REFERENT W BIURZE OBSŁUGI STUDENTÓW I DOKTORANTÓW Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: REFERENT W BIURZE OBSŁUGI STUDENTÓW I DOKTORANTÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów; dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS,JHMS;ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni;archiwizowanie dokumentów;pełnienie dyżurów podczas zjazdów studiów niestacjonarnych;godz. pracy 7.30-15.30okres zatrudnienia: grudzień 2020-marzec 2021
Data publikacji: 2020-12-07
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa administracyjna studentów; dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS,JHMS;ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni;archiwizowanie dokumentów;pełnienie dyżurów podczas zjazdów studiów niestacjonarnych;godz. pracy 7.30-15.30okres zatrudnienia: grudzień 2020-marzec 2021
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT W BIURZE OBSŁUGI STUDENTÓW I DOKTORANTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, w tym licencjat; znajomość przepisów z zakresu prawa o szkolnictwie wyższym; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz zdolności organizacyjne; sumienność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań; komunikatywność, wysoka kultura osobista, odporność na stres
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8391028460
danePracodawcy_regon: 000001459
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV i list motywacyjny;2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje;3. kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne referent w Biurze Obsługi Studentów i Doktorantów .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Kozietulskiego 6-7, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS referent Biuro Obsługi Studentów i Doktorantów lub na adres e-mail: grazyna.jazewicz (at) apsl.edu.plOferta ważna do 11 grudnia 2020 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.12.2020
Oferta pracy ważna do: 11.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?072d4c1833f09306f092f582f3747b22
Podobne oferty pracy
prace porządkowe na placu budowy, pomoc przy rozładunku, wymiar etatu 1/8. Pracodawca zapewnia pakiety socjalne.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łódź (łódzkie)
- Rejestr pism przychodzących i wychodzących w księdze korespondencji- Prawidłowy obieg dokumentów poprzez podział korespondencji, dostarczanie do odpowiednich komórek organizacyjnych, po uprzednim opisie oraz dekretacji dyrektora szkoły, dbanie o terminowość załatwiania spraw- Na polecenie dyrektora szkoły sporządzanie pism, zarządzeń i odpowiedzi na pisma- Systematyczne odczytywanie poczty elektronicznej, sporządzanie pism i ich wysyłanie drogą elektroniczną - zgodnie z poleceniem przełożonego- Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt- Przygotowywanie, realizacja zamówień legitymacji nauczycieli- Wystawianie, rejestr legitymacji szkolnych, w tym duplikatow, kart rowerowych, duplikatów- Rejestr zwolnień lekarskich pracowników szkoły, zwolnień lekarskich uczniów z wychowania fizycznego- Wystawianie, rejestr delegacji służbowych- Obsługa centrali telefonicznej, łączenie rozmów, udzielanie informacji- Przyjmowanie i wysyłanie faksów- Obsługa bieżąca ksero- Obsługa interesantów- Wykonywanie innych czynnosci biurowych nie wymienionych powyżej, a związanych z potrzebami pracy szkołyWynagrodzenie: 2300 zł + 20% premia regulaminowa + dodatek stażowy
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Rumi - 2019-12-05 - Rumia (pomorskie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP obowiązujących a zakładzie MCH oraz na placach montażowych, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów BHP firm podwykonawczych, branie, udziału w tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych przeglądach stanu BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów i zasad BHP, opracowanie dokumentów, BHP, zgodnie z regulacjami prawnymi, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-06-10 - Chojnice (pomorskie)
-prowadzenie biura oraz obsługa klientów na miejscu, - obsługa komputera i pakietu MS Office,-osługa biurowych urządzeń,-bieżąca kontrola dokumentów,-współpraca z przedstawicielami handlowymi
Przedsiębiorstwo handlowo-Promocyjne "AGRO - EFEKT " Sp z o.o. - 2017-06-29 - Jaźwina (dolnośląskie)
1) organizowanie oraz nadzorowanie przyjmowania rakiet do składów; 2) nadzorowanie przeklasyfikowania oraz wybrakowania środków bojowych oraz opakowań w podległych składach i magazynach; 3) opracowywanie oraz prowadzenie Planu obslugiwań technicznych i napraw środków bojowych . /nazwa warsztatu/ w .. roku; 4) opracowywanie Harmonogramu sprawozdań okresowych rakiet przeciwlotniczych na rok .; 5) zbieranie i analiza planów obsługiwań technicznych i napraw środków bojowych na .. /miesiąc/ /rok/ (za warsztat); 6) opracowywanie Sprawozdania z wykonania planu obsługiwań technicznych ppk i napraw środków bojowych (kwartalne, roczne); 7) weryfikowanie i przedstawianie do dalszego procedowania protokołów stanu technicznego; 8) weryfikowanie protokołów wyceny rakiet; 9) weryfikacja, analiza i sprawdzenie Protokołów z przeglądu technicznego środków bojowych, przeanalizowane dane przekazuje do Referenta ds. środków bojowych; 10) prowadzenie ewidencji w sł. z wykorzystaniem funkcjonujących systemów informatycznych w zakresie rakiet z-p; 11) przedstawianie propozycji w zakresie zaopatrywania w rakiety z-p oraz podzespoły i części zamienne rakiet w czasie pokoju, sytuacji kryzysowej i wojny; 12) opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie gospodarki rakietami z-p; 13) nadzór nad prowadzeniem ewidencji w zakresie rakiet z-p w podległych Składach oraz wydawanie poleceń wydania przyjęcie rakiet z-p z wykorzystaniem logistycznych systemów informatycznych; 14) przedstawianie propozycji w zakresie działalności warsztatu remontu rakiet szkolnych w Składzie Skwierzyna; 15) przedstawianie propozycji w zakresie działalności warsztatów sprawdzeń rakiet NEWA, KUB i OSA w Składzie Skwierzyna; 16) opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie obsług i remontów rakiet z-p; 17) prowadzenie bazy danych sprawozdań rakiet z-p w Składach Środków Bojowych; 18) opracowywanie harmonogramów sprawdzeń rakiet z-p w Składach Środków Bojowych; 19) przedstawianie propozycji w zakresie gospodarki z-p w Składach Środków Bojowych; 20) opracowywanie okresowych meldunków o obrotach rakietami z-p; 21) przedstawianie propozycji nowelizacji rozkazów, wytycznych i innych aktów normatywnych w zakresie gospodarki rakietami z-p i działalności warsztatów remontu i sprawdzeń rakiet z-p; 22) współuczestniczenie w planowaniu przekazywania zbędnych środków bojowych do Agencji Mienia Wojskowego, współpracując z Referentem ds. środków bojowych; 23) przedstawianie propozycji w zakresie zasad bezpieczeństwa w zakresie gospodarki rakietami z-p; 24) opracowywanie pism i redagowanie korespondencji powierzonej przez Szefa Sekcji Środków Bojowych. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa, analizowanie zawartych umów z jednostkami zewnetrznymi, wystawianie fv, tworzenie i analizowanie cenników
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa administracyjna kierownictwa projektu (przygotowywanie projektów pism, korespondencja, zestawienia, itp.);- przygotowanie wzorów dokumentów stosowanych w projekcie (formularze, oświadczenia, harmonogramy, dzienniki zajęć, protokoły itp.);- prowadzenie niezbędnych rejestrów i zestawień do projektu;- utrzymywanie przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, uczestnikami, członkami zespołów i administracją AMFN,- administrowanie planem budżetu projektu w zakresie zgodności z harmonogramem wydatków i procedurami obowiązującymi w AMFN,- opracowanie raportów na podstawie informacji dostarczonych od członków zespołu,- wprowadzanie danych o projekcie do strony internetowej AMFN,- prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z właściwymi wytycznymi,- obsługa organizacyjno-administracyjna spotkań zespołów w ramach projektu.1-a umowa na 3 m-ce na okres próbny
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2019-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie owoców, pakowanie owoców.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Sadkowice (łódzkie)
kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Rogowiec (łódzkie)
obsługa klientów pup zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie dokumentów sprzedazy, gospodarka magazynowa, akcje promocyjne. Praca w godz. 7-15; Elbląg, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ostrołęka (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie conajmniej średnie, kierunek: finanse-rachunkowość, 1 rok doświadczenia, mile widziana znajomość języka niemieckiego, znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, rozliczania płac. Naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniodawców. Rozliczanie czasu pracy. Wystawianie PIT, tworzenie zestawień, analiz. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl
CLASSEN-POL S.A. - 2016-07-15 - Zwonowice (śląskie)
Prace porządkowe i pielęgnacyjne.
Dariusz Granica - 2020-06-19 - Suszno (lubelskie)
W/G STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Siemiatycze (podlaskie)
wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz innych decyzji administracyjnych, wydawanie postanowień z zakresu zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie ewidencji dróg, mostów, budynków i baz, prowadzenie gospodarki gruntami i innymi nieruchomościami pozostającymi w ZDP, zlecanie robót utrzymaniowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, zawieranie umów w zakresie robót o drogach i mostach, przy budynkach i baz, prowadzenie ksiąg budowlanych dróg i mostów, prowadzenie wszelkich spraw związanych z likwidacją szkód, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełozonego
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-07-28 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
dekretacja, kontrola wystawianych f-r, VAT, sporządzanie deklaracji do GUS, Intrastat
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Przyprostynia (wielkopolskie)
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min.średnie, znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Racibórz (śląskie)
Konkurs, dokumenty należy składać do 20.01.2016 w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesanta, więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze"; Wykształcenie min. średnie; 2 lata stażu pracy; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-01-12 - Pyskowice (śląskie)
Praca przy produkcji kanałów wentylacyjnych (cięcie, gięcie, wykrawanie, wiercenie, prace ślusarskie, kitowanie i malowanie kanałów). Umowa zlecenie, od zaraz - do odwołania.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piła (wielkopolskie)
-CIĘCIE PŁYT-OKLEJANIE-SKRĘCANIE-MONTAŻ
SEKWOJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-05 - Dębica (podkarpackie)
Kompletowanie dokumentacji administracyjno-handlowej oddziału. Kontrola faktur pod względem formalno-rachunkowym. Fakturowanie
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Podrzecze (małopolskie)
prowadzenie magazynu spożywczego (2-3 godz. dziennie);prowadzenie BHP dla pracowników - odzież ochronna;rozliczenia technologiczne piekarni, rozliczenia kierowców;pozostałe prace biurowe; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Słupsku - 2020-05-26 - Słupsk (pomorskie)
-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 2400 - 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. -Praca: 8:00-16:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, nauka obsługi prgramu komputerowego Wulkan Kadry, współpraca z pracownikami administracji i nauczycielami (oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 rż.)
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa programu księgowego OGNIK, wprowadzanie danych z faktur do programu
Biuro Rachunkowe "RACHMISTRZ" - 2017-04-24 - Nowe Grabie (mazowieckie)
obsługa procesu rekrutacji, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie dokumentów zatrudnieniowych, obieg dokumentów i korespondencji, prowadzenie ksiegi zrekrutowanych i zwalnianychwynagrodzenie 1700-1800 zł netto
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)