SAMODZIELNY CUKIERNIK Krak贸w oferta pracy EXPONENT SP. Z O.O.
Stanowisko: SAMODZIELNY CUKIERNIK
Wynagrodzenie: od 10 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Przygotowywanie wyrob贸w cukierniczych
Data publikacji: 2016-01-22
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: EXPONENT SP. Z O.O.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Juliusza Lea 5A/8, 30-046 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: Przygotowywanie wyrob贸w cukierniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 10 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Praca na pe艂ny etat, najpierw umowa na okres pr贸bny, jedna zmiana (6-14). Miejsce pracy: J.Lea 5A, Krak贸w. Wynagrodzenie od 10 z艂 netto/h (na pocz膮tku)
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 godzinow膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY CUKIERNIK
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krak贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Krak贸w
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Krak贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: cukiernik*
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 10 PLN/godz
Data rozpocz臋cia pracy: 22.01.2016
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Cukiernik* (wymagany sta偶 - lata: 3)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: ksi膮偶eczka sanepid
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie zasadnicze zawodowe-cukiernicze. Umiej臋tno艣ci zgodne z zawodem. Aktualna ksi膮偶eczka sanepid. 2-3 lata do艣wiadczenia.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: EXPONENT SP. Z O.O.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Juliusza Lea 5A/8, 30-046 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Krak贸w
Gmina pracodawcy: Krak贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krak贸w
Ulica pracodawcy: Juliusza Lea
Numer budynku pracodawcy: 5A
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: cukiernik*
Data dodania oferty pracy: 22.01.2016
Oferta pracy wa偶na do: 20.02.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.01.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
*prowadzenie ksi膮g rachunkowych,*przygotowywanie sprawozda艅 statystycznych i finansowych,*sporz膮dzanie deklaracji podatkowych,*kontakt z Urz臋dem Skarbowym i innymi organami administracji pa艅stwowej,*obs艂uga audyt贸w finansowych i kontroli podatkowych
Zak艂ad Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
ustawianie parametr贸w pracy maszyn, kontrola prawid艂owo艣ci przebiegu procesu, korygowanie wadliwych parametr贸w pracy maszyn, utrzymanie maszyn oraz stanowiska pracy w czysto艣ci; mile widziane do艣wiadczenie
ASISTENT WORK GROUP SP. Z O.O.WROC艁AW - 2016-10-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
kontakt z kontrahentami ze wschodu - Ukraina, Rosja
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Nowe Faszczyce (mazowieckie)
wprowadzanie faktur, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - S艂awno (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji VAT, PKPiR, rycza艂t, obs艂uga klienta, weryfikacja dokumentacji
SILVER Jacek Bia艂y Sp贸艂ka Jawna - 2017-03-27 - Przeworsk (podkarpackie)
Zakres obowi膮zk贸w:- badanie kompetencji zawodowych student贸w;- udzielanie indywidualnych porad w zakresie doradztwa zawodowego; - prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej procesu doradczego dla student贸w; - pomoc studentom w poszukiwaniu pracy, w tym wyszukiwanie ofert pracy, praktyk i sta偶y;- monitoring los贸w absolwent贸w;- wdro偶enie dzia艂a艅 realizowanych w ramach projekt贸w unijnych, w tym m.in.:1. dbanie o osi膮gni臋cie wska藕nik贸w projektowych oraz odpowiedni膮 promocj臋 realizowanych dzia艂a艅;2. dbanie o obs艂ug臋 administracyjn膮 uczestnik贸w projektu, rekrutacj臋 uczestnik贸w i komunikacj臋 z podwykonawcami projektu;3. weryfikowanie poprawno艣ci dokumentacji projektowej, dostarczanej przez uczestnik贸w wed艂ug wyznaczonych standard贸w;4. logistyk臋 zwi膮zan膮 z realizacj膮 poszczeg贸lnych wspar膰 (rezerwacja sal, ustalanie termin贸w indywidualnych porad, dbanie o oznakowanie unijne itp.).- Wynagrodzenie: 1800 zl brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. P贸藕niej umowa na czas okre艣lony. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (50%).- Pracaw godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze - zarz膮dzanie, prawo, psychologia, doradztwo zawodowe. Minimum roczne do艣wiadczenie zawodowe w zakresie doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach - po艣wiadczone odpowiednimi dokumentami. Aktualna wiedza z zakresu przepis贸w prawa normuj膮cych prowadzenie dzia艂alno艣ci gospodarczej oraz podstaw ochrony w艂asno艣ci intelektualnej.
