SAMODZIELNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA Olsztyn oferta pracy Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości i spraw podatkowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, sporzadzanie sprawozdań finansowych, wg. standardów rachunkowości oraz raqportówi bilansów. Godziny pracy 7-15
Data publikacji: 2020-07-17
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości i spraw podatkowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, sporzadzanie sprawozdań finansowych, wg. standardów rachunkowości oraz raqportówi bilansów. Godziny pracy 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2020
Data zakończenia pracy: 17.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość/finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność analitycznego myślenia, biegła znajomość progamu Exel, Znajomość analizy ekonomicznej, prawa spółdzielczego. Doświadczenie w dziale księgowości , branży zarządzania nieruchomościami
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
danePracodawcy_nip: 7390101059
danePracodawcy_regon: 00048780600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy ważna do: 17.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dff8ebee214921cb07730f029b20e780
Podobne oferty pracy
Naprawa samochodów, samodzielność przy czynnościach naprawczych i geometrii zawieszenia. Mile widziana znajomość obsługi klienta. Praca w nowoczesnym warsztacie samochodowym, gwarancja rozowju zawodowego. CV: carserwis.kowalczyk (at) wp.pl
CAR SERWIS Rafał Kowalczyk - 2021-04-20 - Mroczeń (wielkopolskie)
Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie kart zasiłkowych tych pracowników; naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne oraz składek na fundusz zdrowotny pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami; prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac dla pracowników pedagogicznych; naliczanie dodatkowej nagrody rocznej, odpraw emerytalnych, rentowych, nagród, dokonywanie przelewów wynagrodzeń; dokonywanie potrąceń z listy płac; wyliczanie godzin ponad wymiarowych dla nauczycieli; wyliczanie średniej feryjnej i wakacyjnej; wypełnianie danych dotyczących Placówki, dzieci przedszkolnych, uczniów, danych dotyczących zatrudnienia oraz obowiązków nauczycieli oraz płac administracji i obsługi do SIO; sporządzanie dokumentów do planu budżetu.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2018-03-09 - Legionowo (mazowieckie)
- nadzór nad zabezpieczeniem obszaru produkcji w niezbędne materiały, dbałość o terminowość oraz kompletność dostaw,- uruchamianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych,- prowadzenie dokumentacji kadrowej w obszarze produkcji,- obsługa magazynów produkcji w toku, - przygotowanie harmonogramów prac na poszczególne gniazda produkcyjne,- nadzór nad dokumentacją technologiczno-konstrukcyjną i jej aktualizacjami,- sporządzanie analiz i raportów dotyczących zużycia materiałowego i terminowości dostaw.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, docelowo przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: dział kadr: pokój 211, e-mail: praca (at) elwat.com.pl, tel. 71 33 45 113 lub 114.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres email:praca (at) elwat.com.pllub osobiście w siedzibie firmy: ELWAT ESI we Wrocławiu, ul. Hubska 96/100, 50-502 WrocławProsimy o dołączenie do przesłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. z poz. 1000)" na stanowisko jak w treści ogłoszenia ogłoszenia o pracę.Jednocześnie informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ELWAT ESI we Wrocławiu z siedzibą: ul. Hubska 96/100, 50-502 Wrocław. Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2019-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań zawartych w zarządzeniu Prezydenta Miasta Słupska nr 1018/SC/2017 z 5 października 2017 r..Ważniejsze zadania: wdrażanie i nadzorowanie projektów z zakresu nowych technologii, a w szczególności koordynacja prac nad wdrożeniem Karty Miejskiej; inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta; rozwój innowacyjności wpływającej na efektywność zarządczą, rozwój społeczny i gospodarczy; analizowanie struktur organizacyjnych miasta urzędu, jednostek i spółek miejskich ze wskazaniem obszarów mogących generować oszczędności korzyści; analizowanie realizowanych inwestycji, określanie priorytetów i rekomendowanie zakresów ujmujących dodatkowe elementy infrastrukturalne wpływające na komplementarność i dające wartość dodatnią z realizowanych zadań; analizowanie i rekomendowanie inwestycji pod kątem możliwości uzyskania efektu synergii, korzyści finansowych, ekonomicznych, społecznych; rekomendowanie działań opartych o nowoczesne rozwiązania mogące przynieść dodatkowe korzyści i usprawnić procesy zarządcze miasta; realizacja założeń strategii miasta; prowadzenie kampanii informacyjno edukacyjnych z zakresu korzyści stosowania nowoczesnych technologii; analizowanie posiadanych narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez urząd, jednostki, spółki miejskie; analizowanie potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność; rekomendowanie działań rozwojowych w zakresie współpracy pomiędzy jednostkami, spółkami i urzędem; upraszczanie i ujednolicanie procesów zarządczych i decyzyjnych poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi do zarządzania informacją; inicjowanie stworzenia zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, będącego strategicznym narzędziem do pracy urzędu i jednostek, w oparciu o który będą udostępniane informacje mieszkańcom w formie otwartych danych z kluczowych obszarów życia miasta; opracowywanie koncepcji działań z zakresu smart city; udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenia postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji stanowiska.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 1500 zł - 1/2 etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-23 - Słupsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie i obsługa punktu sprzedaży. Dbanie o dobry wizerunek punktu sprzedaży i prawidłową ekspozycję towaru. Obsługa kasy fiskalnej.
RUCH S.A - 2017-06-28 - Tychy (śląskie)
Transport pracowników, sporządzanie dokumemtów, obsługa urządzeń biurowych.
