REFERENT W BIURZE OBSŁUGI STUDENTÓW I DOKTORANTÓW Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku

Stanowisko: REFERENT W BIURZE OBSŁUGI STUDENTÓW I DOKTORANTÓW

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów; dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS,JHMS;ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni;archiwizowanie dokumentów;pełnienie dyżurów podczas zjazdów studiów niestacjonarnych;godz. pracy 7.30-15.30okres zatrudnienia: grudzień 2020-marzec 2021

Data publikacji: 2020-12-07

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa administracyjna studentów; dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS,JHMS;ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni;archiwizowanie dokumentów;pełnienie dyżurów podczas zjazdów studiów niestacjonarnych;godz. pracy 7.30-15.30okres zatrudnienia: grudzień 2020-marzec 2021

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
REFERENT W BIURZE OBSŁUGI STUDENTÓW I DOKTORANTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, w tym licencjat; znajomość przepisów z zakresu prawa o szkolnictwie wyższym; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz zdolności organizacyjne; sumienność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań; komunikatywność, wysoka kultura osobista, odporność na stres

Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku

danePracodawcy_nip: 8391028460

danePracodawcy_regon: 000001459

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV i list motywacyjny;2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje;3. kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne referent w Biurze Obsługi Studentów i Doktorantów .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Kozietulskiego 6-7, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS referent Biuro Obsługi Studentów i Doktorantów lub na adres e-mail: grazyna.jazewicz (at) apsl.edu.plOferta ważna do 11 grudnia 2020 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2263

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278

Ulica pracodawcy: Arciszewskiego

Numer budynku pracodawcy: 22A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 07.12.2020

Oferta pracy ważna do: 11.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?072d4c1833f09306f092f582f3747b22

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK BUDOWLANY - 12 - 18 PLN

prace porządkowe na placu budowy, pomoc przy rozładunku, wymiar etatu 1/8. Pracodawca zapewnia pakiety socjalne.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łódź (łódzkie)

REFERENT - od 2 300 PLN

- Rejestr pism przychodzących i wychodzących w księdze korespondencji- Prawidłowy obieg dokumentów poprzez podział korespondencji, dostarczanie do odpowiednich komórek organizacyjnych, po uprzednim opisie oraz dekretacji dyrektora szkoły, dbanie o terminowość załatwiania spraw- Na polecenie dyrektora szkoły sporządzanie pism, zarządzeń i odpowiedzi na pisma- Systematyczne odczytywanie poczty elektronicznej, sporządzanie pism i ich wysyłanie drogą elektroniczną - zgodnie z poleceniem przełożonego- Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt- Przygotowywanie, realizacja zamówień legitymacji nauczycieli- Wystawianie, rejestr legitymacji szkolnych, w tym duplikatow, kart rowerowych, duplikatów- Rejestr zwolnień lekarskich pracowników szkoły, zwolnień lekarskich uczniów z wychowania fizycznego- Wystawianie, rejestr delegacji służbowych- Obsługa centrali telefonicznej, łączenie rozmów, udzielanie informacji- Przyjmowanie i wysyłanie faksów- Obsługa bieżąca ksero- Obsługa interesantów- Wykonywanie innych czynnosci biurowych nie wymienionych powyżej, a związanych z potrzebami pracy szkołyWynagrodzenie: 2300 zł + 20% premia regulaminowa + dodatek stażowy
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Rumi - 2019-12-05 - Rumia (pomorskie)

REFERENT BHP I P.POŻ - od 2 500 PLN

realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP obowiązujących a zakładzie MCH oraz na placach montażowych, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów BHP firm podwykonawczych, branie, udziału w tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych przeglądach stanu BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów i zasad BHP, opracowanie dokumentów, BHP, zgodnie z regulacjami prawnymi, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-06-10 - Chojnice (pomorskie)

REFERENT/DORADCA KLIENTA - od 2 300 PLN

-prowadzenie biura oraz obsługa klientów na miejscu, - obsługa komputera i pakietu MS Office,-osługa biurowych urządzeń,-bieżąca kontrola dokumentów,-współpraca z przedstawicielami handlowymi
Przedsiębiorstwo handlowo-Promocyjne "AGRO - EFEKT " Sp z o.o. - 2017-06-29 - Jaźwina (dolnośląskie)

