REFERENT W DZIALE NADZORU FITOSANITARNEGO Łódź oferta pracy WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI
Stanowisko: REFERENT W DZIALE NADZORU FITOSANITARNEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola prowadzonego monitoringu występowania organizatorów szkodliwych nadzór nad rozmieszczeniem pułapek i tablic lepowych służących do odłowu szkodnikównadzór nad zamieszczeniem komunikatorów sygnalizowanychsporządzenie kluczowych informacjiPraca w godz. od 7:30 - 15:30
Data publikacji: 2018-11-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siewna 13a, 94-250 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór i kontrola prowadzonego monitoringu występowania organizatorów szkodliwych nadzór nad rozmieszczeniem pułapek i tablic lepowych służących do odłowu szkodnikównadzór nad zamieszczeniem komunikatorów sygnalizowanychsporządzenie kluczowych informacjiPraca w godz. od 7:30 - 15:30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE NADZORU FITOSANITARNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rolnicze, ogrodnicze, pokrewne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, rolnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- dobra znajomość pakietu MS Office- znajomość ustawy o ochronie roślin- dokaldność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Siewna 13a, 94-250 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Siewna
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.11.2018
Data dodania oferty pracy: 21.11.2018
Oferta pracy ważna do: 26.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Góra (dolnośląskie)
dbanie o asortyment i sporządzanie listy zapotrzebowania;obróbka ręczna, mechaniczna i termiczna surowców;przygotowywanie potraw;obsługa urządzeń kuchennych;dowóz do klienta przygotowywanych dań
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Cieszyn (śląskie)
Wykonywanie czynności biurowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie pism, raportów i zestawień
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-07 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa maszyn do obróbki skrawaniem
PMPoland S.A. - 2016-11-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa klientów w biurze Obsługi Klienta, przekazywanie korespondencji do kancelarii, wydawanie decyzji i zaświadczeń klientom MOPS, obsługa urządzeń biurowych;2. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego DRŚ, prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej, wprowadzanie danych z wywiadów środowiskowych do systemu komputerowego "POMOST', inne czynności związane z pracą w DRŚ;3. Rejestracja wywiadów i notatek służbowych, obsługa korespondencji, wpinanie dokumentacji do akt osobowych klientów, wprowadzanie danych do systemu "POMOST", komputerowa obsługa pism sporządzonych przez pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Będzin (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kobylnica (pomorskie)
obsługa biurowa inspektoratu
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + płatnik ZUS, obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa administracyjna dziekanatu, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, list; prowadzenie dziennika korespondencji, koordynowanie spraw poprzez jej realizację na platformie internetowej; obsługa studentów; przyjmowanie dokumentów; dodatkowe prace administracyjne wykonywane wg poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Słupsk (pomorskie)
- obsługa suwnicy- prace pomocnicze
Ananke Business Communication Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie książki prtzychodów - rozchodów, rejestr VAT, prowadzenie sekretariatu; WYMAGANIA: wykształcenie średnie kierunek obojetny, mile widziane doświadczenie, znajomość KP i R, rejestr VAT, Pakiet OFFICE; KONTAKT osobisty po umówieniu telefonicznym
KALAMALA ENKE PARTNER Maciej Kalamala Sadów - 2017-11-24 - Sadów (śląskie)
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-07 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji technicznej w zakresie wymagań systemów HACCP, BRC, IFS, zlecanie oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przegłądów maszyn i urządzeń, zlecania oraz nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przeglądów budowlanych i ppoż., monitorowanie zużycia mediów (energia, woda, ścieki).
Chłodnia Grudziądz Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-bieżąca obsługa rachunków depozytowych i kredytowych-wstępna analiza przed udzieleniem kredytu-przygotowanie kompleksowej dokumentacji kredytowej i rejestracji kredytu w systemie informatycznym-sporządzenie w oparciu o decyzję kredytową umowy kredytowej oraz dokumentów niezbędnych do ustanowienia zabezpieczenia kredytów-okresowe monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów, warunków transakcji kredytowych i prawnych zabezpieczeń-sporzadzanie okresowych raportówdla Centrali Banku
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONINIE - 2017-08-04 - Rychwał (wielkopolskie)
Pomoc w przygowywaniu korespondencji, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, poznanie wybranych aplikacji komp. Współpraca z Działem finansowo-księgowym dot. opisu kosztów faktur i rachunkowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub jęz. angielskiego; zakres obowiązków: rejestrowanie faktur, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, ewidencja pojazdów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CHEMEKO Sp. z o.o. - 2018-10-11 - Gliwice (śląskie)
bieżąca kontrola dokumentów, wystawianie i podpisywanie faktur VAT, weryfikacja i nadzor zamówień, nadzorowanie realizacji transakcji
United Beverages S.A. - 2017-08-22 - Plewiska (wielkopolskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-02-28 - Będzin (śląskie)
do uzgodnienia
METAL-KOMPLET PPHU s.c. - 2018-05-10 - Radom (mazowieckie)
adekwatnie do stanowiska-uprawnienia spawacza
LECH - KOL PHU - 2016-10-03 - Koluszki (łódzkie)
....
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Koło (wielkopolskie)
PROWADZENIE TECZEK AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, EWIDENCJI ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, PRZYGOTOWYWANIE UMÓW O PRACĘ, ŚWIADECTW PRACY I INNYCH, LIST OBECNOŚCI, WYSTAWIANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS I INNYCH, PROWADZENIE REJESTRU SZKOLEŃ ZEWNĘTRZNYCH, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM ARCHIWUM, WSPÓŁUDZIAŁ W OPRACOWYWANIU REGULAMINÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/WYŻSZE, ZAGADNIENIA Z KODEKSU PRACY, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, POŻĄDANE 3LETNIE DOŚWIADCZENIE W KADRACHPRACA W GODZINACH: 07:25-15:00
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-09-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
malowanie maszyn budowlanych; oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności;
REMASZ Przedsiebiorstwo Julian Sobala - 2015-12-08 - Pabianice (łódzkie)
prace budowlane
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2017-06-21 - Lubin (dolnośląskie)
Praca zbrojarza na terenie całego kraju. Wykonywanie prac zbrojeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Łódź (łódzkie)
Proste prace manualne, składanie pralek i lodówek, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wronki (wielkopolskie)
- Zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ., regulaminem zakładowym,- Segregowanie dokumentów i poszczególnych druków podatkowych,- Wpisywanie danych z faktur do rejestru sprzedaży, zakupu lub książki przychodów i zakupów,- Prowadzenie rejestru dla potrzeb ryczałtu,- Uzgadnianie danych z rejestru i faktur,- Drukowanie deklaracji VAT,- Zapoznanie się z drukami ZUS,- Zgłaszanie pracowników, właściciela do ZUS.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Płock (mazowieckie)
Staż z PO WER na 3 miesiące dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. TWARDOWSKIEGO 5GODZ.PR.: 10:00-18:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ UCZENIA SIĘ
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)