SAMODZIELNY SPECJALISTA DS. KADROWO-KSIĘGOWYCH Zator oferta pracy MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SAMODZIELNY SPECJALISTA DS. KADROWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kadrowe, księgowe: rekrutacja pracowników, zatrudnianie pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja nieobecności, przekazywanie dokumentów do biura księgowego wraz z zestawieniami do naliczania płac, wprowadzanie faktur kosztowych do programu księgowego OPTIMA.2. Urzędowe, administracyjne: obsługa (przekierowanie) pism urzędowych, tutaj ewentualny kontakt z urzędami lub instytucjami w celu werifikacji i odpowiedzi; polisy ubezpieczeniowe.3. Bankowe: przelewy bankowe i inne.4. Prawne: kontakt z prawnikami i doradcami podatkowymi, bieżące porady, umowy z podwykonawcami, klientkami, windykacje.5. Nadzór nad wdrożeniem do firmy PPK.6. Kontakty z biurem rachunkowym, inspektorem BHP, bankami, prawnikami, firmą sprzątającą, kwestie związane z administrowaniem.
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Zator (małopolskie)
Pracodawca: MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława Grabskiego 17, 32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kadrowe, księgowe: rekrutacja pracowników, zatrudnianie pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja nieobecności, przekazywanie dokumentów do biura księgowego wraz z zestawieniami do naliczania płac, wprowadzanie faktur kosztowych do programu księgowego OPTIMA.2. Urzędowe, administracyjne: obsługa (przekierowanie) pism urzędowych, tutaj ewentualny kontakt z urzędami lub instytucjami w celu werifikacji i odpowiedzi; polisy ubezpieczeniowe.3. Bankowe: przelewy bankowe i inne.4. Prawne: kontakt z prawnikami i doradcami podatkowymi, bieżące porady, umowy z podwykonawcami, klientkami, windykacje.5. Nadzór nad wdrożeniem do firmy PPK.6. Kontakty z biurem rachunkowym, inspektorem BHP, bankami, prawnikami, firmą sprzątającą, kwestie związane z administrowaniem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY SPECJALISTA DS. KADROWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zator
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zator
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe - min. 2 lata, znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym. dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, decyzyjność. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym od 8:00 do 16:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Władysława Grabskiego 17, 32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty - Zator, ul. Grabskiego 17, telefoniczny - 880 731 840 lub mailowy - magdalena.pasternak (at) mwhmeble.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Zator
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zator
Ulica pracodawcy: Władysława Grabskiego
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA MEBLI BIUROWYCH I SKLEPOWYCH, KUCHENNYCHPRODUKCJA MATERACÓW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?73b01d248276305fff1281574f92ed9d
Podobne oferty pracy
SZEF BIURA RACHUNKOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Skierniewice (łódzkie)
Przewóz towarów po obszarze Europy.
Firma PHU "MEGA" Jan Bazela - 2015-12-28 - Jaksice (małopolskie)
Pomoc przy wytwarzaniu i wypieku pieczywa.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Włodawa (lubelskie)
prace ogólnobudowlane
Zakład Remontowo Budowlany Handlu i Usług MAZO Mariusz Machura - 2017-03-03 - Głuszyca (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań w dziale marketingu
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2017-10-27 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo księgowego, kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków;prowadzenie KPiR;rzetelne i terminowe przygotowanie deklaracji, sprawozdań finansowych, raportów oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi;prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa bilansowego i podatkowego, w tym ewidencji środków trwałych;współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS);wystawianie faktur sprzedaży;Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowana rachunkowość);2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku;dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excel;umiejętność analitycznego myślenia;asertywność, zaangażowanie i bezkonfliktowość;umiejętność pracy w zespole;Kontakt: 71 307 06 06, rekrutacja (at) alupiast.eu
ALU-PIAST Manuel Kołodziej - 2016-04-07 - Wołów (dolnośląskie)
- ładowanie samochodów ciężarowych
Firma Handlowo -Usługowa "POL-KRUSZ "Zbigniew Wojno, Sziepietowo - 2016-02-23 - Pokaniewo (podlaskie)
Kontakt i obsługa klienta. Odbieranie i przygotowywanie zamówień. Przygotowywanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
kierowca samochodu ciężarowego
M&D CARGO S.C. MARLENA SOBOCIŃSKA, DARIUSZ KOWANDA - 2017-08-04 - Dąbrówno (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA PLOTERÓW WIELKOFORMATOWYCH
STUDIO KAMELEON - 2017-05-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)
Demontaz urządzeń elektroncznych takich jak komputery, dvd itp.