艢L膭SKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-03-02 - Katowice (艣l膮skie)
umawianie spotka艅 handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzeda偶y w艂asnej) realizacja za艂o偶onych plan贸w , raportowanie wynik贸w, praca zdalna w dogodnych godzinach /na terenie Powiatu Inowroc艂awskiego
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych do rejestr贸w i ksi膮g z wykorzystaniem programu Optima; dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w; sporz膮dzanie rejestr贸w ksi臋gowych (Ksi臋gi handlowe, KPiR, Rejestry VAT);sporz膮dzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT; wsparcie obs艂ugi kadr i p艂ac z wykorzystaniem programu P艂atnik; klasyfikowanie, zapisywanie oraz podsumowywanie danych liczbowych i finansowych w celu opracowania i prowadzenia rejestru ksi臋gowego; obs艂uga klient贸w zgodnie ze standardami firmy.
CISNET.PL KANCELARIA DORADCZA Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obr贸bka pieczywa, prowadzenie kwas贸w
"ASTA" Zak艂ad Handlowo-Us艂ugowy Teofil Andrzej Siemion - 2018-04-10 - August贸w (podlaskie)
obs艂uga klient贸w
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Nowy Staw (pomorskie)
PROWADZENIE PE艁NEJ KSI臉GOWO艢CI BEZ KADR I P艁AC, ZNAJOMO艢膯 ZAGADNIE艃 PODATKOWYCH, WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE EKONOMICZNE, 2 LATA DO艢WIADCZENIA W PRACY W KSI臉GOWO艢CIGODZINY PRACY OD 8-16MIEJCE PRACY W SZCZECINIE
HOTEL ATOL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystent osoby niepe艂nosprawnej
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Pruchnik (podkarpackie)
1. Sprawowanie nadzoru nad dzia艂alno艣ci膮 kom贸rek kadrowych w podleg艂ych jednostkach organizacyjnych.2. Udzia艂 w kontrolach i nadzorach s艂u偶bowych w zakresie przestrzegania przepis贸w prawa pracy.3. Wypracowywanie propozycji rozwi膮za艅 problem贸w wynikaj膮cych ze stosunku pracy zg艂aszanych w skargach i pismach z podleg艂ych jednostek.4. Sporz膮dzanie opinii z zakresu prawa pracy.5. Realizacja procesu warto艣ciowania stanowisk pracy pracownik贸w wojska.
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2016-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pu艂tusk (mazowieckie)
-Prowadzenie ksi臋gowo艣ci i kadr,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Odoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 509-199-533.
