SAMODZIELNA OBSŁUGA PENSJONATU Bolesławiec oferta pracy Pensjonat Zielony Dom S.C. Helena Kozioł, Franciszek Kozioł
Stanowisko: SAMODZIELNA OBSŁUGA PENSJONATU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie gości (obsługa recepcji), utrzymywanie pokoi w gotowości do przyjecia gości, przygotowanie i podanie śniadania gościom. Praca w systemie trzyzmianowym ( 08:00-16:00, 16:00-22:00, 20:00-08:00).
Data publikacji: 2019-07-18
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Pensjonat Zielony Dom S.C. Helena Kozioł, Franciszek Kozioł
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dolne Młyny 34, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie gości (obsługa recepcji), utrzymywanie pokoi w gotowości do przyjecia gości, przygotowanie i podanie śniadania gościom. Praca w systemie trzyzmianowym ( 08:00-16:00, 16:00-22:00, 20:00-08:00).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA OBSŁUGA PENSJONATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali recepcjoniści (z wyłączeniem hotelowych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum zawodowe (mile widziani absolwenci), mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku, książeczka sanitarno - epidemiologiczna.
Nazwa pracodawcy:
Pensjonat Zielony Dom S.C. Helena Kozioł, Franciszek Kozioł
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Dolne Młyny 34, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty poprzedzony telefonem w godzinach 08:00-16:00, numer telefonu 505 189 655.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Dolne Młyny
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali recepcjoniści (z wyłączeniem hotelowych)
Data dodania oferty pracy: 18.07.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?60a04654e3772423bd7c8fd4d54e44e5
Podobne oferty pracy
Praca w księgowości szkoły
ZESPÓŁ SZKÓŁ POLIGRAFICZNO-MEDIALNYCH IM. ZENONA KLEMENSIEWICZA W KRAKOWIE - 2018-09-27 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ TADEUSZ STEC - 2017-06-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe: 1-5 lat; obsługa programów księgowych: CDN, OPTIMA, PŁATNIK, znajomość przepisów UOR, PIT, CIT, VAT; zakres obowiązków: prowadzanie ksiąg handlowych, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, PIT, VAT; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI - 2016-12-14 - Gliwice (śląskie)
planowanie tras kierowców, logistyka dostaw, nadzór nad parkiem samochodowym
ZAKŁADY MIĘSNE VIANDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-15 - Radojewice (kujawsko-pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:- prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja i bieżące uzgadnianie kont księgowych,- obliczanie zobowiązań podatkowych i sporządzanie wymaganych deklaracji,- wyjaśnianie niezgodności, współpraca z działem kadr i płac, doradcą podatkowym,- udzielenie Klientom podstawowych informacji związanych z prowadzoną działalnością,- prowadzenie innych spraw typowych dla danego Klienta lub branży, w jakiej Klient działa.
MARCINIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
liczenie towaru w sklepach handlowych, obsługa urządzań do skanowania
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Robienie wykrojów, szycie tapicerki meblowej.
Firma Handlowo - Usługowa "AS" Andrzej Sarnacki - 2019-04-02 - Niewodowo (podlaskie)
-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych,-Kalkulowanie, we współpracy z innymi działami, rezerw kosztowych,-Księgowanie faktur i poleceń księgowania,-Księgowanie wynagrodzeń i ubezpieczeń ZUS,-Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,-Rozliczanie i księgowanie podróży służbowych,-Księgowanie leasingu,-Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji podatkowej, sprawozdawczości i rozliczeń publiczno-prawnych (CIT,VAT, GUS, PFRON),-Sporządzanie raportów i analiz
BAĆ-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-24 - Świlcza (podkarpackie)
- kompletowanie dokumentacji do pozwów i pism procesowych- sporządzanie podstawowych pism do sądów, kancelarii komorniczych i klientów kancelarii- ewidencja historii spraw prowadzonych przez kancelarię w programie komputerowym- obsługa korespondencji (poczta przychodząca i wychodząca oraz maile i fax)- kontakt z klientem (telefoniczny, mailowy)- archiwizacja dokumentów ich porządkowanie i kompletowanie- przygotowywanie sali konferencyjnej do spotkań z klientami- sporządzanie zapotrzebowań na materiały biurowe i zakupy tych materiałów- utrzymanie porządku w sekretariacie, sali konferencyjnej i pomieszczeniu socjalnym
MILTON DPB Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie drinków, koktaili, parzenie kawy, obsługa klientów. Obsługa programu Gastro. Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Legnica (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości wagonów kolejowych na terenie Leszna w zajezdni.
ISS FACILITY SERVICES Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
opieka bieżąca nad mieszkańcami, rozkładanie leków zleconych przez lekarzy dla mieszkańców do imiennych kaset, wykonywanie zleceń lekarskich i dokumentowanie ich wykonania, obserwowanie stanu zdrowia mieszkańców, prowadzenie dokumentacji medycznej znajdującej się na dyżurce
Dom Pomocy Społecznej w Barczewie - 2019-02-25 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami od A do Ż Oskar Żurawski - 2016-11-24 - Sosnowiec (śląskie)
Załadunek i rozładunek towarów w punktach handlowych, pomoc kierowcy. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku na terenie województwa śląskiego (wyjazdy z Bielska-Białej).
