REFERENT- (DOBRA NAD KWISĄ) Świętoszów oferta pracy 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Stanowisko: REFERENT- (DOBRA NAD KWISĄ)
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie gospodarki sprzętem kwaterunkowym, pożarniczym
Data publikacji: 2016-03-01
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie gospodarki sprzętem kwaterunkowym, pożarniczym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT- (DOBRA NAD KWISĄ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego, obsługa komputera i urzadzeń biurowych, znajomość oprogramowania: Word, Excel, Power Point
Nazwa pracodawcy: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, podanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 01.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie analiz i zestawień, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Biała Rawska (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Prace remontowe, układanie glazury, prace wykończeniowe takie jak tynkowanie, układanie podłóg oraz drobne prace elektryczne i hydrauliczne. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z założeniami realizowanych programów i projektów. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji do projektów oraz pomoc przy ich realizacji. Przygotowywanie materiałów promocyjnych do projektów. Obsługa systemu Syriusz. Obsługa urządzeń biurowych, będących na wyposażeniu Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Gdynia (pomorskie)
praca w księgowości i w administracji
"BCUBE" Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Sosnowiec (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, obsługa programu doplanowana i realizacji zleceń, weryfikacja i nadzór nad realizacjązleceń, organizacja pracy kierowców (przygotowane dokumentacji dorealizacji zleceń). Praca w placówcefirmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca w godzinach: I. 05:00-13:00 II. 07:00-15:00 III. 09:00-17:00
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2017-08-28 - Węgry (opolskie)
doręczenie korespondencji i przekazów pieniężnych,budowanie pozytywnych relacji z klientami,realizacji planów sprzedażowych dot. wybranych u sług i towarów,rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji,wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
POCZTA POLSKA CENTRUM SIECI POCZTOWEJ ODDZ. REJONOWY OPOLE - 2017-06-30 - Namysłów (opolskie)
Nauka prawidłowego przyjmownia korespondencji wpływającej do Urzędu oraz jej rejestracja i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mielno (zachodniopomorskie)
przygotowywnie min. dokumentacji technicznej w zakresie inwestycji i remontów sieci
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów
AJG Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rozliczeń magazynowych (w programie Excel)
LAKMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Nadzór nad realizacją szkoleń obsługiwanych przez innych pracowników. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby realizacji prowadzonych szkoleń. Organizacja i nadzór nad pracą biura.Praca od 7-11
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
- Opracowanie i nadzór nad budżetami oraz polityką i procedurami Działu Badawczego. - Ocena narzędzi badawczych oraz tworzonych technologii oraz koordynacja współpracy z dostawcami. - Nadzór nad personelem badawczym. Ustalanie celów dla działu i poszczegółnych pracowników zgodnie z grantem Strategmed. - Przeprowadzanie rutynowych ocen postępu prac w odniesieniu do ustalonych celów oraz zapewnienie zgodności z normami zawodowymi i etycznymi procesu poszukiwania darczyńców. - Wykorzystywanie modelowania statystycznego i matematycznego do analiz danych.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
•Tworzenie dokumentacji 2D i 3D,•Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów, rozwiązań konstrukcyjnych,•Odpowiedzialność za dobór odpowiednich materiałów w celu uzyskania zgodności z normami lub uzyskania odpowiednich atestów, homologacji oraz certyfikatów,•Optymalizacja kosztów procesów technologicznych,•Nadzór nad powierzonym procesem technologicznym,•Wycena zapytań ofertowych,•Obsługa drukarek 3D.
Ultramoto Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Zamość (lubelskie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2017-03-17 - Katowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów, sprawdzanie faktur z rejestrami, sprawdzanie raportów kasowych oraz utargów, sprawozdania do GUS.Proponowane wynagrodzenie to 2100,00 + premia uznaniowa.
EKONAFT Bolesławiec Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Ruda Śląska (śląskie)
-obsługa kancelaryjna Urzędu ( otwieranie korespondencji przychodzącej, kompeltowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki;- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu;- kompletowanie dokumentów przy wydawaniu zaświadczeń;- prace porządkowe ( przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, spis dokumentów, opisywanie teczek).
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Piaseczno (mazowieckie)
rejestracja podstawowej dokumentacji, dekretowanie
Zakład Produkcyjno Usługowy Kazimierz Jońca Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
wydawanie druków systemowych, archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Mława (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów,sprzedaż produktu, dopełnianie procedur związanych z obsługą klienta, raportowanie do kierownika biura handlowego, dbanie o wizerunek firmy; praca na terenie region 1: Połczyn-Zdrój, Drawsko Pomorskie, Czaplinek, Złocieniec, Kalisz Pomorski lub region 2: Biaogard, Świdwin;
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SP. Z O.O. Koszalin - 2016-07-08 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac pielęgnacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Zamość (lubelskie)
jw.
ELECTRA M&E POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Spawacz
"METALEX" Kowalstwo Artystyczne S. Brzeziński - 2015-11-25 - Witnica (lubuskie)
Prezentacja towarów oferowanych do sprzedaży, pomoc klientowi w wyborze
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Chynów (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Redzie - 2017-11-10 - Reda (pomorskie)
wg stanowiskastaż dla osoby długotrwale bezrobotnej
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
Przewóz osób. praca na terenie województwa mazowieckiego.
Trębicki Marian Krajowy i Międzynarodowy Przewóz Osób - 2017-04-10 - Siedlce (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FKuzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od września 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesięcy w pionie finansowym. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)