REFERENT DO SPRAW OCHRONY SRODOWISKA O艣no Lubuskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW OCHRONY SRODOWISKA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: referent do spraw ochrony srodowiska
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: O艣no Lubuskie (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: O艣no Lubuskie, powiat: s艂ubicki, woj: lubuskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: referent do spraw ochrony srodowiska
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW OCHRONY SRODOWISKA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: O艣no Lubuskie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: s艂ubicki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 10.02.2016
Data zako艅czenia pracy: 09.05.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂ubicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 3, 69-100 S艂ubice, powiat: s艂ubicki, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek o zorganizowanie stazu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: s艂ubicki
Gmina pracodawcy: S艂ubice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: S艂ubice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂ubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 10.03.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Referent ksi臋gowy (STA呕)
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Tychy (艣l膮skie)
naprawa samochod贸w
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
ostrzenie i drobne narawy przyrz膮d贸w szlifowania detali
OPAKOFARB ZAK艁AD PRODUKCJI OPAKOWA艃 SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-06 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danych do rejestr贸w, zak艂adanie, udost臋pnianie i porz膮dkowanie akt, rejestrowanie, wysy艂ka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydzia艂y, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zak艂adowego, obs艂uga administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Sosnowiec (艣l膮skie)
tynki zewn臋trzne
Tynkar Us艂ugi Budowlane Jaros艂aw Drzazga Ostr贸da - 2016-03-10 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
- Og艂oszenie o naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze. Og艂oszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor 呕艂obka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice og艂asza nab贸r na wolne stanowisko urz臋dnicze - Referent ds. zam贸wie艅 publicznych oraz sprawozdawczo艣ci w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydat贸w do wy艂onienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zada艅:1. Z zakresu zam贸wie艅 publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora 呕艂obka Miejskiego w sprawie zastosowania tryb贸w ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p贸藕n. zm.) do poszczeg贸lnych zam贸wie艅 na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych w zam贸wieniach realizowanych przez 呕艂obek Miejski,c) prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych oraz zam贸wie艅, do kt贸rych nie stosuje si臋 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,d) opisywanie faktur pod k膮tem zastosowanych tryb贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepis贸w tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczo艣ci w zakresie udzielonych zam贸wie艅 publicznych oraz zam贸wie艅, do kt贸rych nie stosuje si臋 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,f) sporz膮dzanie planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczo艣ci: a) terminowe opracowywanie sprawozda艅 zbiorczych, w tym w szczeg贸lno艣ci:sprawozda艅 dot. opieki nad dzie膰mi zgodnie z rozporz膮dzeniem Ministra Pracy i Polityki Spo艂ecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozda艅 rzeczowo-finansowych z wykonywania zada艅 z zakresu opieki nad dzie膰mi w wieku do lat 3, sprawozda艅 okresowych o wyprowadzaniu gaz贸w zgodnie z ustaw膮 z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony 艣rodowiska, sprawozda艅 z funkcjonowania kontroli zarz膮dczej, sprawozda艅 o ilo艣ci dzieci korzystaj膮cych z wy偶ywienia i korzystaj膮cych z opieki 偶艂obkowej.- Warunki pracy:1. pe艂ny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecie艅 2017 r.3. miejsce pracy 呕艂obek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupi臋trowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci oraz kontakt贸w osobistych, telefonicznych, drog膮 elektroniczn膮.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezb臋dne:1. wykszta艂cenie minimum 艣rednie, 2. min. 3-letni sta偶 pracy, preferowane do艣wiadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. do艣wiadczenie zawodowe na stanowiskach zwi膮zanych z udzielaniem zam贸wie艅 publicznych po stronie Zamawiaj膮cego, 4. znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p贸藕n. zm.), 5. bardzo dobra umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystania z pe艂ni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰,3. umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy,4. umiej臋tno艣膰 pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presj膮 czasu, 5. umiej臋tno艣膰 logicznego formu艂owania wypowiedzi ustnych i pisemnych
呕艁OBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (艣l膮skie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, tworzenie baz danych klient贸w, umawianie spotka艅 z klientami, realizacja dzia艂a艅 w zakresie wsparcia sprzedazy, kompletowanie i archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Wystawianie faktur oraz ich przekazywanie do dzia艂贸w merytorycznych, rozliczanie z pracy handlowc贸w, po艣redniczenie w kontaktach handlowych mi臋dzy handlowcem, a klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gda艅sk (pomorskie)
- Planowanie transportu i przygotowanie za艂adunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowc贸w, nadz贸r nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarz膮dzanie taborem samochod贸w i w贸zk贸w wid艂owych (przegl膮dy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy (zakupy, wysy艂ka, sprzeda偶) oraz instytucjami zewn臋trznymi w niezb臋dnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2016-09-19 - Jawor (dolno艣l膮skie)
Praca przy podukcji pianki poliuretanowej: ci臋cie, klejenie pianki, pakowanie gotowych wyrob贸w, prowadzenie w贸zka jezdniowego w transporcie wewn臋trznym.
Czerniak Kazimierz Karen-Pianki - 2017-03-06 - Czy偶owice (艣l膮skie)
kompletowanie dokumentacji technicznej do bud偶etowania i rozlicze艅 wykonanych rob贸t drogowych, sporz膮dzanie zam贸wie艅 materia艂owych, pozyskiwanie podwykonawc贸w.
BUDROMOST - STARACHOWICE Sp贸艂ka z o. o. - 2018-03-21 - W膮chock (艣wi臋tokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
referent/sta偶ysta - / nab贸r sta偶
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pabianice (艂贸dzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Radom (mazowieckie)
otwieranie i obs艂uga rachunk贸w oszcz臋dno艣ciowo-rozliczeniowych, bie偶膮cych, pomocniczych, rachunk贸w lokat terminowych, kompletowanie i przechowywanie pe艂nej dokumntacji zwi膮zanej z prowadzeniem rachunk贸w bankowych, prowadzenie kart wzor贸w podpis贸w posiadaczy rachunk贸w, sporz膮dzanie wyci膮g贸w bankowych, obs艂uga bie偶膮ca klienta, sprzeda偶 produkt贸w bankowych, obs艂uga systemu finansowo-ksi臋gowego banku
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Mied藕na (艣l膮skie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Jaworzno (艣l膮skie)
Obs艂uga sekretariatu. Przyjmowanie, odbieranie poczty. Wsp贸艂praca z dzia艂em handlowym, ksi臋gowo艣ci膮.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gda艅sk (pomorskie)
bieg艂a obs艂uga komputera, program贸w Exel, Word, poczty internetowej, prowadzenie rejestru klient贸w w podziale na grupy, odbieranie telefon贸w, umawianie klient贸w na ubezpieczenia, utrzymanie 艂adu i porz膮dku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - G膮bin (mazowieckie)
prowadzenie ksi臋gowo艣ci bud偶etowej jednostki bud偶etowej,czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozda艅 bud偶etowych i finansowych, wsp贸艂praca z G艂贸wnym Ksi臋gowym w zakresie opracowywania planu finansowego jednostki obs艂ugiwanej, zmiana planu w toku realizacji bud偶etu oraz czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozda艅 finansowych jednostki,udzielanie bie偶膮cej i rzetelnej informacji dyrektorom obs艂ugiwanych jednostek w zakresie realizacji plan贸w finansowych tych jednostek,prowadzenie ewidencji sprzeda偶y i nabycia towar贸w i us艂ug oraz sporz膮dzanie miesi臋cznych deklaracji od podatku od towar贸w i us艂ug (VAT),dokonywanie uzgodnienia sald na koniec ka偶dego miesi膮ca w obs艂ugiwanej jednostce bud偶etowej,dokonywanie wydruk贸w z wykonania wydatk贸w jednostek bud偶etowych,sporz膮dzanie list p艂ac pracownik贸w jednostki bud偶etowej oraz trzech gminnych instytucji kultury,prowadzenie kart wynagrodze艅,terminowe naliczanie zaliczek na podatek dochodowy zgodnie z ustaw膮 o podatku dochodowym od os贸b fizycznych oraz terminowe przesy艂anie do odpowiedniego Urz臋du Skarbowego deklaracji od podatku dochodowego od os贸b fizycznych pracownik贸w zatrudnionych w jednostkach obs艂ugiwanych,wykonywanie zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dnia 13 pa藕dziernika 1998 r. o systemie ubezpiecze艅 spo艂ecznych, a w szczeg贸lno艣ci:zg艂aszanie do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,sporz膮dzanie imiennych raport贸w miesi臋cznych,sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych i innych wymaganych,sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 i innych dokument贸w na wniosek pracownik贸w zatrudnionych w jednostkach,terminowe przesy艂anie do Urz臋du Statystycznego wymaganych sprawozda艅 obs艂ugiwanych jednostek,przyjmowanie, wysy艂anie i prowadzenie rejestru korespondencji,wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych zgodnie z Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,wykonywanie innych czynno艣ci i polece艅 Dyrektora Zespo艂u.