Alicja Kotlicka Tw贸rcze Centrum Rozwoju "CREATUS" - 2017-10-26 - Tczew (pomorskie)
pomoc przy pracach monterskich
LUK System Rafa艂 Pi膮tkowski - 2017-02-16 - Pozna艅 (wielkopolskie)
prowadzenie ksi臋gowo艣ci i kadr w firmie
"Arino House" Sp贸艂ka z o.o. w Hajn贸wce - 2016-03-14 - Hajn贸wka (podlaskie)
praca na prasach mimo艣rodowych - ci臋cie, gi臋cie, dziurowanie, walcowanie, obtaczanie, pos艂ugiwanie si臋 rysunkiem technicznym i sprz臋tem pomiarowym
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Radzy艅 Podlaski (lubelskie)
Nauczanie
Szko艂a Podstawowa Fundacji Elementarz - 2017-08-16 - Rajcza (艣l膮skie)
obs艂uga klienta, sprzeda偶 art. spo偶ywczo-przemys艂owych, zapoznanie si臋 z dokumentacja wyst臋puj膮ca w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Choty艂贸w (lubelskie)
pakowanie produkt贸w
kontakt przez OHP - 2016-10-26 - Krak贸w (ma艂opolskie)
dekretacja i ksi臋gowanie dokumentacji, ilo艣膰 godzin tygodniowo 35
Elbl膮ska Sp贸艂dzielnia Niewidomych ELSIN Zak艂ad Pracy Chronionej - 2017-05-26 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
sprzeda偶 w cukierni
CUKIERNIA LUCYNKA WIES艁AW SYROCKI - 2017-06-13 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Realizacja ca艂okszta艂u zada艅 wynikaj膮cych z eksploatacji sprz臋tu komputerowego i system贸w informatycznych w tym w szczeg贸lno艣ci: a) aktualizacja sterownik贸w i oprogramowania; b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprz臋tu komputerowego; c) diagnozowanie i usuwanie uszkodze艅 oprogramowania; d) sporz膮dzanie ewidencji sprz臋tu informatycznego Biura Zwi膮zku Gmin Regionu P艂ockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprz臋tu w Biurze Zwi膮zku Gmin Regionu P艂ockiego; e) zg艂aszanie problem贸w, propozycji modyfikacji i udoskonale艅 system贸w; f) przygotowywanie plan贸w zakupu sprz臋tu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zam贸wienia oraz wszelkich niezb臋dnych dokument贸w do realizacji zam贸wienia na sprz臋t biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. Rejestrowanie raport贸w nieruchomo艣ci otrzymanych od Wykonawc贸w zawieraj膮cych informacj臋 o nieodebraniu odpad贸w z nieruchomo艣ci lub odebraniu odpad贸w z kodem awaryjnym. Okresowa weryfikacja uprawnie艅 u偶ytkownik贸w system贸w teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zesp贸艂 ds. organizacyjno - kadrowych. Okresowa weryfikacja uprawnie艅 ZGRP jako u偶ytkownika system贸w teleinformatycznych. Wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarz膮dzania systemem identyfikacji pojemnik贸w i work贸w, programem TEMIDA oraz innych system贸w i program贸w wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezb臋dnym do prawid艂owego funkcjonowania, w tym w szczegolno艣ci: a) udost臋pnianie firmom 艣wiadcz膮cym us艂ug臋 odbioru i zagospodarowania odpad贸w, mobilnych czytnik贸w kod贸w kreskowych, b) raportowanie i eksportowanie danych, c) nadz贸r nad eksploatacj艣膮 i bie偶acym rozwi膮zywaniem problem贸w zwi膮zanych z rozwi膮zaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obs艂udze serwer贸w ftp, czytnik贸w i systemu identyfikacji pojemnik贸w i work贸w za pomoc膮 kod贸w kreskowych, systemu GPS, d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemnik贸w i work贸w przekazanie odpowiednim Dzia艂om/Zespo艂om, w tym wsp贸艂praca przy wydruku i rozdysponowywaniu kod贸w kreskowych. Wsp贸艂praca z Dzia艂em Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezb臋dnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu DPS. Wsp贸艂praca przy wydruku i rozdysponowywaniu kod贸w kreskowych. Prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych. Generowanie raport贸w od/dla wykonawc贸w. Bie偶膮cej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obs艂udze system贸w i program贸w informatycznych. Aktualizowanie rejestru nieruchomo艣ci obj臋tych systemem gospodarki odpadami oraz przesy艂anie aktualizacji Wykonawcom. Administrowanie 艣rodowiskiem sieciowym i serwerowym u偶ytkowanym przez ZGRP. Administrowanie stronami internetowymi Zwi膮zku, nadz贸r techniczny nad rozbudow膮 i tworzeniem stron, zarz膮dzanie tre艣ci膮. Opracowywanie graficzne materia艂贸w na zlecenie kom贸rek organizacyjnych materia艂贸w promocyjnych itp. Zabezpieczenie medialne spotka艅, konferencji, szkole艅 itp. organizowanych przez Zwi膮zek Gmin Regionu P艂ockiego. Realizacja polityki bezpiecze艅stwa system贸w informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadz贸r nad archiwizowaniem i bezpiecze艅stwem gromadzonych i przesy艂anych danych. Nadz贸r nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydent贸w. Kopie zapasowe system贸w informatycznych i baz danych funkcjonuj膮cych w ZGRP. Dokumentowanie zaistnia艂ych incydent贸w w 艣rodowisku sieciowym w czasie codziennej pracy. Wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokument贸w.
