SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) Katowice oferta pracy PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży AUTOMOTIVE, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Stworzenie biura projektowego zapewniającego skuteczne wdrażanie nowatorskich rozwiązań w branży AUTOMOTIVE, tworzyw sztucznych i innych. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Automatyka lub Robotyka lub Budowa Maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży: automatyka lub hydraulika lub pneumatyka. Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami. Programowanie sterowników Siemens, PLC itp. Samodzielność. Umiejętność myślenia analitycznego. Innowacyjność w rozwiązywaniu problemów. Otwartość na pracę zespołową. Możliwość kierowania projektami. Znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej. Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność. Umiejętność pracy w zespole. Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Wymagana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Diagnozowanie - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 227, 40-600 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży AUTOMOTIVE, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Stworzenie biura projektowego zapewniającego skuteczne wdrażanie nowatorskich rozwiązań w branży AUTOMOTIVE, tworzyw sztucznych i innych. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Automatyka lub Robotyka lub Budowa Maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży: automatyka lub hydraulika lub pneumatyka. Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami. Programowanie sterowników Siemens, PLC itp. Samodzielność. Umiejętność myślenia analitycznego. Innowacyjność w rozwiązywaniu problemów. Otwartość na pracę zespołową. Możliwość kierowania projektami. Znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej. Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność. Umiejętność pracy w zespole. Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Wymagana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Diagnozowanie - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier automatyki i robotyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Automatyka lub Robotyka lub Budowa Maszyn, specjalizacja: Automatyka lub Robotyka lub Budowa Maszyn
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Automatyka lub Robotyka lub Budowa Maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży: automatyka lub hydraulika lub pneumatyka. Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami. Programowanie sterowników Siemens, PLC itp. Samodzielność. Umiejętność myślenia analitycznego. Innowacyjność w rozwiązywaniu problemów. Otwartość na pracę zespołową. Możliwość kierowania projektami. Znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej. Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność. Umiejętność pracy w zespole. Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Wymagana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Diagnozowanie - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-600 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : Tel. 8:00-16:00 (Pn-Pt)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.proautomatic.pl
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier automatyki i robotyki
Data dodania oferty pracy: 18.12.2017
Oferta pracy ważna do: 01.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej, klienta, sali sklepowej, praca w Sklepie ADAŚ, na dwie zmiany w godz. 5:30-13:00, 13:00-21:00 lub 6:00-14:00, 14:00-21:30
SKLEPY "ADAŚ" J.A. KOŚCIELNIAK SPÓŁKA JAWNA Rabka Zdrój - 2017-02-15 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
przewóz osób na linii regularnej (krajowej i miedzymiastowej)
EURO - BUS TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY DOROTA DĘBICKA - 2017-09-01 - Oleśniki (lubelskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków
Pod Dębem Megapolis Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-06-01 - Tarnów (małopolskie)
samodzielny instalator
Przemysław Stelmaszyk VAPOUR - 2016-04-25 - Mosina (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna w sklepie spożywczym w godz. 7-19 według grafiku. Mozliwość podjęcia pracy na niepełny etat.
Zakład Usług Różnych Adam Kłaptocz - 2017-07-14 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja pracy i kierowanie fermą drobiu
Gospodarstwo rolne Krzysztof Tadeusz Jakubowski - 2016-02-18 - Raczyny (mazowieckie)
BIEŻĄCE DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z PRZEPISAMI ORAZ PLANEM KONT SPÓŁKI, KONTROLA KOMPELTNOŚCI I RZETELNOŚCI DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH OPERACJI GOSPODARCZYCH, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI SALD DOT.ROZLICZEŃ Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I PRACOWNIKAMI, ANALIZA I UZGADNIANIE ROZRACHUNKÓW, ROZLICZANIE TRANSAKCJI WALUTOWYCH, WYKONYWANIE DYSPOZYCJI ŚRODKAMI PIENIĘŻNYMI-OBSŁUGA BNKOWOŚCI INTERNETOWEJ PO OKRESIE PRÓBNYM, KSIĘGOWANIE OPERACJI BANKOWYCH ZŁOTÓWKOWYCH I WALUTOWYCH, KSIĘGOWANIE I KONTROLA ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WNiP ORAZ PROWADZENIE EWIDENCJI POMOCNICZYCH M.IN. EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA, KONTROLA POPRAWNOŚCI ROZLICZEŃ PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH, WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZAMKNIĘCIE MIESIĄCA I ROKU, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ NA POTRZEBY DZIAŁU I ZARZĄDU, AKTYWNE UCZESTNICZENIE W PRACACH ZESPOŁU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PODATKOWEGO ORAZ ZASAD RACHUNKOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SYMFONIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY SAMODZIELNEJ ORAZ ZESPOŁOWEJ, INICJATYWA W DZIAŁANIU, RZETELNOŚĆ, TERMINOWOŚĆ W WYKONYWANIU POWIERZONYCH ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU;C.V NA MAIL mniechwiadowicz (at) pupszczecin.pl
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:• Obsługa wózka widłowego• Rozładunek i załadunek pojazdów - przyjmowanie dostaw oraz wydawanie towarów i materiałów wraz ze sprawdzeniem ich ilości i jakości• Zaopatrzenie działów produkcji i pakowania w niezbędne materiały zgodnie z harmonogramem zamówień i w określonym czasie• Odbiór wyrobów gotowych z działów produkcji• Wystawianie dokumentów magazynowych - przychodu i rozchodu.
