SAMODZIELNY KSIĘGOWY Poznań oferta pracy KONSULTING Krzyżostaniak Paweł
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 635,84 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnych ksiąg dla klientów biura rachunkowego
Data publikacji: 2018-06-06
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: KONSULTING Krzyżostaniak Paweł
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STAROŁĘCKA 18A, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnych ksiąg dla klientów biura rachunkowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 635,84 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 635,84 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie ekonomiczne lub praktyka w zawodzie, mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym, umiejętność samodzielnego księgowania w pełnej księgowości, terminowość, znajomość programu Optima
Nazwa pracodawcy: KONSULTING Krzyżostaniak Paweł
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
STAROŁĘCKA 18A, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: STAROŁĘCKA
Numer budynku pracodawcy: 18A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna.miejsce wykonywania pracy: Olsztyn, powiat olsztyński
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Ocena i usprawnianie procesów systemów informatycznych, zabezpieczanie integralności i jakości procedur wykonywanych przez usługodawców, inicjowanie działań doskonalących procesy, koordynacja i zapobieganie błędom, wewnętrzne dodardztwo w zakresie rozwiązywania problemów, zarządzanie wiedzą
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
praca salowej w szpitalu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Praca na nawijarce transformatorów, prace ręczne, montaż urządzeń. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "STEF-POL" - 2017-06-01 - Brwinów (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu i kompleksowa obsługa.Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.Tłumaczenie dokumentów, nadzór nad wysyłką kurierską towarów.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-06-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- Obsługa książki nadawczej, obróbka dokumentów spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzedażowych, sprawdzanie faktur kosztowych, obsługa i przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
Kontrola stanów magazynowych, współpraca z działem produkcji, przygotowanie przesyłek, kontrola dostaw, wystawianie dokumentów magazynowych. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, j. angielski - podstawowy, prawo jazdy kat. B, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość dokumentów magazynowych.
PACIFIC SUN Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Wejherowo (pomorskie)
Zarządzanie 4- osobowym działem+ magazyn, pierwsza umowa na okres próbny
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-09 - Pieńsk (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 2500-3200 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie, znajomość program płacowego.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
W ZAWODZIE
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "DARMEX" JÓZEF MAJERCZYK - 2017-08-07 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa maszyn związanych z produkcją emulsji asfaltowych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Dobra znajomość księgowości podatkowej przychodów i rozchodów, podatek VAT.
ADET Firma Audytorsko-Księgowa Eugeniusz Adamski - 2017-05-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Ostrołęka (mazowieckie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach. Miejsce wykonywania pracy teren powiatu jarocińskiego
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac ślusarskich na budowie, naprawy ślusarskie ( kraty, bramy, ogrodzenia, zbrojenia budowlane) spawanie. WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, 6 m-cy doswiadczenia, umiejętność spawania.
Zakład Budowlano - Konserwatorski "ARKADY" Bogusław Buliński - 2016-08-12 - Jarosław (podkarpackie)
wystawianie doklumentów sprzedaży, rozliczanie dokumentów, rozliczanie kasy
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
- Prowadzenie sekretariatu Głównego Księgowego, w tym w szczególności: prowadzenie kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i przekazywanie korespondencji komórkom organizacyjnym Wydziału Finansowo-Ksiegowego do dalszej realizacji, weryfikacja poprawności formalnej dokumentów przedkładanych do podpisu Głównego Księgowego (pieczęcie, daty, podpisy), obsługa urządzeń biurowych (faksu , kserokopiarki), redagowanie, przepisywanie i przygotowywanie wysyłki pism na zlecenie Głównego Księgowego, przekazywanie pism Wydziału Finansowo-Księgowego do obsługiwanych jednostek oswiatowych, dbanie o estetykę I stan wyposażenia pomieszczenia sekretariatu i pomieszczenia Głównego Księgowego, prowadzenie na potrzeby Głównego Księgowego dokumentacji Wydziału Finansowego, archiwizacja dokumentacji prowadzonej przez Sekretariat.- Wynagrodzenie: od 2200-2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim: 4 lata pracy (umowa o pracę), w tym 2 lata pracy o charakterze administracyjno-biurowym. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym: 2 lata pracy (umowa o pracę), w tym 1 rok pracy o charakterze biurowym. Umiejętności: umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera (pakiet Office + Internet), umiejętność prowadzenia korespondencji w języku ojczystym, umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętność organizacji pracy sekretariatu, umiejętność ustalania priorytetów spraw. Znajomość ustawy o samorządzie. Znajomość podstaw obiegu dokumentów w systemie kancelaryjnym. Dodatkowo: mile widziane szkolenie z obsługi sekretariatu.- - Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-06 - Katowice (śląskie)
Układanie kostki brukowej
PERFEKT-BRUK Paweł Michalski - 2018-06-18 - Mołdzie (warmińsko-mazurskie)
- składanie framug okiennych - montaż skrzydeł okiennych wg projektów (30 szt)
EKOL SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-06-21 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości z kadrami. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Mesznej.
KUROWSKI G&T SP. Z O. O. - 2017-04-26 - Meszna (śląskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, z zakresu ekonomii bądź zarządzania; doświadczenie w zakresie rachunkowości i finansów; znajomość ustaw: ustawa o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-12-14 - Gliwice (śląskie)
PROJEKTANT W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE - INŻYNIER ELELKTRYK, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO,
INFOTEL ZAKŁAD USŁUG TELEKOMUNIKAC.KOMPUTEROWYCH I ENERGET. MIECZYSŁAW GRABSKI - 2015-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżąca weryfikacja dokumentów pod wzgledem rachunkowym. Dekretacja, ewidencja i ksiegowanie dokumentów. Analiza i uzgadnianie kont ksiegowych. Udział w okresowych procesach sprawozdawczych (miesiecznych i rocznych).
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-06-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
układanie towarów na magazynie
FROG MS DELKO SP. Z O. O. - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
Strzyżenie damsko-męskie, koloryzacja oraz stylizacja fryzur.
Klimek Łukasz SALON FRYZJERSKI "WIOLA" - 2017-04-07 - Turza Śląska (śląskie)
Szycie cholewek; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-14)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Arco - 2015-12-21 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie ofert, umów sprtzedaży i zakupów, poszukiwanie nowych rynków zbytu, planowanie budżetu sprzedaży, mile widziane doświadczenie; znajomość j.angielskiego lub j.niem ieckiego w stopniu komunikatywnym
ENERGO MECHANIK SPÓŁKA Z O.O. - 2016-08-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)