SAMODZIELNA KSIĘGOWA Czaplinek oferta pracy RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie faktur zakupu zgodnie z przepisami prawa bilansowego i podatkowego.Weryfikacja dokumentów księgowych na potrzeby rozliczeń podatku VAT.Uzgadnianie rejestrów VAT.Analiza zobowiązań.Ewidencja środków trwałych.Rozliczanie zaliczek pracowniczych.Sprawozdawczość GUS.Wsparcie Głównej Księgowej.Przygotowanie raportów zgodnie z potrzebami Spółki.
Data publikacji: 2017-01-10
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur zakupu zgodnie z przepisami prawa bilansowego i podatkowego.Weryfikacja dokumentów księgowych na potrzeby rozliczeń podatku VAT.Uzgadnianie rejestrów VAT.Analiza zobowiązań.Ewidencja środków trwałych.Rozliczanie zaliczek pracowniczych.Sprawozdawczość GUS.Wsparcie Głównej Księgowej.Przygotowanie raportów zgodnie z potrzebami Spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czaplinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czaplinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość zasad księgowości i przepisów prawa podatkowego.Umiejętności analitycznego myślenia, umiejętności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętne wyznaczanie priorytetów w działaniu, dokładność i rzetelność wykonywanej pracy, umiejętność pracy pod presją czasu i zadań, kreatywność i konsekwencja w działaniu.
Nazwa pracodawcy:
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: drawski
Gmina pracodawcy: Czaplinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czaplinek
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.01.2017
Oferta pracy ważna do: 08.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja całokształu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w tym w szczególności: a) aktualizacja sterowników i oprogramowania; b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprzętu komputerowego; c) diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania; d) sporządzanie ewidencji sprzętu informatycznego Biura Związku Gmin Regionu Płockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprzętu w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego; e) zgłaszanie problemów, propozycji modyfikacji i udoskonaleń systemów; f) przygotowywanie planów zakupu sprzętu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych dokumentów do realizacji zamówienia na sprzęt biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rejestrowanie raportów nieruchomości otrzymanych od Wykonawców zawierających informację o nieodebraniu odpadów z nieruchomości lub odebraniu odpadów z kodem awaryjnym. Okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zespół ds. organizacyjno - kadrowych. Okresowa weryfikacja uprawnień ZGRP jako użytkownika systemów teleinformatycznych. Wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarządzania systemem identyfikacji pojemników i worków, programem TEMIDA oraz innych systemów i programów wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, w tym w szczegolności: a) udostępnianie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów, mobilnych czytników kodów kreskowych, b) raportowanie i eksportowanie danych, c) nadzór nad eksploatacjśą i bieżacym rozwiązywaniem problemów związanych z rozwiązaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obsłudze serwerów ftp, czytników i systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą kodów kreskowych, systemu GPS, d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemników i worków przekazanie odpowiednim Działom/Zespołom, w tym współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu DPS. Współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych. Generowanie raportów od/dla wykonawców. Bieżącej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obsłudze systemów i programów informatycznych. Aktualizowanie rejestru nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz przesyłanie aktualizacji Wykonawcom. Administrowanie środowiskiem sieciowym i serwerowym użytkowanym przez ZGRP. Administrowanie stronami internetowymi Związku, nadzór techniczny nad rozbudową i tworzeniem stron, zarządzanie treścią. Opracowywanie graficzne materiałów na zlecenie komórek organizacyjnych materiałów promocyjnych itp. Zabezpieczenie medialne spotkań, konferencji, szkoleń itp. organizowanych przez Związek Gmin Regionu Płockiego. Realizacja polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadzór nad archiwizowaniem i bezpieczeństwem gromadzonych i przesyłanych danych. Nadzór nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydentów. Kopie zapasowe systemów informatycznych i baz danych funkcjonujących w ZGRP. Dokumentowanie zaistniałych incydentów w środowisku sieciowym w czasie codziennej pracy. Wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-20 - Płock (mazowieckie)
opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla zadań przewidzianych do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj"; opracowywanie programów inwestycji dla zadań ujętych w Planach Inwestycji na które nie będzie zgody na realizację systemem zleconym; opracowywanie wnioskow w sprawie zlecenia opracowania PI systemem zleconym; opracowywanie opinii i uzgodnień doMinimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno-Użytkowych; przygotowywanie szacunkowych wycen przewidzianych robót budowlanych niezbędnych do określenia szacunkowej wartości PI; opracowywanie wniosków do organów administracji państwowej o wydanie decyzji administracyjnych w zakresie realizowanych zadań inwestecyjnych i remontowych dla dokumentacji zamiennych; opracowywanie aktualizacji ZKZ na realizowane zadania inwestycyjno- remontowe; analizowanie przedłożonych przez Biura Projektów ZKZ w zakresie zgodności z obowiązującycmi przepisami i przedstawianie uwag przewodniczącemu KOPI; analizowanie poprawności opracowanych systemem zleconym PI; przygotowywanie opinii do PI na których nie przeprowadza się posiedzeń KOPI w uzgodnieniu z przewodniczącym KOPI
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2017-11-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
KSIĘGOWANIE TRANSAKCJI, AKTUALIZACJA DANYCH KONTRAHENTÓW, MONITORING WPŁYWÓW, PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, WYSTAWIANIE NOT ODSETKOWYCH I KSIĘGOWYCH, DOKONYWANIE PŁATNOŚCI KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH;WYMGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, WIEDZA Z ZAKRESU POLSKIEGO PRAWA PODATKOWEGO CIT, VAT, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, SAMODZIELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REALIZOWANE ZADANIA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN CENTRUM;UMOWA O PRACĘ TYMCZASOWĄ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL sylwia.chalupczynska (at) adecco.pl
ADECCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Osoba odpowiedzialna za wykonywanie instalacji hydraulicznych w systemie Kan - Terch w brygadach ukraińsko języcznych
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Ząbki (mazowieckie)
Praca z dziećmi niepełnosprawnymi w internacie. Pomoc przy codziennych czynnościach. Około 160 godzin miesięcznieMożliwość zatrudnienia na umowę o pracę. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 390 69 74, e-mail: nsoswj (at) gmail.com
NIEPUBLICZNY SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. JANA PAWŁA II PRZY ZAKŁADZIE OPIEKUŃCZO-LECZNICZYM DLA DZIECI - 2018-05-18 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów- przygotowanie ofert handlowych,- realizacja planów sprzedażowych,- prowadzenie rozmów handlowych
PESTAR SP. Z O. O. - 2017-03-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, sporządzanie rejestrów i sprzedaży vat, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, ewidencja dokumentów księgowych, ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, archiwizacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami prawa.