FIRMA HANDLOWA "BARDIMEX" ZPCHR - 2018-02-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie księgowości nieruchomości, rozliczenia właścicieli, mediów, podatków.
ARETE Zarządzanie Nieruchomościami - 2016-05-18 - Gdynia (pomorskie)
-Przyjmowanie, wydawanie towaru,-Obsługa programu informatycznego zarządzającego towarem,-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail: pkryza (at) iturri.com-Praca na 1/2 etatu, na umowę na zastępstwo, godziny pracy do ustalenia, praca w poniedziałek, środę i piątek.-Telefon kontaktowy: 666-834-798
ITURRI POLAND SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Tczew (pomorskie)
Transport towarów, załadunek, rozładunek. Praca na terenie całej Polski i Unii Europejskiej. Okres zatrudnienia: 1 rok
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Książ Wielkopolski (wielkopolskie)
zarządzanie oddziałem firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy, dbanie o dobre kontakty z klientami, raportowanie sprzedaży
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Puck (pomorskie)
obsługa wózka widłowego, prace przy wysyłce towaru, przewożenie paczek z towarem
Metal Constructions Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Chorzów (śląskie)
Sporządzanie list płac pracowników wojska. Sporządzanie list uposażeń oraz pozostałych należności żołnierzy zawodowych. Rozliczanie podróży służbowej. Sporządzanie deklaracji i raportów imiennych w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych. Dokonywanie rozliczenia składek i przekazywanie ich na właściwe rachunki bankowe. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych PIT 11, PIT 4R.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)
PRACA JAKO KURIER NA TERENIE RZESZOWA, OKOŁO 60-80 PUNKTÓW DZIENNIE.
RAYO Damian Darłak - 2016-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Mycie i zabezpieczanie antykorozyjne pojazdów
Krown Polska Sp z o.o. - 2018-11-23 - Michałowice (mazowieckie)
- Badanie kompetencji zawodowych studentów; udzielanie indywidualnych porad w zakresie doradztwa zawodowego; prowadzenie dokumentacji dotyczącej procesu doradczego dla studentów; pomoc studentom w poszukiwaniu pracy, w tym wyszukiwanie ofert pracy, praktyk i staży; monitoring losów absolwentów; wdrożenie działań realizowanych w ramach projektów unijnych, w tym m.in.: dbanie o osiągnięcie wskaźników projektowych oraz odpowiednią promocję realizowanych działań;dbanie o obsługę administracyjną uczestników projektu, rekrutację uczestników i komunikację z podwykonawcami projektu; weryfikowanie poprawności dokumentacji projektowej, dostarczanej przez uczestników według wyznaczonych standardów; logistykę związaną z realizacją poszczególnych wsparć (rezerwacja sal, ustalanie terminów indywidualnych porad, dbanie o oznakowanie unijne itp.).- Wynagrodzenie: 3500-4100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony min. 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy - praca 100 godzin miesięcznie. - Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe- zarządzanie, prawo, psychologia, doradztwo zawodowe; minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach- poświadczone odpowiednimi dokumentami; aktualna wiedza z zakresu przepisów prawa normujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz podstaw ochrony własności intelektualnej. Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-11-07 - Katowice (śląskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, pref. administracyjne lub zarządzanie; doświadczenie w pracy w administracji publicznej; umiejętność redagowania pism; znajomość j. angielskiego na poziomie B1; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)
prace załadunkowe i przełądunkowe towarów oraz ich przewożenie zgodniez zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Łosice (mazowieckie)
Ocena wizualna gotowych części/odlewów. Prace manualne - wykończenie gotowych części.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania główne:1) prowadzenie i obsługa sekretariatu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora CUWO w Łodzi2) Przyjmowanie telefonów i faksów, informowanie Dyrektora o sprawach służbowych zgłaszanych telefonicznie3) Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Dyrektora i Zastępcy Dyrektora4)Sporządzanie raportów i protokołów z narad i zebrań 5) Przyjmowanie nadesłanej korespondencji i przedkładanie jej do dekretacji6)Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych Działów Centrum7)Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru wysyłanej korespondencji poleconej8)Prowadzenie dziennika korespondencji pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną.9) Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji elektronicznej10)Prowadzenie rejestru skarg i wniosków11)Udzielanie informacji interesantom12)Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
samodzielny brukarz, pomocnik brukarza, umowa na czas nieokreślony, jedna zmiana,
WER BUD Pieszak Wojciech - 2016-07-05 - Zasutowo (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru na podstawie dokumentów przewozowych i magazynowych. Szykowanie zamówień wewnętrznych do wydania.
KLEKS Drewka, Puszkiel - 2018-08-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Utrzymywanie w sprawności urządzeń elektrycznych i energetycznych. Przeglądy, remonty, naprawy maszyn i urządzeń. Praca na terenie Lublina i woj. lubelskiego.
EKT INSTAL SP. Z O.O. WROCŁAW - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)