Praca SAMODZIELNY KSIĘGOWY/SAMODZIELNA KSIĘGOWA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy SAMODZIELNY KSIĘGOWY/SAMODZIELNA KSIĘGOWA, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 19 ofert pracy SAMODZIELNY KSIĘGOWY/SAMODZIELNA KSIĘGOWA.
- samodzielne prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,- samodzielne prowadzenie kadr i płac (sporządzanie prostych list płac, obsługa umów zlecenia, obsługa programu Płatnik),- przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych PIT i VAT, prowadzenie rejestrów VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe),- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości będzie dodatkowym atutem i będzie miało wpływ na warunki zatrudnienia.
PROFIT Tomasz Wierdak - 2021-05-04 - Łódź (łódzkie)
- samodzielne prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,- samodzielne prowadzenie kadr i płac (sporządzanie prostych list płac, obsługa umów zlecenia, obsługa programu Płatnik),- przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych PIT i VAT, prowadzenie rejestrów VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe),- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości będzie dodatkowym atutem i będzie miało wpływ na warunki zatrudnienia.
PROFIT Tomasz Wierdak - 2021-05-04 - Łódź (łódzkie)
- samodzielne prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,- samodzielne prowadzenie kadr i płac (sporządzanie prostych list płac, obsługa umów zlecenia, obsługa programu Płatnik),- przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych PIT i VAT, prowadzenie rejestrów VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe),- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości będzie dodatkowym atutem i będzie miało wpływ na warunki zatrudnienia.
PROFIT Tomasz Wierdak - 2021-05-04 - Łódź (łódzkie)
- samodzielne prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,- samodzielne prowadzenie kadr i płac (sporządzanie prostych list płac, obsługa umów zlecenia, obsługa programu Płatnik),- przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych PIT i VAT, prowadzenie rejestrów VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe),- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości będzie dodatkowym atutem i będzie miało wpływ na warunki zatrudnienia.
PROFIT Tomasz Wierdak - 2021-05-04 - Łódź (łódzkie)
- samodzielne prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,- samodzielne prowadzenie kadr i płac (sporządzanie prostych list płac, obsługa umów zlecenia, obsługa programu Płatnik),- przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych PIT i VAT, prowadzenie rejestrów VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe),- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości będzie dodatkowym atutem i będzie miało wpływ na warunki zatrudnienia.
PROFIT Tomasz Wierdak - 2021-05-04 - Łódź (łódzkie)
- samodzielne prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,- samodzielne prowadzenie kadr i płac (sporządzanie prostych list płac, obsługa umów zlecenia, obsługa programu Płatnik),- przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych PIT i VAT, prowadzenie rejestrów VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe),- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości będzie dodatkowym atutem i będzie miało wpływ na warunki zatrudnienia.
PROFIT Tomasz Wierdak - 2021-05-04 - Łódź (łódzkie)
• prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,• prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z przepisami prawa podatkowego,• sprawdzaniem dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,• uzgadnianiem kont księgowych,• kompleksowa obsługa kadrowa - płacowa pracowników klientów biura, • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BIURO RACHUNKOWE RENATA PEMPERA - 2021-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa podatkowej książki przychodów i rozchodów, kontrola merytoryczna dokumentów oraz ich ewidencja księgowa, sporządzanie deklaracji podatkowych, naliczanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS,sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS i inne), przeprowadzanie zamknięcia rocznego, bieżąca sprawozdawczość GUS
FHU DABAWI EDYTA ŚWIDERSKA - 2020-11-12 - Gniewskie Pole (pomorskie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych, weryfikacja sald kont księgowych, dekretacja dowodów księgowych, ujmowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowych.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2020-07-03 - Balice (małopolskie)
- Prowadzenie pełnej księgowości oraz KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowanie sprawozdań finansowych oraz miesięcznych zestawień. Nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych. Odpowiedzialność za rozliczenie deklaracji podatkowych oraz przygotowanie i wysyłka JPK. Przygotowanie sprawozdań GUS, INTRASTAT i inne obowiązki sprawozdawczości finansowej. Organizacja i nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów księgowych. Kontrola formalno - prawna dokumentów. Sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z kodeksem pracy. Sporządzenie i weryfikacja list płac. Sporządzenie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
