SAMODZIELNA KSIĘGOWA Świlcza oferta pracy BAĆ-POL SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych,-Kalkulowanie, we współpracy z innymi działami, rezerw kosztowych,-Księgowanie faktur i poleceń księgowania,-Księgowanie wynagrodzeń i ubezpieczeń ZUS,-Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,-Rozliczanie i księgowanie podróży służbowych,-Księgowanie leasingu,-Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji podatkowej, sprawozdawczości i rozliczeń publiczno-prawnych (CIT,VAT, GUS, PFRON),-Sporządzanie raportów i analiz
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Świlcza (podkarpackie)
Pracodawca: BAĆ-POL SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-072 Świlcza, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych,-Kalkulowanie, we współpracy z innymi działami, rezerw kosztowych,-Księgowanie faktur i poleceń księgowania,-Księgowanie wynagrodzeń i ubezpieczeń ZUS,-Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,-Rozliczanie i księgowanie podróży służbowych,-Księgowanie leasingu,-Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji podatkowej, sprawozdawczości i rozliczeń publiczno-prawnych (CIT,VAT, GUS, PFRON),-Sporządzanie raportów i analiz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świlcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świlcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia), min. 2 lata doświadczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BAĆ-POL SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Trembeckiego 5, 35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Trembeckiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 23.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyny. Praca w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
K&K RECYKLING FOLIE sp. z o.o. - 2017-05-17 - Brzesko (małopolskie)
Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej w hospicjum.
Dom Opieki Hospicyjnej ŁTPCh p.w. Świętego Ducha - 2017-09-18 - Łomża (podlaskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA ZGODNIE Z ZASADAMI RACHUNKOWOŚCI, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE RÓŻNORODNYCH OPERACJI GOSPODARCZYCH, FAKTUROWANIE, KONTROLA GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ: PRZYJĘĆ I ROZCHODÓW MAGAZYNOWYCH.
TORSYSTEM BUTZBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Moze być osoba mająca wiedzę teoretyczną teoretyczna chęć do pracy, obsługa podmiotów gospodarczy(podatkowa, księga przychodów i rozchodów, ksiązki rachunkowe, handlowe
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaż mebli, doradztwo w zakresie produktów
Abra S.A - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
produkcja drożdżówek i ciastek (zmiana nocna)
Janusz Trojan Piekarnia "Łysa Góra" wspólnik S.C. Firma Produkcyjno Handlowa "Łysa Góra" - 2017-05-30 - Kaszów (małopolskie)
naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, wulkanizacja opon
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
weryfikowanie dokumentów finansowych niezbędnych do prawidłowego rozliczenia dotacji unijnej, sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym oraz ich dekretacja, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych z uwzględnieniem wymogów stawianych przez instytucje finansowe, przygotowywanie danych finansowych do analizy postępu finansowego projektu, weryfikowanie pod względem finansowym wniosków o płatność, kontrolowanie płynności finansowej projektu oraz bieżących płatności ....itp.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych
BPO CENTERMED Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Tarnów (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości w Biurze Rachunkowym; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe -księgowość, doświadczenie jako samodzielny księgowy
P.P.H.U. "GAMA" Gerard Drynda Koszęcin - 2017-01-09 - Koszęcin (śląskie)
wprowadzanie ręczników do składarki
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Piła (wielkopolskie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
POMOC W PODSTAWOWYCH PRACACH BUDOWLANYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE TECHNICZNECZYTANIE RYSUNKU TECHNICZNEGO, PRACA NA WYSOKOŚCI POWYŻEJ 3 METRÓW, 2 LATA PRAKTYKI W ZAWODZIEWYMIAR CZASU PRACY 85 H/M-ĄC
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE DZIENNYCH, TYGODNIOWYCH I MIESIĘCZNYCH RAPORTÓW PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ BANKU; BYCIE ODPOWIEDZIALNYM ZA ROZWÓJ I UTRZYMYWANIE DZIENNYCH KONTROLIRYZYKA; MONITOROWANIE ZMIAN W WYMAGANIACH REGULATORÓW FINANSOWYCH; PRZEGLĄDANIE TRANSAKCJI, ANALIZA EKSPOZYCJI NA RYZYKA W PORÓWNANIU DO OCZEKIWAŃ I LIMITÓW; CIĄGŁE DOKSZTAŁCANIE Z ZAKRESU KONTROLI RYZYKA I RYZYKA SKARBOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Zabierzów (małopolskie)
Wykonywanie i montowanie mebli, wycinanie i łączenie mebli elementów, oklejanie fornirem lub płytami laminowanymi, szlifowanie, heblowanie, lakierowanie powierzchni drewnianych. Wykształcenie zasadnicze zawodowe, wymagane 5 lat doświadczenia.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Mysłowice (śląskie)
Praca na stoisku tradycyjnym, sprzedaż mięs, ryb, wędlin i serów. Obsługa klientów.
