SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KASJER Podgrodzie oferta pracy ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KASJER
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KSIĘGOWA DOKUMENTÓW. OBSŁUGA KASY.
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Podgrodzie (podkarpackie)
Pracodawca: ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KSIĘGOWA DOKUMENTÓW. OBSŁUGA KASY.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: STAWKA 3.000 ZŁ BRUTTO
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podgrodzie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: EKONOMIA
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:STAŻ PRACY 3 LATA W KSIĘGOWOŚCI.ZNAJOMOŚĆ ZASAD RACHUNKOWOŚCI, ORAZ PRZEPISÓW USTAWY O VAT.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8722235254
danePracodawcy_regon: 180040712
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAIL: i.koziol (at) romet.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: dębicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1803
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Podgrodzie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0818440
Adres strony pracodawcy: http://www.romet.pl/
Numer budynku pracodawcy: 32C
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA ROWERÓW I WÓZKÓW INWALIDZKICH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2020
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 15.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?983433a505b16ee84aa0a29cf91c460e
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentów, wprowadzanie danych, obsługa kientów
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Radom (mazowieckie)
-sporządzanie projektów umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i KP,-gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników oraz bieżących spraw kadrowych,-sporządzanie,wydawanie świadectw pracy,zaświadczeń i innych dokumentów dot.zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,-prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowniczych,-sporządzanie dokumentów w programie kadrowo-płacowym,-sporządzanie raportów i deklaracji w programie Płatnik,-sporządzanie dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie, , umiejętność prowadzenia rozmowy, prawo jazdy kat B lub A.Praca Krotoszyn, Ostrów Wlkp. (dojazd na własną rękę)
FUH NOWACCY Wojciech Nowacki - 2016-01-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-08-12 - Płock (mazowieckie)
kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji, ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji;wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką,sporządzanie raportów dot.działalności operacyjnej restauracj, obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji w razie potrzeby;
BAKS ALINA BORUCKA RESTAURACJE McDONALD'S - 2020-07-17 - Słupsk (pomorskie)
KONSERWACJA I NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH WIELOMIESZKANIOWYCH
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W CHRZANOWIE - 2019-01-18 - Chrzanów (małopolskie)
konserwowanie i naprawianie terenów w otoczeniu budynku, monitorowanie stanu technicznego, konserwowanie i naprawianie elementów budynku(elewacji, podłóg)
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Żyrardów (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, wystawianie dokumentów magazynowych (branża gosp. domowe)
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa klientów – przyjmowanie i serwowanie zamówień, inkasowanie należności, przygotowywanie i utrzymywanie porządku na sali konsumenckiej dla gości.Umowa zlecenie na okres 3 latilość godzin w miesiącu około 120, dyspozycyjnośc w godz. 10-23
CREDO JACEK LIS I MAREK SZYNAL SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie biura,- przyjmowanie interesantów,- rozliczanie pracowników.
"LUZZ" Ośrodek Szkolenia Kierowców - 2018-03-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH I PRACOWNICZYCH I PŁACOWYCH, OGÓLNE PROWADZNIE BIURO
WIELKOPOLSKA GRUPA BRUKARSKA TOMASZ WROTEK - 2020-06-10 - Konin (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków:1. Realizacja zadań Działu w zakresie monitorowania i niedopuszczenia do przedawnienia należności Uniwersytetu z tytułu:- usług edukacyjnych, - opłat za zamieszkanie w Domu Studenta, - czynszu dzierżawy i najmu,2. Bieżąca analiza stanu zadłużenia studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych w oparciu o dane zwarte w systemie informatycznym służącym do ewidencjonowania opłat za usługi edukacyjne,3. Sporządzanie sprawozdań z zadłużenia studentów, absolwentów i osób skreślonych z listy studentów,4. Sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty zgodnie z obowiązującymi procedurami, 5. Przedkładanie, do podjęcia decyzji Władzom Uniwersytetu dokumentów związanych z dochodzonymi należnościami,6. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami Uniwersytetu w zakresie powierzonych obowiązków.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki - ekonomia, finanse lub rachunkowość, 2. Staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 2 lata,3. Umiejętność obsługi programów komputerowych Word i Excel w stopniu zapewniającym sprawność i szybkość działania,4. Umiejętność wykorzystywania danych i sporządzania raportów,5. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,6. Zdolność do budowania właściwych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie, zwalnianie i opieka nad nietrzeźwymi mężczyznami doprowadzonymi do wytrzeźwienia. Praca w ramach umowy o pracę na zastępstwo, w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do niedzieli wg grafiku po 12 godzin (7.00-19.00 i 19.00-7.00).
OŚRODEK PRZECIWDZIAŁANIA PROBLEMOM ALKOHOLOWYM - 2016-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedawca-kasjer
EKO Ledi Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Obsługa klienta Cyfrowego Polsatu i Plusa, sprzedaż telewizji, internetu i telefonów.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac związanych z utrzymniem poboczy dróg, kopanie rowów, załadunek piasku.
"BMB ŁUKAWIEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Łukawiec (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów bankowych.Komunikatywność.
Plus Bank S.A. - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Praca z osobami dorosłymi na warsztatach terapii zajęciowej - osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich.
Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo - 2019-09-12 - Lublin (lubelskie)
- księgowanie wyciągów, raportów kasowych, zakupów, dekretacja
"HOLKAP" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szlifowanie i malowanie figur dekolarcyjnych (gipsowe, żywicy, betonu). Praca w godzinach od 7:00-11:00 lub 12:00-16:00- w zależności od potrzeb zakładu, zleceń.
kontakt przez PUP - 2020-10-21 - Nowa Sól (lubuskie)
Praca z klientem, wypełnianie wniosków o dpołaty unijne.
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie adm., zarządzania, techniczne lub ekonomiczne; doświadczenie w pracy na stan. administracyjnym; zakres zadań: prowadzenie sekretariatu, sprawowanie opieki nad gabinetem Prorektora, umawianie spotkań, org. delegacji, przyg., prowadzenie oraz monitorowanie projektów i porozumień, opracowywanie raportów itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie łazienki, kuchni, mycie podłóg, odkurzanie. Mycie okien, drzwi i ścian, biurek, szafek.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Wieliczka (małopolskie)
stolarz-pomocnik
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Trzcianka (wielkopolskie)
załadunek asortymentu na linię produkcyjna ( folia)
P.H.U. "REKO" JAKUB CIUPIŃSKI - 2019-10-01 - Myszków (śląskie)
rozładunek i załadunek towarów, wysyłka towaru z magazynu, kontrola jakościowa i ilościowa wydawanych towarów, transport wewnętrzny w magazynie, kontrola stanów magazynowych
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2018-10-30 - Samborzec (świętokrzyskie)
Wykonywanie zabiegóf fryzjerskich
Fryzjerstwo "ELIZA" Eliza Sawicka - 2018-11-09 - Biłgoraj (lubelskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań finansowych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą: osobisty po wczesniejszym kontakcie telefonicznym - tel.: 71 79 00 102.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nad Odrą" - 2016-05-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż instalacji elektrycznych
AGD Instalacje Katarzyna Wąsowska - 2016-06-07 - Siedlce (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)