Zwi膮zek Gmin Regionu P艂ockiego - 2017-12-20 - P艂ock (mazowieckie)
utrzymanie w czysto艣ci i nale偶ytym stanie higienicznym pomieszcze艅 Domu, utrzymanie w czysto艣ci wej艣膰 do budynk贸w, schod贸w, balkon贸w, tarasu, podjazd贸w, utrzymanie w czysto艣ci wyposa偶enia Domu (meble, w贸zki inwalidzkie itp.), pomoc osobom niepe艂nosprawnym w codziennych czynno艣ciach
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kostom艂oty (lubelskie)
praca przy pakowaniu czekoladek do opakowa艅
BEETSMA Sp z o.o. - 2017-09-18 - Wysogotowo (wielkopolskie)
1) Zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze艅 oraz kart podatkowych dla pracownik贸w2) Dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie:wysoko艣ci wynagrodze艅,wyp艂at jednorazowych, naliczania potr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS3)Sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w oraz potr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa4)Sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸w zg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikajacych z przepis贸w o ubezpieczeniach spo艂ecznych5)Naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych6)Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z rozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym7)Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przeprowadzeniem regulacji p艂ac pracownik贸w8)Sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz膮cych spraw pracowniczych9)Wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸w dla pracownik贸w10)Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zakresem obowi膮zk贸w, zgodnie obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostk臋11)Ustalanie wysoko艣ci potr膮ce艅 komorniczych, prowadzenie ewidencji potr膮ce艅, prowadzenie korespondencji z Urz臋dem Skarbowym, ZUS oraz innymi podmiotami - wynikaj膮ce z zakresu obowi膮zk贸w12)Bie偶膮ca analiza zmian przepis贸w prawa dotycz膮cych zasad wynagradzania, podatk贸w oraz zasad podlegania ubezpieczeniom spo艂ecznym i zdrowotnym.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-05-24 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Realizowanie strategii sprzeda偶y hotelu zgodnie z polityk膮 sieci Hotele Diament S.A., aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, obs艂uga klient贸w z zachowaniem najwy偶szych standard贸w, nadz贸r nad przebiegiem prac recepcji, prezentowanie oferty hotelu, budowanie d艂ugotrwa艂ych relacji, reprezentowanie hotelu, odpowiadania na zapytania i pro艣by ze strony klient贸w. Etat lub 1/2 etatu.Praca na 2 zmiany w godzinach 07.00 - 19.00, 19.00 - 07.00.Oferta pracy r贸wnie偶 dla osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.
HOTELE DIAMENT S.A. - 2017-11-24 - Zabrze (艣l膮skie)
sporz膮dzanie list p艂ac nauczycieli i pracownik贸w administracji, obs艂uga kasy
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Radom (mazowieckie)
W艂膮czanie i wy艂膮czanie maszyn, nadz贸r i prowadzenie obs艂ugi maszyn. Czynno艣ci sortownicze, udzia艂 w naprawach maszyn. Czynno艣ci porz膮dkowe.
KOM-EKO SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-05-14 - Lublin (lubelskie)