SAMODZIELNA KSIĘGOWA/SAMODZIELNY KSIĘGOWY Dębica oferta pracy IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: OPIS STANOWISKA:-samodzielne prowadzenie PKPiR, ewidencji ryczałtowej,-sporządzanie deklaracji VAT, PIT,-kompleksowa obsługa klientów,-kontrola merytoryczna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych,-nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych,-odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WIELOPOLSKA 23, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OPIS STANOWISKA:-samodzielne prowadzenie PKPiR, ewidencji ryczałtowej,-sporządzanie deklaracji VAT, PIT,-kompleksowa obsługa klientów,-kontrola merytoryczna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych,-nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych,-odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, ekonomiczne, kierunek: RACHUNKOWOŚĆ / FINANSE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- wykształcenie minimum średnie ( mile widziane kierunkowe - finanse, rachunkowość),- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,- dobra znajomość programu OPTIMA (wymagane),- znajomość przepisów prawa podatkowego PIT i VAT,- znajomość programu PŁATNIK, zagadnień kadrowo-płacowych, Kodeksu Pracy,- dobra znajomość pakietu MS Office, arkusza kalkulacyjnego Excel,- wysoka kultura osobista, samodzielność i odpowiedzialność,- odporność na stres i doskonała organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
WIELOPOLSKA 23, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
KONTAKT CV NA EMAIL: biuro (at) biuro-mazur.pl, W CV prosimy wpisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: WIELOPOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0902c720103613fa6b2dbdc6f561959f
Podobne oferty pracy
1. Kadrowe, księgowe: rekrutacja pracowników, zatrudnianie pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja nieobecności, przekazywanie dokumentów do biura księgowego wraz z zestawieniami do naliczania płac, wprowadzanie faktur kosztowych do programu księgowego OPTIMA.2. Urzędowe, administracyjne: obsługa (przekierowanie) pism urzędowych, tutaj ewentualny kontakt z urzędami lub instytucjami w celu werifikacji i odpowiedzi; polisy ubezpieczeniowe.3. Bankowe: przelewy bankowe i inne.4. Prawne: kontakt z prawnikami i doradcami podatkowymi, bieżące porady, umowy z podwykonawcami, klientkami, windykacje.5. Nadzór nad wdrożeniem do firmy PPK.6. Kontakty z biurem rachunkowym, inspektorem BHP, bankami, prawnikami, firmą sprzątającą, kwestie związane z administrowaniem.
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-20 - Zator (małopolskie)
przygotowywanie ofert, umów sprtzedaży i zakupów, poszukiwanie nowych rynków zbytu, planowanie budżetu sprzedaży, mile widziane doświadczenie; znajomość j.angielskiego lub j.niem ieckiego w stopniu komunikatywnym
ENERGO MECHANIK SPÓŁKA Z O.O. - 2016-08-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
malowanie, gipsowanie
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Pabianice (łódzkie)
1) Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników2) Dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie:wysokości wynagrodzeń,wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS3)Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa4)Sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikajacych z przepisów o ubezpieczeniach społecznych5)Naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych6)Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym7)Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników8)Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych9)Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
uczestnictwo w czynnościach wyjaśniających i reklamacyjnych klientów rosyjskojęzycznych , przyjmowanie towarów do magazynu, czynny udział w inwentaryzacjach, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, kompletowanie, pakowanie, znakowanie zamówień, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych, przestrzeganie zasad PPOŻ i BHP. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Puchały (mazowieckie)
- Obsługa klienta francuskojęzycznego w języku francuskim oraz anglojęzycznego w języku angielskim przez telefon, chat i maila; aktywny kontakt z klientem wewnętrznym i zezwnętrznym; rozwiązywanie problemów technicznych związanych z drukarkami; analiza i klasyfikacja napływających zgłoszeń; monitorowanie zgłoszeń w systemie; zamawianie części.- Wynagrodzenie: 4000 - 7000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę do 2 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 8 godzin w przedziale: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenia zawodowe niewymagane. Wymagane umiejętności: zaawansowana znajomość pakietu MS Office. Wymagana biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, umiejętność efektywnego planowania i organizowania czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie SYMFONIA, księgowanie rozliczeń międzyokresowych, udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i miesięcznych raportów dla potrzeb wewnętrznych spółki, udział we wdrożeniu systemu finansowo-księgowego, uzgodnienia i analizę kont rozrachunkowych.
