SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A Świnoujście oferta pracy Pronet sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie ksiąg rachunkowych,- rozliczanie podatków,
Data publikacji: 2019-12-23
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Pronet sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 34B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,- rozliczanie podatków,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych,systematyczność, dokładność, rzetelność, chęć rozwoju,
Nazwa pracodawcy: Pronet sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 34B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 34B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 23.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bec899edaa958057b60952a28b69ad1b
Podobne oferty pracy
Dyspozycja usług rolniczych, sprzedaż pasz i nawozów, obsługa magazynu, prowadzenie dokumentacji
Spółdzielnia Rolniczo-Usługowo-Handlowa w Rudzienicach - 2016-07-06 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie obiektów przeważnie po budowie i remoncie, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien.
kontakt przez PUP - 2020-07-23 - Lubaczów (podkarpackie)
według zawodu
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "SPOŁEM"w Lubsku - 2018-09-17 - Lubsko (lubuskie)
konfekcjonowanie, tubowanie i pakowanie jelit naturalnych
Kadek Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Żukowo (pomorskie)
Szlifowanie, spawanie, wiercenie, obróbka metalu, pomoc w pracach porządkowych.
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Staroźreby (mazowieckie)
przygotowywanie dań kuchni arabskiej
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Legionowo (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: 1 stanowisko od 01.01.2018r., 2 stanowiska od 01.02.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
obsługa programu komputerowego, prowadzenie dokumentacji medycznej i statystycznej
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Wyszków (mazowieckie)
Praca w sklepie samoobsługowym, zapoznanie z programem stażu, dbanie o wystrój sklepu, przyjmowanie towarów od dostawców, rozkładanie towarów na półkach sklepowych, obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń sklepowych.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Łosice (mazowieckie)
Demontowanie, naprawa i montaż nadwozi i kabin samochodowych
AJM Auto-Serwis W.M.Banasik - 2018-01-09 - Kraków (małopolskie)
konserwacja urządzeń dźwigowych;
Zakład Elektromechaniki Dźwigowej ARGO Krzysztof Gordon - 2019-07-26 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie elementów band i placów zabaw; montaż tych elementów; Praca również w delegacji TEREN CAŁEGO KRAJU
FIRMA A.R.G RYSZARD GRUSZECKI - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości; księgowanie dokumentów księgowych, faktur kosztowych, wyciągów bankowych; udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych; wsparcie przy sporządzaniu deklaracji VAT, CIT; przygotowywanie zaliczek i rozliczeń pracowniczych; zamknięcia i ustalenia sald kont, przygotowywanie przelewów i ich księgowanie
MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca serwisanata w sklepach, butikach w hipermarketach, placówkach banków, drobne prace remontowe i elektrycznePraca w trybie awaryjnym w godzinach 7-10 lub 21-22 na terenie Łodzi i okolic
IS SERVICE Robert Kolbus Ewa Markiewicz s.c. - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta - doradztwo, sprzedaż; wystawianie dokumentów sprzedaży - paragon, faktura; przyjmowanie i składanie zamówień, przyjmowanie towaru; układanie i ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Proste prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
-samodzielne prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi zasadami-sporzadzanie sprawozdań finansowych,deklaracji statystycznych i podatkowych-nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-06-02 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
montaż konstrukcji stalowych, wiercenie wiertnicą w betonie i w metalu, wbijanie kotew, montaż szkła, roznoszenie materiałów po budowie
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Skoczów (śląskie)
- Prowadzenie spraw płacowych.- Wynagrodzenie: 2700 do 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w zakresie płac. Wymagana znajomość programów komputerowych: COMARCH, OPTIMA, EXCEL, PŁATNIK. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagana znajomość przepisów naliczania wynagrodzeń. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 9:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-954 Katowice - pok. 514 Dom Handlowy: "ZENIT").
