REFERENT PRAWNY W REFERACIE PRAWNYM (NR DO/ON/26/2019) Katowice oferta pracy ZARZ膭D TRANSPORTU METROPOLITALNEGO
Stanowisko: REFERENT PRAWNY W REFERACIE PRAWNYM (NR DO/ON/26/2019)
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Wi臋cej informacji na stronie: https://metropoliaztm.nowybip.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-26-ukosnik-2019- G艂贸wne obowi膮zki:1. Udzielanie porad i konsultacji prawnych pracownikom ZTM w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w.2. Wsp贸艂praca z radcami prawnymi.3. Analiza przepis贸w prawa i orzecznictwa.4. Opracowywanie zagadnie艅 prawnych.5. Analiza um贸w.6. Przygotowanie projekt贸w pism procesowych- Wynagrodzenie: 3500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do sze艣ciu miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykszta艂cenie: wy偶sze prawnicze lub administracyjne ( mile widziani aplikanci radcowscy, s膮dowi lub prokuratorscy).Wymagania niezb臋dne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomo艣膰 przepis贸w i ustaw z zakresu transportu os贸b, w tym szczeg贸lnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa pracy, zam贸wie艅 publicznych, ustawy o pracownikach samorz膮dowych, kodeksu post臋powania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o dost臋pie do informacji publicznej, o zwi膮zku metropolitalnym w wojew贸dztwie 艣l膮skim.3. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i pos艂ugiwania si臋 biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych.4. Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole.5. Niekaralno艣膰 prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.6. Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystania z pe艂ni praw publicznych.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania po偶膮dane:1. Mile widziane do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku.2. Odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Komunikatywno艣膰, sumienno艣膰, skrupulatno艣膰, odpowiedzialno艣膰, punktualno艣膰.
Data publikacji: 2019-08-22
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: ZARZ膭D TRANSPORTU METROPOLITALNEGO
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Barbary 21a, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Wi臋cej informacji na stronie: https://metropoliaztm.nowybip.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-26-ukosnik-2019- G艂贸wne obowi膮zki:1. Udzielanie porad i konsultacji prawnych pracownikom ZTM w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w.2. Wsp贸艂praca z radcami prawnymi.3. Analiza przepis贸w prawa i orzecznictwa.4. Opracowywanie zagadnie艅 prawnych.5. Analiza um贸w.6. Przygotowanie projekt贸w pism procesowych- Wynagrodzenie: 3500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do sze艣ciu miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykszta艂cenie: wy偶sze prawnicze lub administracyjne ( mile widziani aplikanci radcowscy, s膮dowi lub prokuratorscy).Wymagania niezb臋dne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomo艣膰 przepis贸w i ustaw z zakresu transportu os贸b, w tym szczeg贸lnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa pracy, zam贸wie艅 publicznych, ustawy o pracownikach samorz膮dowych, kodeksu post臋powania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o dost臋pie do informacji publicznej, o zwi膮zku metropolitalnym w wojew贸dztwie 艣l膮skim.3. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i pos艂ugiwania si臋 biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych.4. Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole.5. Niekaralno艣膰 prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.6. Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystania z pe艂ni praw publicznych.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania po偶膮dane:1. Mile widziane do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku.2. Odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Komunikatywno艣膰, sumienno艣膰, skrupulatno艣膰, odpowiedzialno艣膰, punktualno艣膰.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do sze艣ciu miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
REFERENT PRAWNY W REFERACIE PRAWNYM (NR DO/ON/26/2019)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), inne, kierunek: prawnicze lub administracyjne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie: wy偶sze prawnicze lub administracyjne ( mile widziani aplikanci radcowscy, s膮dowi lub prokuratorscy).Wymagania niezb臋dne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomo艣膰 przepis贸w i ustaw z zakresu transportu os贸b, w tym szczeg贸lnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa pracy, zam贸wie艅 publicznych, ustawy o pracownikach samorz膮dowych, kodeksu post臋powania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o dost臋pie do informacji publicznej, o zwi膮zku metropolitalnym w wojew贸dztwie 艣l膮skim.3. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i pos艂ugiwania si臋 biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych.4. Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole.5. Niekaralno艣膰 prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.6. Pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystania z pe艂ni praw publicznych.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania po偶膮dane:1. Mile widziane do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku.2. Odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Komunikatywno艣膰, sumienno艣膰, skrupulatno艣膰, odpowiedzialno艣膰, punktualno艣膰.
