REFERENT Wejherowo oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Ustalanie obowiązku ubezpieczenia i obejmowanie ubezpieczeniem na wniosek,2. Ustalanie wymiaruskładek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i ich rozliczenie,3. Prowadzenie przymusowego dochodzenia należności, 4. Sporządzanie statystyczne sprawozdań miesięcznych i kwartalnych,5. Obejmowanie rolników i członków ich rodzin ubezpieczeniem zdrowotnym,6. Analiza kont płatnika,7. Obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowanie wniosków o świadczenia.Szczegóły dot oferty znajdują się na BIP KRUS praca Gdańsk nr 0400-OP.110.27.2018 z dn 23.08.2018r.
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:I Brygady Pancernej WP 32, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Ustalanie obowiązku ubezpieczenia i obejmowanie ubezpieczeniem na wniosek,2. Ustalanie wymiaruskładek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i ich rozliczenie,3. Prowadzenie przymusowego dochodzenia należności, 4. Sporządzanie statystyczne sprawozdań miesięcznych i kwartalnych,5. Obejmowanie rolników i członków ich rodzin ubezpieczeniem zdrowotnym,6. Analiza kont płatnika,7. Obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowanie wniosków o świadczenia.Szczegóły dot oferty znajdują się na BIP KRUS praca Gdańsk nr 0400-OP.110.27.2018 z dn 23.08.2018r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe, kierunek: administracyjne, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,- wysoka kultura osobista,- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,- znajomość ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów do wglądu na BIP KRUS praca Gdańsk nr 0400-OP.110.27.2018
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Trakt Św. Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.09.2018
Data dodania oferty pracy: 11.09.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozwożenie towaru
FIRMA USŁGOWO-HANDLOWA SŁAWOMIR BŹDZIEL - 2016-02-10 - Ostroróg (wielkopolskie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + płatnik ZUS, obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (śląskie)
Szycie, krojenie detali.
"DORIS" Andrzej Bieńkowski - 2017-04-18 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
murowanie, tynkowanie, prace budowlane
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY INŻ.BOBA GRZEGORZ - 2016-01-05 - Polanka Wielka (małopolskie)
Wykonywanie prac biurowych: pisanie pism, przygotowywanie zestwień w Excelu, prezentacji w Power Point, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Siedlce (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie z ZUS, urzędem skarbowym, wystawianie zaświadczeń
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Żyrardów (mazowieckie)
Przewóz urządzeń chłodniczych
Zakład Produkcyjno-Transportowo-Handlowy " KOLARZ" s.c - 2018-08-24 - Bochnia (małopolskie)
sprzedaż mebli, obsługa klienta, obsługa komputera
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-14 - Goszcz (dolnośląskie)
- Monitorowanie i koordynowanie dostaw, praca w systemie zamówień.- Rozporządzanie surowcem przeznaczonym do produkcji w porozumieniu z kierownictwem.- Sporządzanie planów wysyłek towarów do klientów.- Ewidencja, koordynacja i nadzór terminów realizacji zamówień, terminów realizacji zleceń dostawców, zapotrzebowania na dany asortyment oraz meldowanie o nich kierownictwu.- Przygotowywanie oraz ewidencja dokumentacji związanej z wysyłkami.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Szycie odzieży damskiej, konfekcji. Wymagana umiejętność obsługi maszyn typu: overlock, stębnówka, dwuigłówka, podszywarka. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Łódź (łódzkie)
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach Katowice, ul. Jagiellońska 17. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko urzędnicze: REFERENT/ PODINSPEKTOR DS. NALEŻNOŚCI W DZIALE DOCHODZENIA NALEŻNOŚCI. Zatrudnienie od 02.05.2017. Liczba lub wymiar etatu 1,0.- Zakres zadań na stanowisku:1) dochodzenie należności z tytułu realizacji zadań ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,2) wystawianie administracyjnych tytułów wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozdań z ww. zadań,5) obsługa programu Eurobudżet, PROTON, programów obsługujących świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne.- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku. Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:1) wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, 2) pracę w siedzibie MOPS przy ul. Jagiellońskiej 17( drugie piętro budynek bez windy), 3) wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,4) kontakt telefoniczny i osobisty z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + dodatek stażowy. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe dowolne 2) co najmniej roczny, udokumentowany staż pracy3) posiadanie obywatelstwa polskiego,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) dobra znajomość KPA,7) dobra znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie nienależnie pobranych świadczeń,8) dobra znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych,9) umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) dokładność, precyzja,11) umiejętność pracy pod presją czasu,12) umiejętność dobrej organizacji pracy,13) umiejętność pracy w zespole,II. Wymagania dodatkowe -pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowiskuUmiejętność obsługi programów : Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Eurobudżet.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją dot. świadczeń realizowanych przez GOPS, prowadzenie postępowań administracyjnych, obsługa programów komputerowych do realizacji świadczeń
