SAMODZIELNA KSIĘGOWA Białykał oferta pracy ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Białykał (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BIAŁYKAŁ 38, 63-920 Białykał, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białykał
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pakosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Adres pracodawcy:
BORA-KOMOROWSKIEGO 56/121, 03-982 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: BORA-KOMOROWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 56
Profil działalności pracodawcy: Przetwarzanie i konserwowanie mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
transport żywności do krajów Unii Europejskiej (Niemcy, Francja, Austria)
INTERGROUP SP. Z O.O. - 2017-01-16 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa cateringów, obsługa imprez
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie umów
kontakt przez OHP - 2016-06-06 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie rozliczeń VAT, CIT, księgowanie operacji gospodarczych dotyczących należności, zobowiązań kosztów. Kontakt: Kazimiera Musiał tel. 41 386 60 28
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-22 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
transport międzynarodowy
HOLLEX TRANSPORT SP.JAWNA SŁAWOMIR WÓJCIK ANDRZEJ LESZCZYŃSKI - 2016-10-17 - Lublin (lubelskie)
Zakres obowiązków: - prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry VAT, naliczanie podatków PIT, PPE, VAT. - bezpośredni kontakt z klientem,. Praca w godzinach 8-16
Biuro Rachunkowe LIDER - 2017-11-15 - Opole (opolskie)
jako kierowca autobusu, przewóz osób na terenie kraju, woj. kujawsko-pomorskiego
LESZEK NIESPODZIŃSKI - BUS NIESPODZIŃSKI - USŁUGI TRANSPORTOWE - 2018-06-28 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
-
Kujawsko-Pomorska Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bydgoszczy - 2017-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (VAT,CIT,UoR)Uzgadnianie i weryfikacja kont księgowych.Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.Analiza zobowiązań.Nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji księgowej.Wykonywanie wszystkich czynności związanych z prawidłowym zamknięciem miesiąca oraz roku.Wsparcie Głównej Księgowej.Przygotowanie raportów/zestawień zgodnie z potrzebami Spółki.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Prace na wysokości
FIRMA DEKARSKA SEBASTIAN SKOWRONEK - 2018-06-19 - Poznowice (opolskie)
Prowadzenie poczty wychodzącej i przychodzącej, odbieranie telefonów, kontrolowanie prawidłowości dokumentów do zatrudnienia, skanowanie i układanie dokumentów, prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia w materiały budowlane, wystawianie i kontrolowanie faktur z zakresu płatności, przygotowywanie dokumentów do księgowości i kancelarii prawnej.Miejsce pracy: Kraków, ul. Rzemieślnicza (w późniejszym okresie Batowice)
PIOTR PTAK F.P.H.U. ''REIMS'' - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
pakowanie telewizorów i produkcja
HR Progress Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Żyrardów (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej wykładanie towarów na półki zamawianie towarów
"DOBROBUD" Wiesława Dobrodziej - 2018-02-16 - Drzewica (łódzkie)
- wprowadz danych do systemów informatycznych,- tworzenie paczek rejestrów,- wysyłanie korespondnejci.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
chęci do pracy, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, miejsce pracy: Odolanów lub Nowe Skalmierzyce
GS OMB Sp. z o. o. Sp. Komandytowa - 2016-04-05 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
FACHOWA OBSŁUGA KLIENTA, WYSTAWIANIE FAKTUR I PARAGONÓW, ZNAJOMOŚĆ SPRZEDAWANYCH PRODUKTÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP, ROZPATRYWANIE REKLAMACJI, PRZYGOTOWYWANIE DOSTARCZONEGO TOWARU, ZAMAWIANIE TOWARU.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza dokumentacji projektowej pod względem wykonalności zaprojektowanych rozwiązań, analiza alternatywnych rozwiązań i proponowanie ewentualnych korekt projektu. Szacowanie i wycena nakładów inwestycyjnych planowanych robót na realizowanej. Prowadzenie dokumentacji technicznej projektu pod nadzorem Kierownictwa Budowy. Nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją. Udział w procesie rozliczania robót i przygotowania dokumentacji odbioru robót.
kontakt przez OHP - 2018-01-15 - Niemcy (Niemcy)
Przygotowanie grafik multimedialnych. Przygotowywanie grafiki do opublikowania. Przygotowywanie i obróbka materiałów wideo.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ujście (wielkopolskie)
- zbieranie zamówień oraz realizowanie ich zgodnie zleceniami- obsługa magazynowa- obsługa paleciaków elektronicznych
DERKSEN POLSKA SP. Z O. O. /PPP Gliwice - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
dekretacja i księgowanie dokumentacji, ilość godzin tygodniowo 35
Elbląska Spółdzielnia Niewidomych ELSIN Zakład Pracy Chronionej - 2017-05-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych, pomoc w spożywaniu posiłków, porządkowanie pomocy dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Zamość (lubelskie)
uzycie prawidłowych półproduktów w toku, wykonywanie prac ślusarskich, wykonywanie wyrobów wg dokumentacji, zapewnienie prawidłowości prowadzonych prac
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Ostrówek (łódzkie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, wykładanie i przyjmowanie towaru, dbanie o czystość
PHU MAŁGORZATA Małgorzata Tańska - 2017-07-03 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa trzody chlewnej.Praca przy zwierzętach.
AGRI PLUS Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Żeńsko (zachodniopomorskie)
- poznanie struktury Urzędu oraz podstawowych aktów prawnych regulujących pracę Urzędu; - zapoznanie się z organizacją Wydziału i sposobem prowadzenia badań statystycznych; - poznanie metodologii badania koniunktury gospodarczej, sposobu prezentacji wyników i wykorzystania informacji będących wynikiem prowadzonych badań; - poznanie obowiązujących rejestrów i baz danych wykorzystywanych do bieżącej aktualizacji jednostek sprawozdawczych;- czynne uczestnictwo w realizacji badań.
URZĄD STATYSTYCZNY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
wg. progr4amu
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Namysłów (opolskie)
Operator ładowarki
BRUK-BET Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Tarnów (małopolskie)
toczenie elementów metalowych
AGROLA Zakład Handlowo-Produkcyjny Zdzisław Niegowski - 2017-09-01 - Płatkownica (mazowieckie)