Nazwa pracodawcy: ZARZ膭D TRANSPORTU METROPOLITALNEGO
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Barbary 21a, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty wymagane do dostarczenia:1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie (w艂asnor臋cznie podpisany) (opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej ZTM na stronie http://metropoliaztm.nowybip.pl/ w zak艂adce Oferty pracy).2. List motywacyjny (w艂asnor臋cznie podpisany) uwzgl臋dniaj膮cy w szczeg贸lno艣ci informacje dotycz膮ce do艣wiadczenia i wiedzy wymaganej na stanowisku pracy.3. Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych: wykszta艂cenie, sta偶 pracy, dodatkowe kwalifikacje, posiadane uprawnienia.4. Osoby, kt贸re zamierzaj膮 skorzysta膰 z uprawnienia, o kt贸rym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych s膮 obowi膮zane do z艂o偶enia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie musz膮 by膰 sporz膮dzone w j臋zyku polskim w formie umo偶liwiaj膮cej ich odczytanie. Dokumenty wydane w j臋zyku obcym powinny zosta膰 z艂o偶one wraz z t艂umaczeniem.Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y z艂o偶y膰 w zamkni臋tej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, oraz adresem osoby sk艂adaj膮cej ofert臋 z dopiskiem Oferta pracy - Og艂oszenie Numer: DO/ON/26/2019, w terminie nieprzekraczalnym do 30 sierpnia 2019 r. na adres:Zarz膮d Transportu Metropolitalnego ul. Barbary 21 a 40-053 Katowicelub sk艂ada膰 osobi艣cie w Kancelarii ZTM w pokoju nr 011 w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00.Wska藕nik zatrudnienia:W miesi膮cu lipcu 2019 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w ZTM w Katowicach, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi艂 mniej ni偶 6%.Dodatkowe informacje:1. Regulamin przeprowadzania naboru kandydat贸w na wolne stanowiska urz臋dnicze w tym wolne kierownicze stanowiska urz臋dnicze w Zarz膮dzie Transportu Metropolitalnego w Katowicach przy ul. Barbary 21a, jest dost臋pny w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Pracowniczych ZTM w Katowicach przy ul. Barbary 21a (p. 146).2. Dodatkowych informacji o naborze udziela si臋 w Referacie Prawnym - numer telefonu: 32 74-38-406 od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach od 7:00 do 15:00.3. Oferty, kt贸re wp艂yn膮 do ZTM w Katowicach po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. W przypadku przesy艂ania ofert za po艣rednictwem operatora pocztowego za termin uznaje si臋 dat臋 faktycznego wp艂ywu kompletnych dokument贸w aplikacyjnych do ZTM.4. Oferty, kt贸re zostan膮 z艂o偶one niezgodnie z opisem zawartym w niniejszym og艂oszeniu, nie b臋d膮 podlega艂y dalszej weryfikacji. Powy偶sze spowoduje wykluczenie kandydata z dalszego udzia艂u w naborze.5. Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania okre艣lone w niniejszym og艂oszeniu zostan膮 powiadomieni telefonicznie lub poczt膮 elektroniczn膮 o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.6. Z艂o偶onych dokument贸w ZTM w Katowicach nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostan膮 komisyjnie zniszczone niezw艂ocznie po zako艅czeniu naboru.7. Administratorem danych osobowych kandydat贸w do pracy jest Zarz膮d Transportu Metropolitalnego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a reprezentowany przez Dyrektora.8. Dane b臋d膮 przetwarzane do cel贸w rekrutacji pracownik贸w. Udost臋pnianie danych nie jest przewidywane. Osobie, kt贸rej dane dotycz膮 przys艂uguje prawo dost臋pu do tre艣ci tych danych i ich poprawiania. Obowi膮zek podania danych przez osoby ubiegaj膮ce si臋 o prac臋 wynika z:Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U.2018.917 tj.)Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych (Dz.U.2018.1260 tj.).9. Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wyniku zostanie umieszczona na tablicy og艂osze艅ZTM oraz na stronie internetowej Biura w Biuletynie Informacji Publicznej http://metropoliaztm.nowybip.pl/.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta, Termin: Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 w terminie do dnia 30.08.2019 r., Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Barbary
Numer budynku pracodawcy: 21a
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNO艢CI GOSPODAROWANIA.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 22.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 30.08.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.08.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?91f233984f686b10b7f99f640609f86e
Podobne oferty pracy
Nauka:- programu ksi臋gowego,- obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych,- zapoznawania si臋 z przepisami podatkowymi,- prowadzenia ksi臋g podatkowych,- prowadzenia 艣rodk贸w trwa艂ych,-sporz膮dzenia dekralacji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Konin (wielkopolskie)
-przygotowywanie pr贸bek dekor贸w, - rejestracja i archiwizacja rolek labolatoryjnych i dobarwie艅 labolatoryjnych, - przygotowywanie materia艂贸w promocyjnych i prezentacyjnych, - dbanie o poziom zapas贸w materia艂贸w do produkcji materia艂贸w prezentacyjnych
Impress decor Sp. z o.o. - 2017-06-26 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
ksi臋gowanie dokument贸w, obliczanie podatk贸w, sporz膮dzanie deklaracji
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Paw艂owice (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bia艂ystok (podlaskie)
Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe, gotowo艣膰 do pracy w systemie 3-zmianowym. Dodatkowym atutem b臋dzie posiadanie 艣wiadectwa kwalifikacyjnego E grupy 2, umiej臋tno艣膰 spawania elektrycznego/gazowego. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Charakterystyka pracy: osoba odpowiedzialna bedzie za realizacj臋 zada艅 w zakresie obs艂ugi, remontu oraz modernizacji maszyn i urz膮dze艅 kot艂owych, mo偶liwo艣膰 wykonywania prac sapawalniczych. Firma prosi o przes艂anie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: megawat (at) pemegawat.pl w temacie wiadomo艣ci wpisuj膮c "Oferta pracy - Megawat".
