REFERENT (ŚWIĘTOSZÓW) Świętoszów oferta pracy 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Stanowisko: REFERENT (ŚWIĘTOSZÓW)
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Redagowanie pism i opinii, udział w odbiorach inwestycji i remontów, prowadzenie rejestru umów użyczenia i rejestru protokołów przyjęcia - przekazania nieruchomości.
Data publikacji: 2021-03-12
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Redagowanie pism i opinii, udział w odbiorach inwestycji i remontów, prowadzenie rejestru umów użyczenia i rejestru protokołów przyjęcia - przekazania nieruchomości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Rozkład czasu pracy: Pon.- Czw. 07:00-15:30, Pt. 07:00-13:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT (ŚWIĘTOSZÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera - podstawy MS Office, MS Windows, internet
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność czytania map topograficznych, przeglądowych, infrastruktury.
Nazwa pracodawcy: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
danePracodawcy_nip: 6121843775
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny z Pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 11:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0201
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0191833
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.03.2021
Data dodania oferty pracy: 12.03.2021
Oferta pracy ważna do: 25.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1c23c06575b42d6b7a8d25560e7a5bb6
Podobne oferty pracy
a.Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji kartograficznejb.Prowadzenie i aktualizacja dokumentów opisowych dot. nieruchomości c.Prowadzenie i aktualizacja dokumentów formalno - prawnych dot. nieruchomości d.Udział w przyjmowaniu nieruchomości e.Prowadzenie kontroli merytorycznych w zakresie prawidłowości użytkowania i utrzymania obiektów budowlanych i minia infrastrukturyf.Archiwizacja dokumentów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-07-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
W oparciu o program FK i STprowadzenie ksiag rachunkowych, przygotowywanie dowodów do księgowania poprzez sporządzanie pleceń księgowania, bieżąca i okresowa analiza sald na kontach, windykacja należności, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych ŚT w systemie komputerowym, prowadzenie kasy szpitala podczas nieobecności kasjera
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli - 2019-09-20 - Kuraszew (lubelskie)
WSPARCIE JEDNOSTEK/ KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SPÓŁKI ZAPEWNIAJĄCE PRAWIDŁOWOŚĆ PROWADZONYCH PROCESÓW W OBSZARZE BIURA KOMUNIKACJI, DZIAŁANIA W ZAKRESIE BIEŻĄCEJ PRACY BIURA W ZAKRESIE M.IN.: OBSŁUGI WYDARZEŃ SPONSOROWANYCH I ORGANIZOWANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ W TYM KONTAKT Z BENEFICJENTAMI, ZAGOSPODAROWANIE I EWIDENCJA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH WYSYŁANYCH KONTRAHENTOM, OBSŁUGA I POMOC W ORGANIZACJI IMPREZ I UROCZYSTOŚCI SPÓŁKI (NP. REJESTROWANIE EMERYTOWANYCH PRACOWNIKÓW PODCZAS WIGILIJNEGO SPOTKANIA), WSPARCIE BIURA W ZAKRESIE ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW ORAZ POZOSTAŁYCH PROCESACH KOMUNIKACJI
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Referent ds. księgowości, Praca biurowa w Dziale Utrzymania Ruchu;Miejsce odbywania stażu: Zehnder Group Bolesławiec Sp. z o.o., ul. Modłowa 8, 59-700 Bolesławiec.
kontakt przez PUP - 2021-02-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zaznajomienie z programami komputerowymi, nanoszenie danych na kartoteki, rejestr faktur VAT, ksiegowanie, konfrontacja dokumentów z raportami.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur sprzedaży, prowadzenie ewidencji wyprodukowanych materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Małaszewicze Duże (lubelskie)
etykietowanie wyrobów, przygotowanie do wysyłki, kompletowanie, pakowanie, zaopatrzenie, przewóz towaru
Zakład Wyrobów z Drewna "Wampol" Lech Wąchała - 2016-04-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
referent do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Przewóz rzeczy na terenie Polski
KORZEC DARIUSZ MATEO - 2016-09-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sortowanie owoców i warzyw, przebieranie
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Chodel (lubelskie)
Praca w programie Optima (tworzenie dokumentów PZ, WZ, wystawianie faktur), rozliczanie transakcji gotówkowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej - ewidencja czasu pracy, dokumentacja pracownicza, kontakt telefoniczny i bezpośredni z pracownikami, zamawianie towaru, archiwizacja i segregacja dokumentów, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, organizowanie spraw bieżących. Praca jednozmianowa w godz. 6.30-14.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
KOMFORT - ZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
SZCZEGÓŁY OFERTY NA STRONIE MOPSBOGUCHWALA.IRES.PL1.REALIZACJA USTAWY O ŚWIADCZENIACH RODZINNYCH2.PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW DOT. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH3.PRZYGOTOWYWANIE DECYZJI W SPRAWACH ŚWIADCZEŃ4.SPORZĄDZANIE LIST WYPŁAT 5.SPORZĄDZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA ŚRODKI FIN.6. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ7. PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z INNYMI INSTYTUCJAMI8. WSPÓŁPRACA Z DYREKTOREM
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-02-20 - Boguchwała (podkarpackie)
