REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ Węgry oferta pracy Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, obsługa programu doplanowana i realizacji zleceń, weryfikacja i nadzór nad realizacjązleceń, organizacja pracy kierowców (przygotowane dokumentacji dorealizacji zleceń). Praca w placówcefirmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca w godzinach: I. 05:00-13:00 II. 07:00-15:00 III. 09:00-17:00
Data publikacji: 2017-08-28
Lokalizacja: Węgry (opolskie)
Pracodawca: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pustkowska 18, 46-023 Węgry, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, obsługa programu doplanowana i realizacji zleceń, weryfikacja i nadzór nad realizacjązleceń, organizacja pracy kierowców (przygotowane dokumentacji dorealizacji zleceń). Praca w placówcefirmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca w godzinach: I. 05:00-13:00 II. 07:00-15:00 III. 09:00-17:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programów rozliczeniowych, komunikatywność, praca zespołowa,operatywność.
Nazwa pracodawcy: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 65-810 Śmiłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, telefonicznie w godzinach 7:00-15:00, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Kaczory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śmiłowo
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 28.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, informacja dot. ofert, obsługa systemów rezerwacyjnych, prowadzenie dokumentacji, zamawianie imprez tyrystycznych, współpraca z organizatorami imprez, obsługa urządzeń biurowych, ubezpieczenia, wizowanie, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Kraków (małopolskie)
promowanie produktów i usług sp-ni,poszukiwanie nowych klientów,analiza rynku
Spółdzielnia WULKAN - 2017-02-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Udzielanie informacji o usługach, pomoc oraz doradztwo za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat.
Nazwa.pl Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Krosno (podkarpackie)
Referat Infrastruktury Komunalnej: zapoznanie się z pracą Referatu, wykonywanie podstawowoych prac biurowych, miedzy innymi obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywani i wysyłanie pism na zewnatrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Pawłowice (śląskie)
Obsługa Klienta (sprzedaż mebli), sporządzanie dokumentów, dbanie o czystość na salonie. Praca I zmianowa w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2017-01-26 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pomoc w obsłudze systemu e-urząd, pomoc w obsłudze klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych. 3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju. 4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą. 7) Obsługa interesantów Wydziału. 8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-17 - Racibórz (śląskie)
pomoc przy druku na maszynach Heidelberg, czyszczenie, ustawienie Osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym 41-3463130 w godz. 08:00-14:00 lub przez e-mail kadry (at) kuman-art.com.pl
KUMAN-ART A-Z s.j - 2016-05-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Miejsce stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Praca biurowa związana z finansami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Zabrze (śląskie)
- obsługa dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych- profesjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń- dopasowanie odpowiedniego produktu oraz budowa relacji z klientem- doskonalenie wiedzy produktowej- rozbudowa portfela klientów- realizacja założonych celów- obsługa klientów według standardów obowiązujących w firmie.Pracodawca wymaga od kandyatów:- wykształcenie średnie lub wyższe- niekaralność- wysoka kultura osobista- łatwość w nawiązywaniu kontaktów- umiejętność pracy w zespole- bardzo dobra organizacja pracy własnej- umiejętność obsługi urządzeń biurowych- zaangażowanie ,samodzielność, entuzjazm, odporność na stres
Agent Ubezpieczeniowy Łukasz Paśk - 2018-01-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
PRZYJMOWANIE I SPRAWDZENIE WPŁYWAJĄCYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYMCZYNNA WSPÓŁPRACA Z BIUREM RACHUNKOWYM ORAZ UZGADNIANIE KONT ZOBOWIĄZAŃ, WYSTAWIANIE FAKTUR VAT DLA USŁUGOBIORCÓW,EWIDENCJA NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ,WYKONYWANIE DYSPOZYCJI ŚRODKAMI PIENIĘŻNYMI W SYSTEMIE BANKOWYM ZGODNIE Z PRZEPISAMI, DOKONYWANIE WSZELKICH OPERACJI BEZGOTÓWKOWYCH SPÓŁKI ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ICH PRAWIDŁOWOŚĆ I TERMINOWOŚĆ,PRZESTRZEGANIU ZASAD ROZLICZEŃ PIENIĘŻNYCH I OCHRONY WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH, PROWADZENIE RAPORTÓW KASOWYCH SPÓŁKI, PRACE ADMINISTRACYJNE W DZIALE KSIĘGOWYM.WYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚCI DOŚWIADCZENIE W PRACY Z LICZBAMI, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I RACHUNKOWYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE (W TYM BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL), ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPTIMA COMARCH BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, SKRUPULATNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SAMODZIELNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ZNAJOMOŚCI ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU KSIĘGOWOŚCI, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 -4 LATA
PROTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min.średnie, kier. rachunkowość; min.3 lata doświadczenia; znajomość przepisów podatkowych; zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupowych; sporządzanie kompensat; uzgadanianie sald kont rozrachunkowych; nadzór nad należnościami spółki; prowadzenie kasy gotówkowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Gliwice (śląskie)
czyszczenie jelit
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Sporządzanie dokumentacji oraz bieżący nadzór nad dokumentacją, weryfikacja dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów w systemie księgowym, obsługa urzadzeń biurowych (telefon, ksero, skaner), dbałość o porządek na stanowisku pracy, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientami Biura
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnów (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Żary (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie dostaw, wydawanie towarów, obsługa wózka widłowego, przygotowanie towarów do wysyłkibranża chemiczna, spożywcza, kosmetyczna
OQEMA Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Ozorków (łódzkie)
rejestracja oraz likwidacja tytułów wykonawczych, przygotowanie akt do sądu, przygotowanie dokumentacji związanej z przestępstwem egzekucyjnym, redagowanie pism ze zwrotem tytułów wykonawczych, przygotowanie dokumentów do wysylki, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archoiwum
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Bobrowniki (łódzkie)
- wdrożenie do rozliczania kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemie excel, sprawdzania prawidłowości rolziczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczek,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiag inwentarzowych,- prowadz. rejestrów bankowych i raportów kasowych,- rozliaczanie i sporządzanie raportów otrzymanych dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadzenie rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokuemtnów oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
organizowanie akcji pomocowejaplikowanie i rozliczanie programówobsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego
Szkoła Podstawowa w Łapalicach - 2018-07-10 - Łapalice (pomorskie)