PRZEDSI臉BIORSTWO ENERGETYCZNE MEGAWAT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-19 - Knur贸w (艣l膮skie)
-Zabiegi masa偶u klasycznego, -Zabiegi kosmetyczne na cia艂o,-Kontakt z klientem,
"ARSPATEL" TRADE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-19 - Tczew (pomorskie)
Sprawozdawczo艣膰 w banku.
Bank Sp贸艂dzielczy w Trzebielu - 2018-01-18 - 呕ary (lubuskie)
uaktualnianie baz danych serwisu, aktywny udzia艂 w realizacji bie偶膮cych praz serwisowych, wsparcie dzia艂u przy tworzeniu ofert i rozliczaniu napraw i us艂ug serwizowych
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Kajetan贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Sporz膮dzanie list, decyzji, administracyjnych i innych czynno艣ci zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Pomocy Spo艂ecznej
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2017-09-01 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
-Obs艂uga klienta w biurze obrotu nieruchomo艣ciami,-Praca na 1/2 etatu - godziny pracy do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone s膮 o przes艂anie CV na adres: nieruchomosci (at) wladasz.plProsimy o do艂膮czenie do cv klauzuli: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z p贸藕n. zm.)".
BIURO OBROTU NIERUCHOMO艢CIAMI- JOLANTA W艁ADASZ - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Strzegom (dolno艣l膮skie)
wykonywanie prac og贸lnobudowlanych
MENS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
sprzeda偶 mebli
Fabryka Mebli Bodzio - 2018-04-09 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Bia艂ystok (podlaskie)
O stanowisko pracy mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nieposiadaj膮ce obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o s艂u偶bie cywilnej.G艂贸wne obowi膮zki:- dokonywanie rejestracji list贸w zwyk艂ych i poleconych w Komputerowym systemie zarz膮dzania dokumentami i zadaniami pracownik贸w edok oraz przesy艂ek poleconych wy艂膮czonych z systemu e-dok we w艂a艣ciwych dziennikach korespondencyjnych, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzie,- ustalanie adresat贸w dla pism kierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy oraz rozdzielanie przesy艂ek pocztowych (zwyk艂ych i poleconych) na w艂a艣ciwe kom贸rki organizacyjne Urz臋du i inne jednostki, a tak偶e wykre艣lanie list贸w poleconych z wykazu pocztowego b艂臋dnie skierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzie,- przygotowywanie i wysy艂anie korespondencji do Urz臋du Marsza艂kowskiego, starostw powiatowych, urz臋d贸w miast, gmin i do okre艣lonych jednostek administracji zespolonej oraz przygotowywanie wykazu korespondencji kierowanej do Urz臋du Miasta Bydgoszczy, w celu w艂a艣ciwej dystrybucji korespondencji wytworzonej w Urz臋dzie,- przyjmowanie korespondencji z Delegatur Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Toruniu i we W艂oc艂awku oraz dokonywanie jej rejestracji i rozdzielenia na poszczeg贸lne kom贸rki organizacyjne Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzieWarunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, permanentna obs艂uga (r贸wnie偶 telefoniczna) klient贸w zewn臋trznych, wysi艂ek fizycznyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze i 4 pi臋trze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zada艅 z zakresu:Udzielanie informacji, wydawanie, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosk贸w oraz prowadzenie post臋powania administracyjnego z zakresu 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zasi艂ku dla opiekun贸w, jednorazowych 艣wiadcze艅 na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ci膮偶y i rodzin "Za 偶yciem" i 艣wiadczenia wychowawczego.Szczeg贸艂y dotycz膮ce zakresu zada艅 na stanowisku s膮 zamieszczone na stronie: bip.mgopswiecbork.pl (w zak艂adce Nab贸r na wolne stanowiska pracy).