REFERENT DS. ŚRODKÓW BOJOWYCH - od 1 880 PLN

1) organizowanie oraz nadzorowanie przyjmowania rakiet do składów; 2) nadzorowanie przeklasyfikowania oraz wybrakowania środków bojowych oraz opakowań w podległych składach i magazynach; 3) opracowywanie oraz prowadzenie Planu obslugiwań technicznych i napraw środków bojowych . /nazwa warsztatu/ w .. roku; 4) opracowywanie Harmonogramu sprawozdań okresowych rakiet przeciwlotniczych na rok .; 5) zbieranie i analiza planów obsługiwań technicznych i napraw środków bojowych na .. /miesiąc/ /rok/ (za warsztat); 6) opracowywanie Sprawozdania z wykonania planu obsługiwań technicznych ppk i napraw środków bojowych (kwartalne, roczne); 7) weryfikowanie i przedstawianie do dalszego procedowania protokołów stanu technicznego; 8) weryfikowanie protokołów wyceny rakiet; 9) weryfikacja, analiza i sprawdzenie Protokołów z przeglądu technicznego środków bojowych, przeanalizowane dane przekazuje do Referenta ds. środków bojowych; 10) prowadzenie ewidencji w sł. z wykorzystaniem funkcjonujących systemów informatycznych w zakresie rakiet z-p; 11) przedstawianie propozycji w zakresie zaopatrywania w rakiety z-p oraz podzespoły i części zamienne rakiet w czasie pokoju, sytuacji kryzysowej i wojny; 12) opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie gospodarki rakietami z-p; 13) nadzór nad prowadzeniem ewidencji w zakresie rakiet z-p w podległych Składach oraz wydawanie poleceń wydania przyjęcie rakiet z-p z wykorzystaniem logistycznych systemów informatycznych; 14) przedstawianie propozycji w zakresie działalności warsztatu remontu rakiet szkolnych w Składzie Skwierzyna; 15) przedstawianie propozycji w zakresie działalności warsztatów sprawdzeń rakiet NEWA, KUB i OSA w Składzie Skwierzyna; 16) opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie obsług i remontów rakiet z-p; 17) prowadzenie bazy danych sprawozdań rakiet z-p w Składach Środków Bojowych; 18) opracowywanie harmonogramów sprawdzeń rakiet z-p w Składach Środków Bojowych; 19) przedstawianie propozycji w zakresie gospodarki z-p w Składach Środków Bojowych; 20) opracowywanie okresowych meldunków o obrotach rakietami z-p; 21) przedstawianie propozycji nowelizacji rozkazów, wytycznych i innych aktów normatywnych w zakresie gospodarki rakietami z-p i działalności warsztatów remontu i sprawdzeń rakiet z-p; 22) współuczestniczenie w planowaniu przekazywania zbędnych środków bojowych do Agencji Mienia Wojskowego, współpracując z Referentem ds. środków bojowych; 23) przedstawianie propozycji w zakresie zasad bezpieczeństwa w zakresie gospodarki rakietami z-p; 24) opracowywanie pism i redagowanie korespondencji powierzonej przez Szefa Sekcji Środków Bojowych. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 100 PLN

praca biurowa, analizowanie zawartych umów z jednostkami zewnetrznymi, wystawianie fv, tworzenie i analizowanie cenników
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI(NR 0494) - od 3 500 PLN

- obsługa administracyjna kierownictwa projektu (przygotowywanie projektów pism, korespondencja, zestawienia, itp.);- przygotowanie wzorów dokumentów stosowanych w projekcie (formularze, oświadczenia, harmonogramy, dzienniki zajęć, protokoły itp.);- prowadzenie niezbędnych rejestrów i zestawień do projektu;- utrzymywanie przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, uczestnikami, członkami zespołów i administracją AMFN,- administrowanie planem budżetu projektu w zakresie zgodności z harmonogramem wydatków i procedurami obowiązującymi w AMFN,- opracowanie raportów na podstawie informacji dostarczonych od członków zespołu,- wprowadzanie danych o projekcie do strony internetowej AMFN,- prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z właściwymi wytycznymi,- obsługa organizacyjno-administracyjna spotkań zespołów w ramach projektu.1-a umowa na 3 m-ce na okres próbny
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2019-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK SORTOWNI - do 14,7 PLN