"PIOTR I PAWEŁ DETAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Lublin (lubelskie)
Nadzowanie pracy przedstawicieli handlowych w poszczególnych krajach arabskich, sprawdzanie i raportowanie wyników sprzedaży, proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu zwiększenie sprzedaży, analiza i raportowanie wyników.Praca na czas określony : 01.02.2018 - 31.01.2023Godzina zakończenia pracy : 16:00System wynagrodzenia : Wynagrodzenie miesięczne 2200 PLN + prowizjaMiejsce pracy: Wrocław, ul. Kwiska sala C
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
pakowanie kosmetyków do pudełek, zbieranie pudełek z linii produkcyjnej, układanie pudełek na paletach
kontakt przez OHP - 2016-05-23 - Kraków (małopolskie)
doświadczenie na ww stanowisku,znajomość rysunku technicznego,
ZBIORNIKI POWOLNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie prac biurowych, nadzorowanie obiegu dokumentów zewnętrzych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wystawianie faktur.
PRO-INWEST Janusz Rajewski - 2016-08-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzór nad samochodami
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
malowanie w systemie natrysku hydrodynamicznego, posługiwanie się przyrządami kontrolnymi, czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych urządzeń i pzryrządów
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Strzegom (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła całokształt spraw zwiazanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych oraz z wewnetrznymi przepisami CUW.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat).Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe o kierunku prawo , administracja , zamówienia publiczne, ekonomia, doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze związanym z realizacja zamówień publicznych, kodeksu cywilnego oraz ustawy o samorządzie gminnym, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, doświadczenie z zakresu realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
wykładanie towaru na półkach sklepowych
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Drobne remonty, montaże, naprawy, koserwacja instalacji wodnych, kanalizacyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE - JEDNOSTKA LOKALNA GOSPODARSTWO ROLNE - FERMA DROBIU PRZEMYSŁASW GIŻEWSKI - 2017-02-28 - Słupia Kapitulna (wielkopolskie)
prace księgowe: ewidencja zakupu i sprzedaży, wystawianie faktur, zarządzanie całością korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy, monitorowanie moralności płatniczej klientów, realizacja doraźnych zadań zleconych
Herma TM Sylwia Jadwisińczak - 2016-02-03 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
KONTROLA OPERACJI GOSPODARCZYCH MAJĄTKU OBROTOWEGO Z DOKUMENTAMI ŹRÓDŁOWYMI, KONTROLA OPEARACJI GOSPODARCZYCH ZWIĄZANYCH Z ZARZĄDZANIEM PLANEM FINANSOWYM, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW LOGISTYCZNYCH STANOWIĄCYCH ZAANGAŻOWANIE WYDATKÓW BUDŻETOWYCH, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW ZOBOWIĄZAŃ TWORZĄCYCH WARTOŚĆ OBLOGO NASTĘPNEGO ROKU BUDŻETOWEGO, KONTROLA DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH POWODUJĄCYCH ZMIANY W MAJĄTKU TRWAŁYM, KONTROLA REALIZACJI PLANU AMORTYZACJI MAJĄTKU TRWAŁEGO, UCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WEWNĘTRZNYCH DOKUMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMICZNYM, POŻĄDANE WYŻSZE EKONOM., ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU EWIDENCJI ILOŚCIOWO-WARTOŚCIOWEJ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO ORAZ ZARZĄDZANIE PLANEM BUDŻETOWYM JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SAP ZE WSKAZANIEM NA ZINTEGROWANY WIELOSZCZEBLOWY SYSTEM INFORMATYCZNY RESORTU OBRONY NARODOWEJ, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI I USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH, MINIMUM 5 LAT PRACY W KOMÓRCE KSIĘGOWOŚCI
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Transport towarów, kruszywa.
Usługi Transportowe i Handel Zuba Krzysztof - 2018-02-22 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa kadrowa, rozliczanie czasu pracy, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w Płatniku, prowadzenie spraw socjalnych
OGRÓD ZOOLOGICZNY - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)