REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - STAŻ Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - STAŻ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa systemu księgowego - dokonywanie przelewów, ewidencja list wypłat, przygotowywanie wyciągów bankowych do zaksięgowania i ich uzgadnianie, obsługa w zakresie wypłat, przygotowanie dokumentów do archiwizacji
Data publikacji: 2016-02-29
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa systemu księgowego - dokonywanie przelewów, ewidencja list wypłat, przygotowywanie wyciągów bankowych do zaksięgowania i ich uzgadnianie, obsługa w zakresie wypłat, przygotowanie dokumentów do archiwizacji
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2016
Data zakończenia pracy: 14.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - oferta stażu dla bezrobotnych do 30 r.ż., kontakt telefoniczny przed rozmową kwalifkacyjną
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: pomoc spoleczna świadczona dla ludności
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.02.2016
Data dodania oferty pracy: 29.02.2016
Oferta pracy ważna do: 15.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
praca w ubojni drobiu
"ASTRO - DRÓB" Sp. J. - 2017-07-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Naliczanie opłat za użytkowanie lokali w SM, powiadamianie członków oraz prowadzenie wszelkich rozliczeń z tego tytułu (w tym rozliczanie zużycia wody, ciepła, śmieci) - obsługa programu komputerowego, uzgadnianie sald z członkami, rozliczenia, korespondencje, windykacja we współpracy z radą pr., bieżąca obsługa członków. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Piła (wielkopolskie)
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu, obsługa interesantów - udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków, nabycie umiejętności: obsługa urządzeń biurowych; czytania aktów prawnych ich interpretacji i stosowania; sporządzanie dokumentów i innych pism dotyczących prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, obiegu dokumentów biurowych. Segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
NAPRAWA I SKŁADANIE ROWERÓW
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Malbork (pomorskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczeń, prace biurowe
Firma Handlowo-Usługowa "VISA" Jackowska Wieslawa - 2016-08-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Miejsce stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Pomoc głównemu specjaliście w sporządzaniu dokumentów, umów, aneksów, podań, prowadzeniu dokuimentacji z imprez (zestawień, scenariuszy imprez, negocjacji z kontrahentami). Obsługa klienta, dokonywanie zamówień, ustalanie terminów spotkań.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczurowa (małopolskie)
- Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem biura,- Wystawianie faktur, sprawdzanie pod względem merytorycznym,- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,- Kontakt z kontrahentami,- Realizacja niezbędnych zakupów,- Archiwizacja dokumentów i wykonywanie bieżących spraw biurowych,- Obsługa urządzeń biurowych, korespondencja z klientami,- Sporządzanie raportów i zestawień, Mazowsze 2018
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Płock (mazowieckie)
Obsługa prasy hydraulicznej.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
zgodnie z stanowiskiem praca przy komputerze
"MATEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Starczanowo (wielkopolskie)
spawanie elektryczne i gazowe
GRAFBUD S.C. M. MATUSIAK, J. KOBUSZEWSKA - 2018-11-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
Waldemar Cieślak VALDE Produkty Medyczne - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
-pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;-kontrola dowodow księgowych;-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego;-rozliczanie płatności;-pomoc w obsludze klienta;-sporządzanie pism;-archiwizacja dokumentów;-prowadzenie pocztowej książki nadawczej;-zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami;
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Rawicz (wielkopolskie)
Prowadzenie Rejestru Lekarzy, czynności związane z wydawaniem prawa wykonywania zawodu: - udzielanie informacji, - wydawanie wniosków, - przyjmowanie i sprawdzanie wniosków,- wprowadzanie danych do rejestru komputerowego, - drukowanie praw wykonywania zawodu, - drukowanie legitymacji, - wydawanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z lekarzamiKontakt: przez pocztę ul. Kazimierza Wielkiego 45, 50-077 Wrocław lub rekrutacja (at) dilnet.wroc.plGodzina zakończenia pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny: do 3 miesięcy, potem przedłużenie
Dolnośląska Izba Lekarska - 2018-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta - spotkanie rekrutacyjne odbedzie się w salonie meblowym w Bogatyni przy ulicy Daszyńskiego 18 (przy Media Expert) w dniu 31.01.2019 (czwartek) o godz. 11.00;
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-24 - Bogatynia (dolnośląskie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, Referatem Ogólnoorganizacyjnym, ustawą o samorządzie gminnym i innymi niezbędnymi aktami prawnymi, przyjmowanie korespondencji wpływającej do UM, rejestrowanie korespondencji wpływającej do UM w programie do obiegu dokumentacji PROTON, rozdzielanie korespondencji wpływającej do UM według dekretacji, wydawanie druków wniosków, kart usług dot. spraw załatwianych w UM, udzielanie informacji interesantom dot. Funkcjonowania UM oraz sposobu i toku załatwiania spraw, udzielanie pomocy w wypełnianiu druków i formularzy, przyjmowanie opłaty skarbowej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa sekretariatu (łączenie rozmów Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa różnego rodzaju spotkań), obsługa urządzeń biurowych typu faks, kserokopiarka, archiwizowanie dokumentacji urzędowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
reklama i promocja spółki, obsługa sekretariatu i poczty elektronicznej
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SP. Z O.O. - 2018-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Sanok (podkarpackie)
przygotowywanie potraw kuchni tureckiej,pizzy tureckiej, kebabów: adana,iskender, sis. Deserów baklava, borek, pierogów manty, praca w godz.: 9-13, 12-16, 16-20
CAN KERPIÇ KERPIÇ INVESTMENT - 2017-05-10 - Opole (opolskie)
Zatrudnianie pracowników, wprowadzanie danych do programów.Prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej:- przygotowanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy i rozwiązaniem umowy o pracę z pracownikiem, - kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,- prowadzenie rejestru pracowników,- prowadzenie ewidencji wykorzystanych urlopów,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i jego analiza,- wystawianie list obecności,- przygotowywanie pism,- przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych. - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu Wydz. Realizacji Dochodów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Szczegóły oferty:http://mops.pelplin.pl/wp-content/uploads/2016/10/Nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-w-MOPS-Pelplin.pdfWymagane dokumenty należy składać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Pelplin, 83-130 Pelplin, Plac Grunwaldzki 7/1, w terminie do dnia 19 października 2016 r. do godz. 15.00 zapakowane w zamkniętą kopertę z dopiskiem:Nabór na stanowisko Referent ds. funduszu alimentacyjnego. Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE - 2016-10-07 - Pelplin (pomorskie)
doświadczenie w zawodzie min. 3 miesiące,osoba zarejestrowana w PUP na dzień 10.05.2016, pomiędzy 50 a 60 rokiem życia, II profil
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: wykształcenie wyższe , staż pracy minimum 2 lata w dowolnym zawodzie.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikcji na: edres e- mail: info (at) mpbg.pl
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2017-09-07 - Damianowo (dolnośląskie)
ewidencja i sprzedaż części zamiennych; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
UNIA-FAMAROL Spółka z o.o. - 2016-03-23 - Słupsk (pomorskie)
- PRACE BIUROWE- ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Gdynia (pomorskie)
rozliczanie czasu pracy pracowników ( kierowców sam. ciężarowych), prowadzenie biura
F.H.U. "MOBIL" Joanna Węgrzyn - 2017-12-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, klienta.Prowadzenie korespondencji.Organizacja szkoleń: przygotowanie dokumentacji kursowej, materiałów szkoleniowych.Wypisywanie zaświadczeń .Kompletowanie , porządkowaniedokumentacji szkoleniowej.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Płock (mazowieckie)