ASYSTENTKA BIURA Wrocław oferta pracy LLOYD PROPERTIES WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENTKA BIURA

Wynagrodzenie: do 2 490 PLN

Zakres obowiązków: •wsparcie administracyjne i marketingowe pracy doradców ds. nieruchomości•zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych, kadrowych oraz korespondencji•współpraca z biurem rachunkowym oraz wystawianie faktur i przygotowanie raportu kasowego•prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych•pełna obsługa spotkań biznesowych w biurze oraz dbanie o wizerunek firmy•wsparcie procesów rekrutacji i wdrażania nowych doradców ds. nieruchomości•organizacja wyjazdów służbowych•dbanie o bieżące zaopatrzenie biuraPraca na okres próbny: umowa na czas próbny na 3 miesiąceGodzina zakończenia pracy: 17:00Kontakt z pracodawcą: biuro.wroclaw (at) lloydgroup.pl

Data publikacji: 2017-04-07

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: LLOYD PROPERTIES WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Św. Mikołaja 8-11, 50-125 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
•wsparcie administracyjne i marketingowe pracy doradców ds. nieruchomości•zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych, kadrowych oraz korespondencji•współpraca z biurem rachunkowym oraz wystawianie faktur i przygotowanie raportu kasowego•prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych•pełna obsługa spotkań biznesowych w biurze oraz dbanie o wizerunek firmy•wsparcie procesów rekrutacji i wdrażania nowych doradców ds. nieruchomości•organizacja wyjazdów służbowych•dbanie o bieżące zaopatrzenie biuraPraca na okres próbny: umowa na czas próbny na 3 miesiąceGodzina zakończenia pracy: 17:00Kontakt z pracodawcą: biuro.wroclaw (at) lloydgroup.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 490 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIURA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 490 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie na stanowisku

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA ORGANIZACJA PRACY

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCEL

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ogólne, staż pracy 1 rok, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCEL, DOBRA ORGANIZACJA PRACYterminowość, sumienność, dokładność oraz zaangażowanie w pracy

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
LLOYD PROPERTIES WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Św. Mikołaja 8-11, 50-125 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Św. Mikołaja

Numer budynku pracodawcy: 8-11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.04.2017

Data dodania oferty pracy: 07.04.2017

Oferta pracy ważna do: 30.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PIELĘGNIARKA - do 2 100 PLN

Wykonywanie zabiegów medycznych zleconych mieszkańcom przez lekarza. Pomoc mieszkańcom przy wykonywaniu takich zabiegów jak mycie, ubieranie. Dokonywanie systematycznych wizyt w pokojach mieszkańców w celu oceny ich samopoczucia.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Różanka (lubelskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 500 PLN

zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kluczbork (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w opiece
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Lutogniew (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SZJ/ TŁUMACZA J. ANGIELSKIEGO- OFPR/18/0947 - od 3 024 PLN

Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji( kontrole spawania, malowania, dok.Jakościowa prowadzonych prac), nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewnętrzne, protokół z przeglądu zarządzania, kart procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów-dokumentacja techniczna i komercyjna, tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców.
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Rychtal (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

zapoznanie z obsługą programu kadry i płace oraz płatnik, pomoc w pracach administracyjno-biurowych, obsługa techniczna urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kozienice (mazowieckie)

ASYSTENT ADMINISTRACYJNY - do 925 PLN

Obsługa zleceń i giełd transportowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów transportowo-przewozowcyh, obsługa magazynowo-fakturowa, kontakt z klientami obcojęzycznymi.
SANONZA Rafał Bieliński - 2016-02-01 - Łęgowo (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ASYSTENT WINDYKATORA - 2 100 - 4 000 PLN

Praca terenowa.Wyjazdy do dłużyników.Obserwacje terenowe.Zbieranie informacji.
CENTRALNE BIURO BEZPIECZEŃSTWA PERSONALNEGO PAULINA WYZIŃSKA - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 1 900 PLN

Rejestracja pacjentów. Pomoc protetykowi słuchu w obsłudze osób niesłyszacych, oferowanie produktów firmy.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-01-28 - Świdnik (lubelskie)

ASYSTENTKA KIEROWNIKA KONTRAKTU- REFERENT DS ROZLICZEŃ - 2 500 - 3 500 PLN

Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno- księgowej związanej z realizacją budowy, m. in.: wprowadzanie do systemu ERP i analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa kontraktu, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z komórkami administracyjnymi w firmie ( dział prawny, finansowy, księgowość, personalny) PRACA W ŁASKU
UNIBEP SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-26 - Łask (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA SKLEPU (S) - 997,4 PLN

Zapoznanie z funkcjonowaniem i warunkami pracy w sklepie samoobsługowym, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzenie do systemu obsługi sprzedaży "KC-Firma", ekspozycja i kontrola terminów przydatności do spożycia towarów, obsługa klienta, przyjmowanie zwrotów i reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Niedomice (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Zieleniewo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KUPCA - od 13 PLN

Prace przy wprowadzaniu danych do systemu, korespondencja z firmami zagranicznymi, raportowanie danych dotyczących etapów produkcji w firmach zagranicznych.
kontakt przez OHP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT FRYZJERA - od 2 000 PLN

Dbanie o stanowisko pracy. Prace fryzjerskie.
ASzE Eryk Szczęsny - 2017-03-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 12,95 PLN

zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów, aktywna sprzedaż towarów, dbałość o estetykę
BP Polska Services Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, wupełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych. Tłumaczenie pism i sporządzanie wzorów korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT DO BIURA - od 2 000 PLN

Praca jako pomoc w firmie, uzależniona od bieżących potrzeb pracodawcy. Firma handlowo-usługowa: tusze do wydruków wielkoformatowych oraz konsultacje biznesowe dla nowych inwestorów.Umowa na zstępstwo - 1 rok.Kontakt z pracodawcą: inprint (at) inprint.pl
InPrint Sp.zo.o. - 2016-10-10 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 3 000 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, planowanie,rozliczanie, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 000 PLN

praca biurowa, pomoc przy opracowywaniu projektów budowlanych i wykonawczych, samodzielne wykonywanie rysunków technicznych, sporadyczne wyjazdy na budowy i rady techniczne
"VIA POLONIA" Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT /ASYSTENKA - od 2 500 PLN

Wspomaganie zarządu w działaniach operacyjnych. Organizowanie spotkań z przedsiębiorcami i współpracownikami. Nawiązywanie kontaktów z przedsiębiorcami z regionu. Organizowanie działań marketingowych. Dokumentowanie działań.
Zachodniopomorski Zawiązek Przedsiębiorców i Pracodawców - 2017-11-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 2 500 PLN

przyjmowanie dokumentacji sprzedazy i zakupu od klientów zagranicznych, parca w systemie MS Office, tłumaczenie dokumentów z jęzka angielskiego na język polski i z języka polskiego na jezyk angielski
INTEGART Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Błonie (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 1 750 PLN

obsługa klienta, ekspozycja towaru
ALFA Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Zielona Góra (lubuskie)


Wybierz powiat