SAMODZIELNY KSIĘGOWY Zielona Góra oferta pracy EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad sprawami księgowości, odpowiedzialność za politykę rachunkowości, zakładowy plan kont oraz procedury księgowo - podatkowe, zapewnienie własciwego obiegu dokumentów finansowych w firmie, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych na potrzeby US/ZUS/GUS oraz współpraca z tymi organami, rozliczanie transakcji wewnątrz oraz poza wspólnotowych (eksport - import), samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, ewidencjonowanie oraz księgowanie faktur zakupowych, uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz kont bankowych, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami, analiza danych finansowych, projektowanie i przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne Zarządu, współtworzenie systemu kontroli wewnętrznej firmy celem optymalizacji procesów biznesowych
Data publikacji: 2016-03-29
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad sprawami księgowości, odpowiedzialność za politykę rachunkowości, zakładowy plan kont oraz procedury księgowo - podatkowe, zapewnienie własciwego obiegu dokumentów finansowych w firmie, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych na potrzeby US/ZUS/GUS oraz współpraca z tymi organami, rozliczanie transakcji wewnątrz oraz poza wspólnotowych (eksport - import), samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, ewidencjonowanie oraz księgowanie faktur zakupowych, uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz kont bankowych, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami, analiza danych finansowych, projektowanie i przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne Zarządu, współtworzenie systemu kontroli wewnętrznej firmy celem optymalizacji procesów biznesowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe - ekonomia, rachunkowość i finanse, min. 3 lata doświadczenia, bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych CIT/VAT/PIT, doświadczenie w rozliczaniu transakcji wewnątrz oraz poza wspólnotowych (eksport - import), znajomość systemów ERP oraz umiejętność analitycznego wykorzystania programu Excel, zdolności analityczne i planistyczne, systematyczność, samodzielność i konsekwencja w działaniu, mile widziana znaj. j. ang. lub niemieckiego
Nazwa pracodawcy: EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Dekoracyjna 3, 65-155 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Dekoracyjna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Magazyn centralny z materiałami elektrotechnicznymi.
Elektrotechnika" MORS " Sp. z o. o. - 2017-03-14 - Gdynia (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE PIZZY;WYMAGANIA: WYKSZTŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA PIZZY 30CM I 50CM, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU
EXITO SYLWIA JARDZEWSKA-BACHANEK - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Księgowanie, korekty, raty, księgowanie wynagrodzeń i dokumentów podróży służbowych, uzgadnianie sald kont, prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji, przygotowanie deklaracji VAT I CIT, znajomość prawa podatkowego, doświadczenie w transporcie międzynarodowym (warunek konieczny) weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym, sporządzanie sprawozdań rocznych, dokumentacja personalna, akta. Certyfikat księgowego. Mile widziane osoby niepełnosprawne
GOLD TRANS & LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
- więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracy- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej,współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane, przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli, analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków, prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji, uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Warunki pracy: Wynagrodzenie: od 2600zł do 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ,miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,- orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole,- odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa,- komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego redagowania korespondencji.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn do wyrobów spożywczych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
Działania księgowe w obszarze sprzedaży, kosztów, środków trwałych, rozrachunków.Prowadzenie rejestru VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe),Prowadzenie ewidencji środków trwałych,Czynny udział w procesie kontroli kosztówPrzygotowywanie przelewów bankowychProwadzenie i kontrolowanie ewidencji kasowychSporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy
Telmex sp. z o.o. - 2015-12-30 - Białystok (podlaskie)
obsługa wózków widłowych (niski i wysoki skład) kompletowanie zamowień, przygotowywanie towaru na produkcje i do wysyłki
"CONTROL+ REWORK SERVICE - POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
okreśłono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Łobez (zachodniopomorskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu ekonomii, zarządzania bądź administracji; doś. bądź staż w zakresie administracji, doś. w zakresie pisania wniosków o dofinansowanie, realizacji lub rozliczania projektów miękkich; umiejętność obsługi komputera; Zakres obowiązków: prowadzenie działań informacyjnych i doradczych dla kierowników projektów w zakresie pozyskiwania środków w ramach projektów edukacyjnych, pomoc w sporządzaniu wniosków o dof. projektów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
obróbka wstępna produktów:sortowanie, mycie, oczyszczanie, rozdrabnianie, gotowanie, smażenie, duszenie, pieczenie, dekorowanie potraw, wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Krzemieniewo (wielkopolskie)
obsługa/ustawianie wtryskarki zakładanie form wtryskowych
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
murowanie ścian, porotkem, ytong,silikat, miejsce wykonywania pracy teren całej Polski, UE
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
-
"BAR MAX" Joanna Kossakowska - 2017-10-16 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Sokołowiec (dolnośląskie)
obsługa klientów, obsług kasy, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Miechów (małopolskie)
Wyrób schodów drewnianych i instalacja.
