SAMODZIELNY PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Łódź oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW BUDOWNICTWA
Stanowisko: SAMODZIELNY PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura zespołu rzeczoznawców oraz oddziału łódzkiego PZITB, prowadzenie korespondencji biura, kontakt ze zleceniodawcami, przygotowywanie ofert, organizowanie posiedzeń prezydium zarządu i zarządu oddziału łódzkiego PZITB, przyjmowanie zgłoszeń i udzielanie inf dot kursów i szkoleń
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW BUDOWNICTWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komuny Paryskiej 5a, 90-007 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura zespołu rzeczoznawców oraz oddziału łódzkiego PZITB, prowadzenie korespondencji biura, kontakt ze zleceniodawcami, przygotowywanie ofert, organizowanie posiedzeń prezydium zarządu i zarządu oddziału łódzkiego PZITB, przyjmowanie zgłoszeń i udzielanie inf dot kursów i szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość branży budowlanej będzie dod atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
POLSKI ZWIĄZEK INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW BUDOWNICTWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Komuny Paryskiej 5a, 90-007 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Komuny Paryskiej
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.02.2017
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 06.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na samodzielnym stanowisku. Strzyżenie, farbowanie, upinanie włosów, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych na włosach.
Usługowy Zakład Fryzjerski Joanna Bieńkowska - 2017-03-23 - Zamość (lubelskie)
obsługa klienta poprzez doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, realizacja planów sprzedażowych dotyczący wybranych usług i towarów, prowadzenie ewidencji korespondencji, wspieranie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek
Poczta Polska S. A. - 2017-06-19 - Police (zachodniopomorskie)
konserwacja,naprawa maszyn i urządzeń górniczych
Konsorcjum Przedsiębiorstw Robót Górniczych i Budowy Szybów S.A. - 2018-07-06 - Libiąż (małopolskie)
Praca przy tworzeniu scenariuszy wystaw, organizacja i aranżacja wystaw, opracowywanie obiektów od strony naukowej, digitalizacja zbiorów, prowadzenie zajęć na ekspozycji.
Muzeum Mazowieckie w Płocku - 2016-04-22 - Płock (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
murarz-betoniarz
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
obsluga urządzeń biurowych; wystwaianie faktur i wz; obsługa programu komputerowego WFMAG; obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Dzierzgoń (pomorskie)
strategiczny rozwój komunikacji sieciowej opartej o współczesne technologiczne trendy i narzędzia, zarządzania implementacją internetowych oraz intranetowych projektów ABB, które działają na poziomie globalnym, rozwój wewnątrzorganizacyjnej świadomości cyfrowej, prowadzenie szkoleń webowych wśród pracowników, wdrożenie praktyk cyfrowych do procesu komunikacyjnego firmy, wzmocnienie roli mediów społecznościowych w komunikacji internetowej firmy, przekazywanie wiedzy eksperckiej w zakresie sieciowych trendów, prowadzenie projektów mających innowacyjne znaczenie dla integracji celów biznesowych w obszarze sieciowym, wsparcie procesu komunikacyjnego pomiędzy organizacją na poziomie globalnym i regionalnym w sieci oraz mediach społecznościowych, wsparcie plany strategicznego zarządzania cyfrową komunikacją, reprezentowanie zespołu komunikacji cyfrowej w regionie Europy środkowowschodniej, kontakt z zagranicznymi biurami oraz klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa
ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Białykał (wielkopolskie)
uzgadnianie sald rozrachunków z kontrahentami;przygotowanie i udział w inwentaryzacji;bezpośrednia współpraca z Głównym Księgowym
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-02-01 - Rusiec (łódzkie)
Prowadzenie akt osoboswych, wypisywanie umów, rachunków, zgłoszenie do ZUS, deklaracje ZUS. Wymagania: KONIECZNE DOŚWIADCZENIE ORAZ BIEŻĄCA ZNAJOMOŚĆ AKTUALNYCH PRZEPISÓW KADROWO-KSIĘGOWYCH,wykształcenie średnie - ekonomiczne, staż pracy min 2-3 lata, znajomość kadr, płac, Kodeksu pracy, komunikatywność, obsługa programu Płatnik, podstawy obsługi komputera. Wysokość wynagrodzenie do uzgodnienia. Miejsce wykonywania pracy Kąpino.
Firma Usługowo-Handlowa Marta Chmielewska - 2017-08-10 - Kąpino (pomorskie)
Zarządzanie zmianą, gotowanie.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas określony 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: 8-15, 15-23 pn-ndz. w tym dni wolne ( system równoważny wg. grafiku)
SJESTA-Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe Alina Kalisz-Dunia - 2017-01-10 - Mikołów (śląskie)
- Przygotowywanie projektów opinii z zakresu prawa podatkowego. Przygotowywanie projektów pism procesowych w postępowaniach podatkowych oraz sądowo administracyjnych. Sporządzanie projektów wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego. Wsparcie klientów firmy w zakresie bieżącego doradztwa podatkowego. Udział w projektach podatkowych, świadczonych dla klientów o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Porządzanie artykułów o tematyce podatkowej.- Pracodawca oferuje: pełną wyzwań pracę nad ciekawymi projektami, szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego, zaplanowaną ścieżkę kariery, możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, ekonomia). Wymagane 2-3 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym. Chęć do zdobywania uprawnień doradcy podatkowego. Zainteresowania prawem podatkowym w szczególności w zakresie VAT/PIT/CIT. Umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Znajomości MS Office (MS Excel, MS Word). Nastawienia na realizację postawionych celów. Umiejętność analitycznego myślenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.lorek (at) tax-net.pl
TAX-NET DORADZTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Samodzielny stolarz meblowy - produkcja mebli kuchennych
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-02-01 - Szamotuły (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Brzeg (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta,obsługa pralek wodnych, agregatów do czyszczenia chemicznego, segregowanie odzieży, pakowanie odzieży, obsługa kasy fiskalnejmiejsce pracy: CH.TESCO - ul. Widzewska 22, CH. CARREFOUR - ul. Przybyszewskiego 176/178, CH.PORT ŁÓDŹ - ul. Pabianicka 245
PRALNIE CHEMICZNE PANDA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA VECTOR S.A. - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta,przyjmowanie metkowanie i układanie towarów, sprzatanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
-PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ-DEKLARACJE ZUS ,URZĄD SKARBOWY
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2017-06-06 - Dębica (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa programu Symfonia Handel; mile wiedziane doświadczenie na podobnym stanowisku
AB INWEST SP. Z O.O. STRZELCE OPOLSKIE - 2016-06-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie stanowiska pracy, czynności fizjoterapeutyczne i masaż
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Stobno (wielkopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, Obsługa klienta, Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-03-27 - Koluszki (łódzkie)
Sprzedaż umów abonamentowych na dostarczanie energii elektrycznej, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: wysokie umiejętności interperssonalne, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych relacji, nastawienie na realizację celów - wysoka determinacja w działaniu, umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań klientów, dobór właściwych rozwiązań/ usług. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie znajomość rynku energii elektrycznej. Praca na wyspie sprzedażowej w Galerii Kaszuby w Wejherowie.
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Wejherowo (pomorskie)
Spawanie części zbiorników
TANK-SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Radzionków (śląskie)
stoisko wędliny - mięso
"SANO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Chojnice (pomorskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilrm pomocy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabrze (śląskie)
Transport wyrobów piekarskich i art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Łódź (łódzkie)
sprawne i efektywne wykonywanie czynności związanych z udzielaniem zamówień publicznych
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2016-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)