REFERENT Wrocław oferta pracy Uniwersytet Wrocławski
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:• kompleksowa obsługa studentów i doktorantów w zakresie spraw dydaktycznychPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:F. Joliot-Curie 14, 50-383 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:• kompleksowa obsługa studentów i doktorantów w zakresie spraw dydaktycznychPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie średnie/wyższeumiejętność obsługi komputera w środowisku Windows i znajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiegoWymagania pożądane:komunikatywnośćumiejętność pracy w zespoledobra organizacja pracyumiejętność terminowego wykonywania zadańpodstawowa znajomość procedur administracyjnych
Nazwa pracodawcy: Uniwersytet Wrocławski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Uniwersytecki
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2018
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy ważna do: 16.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTAMI, SPRZEDAŻ W BRANŻY CHEMICZNEJWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE O KIERUNKU CHEMICZNYM, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW, MIN 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU (ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA SZKOŁY, ŚWIADECTWA PRACY )
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2018-03-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie i podział korespondencji wpływającej,- przedkładanie pism do dekretacji,- przygotowanie pism do wysłania,- prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych,- obsługa sprzętu biurowego,- obsługa programu do elektronicznego obiegu dokumentów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-2
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, prowadzenie i dokumentowanie usług dla klientów, m.in. z zakresu audytów energetycznych i efektywności energetycznej, opracowywanie ofert dla klientów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kielntami, nadzorowanie przebiegu bieżących projektów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Leszcze (świętokrzyskie)
tworzenie zleceń produkcyjnych, dokumentacji technicznej, dokumentów magazynowych, prace zlecone przez kierownika
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Ciechanów (mazowieckie)
pielęgnacja murawy
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Turowo (zachodniopomorskie)
Monter sprzętu AGD
BIAZET S.A. - 2018-08-29 - Białystok (podlaskie)
pakowanie kosmetyków, składanie, kompletowanie
kontakt przez OHP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE MŁODOCIANEGO DO ZAWODU (PRZYUCZENIE DO ZAWODU SPRZEDAWCA)
kontakt przez OHP - 2018-08-29 - Trzebiechów (lubuskie)
dla osób do 30 r.ż. współuczestniczenie w prowadzeniu kartoteki kart ewidencyjnych, sporządzanie protokołów zniszczenia, wypisywanie wezwań, kart powołania , skanowanie dokumentów itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca z bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
Zakład Karny w Dublinach - 2017-12-29 - Dubliny (warmińsko-mazurskie)
sporzadzanie sprawozdań, księgowania pomocnicze, prowadzenie akt osobowych, harmonogramy pracy,sporzadzanie list płac, obsługa programu PŁATNIK,oraz kadrowo-placowo, ksiegowego, prowadzenie spraw pracowników młodocianych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE WDF FIJOŁEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-31 - Gubin (lubuskie)
stanowisko pogotowia awaryjnego
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Świętochłowice (śląskie)
- rozliczanie czynszów, mediów,- gospodarka odpadami - sporządzanie deklaracji do Urzędu Miasta,- sprawozdania z zakresu ochrony środowiska,- gospodarka transportowa/ rozliczanie zużycia paliwa/,- znajomość zagadnień dot. gospodarki materiałowej,- znajomość zagadnień dot. podatków od nieruchomości i gruntów,- komputerowa ewidencja środków trwałych,- sporządzanie umów zleceń, umów wynajmu lokali, umowy użyczenia,- tworzenie harmonogramów czasu pracy pracowników zgodnie z kodeksem pracy,- prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia majątku instytucji i odpowiedzialności cywilnej instytucji,- weryfikacja i opisywanie faktur.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne. Preferowane jest wykazanie się posiadanym 2 letnim stażem na stanowiskach pokrewnych, w tym zdobywaniem doświadczeń zawodowych w jednostkach administracji publicznej i samorządowej przez okres co najmniej 1 roku, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji własnej pracy. Charakterystyka pracy: przyjmowanie wniosków i prowadzenie postępowań, sporządzanie decyzji administarcyjnych w sprawach śwaidczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i śwaidczeń opiekuńczych, rozliczanie świadczeń rodzinnych, obsługa programu Familia, Fundal. Termin składania dokumentów do dnia 5.07.2018 r. do godz. 17:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r., poz. 922) i własnoręcznie podpisane. szczegółowe informacje na stronie ww MOPS w Rydułtowach.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RYDUŁTOWY - 2018-06-29 - Rydułtowy (śląskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów księgowych, obsługa programów księgowo- sprzedażowych.
TABOSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Ochrona obiektu wojskowego, praca na dwie zmiany w godzinach 08:00-20:00, 20:00-08:00
Solid Security Sp z o.o. - 2016-01-28 - Brzeg (opolskie)
1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów wymiarowych wprowadzonych do systemu POLTAX2. Kompletowanie dokumentów i przekazywanie ich do innych komórek organizacyjnych urzędu w celu dalszego prowadzenia postępowań3. Przygotowywanie akt do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych4. Prowadzenie ewidencji z zakresu zadań komórki organizacyjnej5. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru6. Przygotowywanie oraz wysyłanie korespondencji do podatników.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kartuzy (pomorskie)
Roznoszenie ulotek pod drzwi, na klamki, za wycieraczki pojazdów, do rąk przechodniów.
kontakt przez OHP - 2016-10-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz wewnętrznymi aktami prawa.2. Rozdzielanie wewnętrznej poczty, kserowanie dokumentów, rozkładanie tytułów wykonawczych na rejony.3. Ustalanie majątku zobowiązanych na podstawie baz danych.4. Przygotowywanie skt w zbiegu egzekucji, przygotowywanie prostej korespondencji.5. Przygotowywanie pod nadzorem innego pracownika postanowienia w sprawie umorzenia, zawieszenia i wstrzymania postępowania egzekucyjnego.6. Zapoznanie się ze sposobem załatwiania skarg, zażaleń, składanie wniosków.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentów, asortymantem magazynowym, wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień na art. nabiałowe, zabezpieczanie i archiwizowanie dokumantów, wykonywanie poleceń Prezesa i Kierownika Działu Handlu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Rawicz (wielkopolskie)
prowadzenie gospodarki sprzętem kwaterunkowym, pożarniczym
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-03-01 - Świętoszów (dolnośląskie)
SZCZEGÓŁY: www.knurow.edu.plWykształcenie: wyższe kierunek, spec. rachunkowość, rachunkowość i podatki, rachunkowość budżetowa, finanse i rachunkowość, rachunkowość i rewizja finansowa, sprawozdawczość w sektorze finansów publicznych lub studia o dowolnym kierunku + studia podyplomowe o kier. i spec. j.w.; staż pracy: brak wymagań; znajomość podstaw rachunkowości, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność, nieposzlakowana opinia, bardzo dobra znajomość MS Office oraz przepisów ustawy: VAT, o fin. publicznych o rachunkowości; zakres obowiązków: ewidencja i rozliczanie podatku VAT, prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości jednostek obsługiwanych, obsługa finansowo księgowa prowadzonych ksiąg rachunkowych, analizy i statystyki, obsługa kasowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
MIEJSKIE CENTRUM EDUKACJI W KNUROWIE - 2017-05-17 - Knurów (śląskie)
- ewidencja i rozliczanie mandatów karnych nakładanych przez inspektorów transportu drogowego;- pomoc w zakresie wprowadzania do systemy FK dokumentów księgowych związanych z działalnością jednostki.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie - 2016-03-08 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
Organizacja kursów zawodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sortowanie towaru, przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru, przygotowywanie towarów do wysyłki
FHU ADA Jaworski Dariusz - 2016-06-01 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie sekretariatu szkoły, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Płock (mazowieckie)
- rejestrowanie przechowywanie, wydawanie dokumentów jawnych
Jednostka Wojskowa Nr 3248 - 2017-08-25 - Dęblin (lubelskie)
raportowanie prodsukcji, sprawdzanie zgodności danych, sprawdzianie GUS, inwentaryzacjewynagrodzenie do uzgodnienia
Meralliance Poland Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, kserokopiarka);prowadzenie rejestrów umów z kontrahentami, przepisywanie na komputerze pism i dokumentów kierownictwa SP ZOZ, uczestniczenie, protokołowanie i zapewnienie obsługi administracyjnej odbywanychposiedzeń, narad i zebrań, sporządzenie rocznego planu kontroli wewnętrznych oraz upoważnień; kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie akt ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego, wprowadzanie indywidualnych kart czasu pracy pracownika do programu kadrowo- płacowego; sporządzanie wykazów i zestawień. Praca w godzianch 07:00-15:00
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MSW w Opolu - 2016-07-27 - Opole (opolskie)