REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNYM - NA CZAS ZASTĘPSTWA Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNYM - NA CZAS ZASTĘPSTWA
Wynagrodzenie: 2 550 - 3 060 PLN
Zakres obowiązków: - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła rejestr upoważnień i pełnomocnictw, sporządzała projekty takich dokumentów; prowadziła zagadnienia związane z rozliczaniem czasu pracy pracowników CUW Katowice; sporządzała listy obecności; prowadziła rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.- Wynagrodzenie: od 2550 do 3060 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym, prawniczym, ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w komórce kadrowej (umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z udostępnianiem informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Data publikacji: 2017-12-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła rejestr upoważnień i pełnomocnictw, sporządzała projekty takich dokumentów; prowadziła zagadnienia związane z rozliczaniem czasu pracy pracowników CUW Katowice; sporządzała listy obecności; prowadziła rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.- Wynagrodzenie: od 2550 do 3060 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym, prawniczym, ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w komórce kadrowej (umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z udostępnianiem informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 550 - 3 060 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2550 do 3060 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNYM - NA CZAS ZASTĘPSTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 550 - 3 060 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym, prawniczym, ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w komórce kadrowej (umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z udostępnianiem informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 08.01.2018r. do 15.30Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: termin składania dokumentów do 08.01.2018 r. do 15.30, Godziny : 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 19.12.2017
Oferta pracy ważna do: 08.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku Wojsk Obrony Terytorialnej w społeczeństwie w rejonie odpowiedzialności brygady- przejawianie samodzielności oraz inicjatywy w trakcie nawiązywania, utrzymywanie oraz pogłębiania współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi partnerami społecznymi w rejonie odpowiedzialności brygady- opracowywanie propozycji realizacji wspólnych przedsięwzięć z nowymi partnerami społecznymi
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie biur, łazienek, szatni, korytarzy
AROKA Sp. z o.o. Olsztyn - 2018-02-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
dobór technologii i urządzeń oczyszczających ścieki, doradztwo w sprawach technicznych aspektów stosowanych urządzeń i materiałów, szczególnie w rozwiązaniach nowatorskich oczyszczalni ścieków, kierowanie działaniem i utrzymaniem systemów instalacji sanitarnych w obiektach budowlanych, kontakt z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych
TRAIDENIS-POL Spółka z o.o. - 2017-10-10 - Olecko-Kolonia (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja transakcji kredytowych, monitoring zabezpieczeń kredytów, sprawozdawczość kredytowa
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Szycie art. pościelowych niemowlęcych: pościele, kocyki, kołderki, rożki.
KERSTIN Krystyna Długołędzka - 2017-09-01 - Mordy (mazowieckie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Brzezinki (opolskie)
obsługa kadrowo-płacowaobsługa programu Płatnikprzygotowywanie deklaracji PFRON, ZUS, sprawozdań GUSprowadzenie KPiR, rejestrów VATobsługa ksero
CEDRUS Bartek Agnieszka - 2018-01-31 - Cieszyn (śląskie)
Sporządzanie wycen realizowanych prac remontowych, koordynowanie prac remontowych, koordynowanie prowadzonych bieżących konserwacji i napraw urządzeń i instalacji technicznych w budynkach.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-08-23 - Zamość (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
obsługa systemu księgowego - dokonywanie przelewów, ewidencja list wypłat, przygotowywanie wyciągów bankowych do zaksięgowania i ich uzgadnianie, obsługa w zakresie wypłat, przygotowanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Chrzanów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)
Tworzenie zleceń transportowych Rozliczanie kosztówtransportu Kompletowanie i sprawdzanie dokumentacjiprzewozowej Kontrola stanów magazynowych Przygotowywanie raportów i zestawień Obsługa zamówień Wsparcie w pracach administracyjno- biurowych
Pasta Food Company Sp.z o.o - 2017-09-29 - Opole (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, praca przy komputerze (Office), zapoznanie z zakresem obowiązków i dokumentacji występującej w szkole, zapoznanie z SIO, pomoc w świetlicy szkolnej.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Smolna (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
Szwaczka
Bożena Opioła-Zarywska Przedsiębiorstwo Odzieżowe Bożena i Zbigniew Zarywscy - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)
Miejsce stażu Krapkowice. Wykształcenie co najmniej średnie. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego,porządkowanie akt,pomoc przy obsłudze podatników,przyjmowanie i wydawanie druków,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Krapkowice (opolskie)
praca biurowa w dziale handlowym
CZAMANINEK Producent Materiałów Budowlanych Sadowski Cz. - 2017-02-17 - Czamaninek (kujawsko-pomorskie)
referent do spraw ochrony srodowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-05-02 - Rzgów (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Zdzieszowice (opolskie)
Pracownik wykończenia wnętrz
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Brzeg (opolskie)
kontrola dokumentów księgowych, kontrola obiegu dokumentów, prowadzenie korespondencji, inne proste prace biurowe
PHU Stacja Paliw "DUET" M. Anaczkowski K. Filarski s.j. - 2018-04-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno-biurowe na terenie administrowanych wspólnot mieszkaniowych.
MENADŻER ZDZISŁAW SADOWSKI - 2018-08-07 - Łazy (śląskie)
Prace biurowe, obsługa kontrahentów niemieckojęzycznych
Firma "AR" Alina Róg - 2017-08-22 - Mszana Dolna (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie zamówionych przez klientów towarów handlowych (praca na magazynie hurtowni mięsa i wędlin)
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Żagań (lubuskie)
Organizowanie prac remontowych i inwestycyjnych obiektów budowlanych i dróg leśnych, prowadzenie i nadzór nad robotami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji obiektów budowalnych, sporządzanie i nadzorowanie umów o najem lokali, kalkulacja i naliczanie czynszów oraz świadczeń pracowniczych, przygotowywanie danych do sporządzania deklaracji podatku od nieruchomości, przygotowywanie dokumentacji i uczestniczenie w procedurach zamówień publicznych ze swojego zakresu, wprowadzanie do systemu LAS moduł INFRASTRUKTURA danych z zakresu swojego działania, praca również w terenie.
Nadleśnictwo Łąck - 2016-05-13 - Łąck (mazowieckie)
h
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Dzianisz (małopolskie)
•wprowadzanie danych do bazy•wykonywanie rozliczeń•sprawdzenie poprawności danych •kontakt mailowy w języku niemieckim
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
całokształt prac związanych z korespondencją wychodzącą i przychodzącą, sprawy administracyjne, obsługa centrali telefonicznej
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Żyrardów (mazowieckie)