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2019-09-02 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych w szkole podstawowej, niepełny wymiar czasu pracy - 4 godz. tygodniowo, wynagrodzenie uzależnione od awansu zawodwego
SZKOŁA PODSTAWOWA W TUCHORZY - 2017-09-04 - Tuchorza (wielkopolskie)
- Obsługa krosna Van de Vielle- Obsługa krosna Alpha 360- Przewijanie przędzy- Wiązanie zeznowej osnowy- Obciąganie ramy natykowej- Kontrola bieżąca schodzących z produkcji ram
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta oraz kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półi, metkowanie, towaru, wprowadzanie towaru do komputera
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Chojnice (pomorskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Radzyń Chełmiński (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi instrukcjami;- udział w opracowaniu planów zatrudnienia bazowego i funduszu wynagrodzeń pracowników RON;- opracowywanie planów rzeczowo - finansowych;opracowywanie planu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nadzór nad jego wykonaniem.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-04-18 - Białystok (podlaskie)
Sprzątanie sklepu odzieżowego przed jego otwarciem. Mycieprzeszkleń, półek, podłóg, półek oraz sprzątanie pomieszczeńsocjalnych tj. kuchnia, łazienka, szatnia.Praca od godz.6.00
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-05 - Opole (opolskie)
Samodzielna księgowa
BOŻENA DOLATA Biuro Rachunkowe - 2017-01-13 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
1) Przygotowanie materiałów informacyjnych, analiz i sprawozdań dotyczących zakresu działaniaMiejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie,2) Przygotowywanie do zatwierdzenia arkuszy organizacji pracy przedszkoli, szkół podstawowych,gimnazjów wraz z ich aneksami oraz innych spraw związanych z organizacją pracy jednostekoświatowych,3) Prowadzenie spraw organizacyjnych i finansowych w zakresie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli,4) Nadzorowanie realizacji obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego przez uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji w przypadku nie spełniania obowiązku szkolnego lubnauki przez uczniów zamieszkałych w obwodach tych szkół,5) Współpraca z organem nadzoru pedagogicznego oraz innymiinstytucjami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie spraw dotyczących działalności jednostek oświatowych,6) Inicjowanie, koordynowanie działań, organizowanie współpracy przedszkoli miejskich, szkół podstawowych i gimnazjalnych w realizacji przedsięwzięć edukacyjnych,7) Realizowanie działań wynikających ze współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym prowadzenie postępowań w zakresie udzielania dotacji z budżetu Miasta,8) Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych i publicznych prowadzonych przez osoby prawne lub fizyczne (w tym wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji, zmianach we wpisie, wydawanie decyzji o odmowie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz decyzji owykreśleniu z ewidencji)9) Analiza sieci szkół i przedszkoli pod kątem sytuacji demograficznej, potrzeb edukacyjnych oraz kosztów utrzymania,monitorowanie i aktualizowanie planu sieci publicznych szkół i przedszkoli,10) Przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie zadań oświatowych leżących w kompetencjach jednostki samorządu terytorialnego,11) Przygotowywanie materiałów informacyjnych, odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, opracowywanie zbiorczych sprawozdań i raportów oraz innych materiałów dla organizacji iinstytucji zewnętrznych dotyczących zadań realizowanych przez przedszkola miejskie, szkoły podstawowe i gimnazja,12) Przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków z funduszy pozabudżetowych, opracowywanie zbiorczych raportów i analiz dotyczących realizacji projektów edukacyjnych finansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych;13) Rozpatrywanie skarg i zażaleń dotyczących działalności szkół i placówek oświatowych,14) Przyjmowanie i rozliczanie delegacji służbowychpracowników MZOSiP, szkół podstawowych,gimnazjów i przedszkolimiejskich,15) Prowadzenie międzygminnych rozliczeń finansowych w zakresie pokrywania kosztów wychowania przedszkolnego uczniów uczęszczających do niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Miejską Iława oraz inne gminy
Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Iława - 2019-10-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)