Zakład Stolarski DREWDOM Henryk Sadło - 2016-05-30 - Deszkowice Pierwsze (lubelskie)
odlewanie modeli gipsowych w pracowni ortodontycznej
ORTLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-13 - Częstochowa (śląskie)
Rozliczenie w programie Vat, płat i księgowości materiałowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2018-01-23 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami dotyczącymi CIT, PIT oraz VAT dekretacja i księgowanie faktur kosztowych, zakupowych, sprzedażowych, księgowanie raportów kasowych, bankowych i rozliczanie płatności kontrola bieżących rozliczeń, potwierdzanie sald z kontrahentami ewidencja środków trwałych rozliczanie międzyokresowe przychodów i kosztów sporządzanie deklaracji do US i GUS-wystawianie faktur sprzedażowych wprowadzanie przelewów do systemów bankowości elektronicznej wsparcie uzgodnień i raportowania dotyczącego list płac, obsługa płacowa umów cywilno-prawnych tworzenie dokumentacji księgowej oraz kontrola merytoryczna dokumentów i zapewnienie kompletności i poprawności księgowań sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowanie bilansu, przygotowywanie sprawozdań miesięcznych oraz kwartalnych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych w firmie.WYMAGANIA: wykształcenie o profilu ekonomicznym, finansowym lub z zakresu rachunkowości znajomość ustawy o rachunkowości, VAT, PDOP, PDOF, zdolności analityczne, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie terminowość, umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu umiejętność interpretowania przepisów prawnych bardzo dobra znajomość pakietu MS Office głównie Excel i Word mile widziana znajomość systemu Insert Rewizor , Subiekt.KONTAKT Z PRACODAWCĄ:biuronts (at) stabilizacje.net
NTS INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Jarosław (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA, ZAMAWIANIE I PRZYJMOWANIE TOWARU , UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WG WYTYCZNYCH
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "AD-MAR" ŁUKASZ BOROWSKI - 2018-08-23 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie biura zespołu rzeczoznawców oraz oddziału łódzkiego PZITB, prowadzenie korespondencji biura, kontakt ze zleceniodawcami, przygotowywanie ofert, organizowanie posiedzeń prezydium zarządu i zarządu oddziału łódzkiego PZITB, przyjmowanie zgłoszeń i udzielanie inf dot kursów i szkoleń
POLSKI ZWIĄZEK INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW BUDOWNICTWA - 2017-02-08 - Łódź (łódzkie)
jw.
MOTOWOLA Łukasz Łoś - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie różnego rodzaju potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni wietnamskiej oraz innych azjatyckich, ocena surówców, półproduktów i wyrobów gotowych oraz właściwe nimi gospodarowanie, wykańczanie, porcjowanie i dekorowanie potraw.
SENY GROUP RESTAURANT POLAND - 2017-09-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Piaskowanie konstrukcji i wyrobów stalowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH I ANTYKOROZYJNYCH "INEMER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
rozwiązywanie bieżących problemów, doełnienie formalności związanych z zatrudnieniem cudzoziemców, kontakt z pracownikami ukraińsko lub rosyjskojęzycznymi, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowaprowadzenie pełnej księgowościdekretowanie oraz wprowadzanie dowodów księgowych do systemu finansowegouczestniczenie w przygotowaniu sprawozdań budżetowych oraz finansowychnaliczanie skladek z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnychanalizowanie wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowymarchiwizowanie dokumentów sekcji zgodnie z przepisami
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie pełnej księgowości. Mile widziane doświadczenie jako księgowa w sp. z.o.o. i księgowości produkcyjnej.
Wyrób i Handel Materiałów Budowlanych "Stelmach" s.c. - 2016-06-14 - Cieniawa (małopolskie)
praca przy nitkach technologicznych, podłączanie i odłączanie maszyn
ALFRABO Zakład Remontowo Budowlany Franciszek Bolech - 2016-05-20 - Skawina (małopolskie)
Zakres obowiązków: obsługa maszyny służącej do produkcji podeszwy obuwia. Wymagane: sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków. Firma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności, pakiet socjalny. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy: kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2018-08-28 - Radlin (śląskie)
formowanie pieczywa
"Piekarnictwo, Cukiernictwo" Jan Ryszard Poboży - 2018-06-28 - Regimin (mazowieckie)