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Czersk (pomorskie)
- prowadzenie ksi膮g podatkowych SILP Web wraz z uzgodnieniami,- prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dowod贸w ksi臋gowych i ich rejestracja w urz膮dzeniach ksi臋gowych,- bie偶膮ca analiza i uzgadnianie kont,- uzgadnanie koszt贸w.
Lasy Pa艅stwowe Le艣ny Bank Gen贸w Kostrzyca - 2018-08-20 - Mi艂k贸w (dolno艣l膮skie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
kompleksowe prowadzenie spraw zamowie艅 publicznych, rozliczanie wniosk贸w unijnych
Zak艂ad Us艂ug Komunalnych Sp. z o. o. - 2018-02-09 - Kur贸w (lubelskie)
Obieranie warzyw, obr贸bka mi臋sa, wyka艅czanie potraw, mycie naczy艅, utrzymywanie porz膮dku, praca na dwie zmiany : 9-17 lub 14-22
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Suchy B贸r (opolskie)
PAKOWANIE RDZENI, SELEKCJA PRODUKT脫W,SZLIFOWANIE SKAZ
Trenkwalder & Partner Agencja Pracy - 2016-08-31 - Skierniewice (艂贸dzkie)
Obs艂uga klienta w zakresie udzielania po偶yczek got贸wkowych pod zastaw urz膮dze艅 RTV, telefon贸w, wyrob贸w jubilerskich. Wystawianie przedmiot贸w na aukcjach internetowych, sprzeda偶 towar贸w w punkcie. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Tomy艣l.
KLAUF Klaudia Matusz S.C. - 2016-05-23 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
-Zapoznanie si臋 z Regulaminem pracy, ustaw膮 o ochronie danych osobowych, ustaw膮 o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotycz膮cymi bezpiecze艅stwa informacji w ZUS, Instrukcj膮 Bezpiecze艅stwa Po偶arowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpiecze艅 spo艂ecznych,- Zapoznanie si臋 z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w kt贸rym osoba bezrobotna odbywa艂a sta偶,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zada艅 Wydzia艂u,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporz膮dzanie projekt贸w pism,- Prace przy porz膮dkowaniu dokumentacji,- Obs艂uga komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Wprowadzanie faktur, negocjacje cenowe przy zakupie asortymentu, kontrola stanu magazynowego.
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Le偶ajsk (podkarpackie)
obs艂uga urz膮dze艅 biurowychprzyjmowanie i wysy艂anie korespondencjikompletowanie i archiwizowanie dokument贸w os贸b bezrobotnychprzygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z obs艂ug膮 os贸b bezrobotnych oraz pracodawc贸wpomoc w obs艂udze os贸b bezrobotnych i poszukuj膮cych pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Cieszyn (艣l膮skie)
Weryfikacja dokument贸w ksi臋gowych. Segregowanie dowod贸w ksi臋gowych. Archiwizacja dokument贸w ksi臋gowo-kadrowych. Przestrzeganie przepis贸w BHP i PPO呕. Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy Miedzy艅.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)