Artur CZECH - CZECH RECYKLING - 2018-01-12 - Zgierz (łódzkie)
obsługa linii produkcyjnej, urządzeń produkcyjnych
LUVENA S.A. - 2018-11-20 - Luboń (wielkopolskie)
obsługa magazynu
PPHU"PUBLIMA"Spółka Jawna Lichota & Lichota - 2019-05-15 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prace porządkowe na budowie, sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, mycie okien, parapetów oraz drzwi zewnętrznych, odkurzanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Piaseczno (mazowieckie)
kierowanie samochodem ciężarowym
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Goślinów (dolnośląskie)
Samodzielne serwisowanie, naprawy przemysłowych urządzeń chłodniczych, przeglądy serwisowe. Organizacja zaplecza technicznego na potrzeby prac serwisowych. Diagnostyka i naprawa urządzeń, kontrola szczelności. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice oraz wyjazdy do klienta na terenie kraju.
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
Wymagania: wymagane doświadczenie zawodowe, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, wykształcenie brak wymagań: zakres obowiązków: przygotowywanie i wydawanie posiłków, utrzymanie porządku w miejscu pracy; miejsce pracy Gliwice, godziny pracy do uzgodnienia
'CASA AUSTRIA' S.C CZUBA AGNIESZKA, SICZEK GRAŻYNA - 2020-01-29 - Gliwice (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych klientów tureckich, - współpraca ze stałymi odbiorcami,- przyjmowanie zamowień, - wysyłanie towaru do kontrahentów,- pilnowanie produkcji kebaba, czyli ułożenie kebaba, przyprawienie.Firma bazuje tylko na tureckich odbiorcach
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Osieczna (pomorskie)
Przyjęcia , wydawanie towaru , przygotowanie dokumentów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Komorniki (dolnośląskie)
Estetyka pasa drogowego.Trasa Knyszyn-Grajewo.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE MIROSŁAW PEŁSZYŃSKI - 2017-02-06 - Mońki (podlaskie)
Przedstawiciel handlowy w branży meblarskiej, pozysykiwanie klientów, wyjazdy służbowe do Niemiec i Austrii.
Firma Usługowo - Handlowa "PAMIL - MEB" s.j. Kamil Pacut, Konrad Milka - 2016-08-24 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
przyjmowanie dokumentów księgowych, układanie dokumentów w sposób chronologiczny, wprowadzanie danych do bazy danych
BIURO ROZRACHUNKOWE RETURN WIESŁAWA SĘKALSKA - 2017-02-17 - Łowicz (łódzkie)
praca w sklepie spożywczym od godziny 6 do 22 na zmiany
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Trąbki (mazowieckie)
przeprowadzanie społecznych i rolniczych badań ankietowych w terenie; rejestracja, kontrola i komputerowe przetwarzanie ankiet, zadaniowy system czasu pracy
URZĄD STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY - 2016-11-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
instalacja maszyn i urządzeń, kontrola stanu technicznego maszyn i urzadzeń, wykonywanie napraw i konserwacja maszyn. raportowanie postepów prac, szkolenie klientów z obsługi maszyn
AEP RYBICKI, ZAWADA Spółka Jawna - 2018-06-12 - Zębowice (dolnośląskie)
Praca w dziale logistyki, fakturowanie.
DROP S. A. - 2016-04-14 - Kępno (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie dokumentacji sanitarnej,- obsługa kas fiskalnych,- rejestr dostaw,- wystawianie faktur,- sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych,- wystawianie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Głowno (łódzkie)
Obsługa klienta, obsługa kasy, ekspozycja produktów na sali sprzedaży,dbanie o dobry wizerunek sklepu
CCC Ostrzeszów - 2018-11-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)