SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KASJER Podgrodzie oferta pracy ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KASJER

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: OBSŁUGA KSIĘGOWA DOKUMENTÓW. OBSŁUGA KASY.

Data publikacji: 2020-10-02

Lokalizacja: Podgrodzie (podkarpackie)

Pracodawca: ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: OBSŁUGA KSIĘGOWA DOKUMENTÓW. OBSŁUGA KASY.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: STAWKA 3.000 ZŁ BRUTTO

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KASJER

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podgrodzie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1803

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: EKONOMIA

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:STAŻ PRACY 3 LATA W KSIĘGOWOŚCI.ZNAJOMOŚĆ ZASAD RACHUNKOWOŚCI, ORAZ PRZEPISÓW USTAWY O VAT.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy:
ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 8722235254

danePracodawcy_regon: 180040712

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Adres pracodawcy:
39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAIL: i.koziol (at) romet.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: dębicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 1803

Gmina pracodawcy: Dębica

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Podgrodzie

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0818440

Adres strony pracodawcy: http://www.romet.pl/

Numer budynku pracodawcy: 32C

Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA ROWERÓW I WÓZKÓW INWALIDZKICH

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2020

Data dodania oferty pracy: 02.10.2020

Oferta pracy ważna do: 15.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?983433a505b16ee84aa0a29cf91c460e

Podobne oferty pracy

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

Sporządzanie dokumentów, wprowadzanie danych, obsługa kientów
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Radom (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT DS.KADR I PŁAC - do 1 850 PLN

-sporządzanie projektów umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i KP,-gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników oraz bieżących spraw kadrowych,-sporządzanie,wydawanie świadectw pracy,zaświadczeń i innych dokumentów dot.zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,-prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowniczych,-sporządzanie dokumentów w programie kadrowo-płacowym,-sporządzanie raportów i deklaracji w programie Płatnik,-sporządzanie dowodów księgowych w programie finansowo-księgowym itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

1. TYNKARZ 2. MURARZ 3. PRACOWNIK WYKOŃCZENIOWY - 15 - 16 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie, , umiejętność prowadzenia rozmowy, prawo jazdy kat B lub A.Praca Krotoszyn, Ostrów Wlkp. (dojazd na własną rękę)
FUH NOWACCY Wojciech Nowacki - 2016-01-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 1 850 PLN

Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-08-12 - Płock (mazowieckie)

MENADŻER - od 3 040 PLN

kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji, ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji;wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką,sporządzanie raportów dot.działalności operacyjnej restauracj, obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji w razie potrzeby;
BAKS ALINA BORUCKA RESTAURACJE McDONALD'S - 2020-07-17 - Słupsk (pomorskie)

KONSERWATOR ELEKTRYK - od 2 500 PLN

KONSERWACJA I NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH WIELOMIESZKANIOWYCH
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W CHRZANOWIE - 2019-01-18 - Chrzanów (małopolskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW I STANU TECHNICZNEGO POMIESZCZEŃ - OFERTA DLA OSÓB 50+ - od 2 000 PLN

konserwowanie i naprawianie terenów w otoczeniu budynku, monitorowanie stanu technicznego, konserwowanie i naprawianie elementów budynku(elewacji, podłóg)
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Żyrardów (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

przyjmowanie i wydawanie towarów, wystawianie dokumentów magazynowych (branża gosp. domowe)
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Biała Podlaska (lubelskie)

KELNER - do 14,7 PLN

Obsługa klientów – przyjmowanie i serwowanie zamówień, inkasowanie należności, przygotowywanie i utrzymywanie porządku na sali konsumenckiej dla gości.Umowa zlecenie na okres 3 latilość godzin w miesiącu około 120, dyspozycyjnośc w godz. 10-23
CREDO JACEK LIS I MAREK SZYNAL SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

- prowadzenie biura,- przyjmowanie interesantów,- rozliczanie pracowników.
"LUZZ" Ośrodek Szkolenia Kierowców - 2018-03-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SAMODZIELNY PRACOWNIK BIUROWY - od 2 600 PLN

PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH I PRACOWNICZYCH I PŁACOWYCH, OGÓLNE PROWADZNIE BIURO
WIELKOPOLSKA GRUPA BRUKARSKA TOMASZ WROTEK - 2020-06-10 - Konin (wielkopolskie)

SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE WINDYKACJI I ROZLICZEŃ ZE STUDENTAMI [OGŁOSZENIE NR 10/FWI/2019] - od 2 300 PLN

