SAMODZIELNA KSIĘGOWA Sosnowiec oferta pracy Zarządzanie Nieruchomościami od A do Ż Oskar Żurawski
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2016-11-24
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Zarządzanie Nieruchomościami od A do Ż Oskar Żurawski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 7/3, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane min. 3 lata doświadczenia, mile widziany certyfikat księgowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zarządzanie Nieruchomościami od A do Ż Oskar Żurawski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
3 Maja 7/3, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: I kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 24.11.2016
Oferta pracy ważna do: 23.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomiary sytuacyjno wysokościowe, podziały nieruchomości itp. kompletowanie operatów pomiarowych; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Usługi Geodezyjne "Geoperfect" Dominik Stasiak - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż samochodów marki Subaru. Prca na dwie zmiany, umowa o pracę. Wynagrodzenie od 1850 zł brutto do: bez ograniczeń.Praca we Wrocławiu i w promieniu 60 km od Wrocławia.Kontakt z pracodawcą 71 352 82 90 w.14\Informacja o ofercie w sali F, D, C.
JM AUTA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż produktów, obsługa klientów wietnamskich, przygotowywanie towarów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Roboty murarskie i zbrojenie. Deskowanie szalunków. Praca na terenie Małopolski i Śląska
BARBARA OSTAFIN BUDOWNICTWO - 2015-11-23 - Kęty (małopolskie)
Pielęgnacja roślin, zbiór oraz sortowanie owoców. Transport wewnętrzny skrzynek z pomidorami wózkiem szklarniowym oraz traktorem.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Janów (mazowieckie)
Pomoc przy tworzeniu projektów sieci energetycznych
ELCAD Instalatorstwo Elektryczne - 2015-12-01 - Wielbark (pomorskie)
przygotowanie oraz lakierowanie pojazdów samochodowych
SERWIS SAMOCHODOWY PIOTR LEŚNIK - 2015-12-10 - Ruda Śląska (śląskie)
dozór osób i mienia
SKAREM SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
samodzielny kucharz
Reg Benz Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2015-11-25 - Mielec (podkarpackie)
Praca samodzielnego księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż mięsa, warzyw, art.sporzywczych, alkoholu
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Lelów (śląskie)
1) Prowadzenie branżowej dokumentacji materiałowej Zespołu (OG) w dziale czołgowo-samochodowym w systemie ZWSI RON, w tym prowadzenie rozliczeń zakupów; 2) wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowych na podstawie: zgłoszonych zapotrzebowań przez podległe pododdziały , otrzymanych zleceń przez organ nadrzędny lub wyciągu z rozkazu dziennego Bazy i przekazywanie ich do realizacji magazynierowi OG lub osobom odpowiedzialnym za ewidencję pojazdów w podległych pododdziałach; 3) uzgadnianie i porównywanie stanów ewidencji ZWSI RON z ewidencją podległych pododdziałów, użytkowników oraz ewidencją magazynową zgodnie z obowiązującymi zasadami; 4) znajomość przepisów i instrukcji, zarządzeń i wytycznych dotyczących gospodarki materiałowej w dziale czołgowo-samochodowym ze szczególnym uwzględnieniem znajomości zasad funkcjonowania ZWSI RON i SI LOGIS-E-OG; 5) udział w szkoleniach specjalistycznych zgodnie z planem szkolenia oraz na polecenie przełożonych; 6) archiwizowanie prowadzonej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego i przedstawiania ich do zatwierdzenia przełożonemu oraz innym osobom funkcyjnym zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów księgowych i materiałowych Komendy Bazy. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Obowiązki:Systematyczne dbanie o stan techniczny maszyn w celu zapewnienia ciągu produkcyjnego; Systematyczne poszukiwanie, rozpoznawanie oraz usuwanie awarii urządzeń, instalacji, maszyn oraz obrabiarek CNC, Systematyczna wymiana narzędzi i części maszyn, W uzgodnieniu z Kierownikiem Produkcji i Technologiem wprowadzanie korekcji maszyn oraz ulepszeń do całego parku maszynowego; Systematyczne zgodne z planem przeprowadzanie remontów zapobiegawczych, konserwacja i dozór maszyn i instalacji Szybka reakcja na awarie i przestoje maszyn oraz sprowadzanie części zamiennych, serwisu w przypadku poważniejszych awarii;Przezbrajanie maszyn na inny asortyment; Koordynowanie programu obróbczego; Instalowanie, budowa oraz przebudowa maszyn, instalacji urządzeń oraz sieci łączy; Programowanie maszyn produkcyjnych w porozumieniu z Kierownikiem Produkcji oraz serwisem;Systematyczne dbanie o stan techniczny instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, gazowej;Utrzymanie w nienagannym stanie elektrycznej sieci zasilającej;Stosowanie wymagań zawartych w obowiązującym Systemie Zarządzania Jakością wg. PN EN ISO 9001.Oferujemy:Umowę o pracęAtrakcyjne warunki zatrudnieniaPracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Kornice (śląskie)
Wykonywanie zadań związanych z archiwizacją , przygotowanie projektów , decyzji, wezwań, postanowień, praca w systemach komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Lublin (lubelskie)
projektowanie graficzne, tworzenie serwisów www
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Stałe monitorowanie poprawności dekretowania dowodów księgowych w zakresie obrotu składnikami majątkowymi, bieżące prowadzenie czynności kontrolnych nowo przyjętych środków trwałych w systemie informatycznym, kontrola prawidłowości naliczania amortyzacji przed miesięcznym księgowaniem umorzenia, kontrola przypisania grupy kosztów rodzajowych w realizowanych zakupach i wydaniach z magazynu, kontrola nad prawidłowością rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych w księgach rachunkowych, wprowadzanie do programu SAP zobowiązań, archiwizowanie oraz znakowanie dowodów księgowych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-17 - Białystok (podlaskie)
Firma zajmuje się oddłużaniem, upadłością oraz restrukturyzacją osób fizycznych i podmiotów gospodarczych, pomaga w kontaktach z komornikiem, oddłuża nieruchomości oraz zapobiega przed ich licytacją. Firma funkcjonuje w programach inwestycyjnych dających możliwość uzyskania dużego dochodu bez konieczności wychodzenia z domu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę klienta oraz zawieranie umów w branży finansowej, sporadycznie będzie zajmowała się marketingiem przy sprzedaży nieruchomości. Wymagane wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie w branży pośrednictwa finasowego, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego. Wymagane prawo jazdy kat. B plus samochód, obsługa pakietu Office, komunikatyność, samodzielność. Praca na terenie regionu ROW. Firma zapewnia zwrot kosztów eksploatacji samochodu, wynagrodzenie plus prowizję od podpisanej umowy. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: doradca (at) finansepartner.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom.