SOFTINELKA Sp. z o. o. - 2016-06-10 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
wsparcie techniczne oraz obsługa klienta, obsługa reklamacji, kontakt z partnerami handlowymi, przygotowanie ofert oraz dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Jaworzno (śląskie)
Coberg to firma specjalizująca się w produkcji rozwiązań agrotechnicznych. Jako nowo powstały startup staramy się zaistnieć na rynku rolniczym. Nasza specjalność to przekładnie do maszyn rolniczych. Nasze produkty z powodzeniem znajdują swoje zastosowanie u wielu krajowych jak i zagranicznych producentów maszyn rolniczych.Opis stanowiska- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego- Bieżąca analiza, kontrola i uzgadnianie sald kont- Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego- Sporządzanie deklaracji VAT- Przygotowywanie sprawozdań do GUS- Prowadzenie pełnej księgowościWymagania- Wyższe wykształcenie kierunkowe- Doświadczenie w pracy w księgowości mile widziane- Znajomość polskich zasad rachunkowości- Znajomość j, angielskiego- Mile widziane znajomość WF-FAKIR i WF-MAG- Znajomość systemu MS Office- Znajomość obsługi płatnika- Dokładność, terminowość, odpowiedzialnośćOferujemy- Atrakcyjne wynagrodzenie- Umowa o pracę- Możliwość rozwoju zawodowego
COBERG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Produkcja bram garażowych, montaż bram wyjazdowych. Automatyka CAME.
Konstrukcje Stalowe "Hangar 66" Dariusz Laskowski - 2017-09-25 - Dziećmorowice (dolnośląskie)
staż - zapoznanie się z tematem obsługi klientavw zakresie ubezpieczeń obrotu gotówkowego i obiegu dokumentów, udział w szkoleniach organizowanych przez towarzystwa ubezpieczeniowe, zapoznanie się z poszczególnymi rodzajami ubezpieczeń, z poszczególnymi systemami komputerowymi dot. obliczania ubezpieczeń, udxiał w szkoleniach, egzaminach KNF, pozyskiwanie klientów, obsługa klienta, zawieranie umów ubezpieczeniowych /doradztwo, obsługa posprzedażowa i utrzymanie relacji z klientem, rozliczanie druków ścicłego zarachowania.Praca przy komputerze - ok. 7h dziennie.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) biurosukces.pl
SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK - 2016-11-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ksiag rachunkowych, rozliczanie podatków.
Pronet sp. z o.o. - 2018-02-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
produkcja i montaż okien, drzwi i fasad aluminiowych. Umiejętność spawania elementów stalowych. Zdolność pracy na wysokościach.
ALWIS- KONSTRUKCJE ALUMINIOWE - 2016-08-26 - Kępno (wielkopolskie)
produkcja mebli na wymiar i zamówienie, montaż mebli u klienta
Ergostyl sp. z o.o. - 2018-02-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Poznanie i przyswojenie zasad organizacji stanowiska pracy pod kątem zasad HACCP, BHP i p.poż., instruktaż stanowiskowy, zapoznanie się ze sprzetem oraz narzędziami obsługiwanymi na stanowisku,- nauka metod utrwalania żywności, chłodzenie, zamrażanie, pasteryzacja, suszenie, sprawdzanie terminu przydatności do spożycia poszczególnych produktów, zabezpieczenie surowców i wyrobów gotowych przed zepsuciem,- obsługa narzędzi, maszyn i urządzeń przy przygotowaniu potraw i napojów oraz bieżące utrzymywanie w czystości i ich konserwacja, zapoznanie się z prawidłowym procesem mycia i dezynfekcji: przygotowanie powierzchni do mycia wstępnego, mycie właścicwe, płukanie, dezynfekcję, płukanie końcowe, suszenie, utrzymanie w czystości pomieszczeń kuchennych i zaplecza gastronomicznego, - obróbka stępna surowców: sortowanie, czyszczenie, obieranie, moczenie, rozdrabnianie, mieszanie,- obróbka termiczna surowców i półproduktów: gotowanie, smażenie, duszenie itp.- sporządzanie potraw w oparciu o ceceptury i przestrzeganie procesów technologicznych zawierajacych: ilościowy skład surowców, sposób wykonania wyrobu, zwroty produkcyjne powstajace w czasie produkcji niektórych wyrobów,- sporządzanie potraw zgodnie z menu obowiązującym u organizatora np. zupy, dania główne, desry, surówki (wymienić stosownie do znajdujących się, porcjowanie, dekorowanie i ekspedycja potraw),- udzielanie informacji na temat dostępnych rodzajów potraw i napojów, podawanie posiłków i napojów zimnych i goracych.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Miszewko (pomorskie)
pełna ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych, przygotowywanie comiesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych
Grabinex Sp.Z.O.O Strzegom - 2017-03-06 - Strzegom (dolnośląskie)
Wykonywanie prac zbrojarskich , kręcenie cęgami lub kluczykiem.