P and V Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Józefów (mazowieckie)
- Składanie mebli w siedzibie firmy.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
MEBLEMAD GALINA MUREK - 2020-01-31 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
ZBIGNIEW PIELECH USŁUGOWY ZAKŁAD EKSPLOATACYJNY - 2020-07-13 - Sanok (podkarpackie)
montaż instalacji elektrycznych, instalacji alarmowych , montaż monitoringów, montaż systemów KNX oraz systemów Fibaro
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
ochrona obiektów
ANMAR GLOBAL SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Rawicz (wielkopolskie)
Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu.
FHU ROGOWA ŚWIACZNY RUDOLF - 2020-01-03 - Stanowice (śląskie)
Maszynowe gięcie strzemion oraz cięcie prętów, montaż prefabrykatów zbrojarskich wg rysunku technicznego, obsługa maszyn zbrojarskich (giętarka, prościarko-giętarka, nożyce samojezdne), montowanie zbrojeń w formach, zbrojenia elementów budowlanych wraz z akcesoriami, zalewanie form betonem z wibrowaniem elementu, wykonywanie prac związanych z betonowaniem na terenie Zakładu. Praca na 3 zmiany w godz. 6.00- 14.00, 14.00-22.00 i 22.00-6.00 od pn do pt.
PEKABEX PREF SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Rekontrola towaru przed jego opuszczeniem z magazynu
KONSALNET SECURE SOLUTIONS SP Z.O.O. - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola samochodów wjeżdżających i wyjeżdżających, obchody po hali i terenie firmy, kontrola osób
AGENCJA USŁUGOWA "GUARD-SERVICE" KONRAD SZŁAPKA - 2018-01-16 - Gądki (wielkopolskie)
Odczytywanie maili w języku rosyjskim i ukraińskim; skanowanie i kserowanie dokumentów; adresowanie kopert i wszelkiej korespondencji w języku rosyjskim i ukraińskim; pisanie pism w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Częstochowa (śląskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży AUTOMOTIVE, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Stworzenie biura projektowego zapewniającego skuteczne wdrażanie nowatorskich rozwiązań w branży AUTOMOTIVE, tworzyw sztucznych i innych. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Automatyka lub Robotyka lub Budowa Maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży: automatyka lub hydraulika lub pneumatyka. Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami. Programowanie sterowników Siemens, PLC itp. Samodzielność. Umiejętność myślenia analitycznego. Innowacyjność w rozwiązywaniu problemów. Otwartość na pracę zespołową. Możliwość kierowania projektami. Znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej. Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność. Umiejętność pracy w zespole. Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Wymagana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Diagnozowanie - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
rozładunek, załadunek towaru, czyszczenie i pakowanie towaru, zasypywanie wanien galwanicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Częstochowa (śląskie)
Ustalanie i planowanie polityki sprzedaży, kontakty z kontrahentami, organizowanie rozkładu towaru, szukanie ofert, udział w targach
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wojciechówka (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zakładowym planem kont PZD, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, preliminarzy, list płac, oblicznie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie składek ZUS. Konieczna znajomość ustawy o rachunkowości
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
Prace ogólnobudowalne
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Ogólnobudowlane INŻ-BUD inż.Sławomir Ziółkowski - 2018-09-18 - Bytom (śląskie)
-
DPMSolid Limited Przesławscy Sp. komandytowa - 2018-02-26 - Kowanówko (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zapytaniem ofertowym (zakupy i prace) dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych, dokunentacji związanej z inwentaryzacją. Inne prace biurowe, pomoc w sekretariacie szkolnym, kadrach, w sprawach bieżących
Zespół Szkół im. Prezydenta Ignacego Mościckiego - 2018-11-14 - Zielonka (mazowieckie)
Samodzielny referent ds pracowniczych; wykształcenie srednie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 4 lata
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Kcyni - 2019-11-26 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, kompleksowa obsługa administracyjna i dokumentowa, poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej w Polsce, Ukrainie, Rosji
SMART WORKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Olkusz (małopolskie)
opracowywanie i sprawdzanie kosztorysów iwestorskich, sprawdzanie kompletności dokumentacji projektowej
Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-09-09 - Ciechanów (mazowieckie)
utrzymanie porządku wokół obiektów Komendy Powiatowej Policji w Krasnymstawie
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Krasnystaw (lubelskie)
Wymagania: wymagane doświadczenie zawodowe, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, wykształcenie brak wymagań: zakres obowiązków: przygotowywanie i wydawanie posiłków, utrzymanie porządku w miejscu pracy; miejsce pracy Gliwice, godziny pracy do uzgodnienia
'CASA AUSTRIA' S.C CZUBA AGNIESZKA, SICZEK GRAŻYNA - 2020-01-29 - Gliwice (śląskie)