ASYSTENTKA PRACODAWCY Ostrzeszów oferta pracy Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie

Stanowisko: ASYSTENTKA PRACODAWCY

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu i kompleksowa obsługa.Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.Tłumaczenie dokumentów, nadzór nad wysyłką kurierską towarów.

Data publikacji: 2016-06-22

Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)

Pracodawca: Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu i kompleksowa obsługa.Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.Tłumaczenie dokumentów, nadzór nad wysyłką kurierską towarów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PRACODAWCY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent dyrektora

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku.Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, dyspozycyjność, odpowiedzialność, operatywność.

Nazwa pracodawcy:
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie

Adres pracodawcy:
Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrzeszowski

Gmina pracodawcy: Ostrzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów

Adres strony pracodawcy: www.meblomark.com.pl

Ulica pracodawcy: Powstańcow Wlkp.

Numer budynku pracodawcy: 15 a

Profil działalności pracodawcy:
Zakład Produkcji Mebli I Materacy,Zakład Produkcji Silników Elektrycznych, Zakład Produkcji Formatek Bonell, Zakład Transportu Międzynarodowego i Spedycji

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

Data dodania oferty pracy: 23.06.2016

Oferta pracy ważna do: 15.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

Pomoc księgowa, przygotowywanie dokumentów spedycyjnych i samochodowych, poczta
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Suchy Las (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE ADMINISTRACJI - do 2 100 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy. Zapewnienie sprawnego funkcjonowaqnia biura. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-17 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT/TKA BIURA - od 2 700 PLN

1. Obsługa i rejestracja korespondencji.2. Organizacja wyjazdów służbowych.3. Prowadzenie rejestru delegacji.4. Opieka nad salami konferencyjnymi.5. Organizacja wizyt gości.6. Wsprcie dla Działu Personalnego (znajomośc Kodeksu Pracy mile widziana)
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2018-02-23 - Złotów (wielkopolskie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA - od 2 000 PLN

Obsługa ksera wielofunkcyjnego. Obsługa sekretariatu. Rejestracja poczty na komputerze. Sporządzanie wniosków do urzędu. Potwierdzenie terminów rozpraw. Prowadzenie bazy danych klientów. Obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łowicz (łódzkie)

ASYSTENT DS. EKSPORTU - od 7 080,65 PLN

- Podróże służbowe- Wsparcie działań eksportowych- Dokonywanie uzgodnień z klientami w celu przygotowania ofert- Realizacja zamówień - przygotowanie dokumentów eksportowych - Analiza tynku zagranicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Zabierzów (małopolskie)

ASYSTENT DS. ZAPASÓW - do 925 PLN

obsługa kasy fiskalnej, towarowanie, obsługa klienta, obsługa skanera i komputera
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA ZARZĄDU - 2 500 - 3 500 PLN

- kompleksowa obsługa zarządu,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem dokumentów,- organizacja i obsługa spotkań biznesowych,- organizacja i obsługa wyjazdów słuzbowych, eventów
Cynkomet Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Czarna Białostocka (podlaskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Platerów (mazowieckie)

ASYSTENT DS. UTRZYMANIA RUCHU - 2 100 - 2 900 PLN

-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 602-601-157.
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Gniszewo (pomorskie)

KSIĘGOWY/WA - od 1 100 PLN

według zawodu
Biuro Rachunkowe Krystyna Sitek w Kielcach - 2018-03-20 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 3 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 2 200 PLN

Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)

ASYSTENT MANAGERA - od 2 100 PLN

Obsługa gości restauracji, przygotowywanie napojów.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

Projekty budowlane, Uzyskiwanie pozwolenia na budowę, Analiza zapisów MPZP, Prace koncepcyjne. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) archilupus.pl
M. Wilk Projekt Mieczysław Wilk - 2017-10-20 - Długołęka (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Pozyskiwanie klientów, budowanie bazy danych, ofertowanie. I zmiana
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DYREKTORA PRODUKCJI - 4 200 - 5 500 PLN

zarządzanie procesem produkcji, tworzenie harmonogramów realizacji projektów z uwzględnieniem wykorzystania zasobów własnych i podwykonawców, tworzenie harmonogramów zakupu sprzętu i materiałów, bieżąca i okresowa ocena pracy podwykonawców, systematyczne organizowanie spotkań produkcyjnych, optymalizacja zatrudnienia w poszczególnych specjalnościach produkcyjnych, ścisła współpraca z technologiem, opracowywanie procedur i instrukcji niezbędnych do realizacji projektów, dbałość o przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ na terenie stoczni, inicjowanie działań w zakresie ulepszenia technologii i optymalizacji organizacji i planowania produkcji
Poltramp Yard S.A. - 2015-12-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KADROWO - PŁACOWY - od 1 000 PLN

Sporządzanie list płac, rozliczenia ZUS oraz US, prowadzenie całości dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy.
SIMPSON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Kikół (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 089 PLN

Praca z rodzinami dysfunkcyjnymi, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, socjalnych, psychologicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, współpraca z podmiotami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-02-09 - Świdnica (lubuskie)

ASYSTENT PROJECT MANAGERA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie ofert dla klientów, wystawianie zleceń produkcyjnych, fakturowanie zamówień.
Visotec Socha Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - od 3 500 PLN

- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT MUZEALNY - 997,4 PLN

urządzanie wystaw
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 050 PLN

Wspracie działu sprzedaży, obsługa zapytań i kanału sprzedaży online, prowadzenie bieżącej dokumentacji, obłsuga platformy technologicznej netPR.pl, wsparcie dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. REKRUTACJI - od 1 850 PLN

- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami. Uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych. Pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych. Aktywne poszukiwanie kandydatek. Prace administracyjno-biurowe.- Firma oferuje: pracę w młodym, kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premię po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 (istnieje możliwość zmiany godzin pracy: 9:00-17:00). Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: office (at) personelgroup.pl
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat