REFERENT W ZAKRESIE KREDYTOWYM Malanów oferta pracy REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE
Stanowisko: REFERENT W ZAKRESIE KREDYTOWYM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielna praca na stanowisku kredytowym
Data publikacji: 2016-06-07
Lokalizacja: Malanów (wielkopolskie)
Pracodawca: REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Turecka 10, 62-709 Malanów, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Samodzielna praca na stanowisku kredytowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W ZAKRESIE KREDYTOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bankowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
Turecka 10, 62-709 Malanów, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: turecki
Gmina pracodawcy: Malanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Malanów
Ulica pracodawcy: Turecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: Bank
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data dodania oferty pracy: 08.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż w sklepie spozywczo-przemysłowym.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Legionowo (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Jaworzno (śląskie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej Óśrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych),- obsługa urządzeń biurowych,- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym,- roznoszenie korespondencji na terenie miasta.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świebodzin (lubuskie)
szycie na stębnówce, overlocku
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zapoznanie z zakresem pracy sekretariatu; rejestracja pism ( system elektroniczny); prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej; redagowanie pism; przygotowanie dokumentów do archiwizacji; obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
pomoc w obsłudze kadrowej pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, opracowywanie zestawień zbiorczych, sprawozdań i wniosków
Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie - 2016-07-14 - Skoczów (śląskie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-07-04 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji obiektu. Dokonywanie bieżącej konserwacji i przeglądów technicznych, bieżących napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych umożliwiającym korzystania z oświetlenia, ogrzewania, wody itp. Nadzór nad prawidłowością i aktualnością zezwoleń, koordynacja pracy dostawców usług utrzymania obiektu, przygotowanie materiałów do planów, sprawozdań.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Zamość (lubelskie)
- Obsługa sekretariatu (korespondencja), wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zestawień, okazjonalne ważenie pojazdów (obsługa programu wagowego).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu i obsłudze sekretariatu. Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.zyrek (at) bmrecykling.pl
BM RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
planowanie logistyki dystrybucji, zabezpieczenie wyjazdów- dobór odpowiednich środków Transportu, bieżące kontrole kosztów transportu
SEKO S.A. - 2016-08-29 - Chojnice (pomorskie)
a.Sporządzanie na bieżąco planu zamówień publicznych b.Prowadzenie rejestrów sekcji zamówień publicznych c.Sprawdzanie planów zakupu z planem rzeczowymd.Sprawdzenie prawidłowości wniosków o wszczęcie procedur zamówienia publicznego z planem zamówieńe.Prowadzenie postępowań nieobjętych ustawą Prawo zamówień publicznychf.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
rejestracja podstawowej dokumentacji, dekretowanie
Zakład Produkcyjno Usługowy Kazimierz Jońca Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
Naprawa samochodów ciężarowych.
TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY ETC MAREK BOGACKI - 2016-05-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa maszyn skrawających konwencjonalnych ( typu szlifierki, tokarki, frezarki ) wykonywanie części na podstawie rysunku technicznego, kontrola jakościowa produktów.
PRIMA SA FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie sprzedaży internetowej, prowadzenie sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień, prowadzenie korespondencji handlowej z klientami obcojęzycznymi (j.niemiecki, j.angielski), przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prace pomocnicze na lakierni
"DREW-HIT" Adam Marciniak - 2016-10-10 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS GUS PFRON. Obsługa płacowa pracowników.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych. Znajomość programu Płatnik i Symfonia. Wymagana umiejętność naliczania wynagrodzeń. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Sosnowiec (śląskie)
Wymagania niezbędzne: wykształcenie średnie, przeszkolenie z obsługi komputera, umiejętność sprawnej obsługi komputerowych systemów operacyjnych, dokładność. Wymagania dodatkowe: przedszkolenie z zakresu obsługi systemu POLTAX, umiejętność obsługi systemu POLTAX, umiejętność pracy w zespole. Szczegółowe informacje pod adresem http://ogloszenia.bip.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=178232&p_insert=24-FEB-16.
Izba Skarbowa w Katowicach - 2016-02-29 - Rybnik (śląskie)
wystawianie faktur, przyjmowanie towaru
Piekarnia Tradycyjna Spółka z o.o. - 2017-02-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie autobusem i przewóz osób, sprzedaż biletów autobusowych.
"MAT-BUS" Michał Warzecha w Pińczowie - 2016-05-11 - Bogucice Drugie (świętokrzyskie)
1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
URZĄD GMINY W GRODŹCU - 2016-12-01 - Grodziec (wielkopolskie)
Sprawdzanie istniejącej dokumentacji.
Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZ DOM" - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
współudział w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów, sporządzanie raportów. Analiza kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
Praca przy samochodach ososbowych
MADER Mariusz Sojka - 2016-04-20 - Mikołów (śląskie)
przygotowanie elementów zbrojeniowych pod fundamenty oraz inne prace związane ze zbrojeniem
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta w ramach ref. kosztów wynagrodzenia do 30r.ż.Obsługa programów księgowych, wprowadzanie danych do programów komputerowych, księgowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Otwock (mazowieckie)