ASYSTENTKA PRACODAWCY Ostrzeszów oferta pracy Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Stanowisko: ASYSTENTKA PRACODAWCY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu i kompleksowa obsługa.Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.Tłumaczenie dokumentów, nadzór nad wysyłką kurierską towarów.
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu i kompleksowa obsługa.Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.Tłumaczenie dokumentów, nadzór nad wysyłką kurierską towarów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PRACODAWCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku.Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, dyspozycyjność, odpowiedzialność, operatywność.
Nazwa pracodawcy:
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Adres strony pracodawcy: www.meblomark.com.pl
Ulica pracodawcy: Powstańcow Wlkp.
Numer budynku pracodawcy: 15 a
Profil działalności pracodawcy:
Zakład Produkcji Mebli I Materacy,Zakład Produkcji Silników Elektrycznych, Zakład Produkcji Formatek Bonell, Zakład Transportu Międzynarodowego i Spedycji
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc księgowa, przygotowywanie dokumentów spedycyjnych i samochodowych, poczta
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Suchy Las (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy. Zapewnienie sprawnego funkcjonowaqnia biura. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-17 - Gdańsk (pomorskie)
1. Obsługa i rejestracja korespondencji.2. Organizacja wyjazdów służbowych.3. Prowadzenie rejestru delegacji.4. Opieka nad salami konferencyjnymi.5. Organizacja wizyt gości.6. Wsprcie dla Działu Personalnego (znajomośc Kodeksu Pracy mile widziana)
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2018-02-23 - Złotów (wielkopolskie)
Obsługa ksera wielofunkcyjnego. Obsługa sekretariatu. Rejestracja poczty na komputerze. Sporządzanie wniosków do urzędu. Potwierdzenie terminów rozpraw. Prowadzenie bazy danych klientów. Obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łowicz (łódzkie)
- Podróże służbowe- Wsparcie działań eksportowych- Dokonywanie uzgodnień z klientami w celu przygotowania ofert- Realizacja zamówień - przygotowanie dokumentów eksportowych - Analiza tynku zagranicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, towarowanie, obsługa klienta, obsługa skanera i komputera
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)
- kompleksowa obsługa zarządu,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem dokumentów,- organizacja i obsługa spotkań biznesowych,- organizacja i obsługa wyjazdów słuzbowych, eventów
Cynkomet Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Czarna Białostocka (podlaskie)
realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Platerów (mazowieckie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 602-601-157.
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Gniszewo (pomorskie)
według zawodu
Biuro Rachunkowe Krystyna Sitek w Kielcach - 2018-03-20 - Kielce (świętokrzyskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa gości restauracji, przygotowywanie napojów.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Projekty budowlane, Uzyskiwanie pozwolenia na budowę, Analiza zapisów MPZP, Prace koncepcyjne. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) archilupus.pl
M. Wilk Projekt Mieczysław Wilk - 2017-10-20 - Długołęka (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, budowanie bazy danych, ofertowanie. I zmiana
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Świdnica (dolnośląskie)
zarządzanie procesem produkcji, tworzenie harmonogramów realizacji projektów z uwzględnieniem wykorzystania zasobów własnych i podwykonawców, tworzenie harmonogramów zakupu sprzętu i materiałów, bieżąca i okresowa ocena pracy podwykonawców, systematyczne organizowanie spotkań produkcyjnych, optymalizacja zatrudnienia w poszczególnych specjalnościach produkcyjnych, ścisła współpraca z technologiem, opracowywanie procedur i instrukcji niezbędnych do realizacji projektów, dbałość o przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ na terenie stoczni, inicjowanie działań w zakresie ulepszenia technologii i optymalizacji organizacji i planowania produkcji
Poltramp Yard S.A. - 2015-12-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sporządzanie list płac, rozliczenia ZUS oraz US, prowadzenie całości dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy.
SIMPSON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Praca z rodzinami dysfunkcyjnymi, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, socjalnych, psychologicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, współpraca z podmiotami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-02-09 - Świdnica (lubuskie)
Przygotowywanie ofert dla klientów, wystawianie zleceń produkcyjnych, fakturowanie zamówień.
Visotec Socha Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
urządzanie wystaw
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wspracie działu sprzedaży, obsługa zapytań i kanału sprzedaży online, prowadzenie bieżącej dokumentacji, obłsuga platformy technologicznej netPR.pl, wsparcie dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami. Uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych. Pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych. Aktywne poszukiwanie kandydatek. Prace administracyjno-biurowe.- Firma oferuje: pracę w młodym, kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premię po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 (istnieje możliwość zmiany godzin pracy: 9:00-17:00). Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: office (at) personelgroup.pl
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)