REFERENT W ZESPOLE DS. ŚWIADCZEŃ Pruszków oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Stanowisko: REFERENT W ZESPOLE DS. ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie projektów porozumień i decyzji oraz wniosków alimentacyjnych, ustalanie opłat dla rodziców biologicznych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie projektów porozumień i decyzji oraz wniosków alimentacyjnych, ustalanie opłat dla rodziców biologicznych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W ZESPOLE DS. ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik kancelaryjny (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, 1 rok stażu na w/w stanowisku, umiejętność obsługi komputera.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała opieka wychowawcza i społeczna bez zakwaterowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 28.06.2017
Oferta pracy ważna do: 07.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizowanie transportu drogowego, uzgadnianie sposobów i miejsc dostarczenia załadunków, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, prowadzenie koerspondencji z klientami, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Paproć (wielkopolskie)
realizowanie sprzedaży oraz zakupów według przyjętych norm.
PPHU GOSET DUO s.c. - 2016-10-25 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa klientów i oferowanie usług bankowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Narol (podkarpackie)
-praca biurowa-rejestracja pism przychodzących-segregacja korespondencji-pisanie pism w sprawach-nauka przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego i Ustawy o Komornikach Sądowych i Egzekucji-archiwizacja akt egzekucyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i nadzór nad wykonaniem robót budowlanych, dokumentacja wykonawcza
RD-DUBOWSKI Spółka zo.o. - 2017-07-11 - Żary (lubuskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: wyższe II stopnia magisterskie politechniczne; -inżynier energetyk lub elektryk; obsługa komputera i pakietu Office; umiejetność pracy w zespole, odpornośc na stres, wysoka kultura osobista; miejsce odbywania stażu: Katowice
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu. Staż ze środków unijnych PO WER skierowany dla osóbponiżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Łask (łódzkie)
obowiązki referenta ds. sprzedaży produktów w bankach. Miejsce wykonywania pracy: Szczyrzyc/Jodłownik/Tymbark
Bank Spółdzielczy w Limanowej - 2018-02-21 - Jodłownik (małopolskie)
Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków.Wysyłanie PIT-11 informacji o odprowadzonch składkach emerytalno - rentowych do ZUS. Kopertowanie decyzji. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych z rejestracji. Przygotowanie kart do archiwum.Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie zajęć z językawłoskiego / 4 godz. tygodniowo /
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH O'KAY S.C. - 2016-09-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Pisanie pism urzędowych.
DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Legnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie przychodni lekarskiej.
Agencja Ochrony Mienia i Osób SECRET SERWIS Inga Szyrwińska - Kubica - 2016-04-15 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie i rozliczanie kasy w PLN i walucie, wprowadzanie faktur zakupowych , rozliczanie VAT naliczonego, uzgodnienie wartości magazynu, kontrola zgodności zapisów na kontach księgowych, przygotowanie przelewów bankowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
Dział Przetwarzania Danych:czynności kancelaryjne i biurowe (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencjui przychodzącej i wychodzącej,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Dział Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondecnji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Referat Sekretariatu:wykonywanie czynności biurowych,obsługa kancelaryjna urzędu,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,porządkowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych w celu przekazania dokumentacji do magazynu archiwum.Referat Obsługi Bieżącej:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatyczncyh,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gdynia (pomorskie)
-
SPÓŁDZIELNIA GASTRONOMICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Zapoznanie się z przepisami Instrukcji Kancelaryjnej, Procedurami e-DOK, strukturą organizacyjną MSWiA oraz z regulaminem organizacyjnym Ministerstwa.2.Porządkowanie korespondencji wpływającej do MSWIA.3.Rejestrowanie korespondencji „jawnej” w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym.4.Przyjmowanie i wydawanie dokumentów w składzie chronologicznym.5.Zapoznanie się z wnioskami, skargami, zażaleniami wpływającymi od klientów indywidualnych oraz z dokumentacją z urzędów.
MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa programu księgowego (pełna księgowość) w zakresie wprowadzania wyciągów bankowych, sprzedaży, zakupów. Kontrola rejestrów VAT z deklaracjami podatkowymi.
ASTON s.c. Magdalena Tokarz Jacek Tokarz - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
nauczanie fizyki w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kocioł Duży (warmińsko-mazurskie)
-Realizacja polityki informacyjnej, udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy, reagowanie na krytykę prasową,-współdziałanie z przedstawicielami środkami masowego przekazu organów samorządowych-organizowanie obsługi prasowej, radiowej i telewizyjnej imprez, uroczystości i ćwiczeń wojskowych.Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy Prawo ochrony środowiska; ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów, 2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy, 3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą, 5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział, 6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych, 7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania, 8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-01-26 - Racibórz (śląskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Ujazd (łódzkie)
prace pomocnicze na magazynie
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2016-02-08 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Stare Kosiny (mazowieckie)
wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w przemyśle świecarskim, oferujemy dowóz do pracy z Krotoszyna i okolic, przyjazne warunki pracy i atmosfera, dodatki za godziny nocne/nadgodzinypraca przy produkcji oraz pakowaniu świec, system pracy trzyzmianowy.
Leduc Chemie Poland LTD. Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Duszna Górka (wielkopolskie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Wzgórze Wolności
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami indyjskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
do uzgodnienia CV ze zdjęciem proszę kierować na e -mail KADRY (at) KDW.PL z zaznaczaniem stanowiska pracy
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Lubenia (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, kreatywność i przedsiębiorczość, elastyczność w podejściu do wykonywanych zadań, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: analizowanie zapotrzebowania konfekcji, pilnowanie stoków magazynowych, tworzenie receptur dla produktów, sporządzanie dokumentów magazynowych ZK, RW, PW, rozliczenie miesięczne pracowników produkcji, zamawianie półproduktów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Gliwice (śląskie)