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Jemielno (dolnośląskie)
samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej; organizowanie prawidłowego obiegu korespondencji; porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwizacyjną
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Dąbrówka-Strumiany (łódzkie)
praca z młodzieża szkolna na Orliku,zabawy i zajęcia wakacyjne z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
Pomoc spedytorom w realizacji obowiązków, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ołtarzew (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Radom (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji do naliczania wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, PFRON, nadzorowanie budżetem placówki, opisywanie faktur, prowadzenie ksiąg inwentarzowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Baniocha (mazowieckie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych, obsługa korespondencji, obsługa klientów biura. Wykształcenie wyższe - księgowość lub rachunkowość, gospodarka nieruchomościami. Biegła obsługa komputera, komunikatywność, kultura osobista.
Zarządzanie Nieruchomościami Czesław Ryński - 2016-02-04 - Wejherowo (pomorskie)
NAUKA: OBSŁUGI SPRZĘTU BIUROWEGO, PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; SPORZĄDZANIA POLIS; OBSŁUGI KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Konin (wielkopolskie)
zapoznanie sę z pracą działu księgowości i pionu finansów,zapoznanie się z dokumentami MŚ i ich obiegiem,zapoznanie sie z przepisami o rachunkowosci i podatkach,sprawdzanie poprawności dekretacji i opisów na dokumentach,skanowanie i walidowanie dokumentów księgowych,sprawdzanie danych podstawowych dostawców i odbiorców,księgowanie faktur zakupowych materiałów i usług oraz rozliczanie z dokumentami dostaw,poznanie zasad tworzenia rezerw i zamknięcia miesiąca w MS,archiwizowanie dokumentacji,sporządzanie raportów w SAP
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Września (wielkopolskie)
wypisywanie faktur, uzupełnianie dokumentów handlowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie przychodzących i wychodzących dokumentów
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montażowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek - 2018-08-17 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów firmowych. Zapraszamu na spotkanie rekrutacyjne, które odbędzie się dnia 09.09.2017 r. (sobota) o godz.12:00 w Salonie Meblowym w Krakowie ul. Sosnowiecka 6c
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa suwnicy według zaleceń przełożonego, odpowiedzialność za stan powierzonych urządzeń i eksploatację zgodną z przeznaczeniem. Praca na hali produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2018-05-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie klienta, tworzenie bazy klientów
PHU KART DOROTA BIELECKA - 2018-03-07 - Kwidzyn (pomorskie)
Gospodarka przestrzenna dotycząca Brudzeńskiego PK; inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych , stanowisk roślin , zwierząt i grzybów objętych ochroną gatunkową oraz ich siedlisk, a także zasługujących na ochronę tworów i składników przyrody; identyfikacja i ocena istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych parku krajobrazowego oraz podejmowanie działań mających na celu eliminowanie tych zagrożeń; współpraca z jednostkami administracji państwowej i samorządowej oraz innymi podmiotami w zakresie zadań i programów zmierzających do : poprawy stanu środowiska przyrodniczo-geograficznego Zespołu ;wspólnego opracowywania i realizowania programów ochrony przyrody; przygotowywanie wniosków i aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych ;umiejętność rozpoznawania roślin , zwierząt , grzybów ; realizacja zadań związanych z ochroną innych form przyrody w granicach parku krajobrazowego; realizacja zadań dotyczących planu ochrony BPK.Praca biurowo terenowa; użytkowanie sprzętu biurowego; samodzielne wyjazdy. terenowe
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych - 2016-03-04 - Murzynowo (mazowieckie)
Referent do spraw uczniowskich
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2017-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
referent administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)