SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A Kraków oferta pracy ABISTEMA KANCELARIA DORADCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja faktur sprzedaży, zakupowych; uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami; reprezentowanie klientów w urzędzie skarbowym; sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych
Data publikacji: 2015-12-15
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ABISTEMA KANCELARIA DORADCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-741 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja faktur sprzedaży, zakupowych; uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami; reprezentowanie klientów w urzędzie skarbowym; sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Od 1850 zł brutto do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 30.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe: księgowość, rachunkowość, finanse, 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość ksiąg handlowych i podatkowych, praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, dyspozycyjność
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 15.12.2015
Oferta pracy ważna do: 15.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2015
Podobne oferty pracy
praca jako samodzielny referent ds. księgowości
BIURO RACHUNKOWE TRAFALSCY SC - 2018-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
PW KARABELA - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Spawanie elementów na produkcji.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-12-05 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie dziurek przy dziurkarce, praca na szwalni
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Słupsk (pomorskie)
- prace ogólnobudowlane - znoszenie budynków
Zakład Ogólnobudowlany "BUDMAR" Marek Strzelecki - 2018-09-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
REALIZACJA INDYWIDUALNYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, OBŁUGA KLIENTÓW ZGODNIE ZE STARNDARDAMI FIRMYWYMAGANIE:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W SPRZEDAŻYKONTAKT TELEFONICZNY:695300543
ABRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie potraw, przygotowywanie ciast, deserów na przyjęcia okolicznościowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
praca całoroczna w Kątach Rybackich - Delikatesy. Obsługa kasy fiskalnej i komputera, przyjęcia towarów, prowadzenie dokumentacji sklepu, nadzór nad pracownikami. towarów handlowych. Pracodawca zapewnia darmowe zakwaterowanie oraz meldunek (pokój, kuchnia,łazienka). Warunki mieszkaniowe bardzo dobre. Zwrot kosztów dojazdu w celu podjęcia pracy. System pracy dwuzmianowy -- lub jednozmianowy - do uzgodnienia. Wynagrodzenie netto od 2 200 PLN.
Firma Handlowa KOMIS-Terczyński, Musiał spółka jawna - 2016-09-23 - Kąty Rybackie (pomorskie)
Prace na terenie zewnętrznym, podkaszanie, zamiatanie, prace " złotej raczki"
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-04 - Jasło (podkarpackie)
- Utrzymanie nieruchomości w stanie pełnej sprawności technicznej. Konserwacja urządzeń i instalacji technicznych. Usuwanie awarii i usterek. Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów.- Miejsce wykonywania pracy: Tychy - GALERIA.- Firma oferuje: ciekawą i perspektywiczną pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, kursy doszkalające.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne o specjalności elektrycznej lub elektromechanicznej. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w utrzymaniu technicznym budynków (instalacje SSP, centrale wentylacyjne, klimatyzacja, instalacje elektryczne). Wymagana praktyczna znajomość elektryki i automatyki. Wymagane kwalifikacje SEP G1. Mile widziane uprawnienia SEP G2 lub G3. / KONIECZNIE WYMAGANA SMAODZIELNOŚĆ - WARUNEK KONIECZNY !!! /
FIRST PFM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Tychy (śląskie)
Wypiek pieczywa.
PPHU "SEZAM"-Piekarnia, Sklepy, Zajazd- Zofia Bełzak - 2016-07-06 - Turbia (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa maszyn stolarskich: WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe - stolarstwo: MIEJSCE PRACY: Lubliniec
PPUH "SANDEX" Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Lubliniec (śląskie)
- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.- Wynagrodzenie netto 2 000,00 złKontakt: osobisty, telefoniczny 58 531-51-88 lub e-mail: carina (at) hotel.tczew.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2019-11-06 - Tczew (pomorskie)
Brak danych
MAKRI TECHNIKA GIĘCIA MAŁGORZATA GLINKOWSKA - 2017-03-17 - Nowy Lubosz (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzeni wszystkich ewidencji księgowych, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych standardów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy, księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp., kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie ekonomiczne (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.3 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-10-18 - Lubliniec (śląskie)
sprzedaż hurtowa towarów, zamawianie towarów od handlowców wietnamskich oraz z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
- znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych i innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzegania ich w pełnionych czynnościach słuzbowych,- nadzór nad terminowym przesyłaniem przez uzytkowników danych do planu przekazywania nieruchomości zbędnych dla MON,- nadzór nad ewidencją nieruchomości, porównywanie map ewidencyjnych ze stanem istniejącym w terenie i ich aktualizacja,- nadzór nad własciwym, zgodnym z obowiązującymi normami zakwaterowania oraz zgodnym z przeznaczeniem, wykorzystywaniem nieruchomości przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 25 WOG
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-10-14 - Białystok (podlaskie)
prace w brygadach przeglądowo-naprawczych przy taborze kolejowym (5 osób - część osób terenie Iławy, cześć osób - praca na terenie Olsztyna)Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, przeszkolenie przez doświadczoną kadrę przed samodzielnym wykonywaniem pracy, ulgi przejazdowe, szeroki pakiet świadczeń socjalnych, możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Sekcja Utrzymania Taboru Trakcyjnego i Przewozów - 2019-03-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Nauczyciel wspomagający do klasy integracyjnej . Wynagrodzenie zgodne ze stopniem awansu zawodowego. WYMAGANIA: Oligofrenopedagogika lub pedagogika specjalna. Praca na czas określony od dnia 02.09.2019 r. do dnia 26.06.2020 r. Godziny pracy 8.00- 15.00
Zespół Szkół w Gogolewie - 2019-05-23 - Gogolewo (pomorskie)
Prace porządkowe w blokach. Oferta pracy dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościWYMAGANIA: wykształcenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 796 500 503
Monika Gierczak "LUXOR" - 2017-04-19 - Jarosław (podkarpackie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, udział w przygotowaniu planów, sprawozdań dot. pracy sekcji, udział w nadzorowaniu gospodarki finansowej sekcji, weryfikowanie i sprawdzanie dokumentacji finansowej.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2017-10-12 - Nowa Dęba (podkarpackie)
zapoznanie ze strukturą organizacyjną zapoznanie z obsługą systemu komputerowego poltax, poltax2b,ba,segregacja, układanie i wpinanie dokumentów do teczek i akt
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Wieliczka (małopolskie)
obsługa towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Suwałki (podlaskie)
załadunek i rozładunek dostaw-wystawianie dokumentów obrotu materiałowego
BCF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-23 - Magnuszew (mazowieckie)
Zbijanie palet gwoździarką pneumatyczną.
Wytwórnia Listew i Parkietów Sp.c. Jarosław Tomczak, Monika Tomczak-Kaliniak - 2019-10-02 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
Ocena rozwoju ruchowego i stanu narządu ruchu, ustalanie indywidualnego programu terapeutycznego, instruktaż rodziców dotyczący metod prowadzenia terapii i jej kontynuacji w warunkach domowych, nauki czynności życia codziennego, wykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych, kinezyterapeutycznych, wykonywanie w ramach wczesnej interwencji, pobytu dziennego i ambulatorium indywidualnych i grupowych form terapii i stymulacji dziecka, prowadzenie dokumentacji medycznej, współpraca z lekarzami.
Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo i umysłowo im. Jana Pawła II - 2018-04-06 - Rybnik (śląskie)
Obsługa gości, rozwożenie posiłków wózkiem.Praca w godz. 7-19 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-07-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie współpracy z dotychczasowoymi klientami, codzienna współpraca i obsługa klienta, monitorowanie realizacji zamówień
AB INWEST SP. Z O.O. STRZELCE OPOLSKIE - 2018-01-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Łobzów (małopolskie)
Prace przy instalacjach elektrycznych i teletechnicznych.Praca na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, podkarpackiego (w przypadku delegacji pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dowóz). Na początek okres próbny, docelowo praca na czas nieokreślony.
FIDES ALARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)