ASYSTENTKA DZIAŁU KADR I PŁAC Łódź oferta pracy CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz
Stanowisko: ASYSTENTKA DZIAŁU KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -pomoc przy poprawnej kalkulacji i naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych na podstawie sporządzanych ewidencji czasu pracy w różnych systemach pracy, weryfikacji ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, sprawdzaniu poprawności druków i wniosków, takich jak: L4, wnioski urlopowe itp.,-pomoc przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS z wykorzystaniem programu Płatnik,-sporządzanie różnego rodzaju raportów i zestawień, głównie z zaawansowanym wykorzystaniem Excela,-bieżące wsparcie z zakresu prawa pracy dla pracowników klientów, udzielanie wyjaśnień i wydawanie zaświadczeń,-współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, komornicy), sporządzanie pism, wyjaśnień, prowadzenie rozmów, udział w spotkaniach i zebraniach
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:6 Sierpnia 1/3, 90-606 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pomoc przy poprawnej kalkulacji i naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych na podstawie sporządzanych ewidencji czasu pracy w różnych systemach pracy, weryfikacji ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, sprawdzaniu poprawności druków i wniosków, takich jak: L4, wnioski urlopowe itp.,-pomoc przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS z wykorzystaniem programu Płatnik,-sporządzanie różnego rodzaju raportów i zestawień, głównie z zaawansowanym wykorzystaniem Excela,-bieżące wsparcie z zakresu prawa pracy dla pracowników klientów, udzielanie wyjaśnień i wydawanie zaświadczeń,-współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, komornicy), sporządzanie pism, wyjaśnień, prowadzenie rozmów, udział w spotkaniach i zebraniach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DZIAŁU KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS KADRY I PŁACE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu ENOVA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
6 Sierpnia 1/3, 90-606 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: c.v
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: 6 Sierpnia
Numer budynku pracodawcy: 1/3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 06.11.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c66e50eaafdcdd7a3f3668e1ed45545a
Podobne oferty pracy
Asystowanie lakarzowi przy różnego rodzaju zabiegach, wykonywanie zabiegów scaligu, piaskowanie, lakierowanie, wykonywanie irygacji.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Jasło (podkarpackie)
Asystent nauczyciela przedszkola- staz WRPO
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Września (wielkopolskie)
PRACE KANCELARYJNO-BIUROWE W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMIDEKLARACJA ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Słupsk (pomorskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald zdostawcami i odbiorcami;- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; - kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Biuro Rachunkowe Wiesława Tatarczuk - 2019-02-21 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
asystent ds.szkoleń okresowych i wstępnych BHP, tłumaczenie prezentacji multimedialnych z j.polskiego na j.ukraiński, współprowadzenie szkoleń, przygotowanie dokuemtacji szkoleniowej w języku ukraińskim, tłumaczenie testów, przygotoanie testów i ankiet, praca na terenie całego kraju; doświadczenie jako asystent szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Ujazd (opolskie)
obowiązkiem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest wspieranie obsługi administracyjnej działu handlowego w zakresie prowadzenia dokumentacji audytowej i sprzedażowej;sprawdzanie, uzupełnianie, archiwizowanie, tworzenie raportów, wystawianie faktur, rozliczanie korekt ,prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów itp.
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2019-10-09 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rejestru VAT.Prowadzenie książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Staż dla osoby do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie spełniającej kryteria projektowe.Godziny odbywania stażu I zm. 0d 6-14, II zm. od 14-22 1.Przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż.2.Zapoznanie się z obowiązkami i uprawnieniami stażysty.3.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy w sklepie.4.Nauka rozmieszczania towarów w sklepie i dobór asortymentu na półkach.5.Nauka obsługi kasy fiskalnej w tym sprzedaż z udziałem kasy fiskalnej.6.Nauka obsługi krajalnicy przemysłowej.7.Nauka sporządzania raportów kasowych.8.Nauka sporządzania raportów dekadowych.9.Cenowanie towarów.
