PRACOWNIK KADR Sosnowiec oferta pracy kontakt przez OHP

Stanowisko: PRACOWNIK KADR
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów
Data publikacji: 2016-06-06
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie ze stawką miesięczną: od 1.850,00 zł brutto na miesiąc
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość zagadnień prawa pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dowód osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny: Zapraszamy do Punktu Pośrednictwa Pracy OHP w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12, piętro I, pokój 108 od pon. do pt. w godz. 8:00 – 15:00 w celu zarejestrowania się (wypełnienie ankiety poszukującego pracy) i uzyskania szczegółowych informacji dotyczących pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 08.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja realizacji zamówień, reklamacji, dokumentów, przychodów i rozchodów, zamawianie, zamawianie towarów dla klientów, planowanie pracy montażystów.Praca w godz. 9-15, dodatkowo do wynagrodzenia
Meble Rybaccy 2 Karolina Marcickiewicz - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
prowadzenie treningu sportowego w zakresie piłki nożnej
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Żuromin (mazowieckie)
Wymagane doświadczenie, wykształcenie zasadnicze zawodowe. Oferta pracy przeznaczona dla osób z ustalonym odpowiednim profilem zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku. Osoba zainteresowana ofertą pracy zgłasza się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Rybnik (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Chorzów (śląskie)
Obsługa maszyn przędzalniczych. Wymagane: dyspozycyjność, dobry wzrok, zdolności manualne. Istnieje możliwość przyuczenia. Wynagrodzenie 2000 zł + dodatki.
KRES KRAJOWY RUCH EKOLOGICZNO - SPOŁECZNY - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Siemiatycze (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji, obsługa klienta, poczta, załatwianie spraw z Urzędami i biurem rachunkowym,
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-
PPU POLMEL Krystyna Wasilewska - 2015-12-08 - Kościerzyna (pomorskie)
POZYSKIWANIE JELIT NATURALNYCH,PĘCHERZY,ŻOŁĄDKÓW I KĄTNIC.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "A.S.G." Sławomir Goliszewski - 2017-10-02 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Pracownik kuchni
AMREST Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków, napojów i deserów, obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe na terenie restauracji
ANDREW BROCHOCKI "SAFRON" - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta,wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję towaru, praca w godz.6-14/14-22
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Zawada (opolskie)
Praca w zakładzie produkującym dania gotowe
FOODMAKERS Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Karolew (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe. Doświadczenie w zawodzie. Praca na budowie, malowanie elewacji, docieplanie budowy.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Uciechów (wielkopolskie)
Kompletacja towaru za pomocą wózka jezdniowego oraz skanera. Praca 20 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 6-10, 10-14.
PRO PICKING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-09 - Młochów (mazowieckie)
Obsługa linii produkcyjnej do produkcji torebek papierowych, obsługa paczkarki.
F.P.H.U. Green Pack Tadeusz Szymanek - 2016-05-02 - Wierzchowisko (śląskie)
obsługa klientów, doradztwo, sprzedaż kredytów i ubezpieczeń, usługi biurowe; godziny pracy: 9.00- 17.00; umowa na 2 lata
Agencja Finansowa "LAUREOLA" Urszula Dynowska - 2017-07-21 - Ustka (pomorskie)
pomoc przy terenach zielonych; odśnieżanie;; praca na terenie woj. łódzkiego; umowa na 3 lata;
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Jastrzębieniec (łódzkie)
- Praca na obszarze produkcji (grille, frytownice, tostery, przygotowywanie produktów i półproduktów), - Obszar sprzedaży: obsługa kasy, przyjmowanie, zestawianie i wydawanie zamówień, - Prace porządkowe, - Prace magazynowe. Równoważny system czasu pracy. Miejsce pracy: restauracje McDonald's, Wrocław, ul. Bardzka, al. Hallera, ul. Mińska. Oferta dostępna w sali G, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
WMD Jacek Wyspiański - 2016-01-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zbieranie i składanie zamówień wraz z wystawianiem faktur, przygotowanie oferty handlowych, koordynacja pracy biura
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Turek (wielkopolskie)
Termomodernizacje i renowacje budynków, wykonywanie blacharki. Praca na terenie Polski.
Zakład Ogólno - Budowlany Paweł Duda - 2017-10-24 - Jadowniki (małopolskie)
sprzatanie, zmywanie, podawanie i wydawanie posiłków, przygotowywanie potraw, obieranie warzyw
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-sortowanie tworzyw sztucznych,-sprawdzanie towarów pod względem ilościowym
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do pakowania napojów fermentowanych w kubeczki i pakowanie produktów mleczarskich. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2017-11-07 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
krojenie, szycie,obsługa maszyny, pakowanie, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem i przyjmowaniem na rzecz Gminy nieruchomości Skarbu Państwa.2) Prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej.3) Regulacja stanu prawnego w księgach wieczystycha) - uzupełnianie dokumentacji dzierżaw i najmu nieruchomości gruntowych.4) Przygotowanie dokumentacji w zakresie: a) wywłaszczania nieruchomości,b) sprzedaży, oddawania w użytkowanie wieczyste, najem, dzierżawę i przekazywanie w użyczenie nieruchomości gruntowych, c) zrzeczenia się z nieruchomości,d) wykonywania prawa pierwokupu,e) ustalanie opłat rocznych za użytkowanie gruntów,f) prowadzenia operatów nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości dla obszaru Gminy,g) dokumentacji geodezyjnej i przetargowej działek przeznaczonych do sprzedaży,h) ustalanie opłat adiacenckich w związku z dokonanymi podziałami działek oraz wzrostu wartości nieruchomości, w związku z jej uzbrojeniem,i) ustalanie opłaty planistycznej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości,j) zlecenie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,k) Przygotowanie decyzji zatwierdzających podziały działek.5) Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej podziału i scalania nieruchomości.6) Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług.7) Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.8) Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.9) Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.10) Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.Wymagane dokumenty:a) wniosek o zatrudnienie i list motywacyjnyb) kwestionariusz osobowy- według wzoru dostępnego na stronie (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy Stegna w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I piętro)c) CV z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowejd) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy oraz zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniuf) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kopie świadectw: dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)g) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracyh) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,i) oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg wzoru przywołanego poniżej.Warunki zatrudnienia : pełny etat, zatrudnienie na czas określony do czasu powrotu do pracy nieobecnego pracownika.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stegna ul. Gdańska 34 (sekretariat) 82-103 Stegna lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na zastępstwo za nieobecnego pracownika ds. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI w terminie do dnia 6 grudnia 2017. do godziny 9:00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel. 55-247-81-71 w. 14 Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 11 grudnia 2017r. godz. 11:00Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy ul. Gdańskiej 34, 82-103 Stegna.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stegna,.Przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 902 ze zmianami).
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
prace produkcyjne z wykorzystaniem elektronarzędzi, montaż indywidualny
RANDSTAD sp. z o.o. - 2017-08-18 - Dobczyce (małopolskie)
rozładunek, układanie, skanowanie, pobieranie, pakowanie, wysyłka towarów
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Sady (wielkopolskie)
Obsługa programu płatnik oraz prace związane z prowadzeniem spraw kadrowo - płacowych w firmie.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2016-10-05 - Limanowa (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
AmRest Spółka z o. o. - 2016-03-17 - Pelplin (pomorskie)