnów (zachodniopomorskie)
księgowanie, dekretowanie dokumentów, dbanie o prawidłowy obieg i terminowośc
VIDOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Rudna Mała (podkarpackie)
pon- pt 10-18
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Opole (opolskie)
Praca na koparce na budowie.
"TRANS - MET" CHODKIEWICZ, LIPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów,dbanie o pozytywny wizerunek banku
Plus Bank SA - 2017-01-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
OPRACOWYWANIE W ŚCISŁEJ WSPÓŁPRACY Z WSPÓŁPRACOWNIKAMI W SPRAWIE UMÓW NA DOSTAWY, USŁUGI I ROBOTY BUDOWLANE WZORÓW UMÓW ORAZ PO WYBORZE WYKONAWCY - UMÓW, ANALIZOWANIE I KONTROLA TREŚCI UMÓW, WNIOSKÓW, PROTOKOŁÓW POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI ZAWARTYMI W AKTACH PRAWNYCH I INNEJ DOKUMENTACJI DOT. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, OPINIOWANIE PRZEDSTAWIONYCH WE WNIOSKACH WARUNKÓW NIEZBĘDNYCH DO SPORZĄDZENIA UMÓW, ANEKSÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE W TYM RÓWNIEŻ POWER POINT, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH, ZNAJOMOŚĆ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW DOT. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH - WYMAGANE 4 LATA PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU LUB 2 LATA PRZY WYŻSZYM WYKSZTAŁCENIU, MILE WIDZIANA PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJCV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Ewidencja faktur sprzedaży, zakupowych; uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami; reprezentowanie klientów w urzędzie skarbowym; sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych
ABISTEMA KANCELARIA DORADCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel :691711871 lub 886916547 ) - praca w Lubiążu
GASTRO SERWIS SP. Z.O.O - 2017-06-30 - Lubiąż (dolnośląskie)
Transport masy i kruszywa na terenie województwa dolnośląskiego.
STANISŁAW RUTKOWSKI- USŁUGI TRANSPORTOWE - 2017-05-05 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
Spawanie metodą MAG-TIG.
INSTAL CZUDEC ZSWKiO Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Czudec (podkarpackie)
- sporządzanie umów cywilno-prawnych i obliczanie wynagrodzenia;- składanie raportów do ZUS;- rozliczanie dotacji.
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne Niemców Województwa Śląskiego w Raciborzu - 2017-03-15 - Racibórz (śląskie)
Strzyżenie męskie
Zakład Fryzjerski Tadeusz Machowski - 2018-07-05 - Jasło (podkarpackie)
wdrażanie i utrzymywanie procedur i zabezpieczeń w zakresie bezpieczeństwa informacji, zarządzanie aktywami związanymi z informacjami
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)