- Zakres obowiązków:1. Realizacja zadań Działu w zakresie monitorowania i niedopuszczenia do przedawnienia należności Uniwersytetu z tytułu:- usług edukacyjnych, - opłat za zamieszkanie w Domu Studenta, - czynszu dzierżawy i najmu,2. Bieżąca analiza stanu zadłużenia studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych w oparciu o dane zwarte w systemie informatycznym służącym do ewidencjonowania opłat za usługi edukacyjne,3. Sporządzanie sprawozdań z zadłużenia studentów, absolwentów i osób skreślonych z listy studentów,4. Sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty zgodnie z obowiązującymi procedurami, 5. Przedkładanie, do podjęcia decyzji Władzom Uniwersytetu dokumentów związanych z dochodzonymi należnościami,6. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami Uniwersytetu w zakresie powierzonych obowiązków.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki - ekonomia, finanse lub rachunkowość, 2. Staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 2 lata,3. Umiejętność obsługi programów komputerowych Word i Excel w stopniu zapewniającym sprawność i szybkość działania,4. Umiejętność wykorzystywania danych i sporządzania raportów,5. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,6. Zdolność do budowania właściwych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)

OPIEKUN ZMIANY - 2 100 - 2 400 PLN

Przyjmowanie, zwalnianie i opieka nad nietrzeźwymi mężczyznami doprowadzonymi do wytrzeźwienia. Praca w ramach umowy o pracę na zastępstwo, w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do niedzieli wg grafiku po 12 godzin (7.00-19.00 i 19.00-7.00).
OŚRODEK PRZECIWDZIAŁANIA PROBLEMOM ALKOHOLOWYM - 2016-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 850 PLN

Sprzedawca-kasjer
EKO Ledi Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta Cyfrowego Polsatu i Plusa, sprzedaż telewizji, internetu i telefonów.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac związanych z utrzymniem poboczy dróg, kopanie rowów, załadunek piasku.
"BMB ŁUKAWIEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Łukawiec (podkarpackie)

OPIEKUN KLIENTA - od 2 000 PLN

Aktywna sprzedaż produktów bankowych.Komunikatywność.
Plus Bank S.A. - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

FIZJOTERAPEUTA - 2 500 - 2 700 PLN

Praca z osobami dorosłymi na warsztatach terapii zajęciowej - osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich.
Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo - 2019-09-12 - Lublin (lubelskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA (NR 5048) - od 1 850 PLN

- księgowanie wyciągów, raportów kasowych, zakupów, dekretacja
"HOLKAP" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACE PRZY PRODUKCJI FIGUR DEKORACYJNYCH - od 1 360 PLN

szlifowanie i malowanie figur dekolarcyjnych (gipsowe, żywicy, betonu). Praca w godzinach od 7:00-11:00 lub 12:00-16:00- w zależności od potrzeb zakładu, zleceń.
kontakt przez PUP - 2020-10-21 - Nowa Sól (lubuskie)

DORADCA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH - od 2 775 PLN

Praca z klientem, wypełnianie wniosków o dpołaty unijne.
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. ROZWOJU W SEKRETARIACIE PROREKTORA DS. NAUKI I ROZWOJU - od 2 700 PLN

Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie adm., zarządzania, techniczne lub ekonomiczne; doświadczenie w pracy na stan. administracyjnym; zakres zadań: prowadzenie sekretariatu, sprawowanie opieki nad gabinetem Prorektora, umawianie spotkań, org. delegacji, przyg., prowadzenie oraz monitorowanie projektów i porozumień, opracowywanie raportów itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)

POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE I PODOBNE - od 13,8 PLN

Sprzątanie łazienki, kuchni, mycie podłóg, odkurzanie. Mycie okien, drzwi i ścian, biurek, szafek.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Wieliczka (małopolskie)

STOLARZ - od 2 250 PLN

stolarz-pomocnik
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Trzcianka (wielkopolskie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 500 PLN

załadunek asortymentu na linię produkcyjna ( folia)
P.H.U. "REKO" JAKUB CIUPIŃSKI - 2019-10-01 - Myszków (śląskie)

MAGAZYNIER - 2 500 - 2 800 PLN

rozładunek i załadunek towarów, wysyłka towaru z magazynu, kontrola jakościowa i ilościowa wydawanych towarów, transport wewnętrzny w magazynie, kontrola stanów magazynowych
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2018-10-30 - Samborzec (świętokrzyskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

Wykonywanie zabiegóf fryzjerskich
Fryzjerstwo "ELIZA" Eliza Sawicka - 2018-11-09 - Biłgoraj (lubelskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - do 2 800 PLN

Dekretacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań finansowych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą: osobisty po wczesniejszym kontakcie telefonicznym - tel.: 71 79 00 102.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nad Odrą" - 2016-05-23 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 1 850 PLN

Montaż instalacji elektrycznych
AGD Instalacje Katarzyna Wąsowska - 2016-06-07 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNKU INDYJSKIM - od 18 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)


Wybierz powiat