REFERENT W KSIĘGOWOŚCI Jastrzębie-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: referent w księgowości
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: referent w księgowości
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2017
Data zakończenia pracy: 26.03.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż odzieży, butów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 30.10.2017
Oferta pracy ważna do: 26.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Przewóz osób
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Złotoryja (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób w wieku 30 lat i powyżej.Prace związane z komletowaniem dokumentacji księgowej z dnia operacyjnego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentów, obsługa klienta w zakresie prowadzenia rachunków bieżących.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Otwock (mazowieckie)
- prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,- ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów, prowadzenie spisów, rejestrów, teczek,- prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,- opracowywanie projektów oraz sporządzanie czystopisów pism,- przyjmowanie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,- przyjmowanie zawiadomień o przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego obiektów wielkopowierzchniowych,- przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy obiektu budowlanego,- przynajmniej dostateczna znajomość Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość obowiązujących przepisów i procedur w administracji,- umiejętność obsługi komputera - środowisko Windows,- zdolność analitycznego myślenia,- odpowiedzialność, samodzielność.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2015-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
- praca w pozycji siedzącej, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dizennie. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2016-06-29 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Konserwacja zabytków, renowacja pomników, elewacje zabytkowe
ART-REKO Sp. zo.o. - 2016-09-28 - Ząbki (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Mława (mazowieckie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)
Prace biurowe w sekretariacie szkoły.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wiechlice (lubuskie)
kontakt zklientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-01-05 - Damianowo (dolnośląskie)
Obsługa klienta; eksponowanie towarów; przygotowywanie promocji; sprzedaż towarów; przyjmowanie dostaw; układanie towarów; tworzenie wystaw za witryną sklepową; wystawianbie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Tczew (pomorskie)
ewidencja czasu pracy, urlopów, akt osobowych, sporządzanie i rozwiązywanie umów o pracę, rejestracja i wyrejestrowanie pracowników w ZUS
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Prabuty (pomorskie)
roznoszenie ulotek, kolportaż ulotek po wyznaczonym terenie
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
-zapoznanie się z aktami prawnymi obowiązującymi w urzędzie-praca biurowa na stanowisku ds. księgowości-archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Skąpe (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łosiów (opolskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Dom Wczasów Dziecięcych - 2018-05-07 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:wykształcenie średnie o profilu geodezyjnym i 2 letni staż pracy, wykształcenie wyższeb) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 3 lata stażu pracy b) podstawowa wiedza specjalistyczna z zakresu geodezji i kartografii: topografia mapy zasadniczej, umiejętność określenia położenia znaków topograficznych w terenie i oceny ich zgodności z rysunkiem mapy, umiejętność czytania zapisów elektronicznej księgi wieczystej i opisywania wniosków składanych do ksiąg wieczystych w sprawie dokonywania zmian, znajomość terenu miasta Racibórz.c) znajomość: Kodeksu Postępowania Administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział III Rozdział 1 i 2); Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości; ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30 %3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu listopadzie 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem geodezyjnych podziałów nieruchomości,2) opiniowanie wniosków dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu pod kątem zasad gospodarowania nieruchomościami, spraw własnościowych,3) utrzymanie nieruchomości stanowiących "gminny zasób nieruchomości" w zakresie drobnych wyburzeń oraz wycinki drzew - z zastosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,4) nadzór nad nasadzeniami zastępczymi.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-12-19 - Racibórz (śląskie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Redzie - 2017-11-10 - Reda (pomorskie)
Osługa korespondencji, zarządzanie połączeniami telefoncznymi, obsługa asystencka (prowadzenie terminarza spotkan, obsługa spotkan służbnowych), obsługa klientów, wykonywanie innych czynnosći biurowych np. przygotowywanie terści pismi e-maili, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa zamówień i kontakty z zagranicznymi kontrachentami, prowadzenie sprzedaży, prowadzenie sklepu internetowego w specjalistycznym sklepie dla tancerzy.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Cybulice Małe (mazowieckie)
Nauka prowadzenia, aktualizowania dokumentów personalnych dla pracowników wojska i inne
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, odbiorcami, przedstawicielami handlowymi, analiza cen i realizacja sprzedaży.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Prawo jazdy kat. B. Znajomość pakietu Office. Kontakt telefoniczny (603-303-578) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: rekrutacja (at) specjal.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-10-20 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kancelarii, przyjmowanie, rejestracja i wysyłka korespondencji, prowadzenie archiwum zakładowego, przechowywanie, zabezpieczanie, prowadzenie ewidencji, udostępnianie dokumnetacji archiwalnej, obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Siedlce (mazowieckie)
przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)