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Asystowanie stomatologowi, przygotowanie pacjenta do zabiegu stomatologicznego, przygotowywanie materiałów stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Częstochowa (śląskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Łochów (mazowieckie)
Pomoc w pracy działu importu i zamówień krajowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do głównych obowiązków należeć będzie m. in. :prowadzenie sprzedaży w salonie,doradztwo w zakresie doboru opraw,współpraca ze specjalistami i lekarzami,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA PODRÓŻNYCH WAGONÓW SYPIALNYCH I Z MIEJSCAMI DO LEŻENIA ZGODNIE ZE STANDARDAMI WARS S.A., PRZYGOTOWYWANIE I ZMIENIENIE POŚCIELI W WAGONACH SYPIALNYCH I KUSZETKACH DO JAZDY, DBANIE O PORZĄDEK W WAGONIE, SPRZEDAŻ BILETÓW NA MIEJSCA SYPIALNE I Z MIEJSCAMI DO LEŻENIA ORAZ TOWARÓW HANDLOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z OBSŁUGĄ RELACJI, DBAŁOŚĆ O POWIERZONE MIENIE I SPRZĘT; PRACA WG. GRAFIKÓW W RÓWNOWAŻNYM SYSTEMIE CZASU PRACY, RÓWNIEŻ W WOLNE DNI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, GOTOWOŚĆ DO PRACY POD PRESJĄ CZASU, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE PODRÓŻNYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE UMOŻLIWIAJĄCYM SWOBODĘ KOMUNIKACJI Z PODRÓŻNYMI; MIEJSCE PRACY - RELACJE OBSŁUGIWANE PRZEZ ODDZIAŁ ZACHÓD W SZCZECINIE;
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie-mile widziane ekonomiczne, umiejętność organizacji pracy, odporność na stres, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Racibórz (śląskie)
obsługa administracyjno-organizacyjna zarządu, obsługa spotkań i narad, sporządzanie protokołów i zestawień oraz raportów na potrzeby zarządu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
Dokumentowanie procesu budowlanego w branży instalacji gazowych
FIRMA PROJEKTOWO-WYKONAWCZA CENTGAZ JAN CIEŚLA - 2019-05-14 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
obsługa klienta; sklep z artykułami gospodarstwa domowego
Działalność Usługowa Julita Szymanowska - 2017-01-13 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
- pomoc w czynnościach sanitarno-higienicznych - pomoc w czasie zajęć
Jestem Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym i Osobom Potrzebującym Wsparcia - 2019-01-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Terminowe wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj. faktury kosztowe, zakładanie przesyłekKontakt z działem Obsługi KlientaWspieranie klientów wewnętrznych
kontakt przez OHP - 2017-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-przygotowywanie zapytań ofertowych, -negocjacje z ubezpieczycielami i opracowywanie dostosowanych do potrzeb klientów programów ubezpieczeniowych, -porównywanie ofert ubezpieczeń, -utrzymywanie relacji z klientami-kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna zarządu-tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu,-nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów-obsługiwanie korespondencji firmowej-archiwizowanie dokumentacji-zarządzanie pracą sekretariatu biura-obsługiwanie systemów ubezp. i księg. w zakresie rozliczania faktur, polis
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Łódź (łódzkie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Mońki (podlaskie)
praca w dziale sprzedaży
Firma Usługowa Jerzy Krawętowski - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie analiz technicznych zapytań zewnętrznych klientów zlecających obróbkę metali pod wzgledem możliwości technicznych jej wykonania oraz możliwości spełnienia wymagań klienta (termin, jakość, cena itp), sporządzanie ofert dla klientów na wykonywane usługi, przygotowanie niezbędnych dokumentów do wykonywania usługi, aktywne śledzenie procesu realizacji usługi, zakończenie i rozliczenie usługi
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych wewnętrznych na terenie budowy.Praca w delegacji (Rzeszów ,Kraków).Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie i wyżywienie (obiad).
SIUŚTA WACŁAW ZAKŁAD BUDOWLANO - ELEKTROINSTALACYJNY "ELBUD" - 2019-07-05 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowywanie pism podatkowych, rozliczanie podatków i sporządzanie deklaracji podatkowych - pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na rok; godz. pracy 8-16, 12-20; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Słupsk (pomorskie)
Prace asystenckie przy projektowaniu obiektów gospodarki wodnej, ściekowej i opadowej. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ŚRODOWISKO Bartłomiej Szendoł - 2016-03-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
- segregacja dokumentów wg. ich kwalifikacji- prowadzenie kartotek magazynowych- prowadzenie ewidencji zaliczek- wprowadzanie dokumentów, fakturowanie- rozliczanie delegacji- uzgadnianie sald kontrahentów- przygotowanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Gdynia (pomorskie)