Miejsko-Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Wi臋cborku - 2018-04-13 - Wi臋cbork (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych zwi膮zanych z efektywno艣ci膮 proces贸w, jako艣ci膮, przygotowywanie raport贸w, zestawie艅 pareto
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Praszka (opolskie)
Wystawianie faktur sprzeda偶y, przyjmowanie towaru z faktur, przyjmowanie zam贸wie艅.
United Beverages S.A. ODDZIA艁 W WIELGOLESIE DUCHNOWSKIM - 2016-12-07 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
zapewnienie efektywnego i optymalnego zopatzrenia w materia艂y do produkcji, sporzadzanie rocznych i kwartalnych plan贸w zakup贸w materia艂贸w i komponent贸w, opracowanie raport贸w zgodnie z wytycznymi Dyrektora, zapewnienie ciag艂o艣ci dostaw materia艂贸w, nadzorowanie procesu obiegu dokument贸w magazynowych i faktur oraz zatwierdzanie ich pod wzgl臋dem merytorycznym
RADPOL S.A. Zak艂ad w Ciechowie - 2017-10-05 - Ciech贸w (dolno艣l膮skie)
sta偶j
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Konin (wielkopolskie)
Organizacja miejsca pracy, uk艂adanie r臋czne kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, ppo偶,- Zapoznanie sie z organziacj膮 ZUS,- Zapoznaie sie z przepisami z zakresu ubezpiecze艅 spo艂ecznych oraz realzaicja zada艅 w kom贸rkach,- Zapoznanie sie z technikami pracy biurowej,- sporz膮dzanie projekt贸w pism,- prace przy porz膮dkowaniu dokumentacji,- obs艂. komputera (word,excel,aplikacje ZUS),
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
kontakty z klirntem, tworzenie ofert, wprowadzanie danych, praca przy komputerze,
EWO Sp贸艂ka z o.o. - 2017-06-07 - M艂awa (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)
obs艂uga sekretariatu, dy偶ury na ekspozycji, zakupy materia艂贸w biurowychi 艣rodk贸w czysto艣ci, przygotowywanie wniosk贸w do zam贸wien publicznych.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Jaros艂aw (podkarpackie)
Referent
REGIONALNE CENTRUM INFORMATYKI BYDGOSZCZ - 2018-09-07 - Pruszcz (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w z zakresu finans贸w publicznych, rachunkowo艣ci i sprawozdawczo艣ci finansowej poprzez kompleksow膮 obs艂ug臋 finansowo ksi臋gow膮 bud偶etu, rachunku dochod贸w, ZF艢S jednostek organizacyjnych wskazanych w stanowiskowej karcie pracy. Przygotowywanie projekt贸w wewn臋trznych akt贸w normatywnych i ich aktualizacji w zakresie wykonywanych zada艅. Bie偶膮ca analiza zmian przepis贸w prawnych dotycz膮cych wykonywanych zada艅. Prowadzenie z nale偶yt膮 staranno艣ci膮, rzeczowym wykazem akt i instrukcj膮 kancelaryjn膮 dokumentacji zwi膮zanej z zakresem obowi膮zk贸w. Przechowywanie i archiwizowanie dokument贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych w ramach zajmowanego stanowiska pracy.Szczeg贸艂owy zakres obowi膮zk贸w zostanie okre艣lony w stanowiskowej karcie pracy po podpisaniu umowy o prac臋 na zast臋pstwo.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych - 2019-09-09 - Malbork (pomorskie)
Monta偶 konstrukcji stalowych w zakresie budowlanym, monta偶 silos贸w. Umowa zlecenie oko艂o 80h w m-cu
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Porz膮dkowanie, ksi臋gowanie i opisywanie dokument贸w 藕r贸d艂owych, prowadzenie ewidencji ksi臋gowych ksi臋gi przychod贸w i rozchod贸w, wyliczanie podatk贸w, sporz膮dzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kaczki 艢rednie (wielkopolskie)
nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 fakturowania przychod贸w ze sprzeda偶y, prawid艂owe rozliczanie i sprawdzanie dokumentacji zwi膮zanej z us艂ugami wykonywanymi przez podwykonawc贸w krajowych i mi臋dzynarodowych, sporz膮dzanie raport贸w i analiz zwi膮zanych z prac膮 sekcji rozlicze艅, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami Sp贸艂ki
ADAMPOL S. A. - 2018-04-17 - Ma艂aszewicze (lubelskie)