REFERENT KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - Zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ., regulaminem zakładowym,- Segregowanie dokumentów i poszczególnych druków podatkowych,- Wpisywanie danych z faktur do rejestru sprzedaży, zakupu lub książki przychodów i zakupów,- Prowadzenie rejestru dla potrzeb ryczałtu,- Uzgadnianie danych z rejestru i faktur,- Drukowanie deklaracji VAT,- Zapoznanie się z drukami ZUS,- Zgłaszanie pracowników, właściciela do ZUS.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
Data publikacji: 2018-08-22
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- Zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ., regulaminem zakładowym,- Segregowanie dokumentów i poszczególnych druków podatkowych,- Wpisywanie danych z faktur do rejestru sprzedaży, zakupu lub książki przychodów i zakupów,- Prowadzenie rejestru dla potrzeb ryczałtu,- Uzgadnianie danych z rejestru i faktur,- Drukowanie deklaracji VAT,- Zapoznanie się z drukami ZUS,- Zgłaszanie pracowników, właściciela do ZUS.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 7
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2018
Data dodania oferty pracy: 21.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH W PLACÓWCE BANKOWEJ. OBSŁUGA KASOWA, KREDYTOWA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH, REALIZACJA ZADAŃ PRZY ZACHOWANIU PROCEDUR BANKOWYCH ORAZ WYSOKICH STANDARDÓW JAKOŚCI PRACY, AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW
USŁUGI BANKOWE SPÓŁKA CYWILNA IGA CIEŚLA I PAWEŁ CIEŚLA - 2016-01-26 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykształcenie min.średnie, min.roczne doświadczenie w pracy w kadrach,znajomość przepisów prawa pracy. Umowa na zastępstwo ok. rok czasu.
4. Regionalna Baza Logistyczna Skład w Krapkowicach - 2016-08-16 - Krapkowice (opolskie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)
przewóz towaru, załadunek i rozładunek, praca w systemie 2 tygodnie w trasie w pracy i powrót
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Obory (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP, ochrony ppoż. nauka pracy z programem księgowym i obsługi kadrowo - płacowej OPTIMA Comarch, praca w programie Płatnik. Bezpośrednia obsługa klienta, odebranie i kontrola dokumentów księgowych. Oferta skierowana dla osób które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Brzesko (małopolskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta w biurze przy warsztacie samochodowym, obsługa urządzeń biurowych, wpisywanie faktur w komputerowy systempraca w godz. od 8.00 do 14.00 lub 12.00 do 18.00
TRANSMETAL Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Świebodzice (dolnośląskie)
Współpraca z działem technologicznym w zakresie nowych narzędzi do obróbki skrawaniem oraz modyfikacja istniejących. Zamawianie narzędzi. Kontakt z kooperantami, wyszukiwanie nowych kooperantów. Rozwiązywanie reklamacji związanych z narzędziami
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2018-01-10 - Jarocin (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa klienta w biurze podróży
BIURO PODRÓŻY SUN HOLIDAY MIROSŁAWA WERNER - 2016-11-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH CCC W POLSCE I ZA GRANICĄ
CCC S.A. - 2016-08-29 - Polkowice (dolnośląskie)
dbanie o porządek w pokojach hotelowych
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Obsługa sekretariatu. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie rejestrów korespondencyjnych. Przedkładanie dokumentacji do podpisu Dyrektorowi. Obsługa sprzętu biurowego.
