SAMODZIELNY KSIĘGOWY/SAMODZIELNA KSIĘGOWA Nowy Dwór Mazowiecki oferta pracy "MAZOWIECKI PORT LOTNICZY WARSZAWA-MODLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych- rozliczanie i księgowanie delegacji pracowniczych- kontroola operacji magazynowych- księgowanie dokumentów magazynowych oraz kontrola rozliczenia zakupu- wystawianie i księgowanie fakktur związanych ze sprzedażą- uzgadnianie kont rozrachunkowych z kontrahentami- czynny udział w przygotowaniu materiałów dla kontroli podatkowych, skarbowych i audytów oraz bezpośrednia z nimi współpraca- generowanie elektronicznych przelewów bankowwych i przygotowywanie ich do akceptacji, a także przestrzeganie terminów płatności- współpraca z doradcami i opiekunami przydzielonymi Spółce z ramienia banku- kontrola dokumentów dot. operacji gospodarczych pod względem formalnym i rachunkowycm, ich ocena odnośnie kompletności i rzetelności- w zastępstwie - naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie zasiłków chorobowych i innych oraz prowadzenie z ZUS rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i na inne fundusze.
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: "MAZOWIECKI PORT LOTNICZY WARSZAWA-MODLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Wiktora Thommee 1a, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych- rozliczanie i księgowanie delegacji pracowniczych- kontroola operacji magazynowych- księgowanie dokumentów magazynowych oraz kontrola rozliczenia zakupu- wystawianie i księgowanie fakktur związanych ze sprzedażą- uzgadnianie kont rozrachunkowych z kontrahentami- czynny udział w przygotowaniu materiałów dla kontroli podatkowych, skarbowych i audytów oraz bezpośrednia z nimi współpraca- generowanie elektronicznych przelewów bankowwych i przygotowywanie ich do akceptacji, a także przestrzeganie terminów płatności- współpraca z doradcami i opiekunami przydzielonymi Spółce z ramienia banku- kontrola dokumentów dot. operacji gospodarczych pod względem formalnym i rachunkowycm, ich ocena odnośnie kompletności i rzetelności- w zastępstwie - naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie zasiłków chorobowych i innych oraz prowadzenie z ZUS rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i na inne fundusze.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończony kurs księgowościWymagana znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz regulacji związanych z naliczaniem wynagrodzeńKomunikatywność i umiejętność pracy z klientem i kontrahentamiTerminowość, dokładność oraz umiejętność pracy w zespoleznajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia ERP - dodatkowy atut
Nazwa pracodawcy:
"MAZOWIECKI PORT LOTNICZY WARSZAWA-MODLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Gen. Wiktora Thommee 1a, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Mazowiecki
Adres strony pracodawcy: www.modlinairport.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Wiktora Thommee
Numer budynku pracodawcy: 1a
Profil działalności pracodawcy: Port Lotniczy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 04.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż szalunków sustemowych typu ULMA, PERI, ALSINA, demontaż, konstrukcja deskowań indywidualnych, sporządzanie przedmiaru robót związanych z wykonaniem i montażem elementów szalunków, montaż zab. Praca powyżej 3 m, w delegacji na terenie kraju.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, odzież roboczą, BHP, transport.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Zaborowo (mazowieckie)
Wspieranie rozwoju procesów biznesowych, kontakty z działem kontroli wewnętrznej, stworzenie specyfikacji funkcjonalnej we współpracy z analitykiem biznesowym, optymalizacja autoryzacji użytkowników i globalnych platform SAP, przeprowadzanie konfiguracji systemu, opracowanie koncepcji i materiałów do celów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów przez internet,pakowanie przesyłek i adresowanie .Robienie zamówień do dostawców. Kontakt telefoniczny 602119658
Przedsiębiorstwo Handlowe Zenona Kenig - 2016-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja w systemach komputerowych);-wprowadzanie dokumentów (zeznań, deklaracji, decyzji, operacje księgowe) do systemów i aplikacji podatkowych-przygotowanie dokumentów do archiwizacji-obsługa urządzeń biurowych (skanowanie dokumentów, tworzenie kserokopii dokumentów)-segregowanie i katalogowanie dokumentów-inne prace biurowe wspomagające pracowników Działu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Brak danych
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Rzeszów (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: od 1375 do 1650 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
Transport piasku i kruszyn, wywóz ziemi z wykopu.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Złotoryja (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2600-3200 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów biura podróży, zakładanie rezerwacji, sprzedaż wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa maszyn do produkcji opakowań
P.P.H.U. ART.CONSEPT Marcin Tycel - 2016-06-01 - Malczyce (dolnośląskie)
pradukcja elementów plastikowych, kontrola jakości, obsługa programu komputerowego TRAKT
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- prowadzenie i nadzór spraw rachunkowych i bieżącej księgowości podmiotów gospodarczych o różnym profilu,- prowadzenie i weryfikacja rozliczeń podatkowych klientów (PIT, VAT i innych), przygotowywanie deklaracji podatkowych,- tworzenie i weryfikacja raportów dla klientów,- obliczanie list płac i ZUS,- kontakt i współpraca z klientami oraz współpracownikami,- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo-księgowej.