SN STRUKTON Sp. z o. o. - 2017-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
opatrywanie ran, skaleczeń, prowadzenie dokumentacji, nadzór nad apteczką, doraźna pomoc pielęgniarska
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYJAŹŃ" - 2016-11-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sporządzanie listy zakupów,obsługa konsumentów,zaopatrzenie towarowe
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Głogów (dolnośląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Chełmo (łódzkie)
Dostawa i odbiór towaru (pralnia/klient), elektroniczna ewidencja odzieży. Praca na terenie Bielska-Białej w godz. 8-16.00.
ITURRI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Samodzielny referent odpowiada za;- weryfikację dotyczącą kwalifikowania pracownikow na stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,- terminowe opracowanie dokumentów sprawozdawczych dotyczących pracowników - sporządzanie comiesięcznego wykazu godzin do listy płac.2. Do obowiązków samodzielnego referenta należy:- znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy i działalności kadrowej- dopełnienie formalności związanych z przyjmowaniem do pracy i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami w tym : kompletowanie , prowadzenie i archiwizacja teczek osobowych pracowników wojska, wystawianie skierowań na badania lekarskie pracownikom wojska, sporządzanie umów o prace oraz świadectw pracy, prowadzenie ewidencji badań lekarskich dla pracowników oraz weryfikacji dotyczącej aktualności badań lekarskich pracowników, sporządzanie oraz wydawanie niezbędnych dokumentów dotyczacych świadczeń emerytalnych, rentowych oraz dokumentacji o świadczenie rehabilitacyjne, przygotowanie wykazów pracowników uprawnionych do nagrody jubileuszowej, wystawianie kart obiegowych, przygotowanie zapytań do radcy prawnego w sprawach dot. pracownikow,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-03-06 - Białystok (podlaskie)
realizacja polityki personalnej, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa i ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacją personalno-kadrową, wsparcie kierownictwa firmy w zakresie rozwoju potencjału kadrowego, w tym potencjału naukowego), nadzór nad wdrażaniem narzędzi z zakresu HRM (ocena okresowa, system motywacyjny, komunikacja), budowa wizerunku firmy, organizacja wybranych szkoleń wewnętrznych, planowanie i nadzorowanie procesu rekrutacji, adaptacji i szkoleń, wsparcie kierownictwa firmy w zakresie jakości dokumentacji wychodzącej, nadzór i organizacja współpracy międzynarodowej, odpowiedzialność za podnoszenie jakości miejsc pracy i certyfikacji z tego zakresu
INSTYTUT ROZWOJU MIAST - 2016-11-15 - Kraków (małopolskie)
Praca w godz. 7-15
ENERGOTEST-DIAGNOSTYKA sp. z o.o. - 2016-05-04 - Brzezie (opolskie)
Praca w pizerri "TELE PIZZA" w Galerii Sandecja.
Jabłońska Joanna "COLLOSSUS" - 2017-04-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
•Dokonywanie zapisów księgowych, tzn. ewidencjonowanie w Księgach i ewidencjach poszczególnych zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym.•Dekretowanie i ocena dokumentów księgowych w świetle prawa podatkowego i podejmowanie decyzji o sposobie ich zakwalifikowania wraz ze sposobem uwidocznienia w Księdze i Ewidencjach.•Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy i rozliczeń podatku VAT oraz wypełnianie miesięcznych deklaracji na te zaliczki oraz deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług, JPK, a także zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z zapisów z Księgi i innych niezbędnych informacji.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą; informacje (at) fcg-fiscal.pl lub 71 358 02 71
FCG FISCAL CONSULTING GROUP WALDEMAR BRYSZ - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zbijanie palet oraz obsługa maszyn tartacznych
Firma Wielobranżowa AREN Ryszard Nicowski - 2018-04-17 - Majdan Sieniawski (podkarpackie)