Biuro Usług Rachunkowych GAMA Wanda Maciejewska - 2015-12-02 - Tychy (śląskie)
Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Administrowanie systemem ZSI/ ERP - MS Dynamics AX i Systemem Obiegu Dokumentów - IntraDok/, zgłaszanie błędów, doskonalenie i optymalizacja wymienionych systemów; udział w projektach rozwojowych systemów ZSI; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-31 - Gliwice (śląskie)
prace budowlane w zakresie montaży okien i prac wykończeniowych
ARTUR CEYNOWA "AC - Uni Fach" - 2017-11-03 - Gnieżdżewo (pomorskie)
- Opieka nad osobami starszymi i chorymi w zakładzie pilęgnacyjno-opiekuńczym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. policealne zakończone egzaminem i dyplomem: Opiekun Medyczny. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Alfreda Sokołowskiego 2, 40-749 Katowice) w godzinach: 7:20-14:50.
SZPITAL MURCKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)
samodzielne prowadzenie pełnej księgowości,
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gorlice (małopolskie)
Bieżąca, ścisła współpraca z koordynatorami projektu; wspomaganie procesu zarządzania projektem, w szczególności w aspekcie terminowego planowania i realizacji zadań merytorycznych oraz przepływów finansowych; sporządzanie dokumentów dotyczących realizowanego projektu, w szczególności dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu; weryfikacja dokumentów źródłowych pod kątem rozliczanych wydatków, kwalifikowalności uczestników projektów, etc; gromadzenie i przechowywanie dokumentacji projektowej; opracowywanie miesięcznych harmonogramów realizowanych zajęć na potrzeby rozliczenia kosztów użytkowanych pomieszczeń; uczestnictwo przy określaniu przedmiotu zamówienia dla potrzeb PZP; przygotowywanie wniosków o płatność w ramach systemu SL 2014; obsługa systemu SL 2014.
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2018-05-17 - Siedlce (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad sprawami księgowości, odpowiedzialność za politykę rachunkowości, zakładowy plan kont oraz procedury księgowo - podatkowe, zapewnienie własciwego obiegu dokumentów finansowych w firmie, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych na potrzeby US/ZUS/GUS oraz współpraca z tymi organami, rozliczanie transakcji wewnątrz oraz poza wspólnotowych (eksport - import), samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, ewidencjonowanie oraz księgowanie faktur zakupowych, uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz kont bankowych, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami, analiza danych finansowych, projektowanie i przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne Zarządu, współtworzenie systemu kontroli wewnętrznej firmy celem optymalizacji procesów biznesowych
EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa - 2016-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Puszcza Miejska (kujawsko-pomorskie)
Samodzielny księgowy
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i związanych ewidencji. Prowadzenie kadr i płac. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Sianożetach.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż i ekspozycja towarów z zakresu działu "ogród zielony"
Małopolska Hodowla Roślin -HBP Spółka zo.o. Oddział Centrala Nasienna - 2017-10-27 - Hrubieszów (lubelskie)
Prace związane z montażem, naprawą i utrzymaniem nawierzchni kolejowej.
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Zabrze (śląskie)
rotownik medyczny na oddziale ratunkowym
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Olkusz (małopolskie)
Zmywanie tac, prace porządkowe, zamiatanie, koszenie trawy
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pn-czw 7:30-15:30pt 7:30-14:00
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Opole (opolskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, wykonywanie decyzji administracyjnych, rozliczanie podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
Adrian Świąder P.R.E. ELEKTRO-JAR - 2016-07-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Florysta
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Choszczno (zachodniopomorskie)
naprawa elektronarzedzi i urzadzen spalinowych
ELEKTROSIŁA - 2017-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNYM I MERYTORYCZNYM- PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ (PEŁNE KSIĘGI RACHUNKOWE)- SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH MIESIĘCZNYCH I ROCZNYCH- SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH VAT I CIT- ROZLICZANIE ZAKUPU WNT, WDT
KANCELARIA PRWNO - KSIĘGOWA REGATIO SP. Z O.O.S.C. - 2018-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Projektowanie konstrukcji drewnianych (domy, altanki, konstrukcje dachowe).
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Naprawa urządzeń budowlanych, regeneracja części (wózki widłowe). Praca na terenie Krakowa oraz woj. małpolskiego
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "BAŻELA" MAREK BAŻELA - 2016-04-07 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Sułkowice (małopolskie)