REFERENT DS. SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów firmowych. Zapraszamu na spotkanie rekrutacyjne, które odbędzie się dnia 09.09.2017 r. (sobota) o godz.12:00 w Salonie Meblowym w Krakowie ul. Sosnowiecka 6c
Data publikacji: 2017-08-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sosnowiecka lub ul.Klimeckiego, 31-345 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów firmowych. Zapraszamu na spotkanie rekrutacyjne, które odbędzie się dnia 09.09.2017 r. (sobota) o godz.12:00 w Salonie Meblowym w Krakowie ul. Sosnowiecka 6c
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: około 5000 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Data zakończenia pracy: 11.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: niewymagane doświadczenie zawodowe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 24.08.2017
Oferta pracy ważna do: 09.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2017
Podobne oferty pracy
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym a. prowadzenie kont ksiąg pomocniczych dla rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczanie kasy. b) przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych doch należnych jed sam ter. 2) prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą finanse ( fionet) firmy vulcan 3) dekretacja i księgowanie dow księgowych doch i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami 4) sprawdzanie prawidłowości i kompletności dok niezbednych do księgowania 5) analiza i uzg wydatków z kosztami 6) analizowanie kont rozrachunkowych 7) uzg obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych 8) uzg obrotów i sald z pomocniczymi księgami 9) pomoc dyrektorom jed 10) współpraca z dyrektorami jed obsługiwanych w zakresie inst i udzielania inf dot rozliczania środków 11) inf dyr jed obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu fin 12) przygotowywanie i uzg danych do sprawozdawczości 13) sporządzanie inf zestawieńn w zakresie prowadzonej księgowości 14) prowadzenie rejestrów dla celów podatku vat i sporządzanie deklaracji czastkowej vat-7c 15) rozliczanie w księgach rachunkowych 16) przestrzeganie dyscypliny budżetowej 17) stałe podnoszenie kwalifikacji 18) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wyk czynności 19) przestrzeganie przepisów 20) należyte przechowywanie dok fin-księgowych 21) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin 22) inf głównego księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpływać na działalność jed obsługiwanych
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
Bank Spółdzielczy w Głogowie - 2017-01-27 - Głogów (dolnośląskie)
Świadczenie usług fryzjerskich, utrzymywanie porządku w miejscu pracy, obsługa programu komputerowego, umawianie wizyt, składanie zamówień towaru i ewidencja w programie. Docelowo praca na samodzielnym stanowisku fryzjera stylisty.Praca w systemie równoważnym w godz. 8-20.00 od wtorku do piatku i od 7-15.00 w soboty.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
układanie nawierzchni z kostki brukowej, wykonywanie podbudowy, naprawy i remonty nawierzchni brukowej
PHU GT GRZEGORZ TROĆ - 2016-09-01 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie sprzedażą w podległej placówceodpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych,aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji skuteczności powierzonych zadańnadzór i wsparcie dla pracowników w realizacji powierzonych zadań,nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka S J - 2016-10-17 - Legnica (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Podborze (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Piechowice (dolnośląskie)
Rzetelne i staranne wykonywanie obowiązków, nadzór nad pracami na budowie, przestrzeganie technologii i jakości wykonywanych prac,projektowanie, wykonywanie i eksploatacja sieci, pompowni wodociągowych, kanalizacyjnych i grzewczych
P.U.P.H. " OTECH " Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Gorlice (małopolskie)
Ubój rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sieradz (łódzkie)
piaskowanie konstrukcji stalowych
Ad-Mal Adam Kowalczyk - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowywanie pojazdów do lakierowania
MAREK MICHALAK KM AUTO - 2016-10-18 - Poznań (wielkopolskie)