Areszt Śledczy w Lesznie - 2016-02-11 - Leszno (wielkopolskie)
referent;* staż dla osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia i pozostającej bez zatrudnienia 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Białystok (podlaskie)
Telefoniczna i korespondencyjna obsługa klienta, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, odbieranie połączeń telefonicznych oraz przekierowywanie rozmów, organizacja oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, zamawianie materiałów i usług do SPNT, wspieranie prac administracyjnych biur projektów UE realizowanych w SPNT, realizacja działań promocyjnych, tworzenie wizerunku firmy SPNT jako instytucji wspierającej przedsiębiorczość w regionie
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
Szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zgłoszenia
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Barwice (zachodniopomorskie)
Szlifowanie elementów metalowych. Kontakt tel. 41 373 82 03
P.P.H.P. MET-STAL S.C.Podchyby 32, 26-080 Mniów - 2017-01-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie ekonomiczne; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzenie danych, księgowanie dokumentów źródłowych; klasyfikowanie kosztów; sporządzanie deklaracji podatkowych; układanie oraz numerowanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Gliwice (śląskie)
pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrola dowodów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej ksiązki nadawczej, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Rawicz (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Jaworzno (śląskie)
Spawanie maszyn rolniczych
WE CAN DO HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Chomice (pomorskie)
Kontakt z Urzędami Pracy, i Urzędami Wojewódzkimi; Weryfikacja dokumentów w procesie zatrudniania obcokrajowców; Sporządzanie pism urzędowych; Współpraca z działem prawnym; Weryfikacja danych w systemie
kontakt przez OHP - 2018-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane pół roku doświadczenia; mile widziane prawo jazdy C; zakres obowiązków: koordynacja prac w warsztacie samochodowym, myjce pojazdów ciężarowych i na placu wokół firmy, sprawy związane z utrzymaniem pojazdów w czystości, nienagannym wyglądzie i stanie, kontrola i raportowanie stanu czystości/ rejestru temperatur i dezynfekcji wnętrza chłodni i czystości pojazdów z zewnątrz, inne prace z w/w zakresu; jedna zmiana; miejsce pracy: Wieszowa;
INDYK-ŚLĄSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Wieszowa (śląskie)
Staż w ramach POWER. Czynności urzędniczo-biurowe realizowane w Wydziale Polityki Społecznej i Zarządzania Kryzysowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Brzesko (małopolskie)
Nadzór nad transportem wewnętrznym, przygotowywanie specyfikacji wysyłkowych, awizacja dostaw w systemach odbiorców, organizacja transportów dedykowanych, weryfikacja ilościowa/asortymentowa wysyłek towarów do klienta, weryfikacja ofert przewoźników, weryfikacja ilościowa/asortymentowa dostaw na magazyn główny,wsparcie biura magazynu.
HLT sp. z o.o. - 2017-03-03 - Głuchołazy (opolskie)
wypisywanie faktur, sprawdzanie zgodności dokumentów, obsługa kasowa
kontakt przez OHP - 2018-01-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa dokumentacji związanej z przepływem informacji na produkcji, znajomość obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny)
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:wykształcenie średnie o profilu geodezyjnym i 2 letni staż pracy, wykształcenie wyższeb) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 3 lata stażu pracy b) podstawowa wiedza specjalistyczna z zakresu geodezji i kartografii: topografia mapy zasadniczej, umiejętność określenia położenia znaków topograficznych w terenie i oceny ich zgodności z rysunkiem mapy, umiejętność czytania zapisów elektronicznej księgi wieczystej i opisywania wniosków składanych do ksiąg wieczystych w sprawie dokonywania zmian, znajomość terenu miasta Racibórz.c) znajomość: Kodeksu Postępowania Administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział III Rozdział 1 i 2); Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości; ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30 %3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu listopadzie 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem geodezyjnych podziałów nieruchomości,2) opiniowanie wniosków dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu pod kątem zasad gospodarowania nieruchomościami, spraw własnościowych,3) utrzymanie nieruchomości stanowiących "gminny zasób nieruchomości" w zakresie drobnych wyburzeń oraz wycinki drzew - z zastosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,4) nadzór nad nasadzeniami zastępczymi.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-12-19 - Racibórz (śląskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, EKSPEDYCJA KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, REDAGOWANIE PISM URZĘDOWYCH, OBSŁUGA PETENTA
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bierawa (opolskie)
jw.
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)