Sortowanie owoców, pakowanie owoców.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Sadkowice (łódzkie)

REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 800 PLN

kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Rogowiec (łódzkie)

REFERENT DS. REJESTRACJI - 997,4 PLN

obsługa klientów pup zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Wystawianie dokumentów sprzedazy, gospodarka magazynowa, akcje promocyjne. Praca w godz. 7-15; Elbląg, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ostrołęka (mazowieckie)

REFERENT DS. PŁAC - od 1 850 PLN

Wykształcenie conajmniej średnie, kierunek: finanse-rachunkowość, 1 rok doświadczenia, mile widziana znajomość języka niemieckiego, znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, rozliczania płac. Naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniodawców. Rozliczanie czasu pracy. Wystawianie PIT, tworzenie zestawień, analiz. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl
CLASSEN-POL S.A. - 2016-07-15 - Zwonowice (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 400 PLN

Prace porządkowe i pielęgnacyjne.
Dariusz Granica - 2020-06-19 - Suszno (lubelskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ - od 2 600 PLN

W/G STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Siemiatycze (podlaskie)

REFERENT DS. TECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz innych decyzji administracyjnych, wydawanie postanowień z zakresu zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie ewidencji dróg, mostów, budynków i baz, prowadzenie gospodarki gruntami i innymi nieruchomościami pozostającymi w ZDP, zlecanie robót utrzymaniowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, zawieranie umów w zakresie robót o drogach i mostach, przy budynkach i baz, prowadzenie ksiąg budowlanych dróg i mostów, prowadzenie wszelkich spraw związanych z likwidacją szkód, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełozonego
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-07-28 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 875 PLN

dekretacja, kontrola wystawianych f-r, VAT, sporządzanie deklaracji do GUS, Intrastat
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Przyprostynia (wielkopolskie)

REFERENT/SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI I NORMOWANIA - od 2 100 PLN

rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wykształcenie min.średnie, znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Racibórz (śląskie)

REFERENT - do 2 350 PLN

Konkurs, dokumenty należy składać do 20.01.2016 w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesanta, więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze"; Wykształcenie min. średnie; 2 lata stażu pracy; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-01-12 - Pyskowice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

Praca przy produkcji kanałów wentylacyjnych (cięcie, gięcie, wykrawanie, wiercenie, prace ślusarskie, kitowanie i malowanie kanałów). Umowa zlecenie, od zaraz - do odwołania.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piła (wielkopolskie)

MONTER MEBLI - 2 600 - 3 000 PLN

-CIĘCIE PŁYT-OKLEJANIE-SKRĘCANIE-MONTAŻ
SEKWOJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-05 - Dębica (podkarpackie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - 1 017,4 PLN

Kompletowanie dokumentacji administracyjno-handlowej oddziału. Kontrola faktur pod względem formalno-rachunkowym. Fakturowanie
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Podrzecze (małopolskie)

REFERENT HANDLOWY - od 3 229 PLN

prowadzenie magazynu spożywczego (2-3 godz. dziennie);prowadzenie BHP dla pracowników - odzież ochronna;rozliczenia technologiczne piekarni, rozliczenia kierowców;pozostałe prace biurowe; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Słupsku - 2020-05-26 - Słupsk (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWYCH - 2 400 - 3 000 PLN

-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 2400 - 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. -Praca: 8:00-16:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY - 1 017,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, nauka obsługi prgramu komputerowego Wulkan Kadry, współpraca z pracownikami administracji i nauczycielami (oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 rż.)
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

REFERENT KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

obsługa programu księgowego OGNIK, wprowadzanie danych z faktur do programu
Biuro Rachunkowe "RACHMISTRZ" - 2017-04-24 - Nowe Grabie (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 2 344 - 2 631,15 PLN

obsługa procesu rekrutacji, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie dokumentów zatrudnieniowych, obieg dokumentów i korespondencji, prowadzenie ksiegi zrekrutowanych i zwalnianychwynagrodzenie 1700-1800 zł netto
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)