- Więcej informacji na stronie: https://metropoliaztm.nowybip.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-26-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Udzielanie porad i konsultacji prawnych pracownikom ZTM w zakresie wykonywanych obowiązków.2. Współpraca z radcami prawnymi.3. Analiza przepisów prawa i orzecznictwa.4. Opracowywanie zagadnień prawnych.5. Analiza umów.6. Przygotowanie projektów pism procesowych- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne ( mile widziani aplikanci radcowscy, sądowi lub prokuratorscy).Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów i ustaw z zakresu transportu osób, w tym szczególnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa pracy, zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, o związku metropolitalnym w województwie śląskim.3. Umiejętność obsługi komputera i posługiwania się biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi urządzeń biurowych.4. Umiejętność pracy w zespole.5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.2. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Komunikatywność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, punktualność.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-22 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację staży zawodowych dla młodzieży oraz wymian międzynarodowych,Realizacja, koordynacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE,Nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów międzynarodowych,Wyjazdy zagraniczne w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Białystok (podlaskie)
obsługa programu komputerowego OPTIVUM, PŁATNIK,pomoc w sporządzaniu danych oraz przygotowaniu informacji do wypłat świadczeń
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kwidzyn (pomorskie)
- zarządzanie korespondencją Wydziału- prowadzenie rejestrów i gromadzeni danych w zakresie zadań Wydziału- prowadzenie kalendarza spotkań oraz ich organizacja- organizowanie podróży służbowych- wspieranie sekretariatu głównego i sekretariatów wydziałowych w zakresie obsługi administracyjno-biurowej- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
Agencja Oceny Technologii Medycznych - 2020-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Konkurs - szczegółowe informacje: http://bip.pyskowice.pl/Wykształcenie wyższe, kier. administracja, prawo; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2017-02-22 - Pyskowice (śląskie)
-pomoc przy poprawnej kalkulacji i naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych na podstawie sporządzanych ewidencji czasu pracy w różnych systemach pracy, weryfikacji ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, sprawdzaniu poprawności druków i wniosków, takich jak: L4, wnioski urlopowe itp.,-pomoc przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS z wykorzystaniem programu Płatnik,-sporządzanie różnego rodzaju raportów i zestawień, głównie z zaawansowanym wykorzystaniem Excela,-bieżące wsparcie z zakresu prawa pracy dla pracowników klientów, udzielanie wyjaśnień i wydawanie zaświadczeń,-współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, komornicy), sporządzanie pism, wyjaśnień, prowadzenie rozmów, udział w spotkaniach i zebraniach
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2019-11-06 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie się z pracą Referatu Realizacji Budżetu; obsługa urządzeń biurowych; prace kancelaryjno-biurowe pod nadzorem opiekuna stażu; udzielanie informacji interesantom
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Nadarzyn (mazowieckie)
archiwizacja dokumentacji, wprowadzanie danych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, sprawdzanie prawidłowości i zasadności otrzymywanych faktur,prowadzenie ewidencji wykonania wydatków w układzie paragrafowym i zadaniowym, sporządzanie planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, dokonywanie uzgodnień z Pionem Głównego Księgowego, przygotowywanie projektów umów, prowadzenie ewidencji mienia i dokonywanie uzgodnień z użytkownikami, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników komórki organizacyjnej
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa i nadzór maszyn produkcyjnych załadunek i rozładunek towaru,wypełnianie dokumentacji produkcyjnej dbanie o czystość maszyn i stanowiska pracyk/Opola (placówka firmy) Praca jednozmianowa w godz 7-15
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2019-03-04 - Węgry (opolskie)
Wprowadzanie faktur zakupu. Księgowanie wyciągów bankowych. Potwierdzanie i uzgadnainie sald z kontrahentami. Przygotowywanie raportów na podsatwie danych z księgowości. Kontrola przekazywanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Gdynia (pomorskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Drezdenko (lubuskie)
Kontakt telefoniczny pod nr: 533 684 992 lub CV przesłać na maila: d.osowski (at) ppuhpartner.com. Przewóz towarów po krajach UE. Praca na jedną zmianę. Wynagrodzenie: 4500-6000 zł netto miesięcznie.
PPUH "PARTNER" Sp. J. W. Misiek, D. Osowski - 2015-11-25 - Wieprz (małopolskie)
pomoc w archiwizowaniudokumentówuzupełnianie rejestrów i ewidencjiobsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
administrowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie umów o pracę, sporządzanie świadectw pracy
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Golina (wielkopolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Zabrze (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)