SAMODZIELNA KADROWA Szczecin oferta pracy SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK
Stanowisko: SAMODZIELNA KADROWA
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) biurosukces.pl
Data publikacji: 2016-11-07
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:0, 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, PROWADZENIE KADR I PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW ZLECEŃ, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) biurosukces.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KADROWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
0, 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRWNOŚCIC.V biuro (at) biurosukces.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: 0
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.11.2016
Oferta pracy ważna do: 12.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-03 - Końskie (świętokrzyskie)
-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z zawartą klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)" na adres e-mail: wodna2skr (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W SUBKOWACH - 2017-11-30 - Subkowy (pomorskie)
jw.
Zakład Instalacji Sanitarnych Ogrzewczych Andrzej Cizo - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie pokoi hotelowyc, współpraca z pracownikami hotelu, kontrola pokoi hotelowych, pomieszczeń publicznych i magazynów pod wzgledem czystości.
PRZYSTANEK TLEŃ SP Z O.O.( dawniej PENJSONAT RESTAURACJA SAMOTNIA NAD WDĄ ) - 2017-07-25 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
projektowanie sieci wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych
Habrajska Bożena ALFA - 2018-01-02 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie stron internetowych uczelni, prowadzenie komunikacji uczelni w kanałach social media, opracowywanie materiałów promocyjnych, obsługa administracyjna biura promocji, działalność public relation na rzecz uczelni, koordynowanie spraw związanych z RODO.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2018-06-13 - Częstochowa (śląskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Frezowanie, polerowanie, montaż okularów, dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Paweł Lepert Vadim Eyewear - 2017-01-27 - Chabowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w firmie
Przedsiębiorstwo Transportowo - Spedycyjne TKS-Trans Spółka Z.O.O. - 2017-06-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
usługi fryzjerskie damsko-męskie
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Krzeszowice (małopolskie)
• udział w przygotowywaniu i opracowywaniu publikacji statystycznych; sporządzanie tablic do publikacji statystycznych w oparciu o tablice wynikowe, będące w posiadaniu Ośrodka, oraz na podstawie danych pochodzących ze źródeł administracyjnych;• praktyczna obsługa Banku Danych Lokalnych;• pomoc w wykonywaniu czynności kancelaryjnych, gromadzeniu i tworzeniu dokumentacji z zakresu działalności Ośrodka, w tym zapoznanie się z aplikacją służącą do elektronicznego obiegu dokumentów.
URZĄD STATYSTYCZNY W BIAŁYMSTOKU - 2016-03-29 - Białystok (podlaskie)
praca fizyczna, dokładne przebieranie owoców i warzyw
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Bronisze (mazowieckie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH. ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OPOLU. ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OPOLU. SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I PPOŻ. ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI. ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO. PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI. PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI. ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĘ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa maszyn stolarskich , odbiór elementów, prace pomocnicze na stolarni
Exiwork Sp. Z O.O. - 2017-01-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 1450 do 1740 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.06.2019r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30 - wg harmonogramu, praca w środy, czwartki i piatki . Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale księgowości, przy wyższym 2 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale ksiegowości. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa klientów z doradztwem, wypisywanie rachunków, przyjmowanie i wycena towarów. Wymagane doświadczenie zawodowe handlowe, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Lubaczów (podkarpackie)
wykonywanie przyłaczy światłowodowych
Tomasz Włodarczyk KARLTOM - 2018-05-02 - Nowe Borówko (wielkopolskie)
Sortowanie i układanie towarów (warzywa i owoce), rozładunek / załadunek towarów, sprzątanie, inwentaryzacja towarów. Układanie szkrzynek o wadze do 20 kg.
MW Projects - 2016-10-27 - Żywiec (śląskie)
•wsparcie administracyjne i marketingowe pracy doradców ds. nieruchomości•zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych, kadrowych oraz korespondencji•współpraca z biurem rachunkowym oraz wystawianie faktur i przygotowanie raportu kasowego•prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych•pełna obsługa spotkań biznesowych w biurze oraz dbanie o wizerunek firmy•wsparcie procesów rekrutacji i wdrażania nowych doradców ds. nieruchomości•organizacja wyjazdów służbowych•dbanie o bieżące zaopatrzenie biuraPraca na okres próbny: umowa na czas próbny na 3 miesiąceGodzina zakończenia pracy: 17:00Kontakt z pracodawcą: biuro.wroclaw (at) lloydgroup.pl
LLOYD PROPERTIES WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, kwalifikowanie operacji gopsodarczych pod kątem rozliczeń podatkowych w zakresie VAT i CIT, księgowanie faktur sprzedaży w tym walutowych, ksiegowanie wyciągów bankowych, faktur kosztowych, sporządzanie raportow i zestawień
PGNIG TECHNOLOGIE S.A. - 2017-04-20 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji ksiegowej. Obsługa programu PŁATNIK, PFRON
Biuro Rachunkowe Kulik Karolina - 2018-02-15 - Biłgoraj (lubelskie)
obsługa klientów na sali obsługi, przygotowanie napojów zimnyc,h gorących, alkoholowych, podawania potraw, obsługa kelnerska imprez okolicznościowych,
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Piła (wielkopolskie)
dostarczenie paczek,ukladanie towaru,dbanie o czystość auta
Łukasz Piekoszewski INVESTMENT - 2018-02-08 - Opalenica (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczeniadoświadczenie na w/w stanowisku
Przedsięb.Wielob.Prod.-Usług.-Handlowe Jan Malesa - 2017-05-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa maszyn i urządzeń do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Chojna (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie wyrobów cukierniczych
EXPONENT SP. Z O.O. - 2016-01-22 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie min. średnie/wyższe; obsługa komputera; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pomoc w pracach administracyjno-biurowych, pomoc w organizowaniu szkoleń, kursów dla rolników, pomoc w wypełnianiu wniosków o dopłaty dla rolników, pełnienie dyżurów w PZDR; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami szkoły, prowadzenie spraw związanych z Awansem Zawodowym Nauczycieli, przygotowanie danych do sprawozdawczości dla jednostek nadrzędnych i wprowadzenie do programu SIO i GUS, przygotowanie wniosków o nagrody i odznaczenia, przygotowanie dokumentacji do emerytur i rent pracowników szkoły, prowadzenie spraw socjalnych pracowników, emerytów i rencistów, prowadzenie sprawozdawczości dotyczących pracy szkoły dla jednostek nadrzędnych (przygotowanie danych i wprowadzanie do programu SIO i GUS), prowadzenie archiwum zakładowego, prowadzenie kasy szkoły, pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im.Mikołaja Kopernika w Siedlcach - 2018-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)