ICB DRIVER-NETWORK PL Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Namysłów (opolskie)
Zaopatrywanie apartamentów w artykuły spożywcze oraz gospodarcze, kompleksowa obsługa gości na najwyższym poziomie,udzielanie informacji gościom, kontrola nad apartamentami, wydawanie i odbieranie kluczy.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" - 2020-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie towaru, liczenie, konfekcjonowanie, naklejanie kodów na towarach
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Węgrów (mazowieckie)
Odpowiedzialnośc za rachunek zysków i strat oraz płynność finansową przedsiębiorstwa, nadzór i tworzenie nowych planów finasowych, odpowiedzialność za rozwój firmy.Praca na terenie RP + UE
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Kraków (małopolskie)
MIEJSCE PRACY: WROCŁAWSKA TRZECIA BRYGADA RADIOTECHNICZNA- przygotowanie projektów decyzji w sprawach skonomiczno-finansowcyh i przedstawienie pracodawcy;- wydawanie merytorycznych opinii w zakresie gospodarki finansowej, płac i innych świadczeń przysługujących żołnierzom i pracownikom; - dokonywanie stosownych analiz ekonomiczno-finansowych oraz ocenianie realizacji przydzielonego planu finansowego; - prowadzenie szkoleń ekonomicznych z kadrą i pracownikami; - opracowywanie planu zatrudnienia pracowników. Praca w godz.: 7:00-15:30. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl, fax 261 669 855.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE SAMOCHODU DOSTAWCZEGO I DOSTARCZANIE TOWARÓW PO UE
kontakt przez PUP - 2021-03-17 - Brenna (śląskie)
do uzgodnienia
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2020-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Murowanie fundamentów, ścian nośnych, osłonowych i działowych (z elementów drobno i średniowymiarowych). Wykonywanie stropów murarskich (z elementów drobnowymiarowych). Wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych. Wykonywanie okładzin.
MAKBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Gdynia (pomorskie)
utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego, zapewnienie sprawności maszyn wtryskowych, konserwacja i naprawa maszyn wtryskowych, przegląd maszyn wtryskowych i urządzeń peryferyjnych
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji ewidencyjno-personalnej pracowników oraz żołnierzy zawodowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Radom (mazowieckie)
książka przychodów i rozchodów, ryczałt, ZUS, Vat-UE
Biuro Rachunkowe Grażyna Szymańska - 2018-06-25 - Żyrardów (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
montaż i serwis instalacji elektrycznych,montaż i serwis instalacji alarmowych,montaż i serwis instalacji domofonowych,wykonawstwo przyłączy kablowych,instalacje uziemiające,instalacje wewnętrzne i zewnętrzne,rozdzielnice elektryczne (instalacja, wymiana istniejących instalacji),zasilania awaryjne.
Firma Usługowa INSTAL-MED Paulina Szczukiewicz - 2019-11-07 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie.
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Lubaczów (podkarpackie)
wykładanie towaru, prace porządkowe, obsługa klienta na sali sprzedażowej
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Stare Pole (pomorskie)
- znajomość przepisów podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT- rozliczanie JPK- sporządzanie deklaracji VAT- uzgadnianie kont dotyczących zakupu towarów- uzgadnianie stanów magazynów, rejestr środków trwałych- rozksięgowywanie płac PK - księgowanie wyciągów bankowychUmowa na okres próbny 3 miesiące. godziny pracy: 8.00- 16.00
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2018-03-07 - Słupsk (pomorskie)
Bieżąca weryfikacja dokumentów. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i ewidencją zdarzeń księgowych. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT oraz miesięcznych raportów dla obsługiwanych klientów.
Kancelaria Podatkowa Sg Tax Plus Paweł Grzesiak - 2021-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wynagrodzenie 1850,00 brutto + 30% premii. Fryzjerstwo damsko-męskie w nowym zakładzie. Salon czynny w godz. 9:00-17:00
BE-MA Beata Krupnik - 2016-09-02 - Bulowice (małopolskie)
do uzgodnienia
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie wraz z terminowym zamknięciem miesiąca- Monitorowanie i nadzorowanie aspektów księgowo-podatkowych związanych z działalnością firmy- Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych wraz z tworzeniem deklaracji podatkowych (VAT i innych deklaracji i sprawozdań wymaganych przepisami prawa)- Prowadzenie ewidencji podatkowych, wymaganych rejestrów i dokumentów do celów podatkowych- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych- Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS i inne)- Stałe usprawnianie procesów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
F.H.U.- Ośrodek Szkolenia Kierowców "JOANNA" Joanna Lach - 2016-09-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Samodzielny księgowy/księgowaSklep wielkopowierzchniowy poszukuje pracowników z doświadczeniem na staonowisko samodzielny księgowy/księgowaWymagania:-minimum 3 lata doświadczenia -prowadzenie pełnej księgowości-mile widziana znajomość prawa pracyRozmowy z pracodawcą odbędą się 04.01.2018 w Sądeckim Urzędzie Pracy. Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt telefoniczny 18 44-89-311 elem umówienia na spotkanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
PRACA FIZYCZNA PRZY BUDOWIE I REMONTACH DRÓG, ROBOTY BRUKARSKIE, PRACE PRZY UKŁADANIU MASY BITUMICZNEJ, PLANTOWANIE GRUNTU,
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O. - 2016-09-02 - Głogów Małopolski (podkarpackie)