WISE WAY BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wydawanie posiłków w szpitalu,prace porządkowe w miejscu pracy,utrzymanie naczyń w czystości
Aspen-Res sp. z o.o. - 2017-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
poszukiwanie i obsługa klientów w transporcie międzynarodowym, rejestracja zleceń, ustalanie trybu i warunków zleceń, prowadzenie dokumentacji transportowej, nadzór procesu transportu
P.U.H. MONIKA OSAK - 2018-04-12 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
koordynacja pracy magazynu, nadzór nad przyjmowaniem i wydawaniem towaru, wypełnianie dokumentacji spedycyjnej, analiza stanów magazynowych, współpraca z innymi działami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 6-15
FLAKT BOVENT Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Ołtarzew (mazowieckie)
Wypiek ciast, bułek, pączków
PYCYK MARIUSZ ZAKŁAD CUKIERNICZY PRODUKCYJNO-HANDLOWY - 2016-05-06 - Rzędziszowice (dolnośląskie)
- Transport towarów do klientów. Obsługa magazynu.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + czasami sobota. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana niekaralność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-55-52, 32-730-36-30) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Magazynowa 21, 40-421 Katowice).
DELTA ZBIGNIEW RÓŻYCKI - 2015-11-17 - Katowice (śląskie)
prowadzenie treningów
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Zielona (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Głogów (dolnośląskie)
Odbywanie stażu na stanowisku sprzedawca odzieży. Przyjmowanie towaru, sprawdzanie pod względem jakościowym, wykonywanie wystaw sklepowych, obsługa klienta, sprzedaż i inkasowanie należności, prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów dziennych i okresowych. Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Chełmiec (małopolskie)
- Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-584 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. płac w wymiarze pełnego etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sporządzała listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość, sporządzała niezbędną dokumentację w programie Płatnik, samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadziła konta pozabilansowe, sporządzała sprawozdania dla PFRON, pomagała w sporządzaniu planów finansowych, prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Brynowska 70a. - Wskaźnik zatrudnieni: W czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Dziecka Zakątek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia 20% + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne . Praca na umowę o pracę na początek na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy lub średnie, 4 letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, umiejętność sporządzania list płac, znajomość programów: Program Finansowo-Księgowy i Płacowy Firmy QNT, Płatnik, Exel, Word.- Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych i przepisów płacowych, znajomość zasad gospodarki finansowej sektora jednostek finansów publicznych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
Pomoc w pracach ogólnobudowlanych- miejsce pracy na terenie woj. łódzkiego.
Firma Handlowo Usługowa BRAT- BUD Piotr Bratuszewski - 2018-03-13 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa lokalu gastronomicznego, przygotowywanie posiłków z półproduktów, obsługa klienta.
Maciej Gierada Royal - 2016-05-20 - Kozłów (małopolskie)
Produkcja siatki ogrodzeniowej. Wymagania: dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie, możliwość przyuczenia. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i umiejętności kandydata.
F.P. "Siatex" Kazimierz Szwinka - 2018-04-17 - Bolszewo (pomorskie)
sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników administracji, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Radom (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem - odszywanie wzorów, prototypów. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
POLGAN PHPU GRAŻYNA NOWICKA - 2016-12-02 - Łódź (łódzkie)
Uzgadnianie kont i rozrachunków, prowadzenie księgowości, windykacja należności, sprawozdania GUS. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15 lub 8-16. Wynagrodzenie od 2100 zł brutto do uzgodnienia.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zleceń spedycyjnych. obsługa systemów informatycznych i terminalowych.Budowanie długotrwałej współpracy z klientami, armatorami i agentami. Raportowanie działań operacyjnych i ilości otrzymywanych zleceń poprzez raporty codzienne. Planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych i spedycyjnych. Współpraca z innymi działami firmy oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowością dokumentacji. Sporządzanie listy płac. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń. Sporządzanie deklaracji ZUS. Rozliczenia z PFRON. Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń i zestawień. Rozliczenia z Urzędem Skarbowym. Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych (ZUS, US, UP, PFRON, komornik). Wystawianie zaświadczeń. Rozliczanie emerytów i rencistów.
Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie - 2016-10-31 - Krosno (podkarpackie)
DZIAŁ OGRÓD. OBSŁUGA KLIENTA, WYDANANIE TOWARU, PRZYGOTOWYWANIE CEN, DBANIE O ESTETYKĘ PÓŁEK.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)