OBSŁUGA EKONOMICZNO PRAWNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-04 - Katowice (śląskie)
-WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW-POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Brzeźnica (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółki, dekretowanie i księgowanie dokumentów, udział w zamknięciu miesiąca/roku, przygotowanie raportów finansowo-księgowych, monitorowanie poprawności rozrachunków, uzgadnianie sald, ewidencja środków trwałych itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera Sp. z o.o. - 2018-12-19 - Łódź (łódzkie)
- dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych- rozliczanie i księgowanie delegacji pracowniczych- kontroola operacji magazynowych- księgowanie dokumentów magazynowych oraz kontrola rozliczenia zakupu- wystawianie i księgowanie fakktur związanych ze sprzedażą- uzgadnianie kont rozrachunkowych z kontrahentami- czynny udział w przygotowaniu materiałów dla kontroli podatkowych, skarbowych i audytów oraz bezpośrednia z nimi współpraca- generowanie elektronicznych przelewów bankowwych i przygotowywanie ich do akceptacji, a także przestrzeganie terminów płatności- współpraca z doradcami i opiekunami przydzielonymi Spółce z ramienia banku- kontrola dokumentów dot. operacji gospodarczych pod względem formalnym i rachunkowycm, ich ocena odnośnie kompletności i rzetelności- w zastępstwie - naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie zasiłków chorobowych i innych oraz prowadzenie z ZUS rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i na inne fundusze.
"MAZOWIECKI PORT LOTNICZY WARSZAWA-MODLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-09-05 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości, sporządzanie raportów i bilansów.Godziny pracy 7-15
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-08-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klientów w zakresie księgowości- prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT, ZUS, GUS- obsługa klientów w zakresie kadrowo - płacowym- bieżący kontakt i rozwój współpracy z klientamiPraca od 8:00-16:00sala E
Emporium Group Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa klientów w zakresie księgowości- prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT, ZUS, GUS- obsługa klientów w zakresie kadrowo - płacowym- bieżący kontakt i rozwój współpracy z klientamiKontakt z pracodawcą: b.midura (at) emporium-group.pl
Emporium Group Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
pełna księgowość, program Subiekt, książka przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- Prowadzenie księgowości firmy. Prowadzenie kadr i płac. Prowadzenie korespondecji z urzędami i rozliczanie z urzędami.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziele księgowości. Wymagana umiejętność tworzenia korespondencji adekwatnej do stanowiska. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 668-330-964) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (OSOBIŚCIE: Środa - 10:00-14:00) (ul. 1 Maja 2, 40-284 Katowice) lub e-mail: k.bednarek (at) awos.com.pl
AWOS AIRPORT-FACILITY S.C. PALAK BOŻENA, PALAK-LATUSIŃSKA NADIA - 2016-03-30 - Katowice (śląskie)
Główne zadania:- Administracja dokumentacji księgowej weryfikacja poprawności, ewidencja, raportowanie,- Dbanie o spójność dokumentacji księgowej, wyjaśnianie niezgodności,- Windykacja należności,- Dekretacja i księgowanie faktur, wyciągów bankowych, dokumentów kosztowych,- Tworzenie raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami,- Potwierdzanie sald oraz transakcji,- Współpraca z innymi zespołami księgowymi w celu optymalizacji procesów,- Weryfikowanie prawidłowości księgowań wykonywanych przez młodszych księgowych oraz zapewnienie im odpowiedniego wsparcia,- Dotrzymywanie miesięcznych/kwartalnych terminów raportowania,- Sporządzanie miesięcznych / kwartalnych / rocznych raportów sprawozdawczych, - Rozwój znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących rachunkowości i sprawozdawczości, - Współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi, koordynowanie przepływu informacji i zapewnianie odpowiedzi na wszelkie pytania,- Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi, przestrzeganie wewnętrznych procedur i kontroli,- Procesowanie i uzupełnianie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,- Sporządzanie deklaracji podatkowych,- Kontakty z instytucjami zewnętrznymi,sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i zestawień na potrzeby przełożonych wg określonych standardów,- Prowadzenie rejestru środków trwałych,- Dokładność, terminowość i kompleksowość. Kontakt z pracodawcą e-mail:a.kurasiewicz (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plInformacja o ofercie w sali E.
Bonifaterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)