1. rozliczanie VAT-u za wynajem pomieszczeń,2.obsługa wynajmu pomieszczeń szkolnych,3. rozlicznie godzin ponadwymiarowych nauczycieli,4. rozliczanie godzin płatnych za pobyt w szkole ( przedszkolu ),5. prowadzenie inwentaryzacji,6. obsługa zamówień publicznych ( prowadzenie zapytań ofertowych dotyczących ubezpieczenia, nieczystości stałych,płynnych i inne ),7. dbałość o przegląd budynku szkoły ( przeglądy okresowe w tym roczne, pięcioletnie i wakacyjne oraz ważność sprzętu p.poż. ),8. nadzór i dbałość nad sprawnością placów zabaw, boiska szkolnego oraz terenu szkolnego, 9. tworzenie i wdrażanie regulaminów placów zabaw, sal lekcyjnych, bhp, itp.10. prowadzenie obsługi darmowych podręczników szkolnych w tym zakup ich, rozlicznie dotacji.11. samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole.Praca również poza siedzibą.Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Kontakt osobisty w godz. 10-14, po uprzednim kontakcie telefonicznym. CV: zs.zolwin (at) brwinow.pl
Szkoła Podstawowa - 2018-07-04 - Żółwin (mazowieckie)
- prowadzenie spraw biurowo-kancelaryjnych;- przygotowywanie pism;- wstępna obsługa petentów;- obsługa urządzeń biurowych;- współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych;- realizacja zadań w zakresie pomocy materialnej;- prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Zblewo (pomorskie)
Osoba będzie odpowiedzialna za: zarządzanie pracą podległej grupy doradców finansowych, rekrutację i wdrożenie nowych członków swojego zespołu, analizę i raportowanie wyników sprzedażowych, inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych, prowadzenie regionalnych inicjatyw marketingowych. Wymagane wykształcenie wyższe, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, doświadczenie. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres katarzyna.pfeifer (at) proficredit.pl
PROFI CREDIT S.A - 2016-01-27 - Rybnik (śląskie)
wszelkie roboty rozbiórkowe, murowe, montażowe, tynkowe, ponadto pomoc w porozumiewaniu się z pracowanikami pochodzenia ukraińskiego
ELTAK Sp. z o.o - 2017-09-22 - Żory (śląskie)
Obsługa administracyjna biura, prowadzenie rozliczeń w programie Office, prowadzenie korespondencjielektronicznej i tradycyjnej, kompletowanie dokumentacji biura.
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-15 - Gdynia (pomorskie)
fakturowanie, przyjmowanie towaru, dokumtacja
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Żory (śląskie)
Sporządzanie zacierów
PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "GOPASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Milicz (dolnośląskie)
Obsługiwanie maszyn szyjących płaskich, słupkowych, ramiennych jedno i wieloigłowych (szyjących ściegiem zwartym, łańcuszkowym itp.), do szycia tekstyliów, skór, tworzyw skóropodobnych, filców itp. Praca od poniedziałku do soboty według grafiku, około 40 godzin tygodniowo - jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabrze (śląskie)
wg Programu Stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Białystok (podlaskie)
przepisywanie dokumentów na komputerze, wykonywanie czynności gońca, oprawianie i upinanie dokumentów, prowadzenie sekretariatu Zarządu, prowadzenie ewidencji korespondencji otrzymywanej i wydawanej.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Gniezno (wielkopolskie)
Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dot. pracy organu podatkowego, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Będzin (śląskie)
Telefoniczna i korespondencyjna obsługa klienta, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, odbieranie połączeń telefonicznych oraz przekierowywanie rozmów, organizacja oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zamawianie materiałów i usług do SPNT, wspieranie prac administracyjnych biur projektów UE realizowanych w SPNT, realizacja działań promocyjnych, tworzenie wizerunku firmy SPNT jako instytucji wspierającej przedsiębiorczość w regionie
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
Organizacja pracy sekretariatu; zapewnienie obsługi techniczno-organizacyjnej; organizowanie i protokołowanie narad i spotkań ustalanych przez Wójta; zarządzanie Biuletynem Informacji Publicznej Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
praca w księgowości i w administracji
"BCUBE" Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie wiedzy z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, zapoznanie się z praca i strukturą Urzędu, pozyskanie wiedzy z zakresu działalności Wydziału Polityki SpołecznejI zmiana 07.30 - 15.30 pn-pt
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Dozór mienia, prace porządkowe,kontakt osobisty - p. Krenc Mariola
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA RAWICZ - 2017-05-19 - Rawicz (wielkopolskie)
ewidencja materiałów, dekretowanie materiałów na poszczególne budowy, inwentaryzacja stanów magazynowych, koordynacja dokumentacji w zakresie przesunięć materiałów
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Zawiercie (śląskie)
jw.
Dom Emeryta Wojskowego - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)