FINANSE PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)
- obsługa kasy fiskalnej,- przyjmowanie zamówień,- przygotowanie sali obsługi,- wydawanie posiłków,- rozliczenie kasy fiskalnej,- dbałość o asortyment baru,- trzymanie pieczy nad stanem wyposażenia,- dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Poźrzadło (lubuskie)
Prace hydrauliczne i elektryczne. Wymagania: doświadczenie w zawodzie, mile widziane prawo jazdy. Kontakt tel. 600-160-888. Miejsce pracy: Wejherowo, Trójmiasto.
FANTASTYCZNE OGRODY - 2018-04-17 - Wejherowo (pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452256 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) rom.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Tworzenie elementów na tokarce uniwersalnej, konwencjonalnej, wykonywanie prac z zakresu obróbki mechanicznej.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie i pomoc chorym
Niepubliczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "WIGOR" - 2015-12-21 - Legionowo (mazowieckie)
Dekretacja, kontrola i ewidencja dokumentów księgowych; sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz finansowych dotyczących bieżących wyników, deklaracji podatkowych, kontrola poprawności wprowadzanych danych; kontrola i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; wsparcie działu księgowego w sprawach bieżących. Godz. pracy 7-15. Okres próbny 3 miesiące.
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2018-05-10 - Słupsk (pomorskie)
administrowanie infrastrukturą IT obejmujące sprzęt, system operacyjny, kopie zapasowe i zainstalowane oprogramowanie; administracja systemami Windows Server w środowisku domenowym; zarządzanie serwerami w środowisku wirtualnym; współpraca z użytkownikami i pomoc w sprawach związanych z infrastrukturą IT; dokumentowanie i śledzenie wszystkich przypisanych zgłoszeń do momentu ich rozwiązania; wykonywanie dogłębnej analizy źródeł problemów informatycznych; zapewnienie wsparcia w zakresie infrastruktury IT w dodatkowych godzinach w razie potrzeby
Z.P.H. "POLMARK" Marek Rzepka - 2016-10-19 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ, UMÓW O DZIEŁO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ, UMÓW O DZIEŁO, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) biurosukces.pl
SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK - 2017-11-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie wszystkich etapów procesu kadrowego, prowadzenie spraw pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, OHP, organizowanie szkoleń. Wymagane: wykształcenie wyższe (ekonomiczne,administracyjne), umiejętność stosowania przepisów kodeksu pracy, cywilnego, obsługa programów kadrowo-płacowych, min. roczne doświadczenie zawodowe. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Sulęcin (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji, opracowanie planow zatrudnienia bazowego, prowadzenie bieżących spraw pracownikow, prowadzenie listy obecności, bieżąca aktualizacja danych, organizowanie i prowadzenie szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Białystok (podlaskie)
- Samodzielne prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów. Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań rocznych. Weryfikacja poprawności księgowań.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Mile widziana znajomość programu OPTIMA. Wymagana znajomość zagadnień prawa podatkowego i bilansowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Katowice (śląskie)
1.Opis stanowiska: •Współpraca z Biurem Prasowym w zakresie opracowywania materiałów do publikacji w mediach oraz na stronę internetową Spółki.•Opracowywanie projektów materiałów reklamowych i promocyjnych.•Udział w organizacji stoisk, wystaw, targów oraz wydarzeń w ramach działań promocyjnych.•Prowadzenie bieżącej korespondencji, rozmów oraz przygotowywanie projektów umów z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi.•Obsługa delegacji, wizyt, wykonywanie tłumaczeń. Reprezentowanie Oddziału i czynne uczestniczenie w spotkaniach marketingowych z kontrahentami. •Realizacja wyjazdów służbowych – opracowywanie programów i agend spotkań towarzyszących.•Sporządzanie raportów, notatek ze spotkań i przedstawianie ich do zatwierdzenia przełożonym.
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 1 S.A. Oddział w Dęblinie - 2018-06-19 - Dęblin (lubelskie)
PAKOWANIE PACZEK, PRZENOSZENIE CIĘŻARÓW, UKŁADANIE ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH NA PALETY, PRACE PORZĄDKOWE, OBKLEJANIE WITRYN, PRZYGOTOWYWANIE TERENU NA POSTAWIENIE REKLAMY.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)